PDA

Bekijk Volledige Versie : regels boven elk forum



Ruud
26/06/04, 00:42
Je moet de regels die per forum gelden ook op elk subforum als sticky melden. Nu krijg je een lap tekst die je echt nie helemaal door gaat lezen.

Dus deel het op en plaats alleen dat deel in een sticky boven een sub waar het ook geldt zodat je niet onnodig lappen tekst leest waar je toch niet komt.

Domenico
26/06/04, 04:16
Origineel geplaatst door Ruud
Je moet de regels die per forum gelden ook op elk subforum als sticky melden. Nu krijg je een lap tekst die je echt nie helemaal door gaat lezen.

De regels zijn nu eenmaal wel belangrijk en het is eigenlijk wel verplicht om ze een keer te lezen en in de gaten te houden als er iets veranderd is. Scheelt je eventueel een hoop ellende. :)

xserve
26/06/04, 08:31
Maar ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Nieuwe mensen zien de regels snel over het hoofd. Als ze bovenaan elk topic staan, dan kun je in ieder geval niet zeggen dat je ze over het hoofd hebt gelezen.

En wat is de reden om het niet te doen?

®on
26/06/04, 08:52
Misschien een suggestie: bouw een hack in, zodat nieuwe mensen direct als ze de eerste keer inloggen een PB ontvangen met daarin de regels, of een link naar de regels. Kan men ook niet meer zeggen dat men de regels niet heeft gelezen.

Voor phpBB bestaat deze hack, geen idee of dit ook voor VBullettin bestaat.

Carl<n-media>
26/06/04, 09:16
Origineel geplaatst door headout
Misschien een suggestie: bouw een hack in, zodat nieuwe mensen direct als ze de eerste keer inloggen een PB ontvangen met daarin de regels, of een link naar de regels. Kan men ook niet meer zeggen dat men de regels niet heeft gelezen.

Voor phpBB bestaat deze hack, geen idee of dit ook voor VBullettin bestaat.
Als je je registreert dan krijg je de regels ook te zien en moet je deze accepteren ;).

®on
26/06/04, 09:27
Kan je nagaan, dat weet ik niet eens meer (lid sinds maart 2003 ;))

Ber|Art
26/06/04, 11:37
Mensen moeten gewoon EERST LEZEN dan doen (kan ik makkelijk zeggen want ik DEED dat ook niet helemaal goed in het begin) :-)

Ofwel RTFM!

Carl<n-media>
26/06/04, 20:27
Origineel geplaatst door BerArt

Ofwel RTFM!
Handleiding? Ik denk dat je de regels bedoelt ;).

mguilmot
15/07/04, 02:04
RTFR !

Read the f.ckin rules !