PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Webhosting layout



SanderB
25/06/04, 22:05
Beste mensen,

ik heb een webhosting layout te koop. Zoals je ziet heeft dit design een strakke, simpele en functionele vormgeving. Ik heb volledige rechten voor de gebruikte images van het design en dat is dus geen probleem.

Screenshot (http://home.tiscali.nl/boverhof/screen.jpg)

Als er een geïnteresseerde is zal er over de levering verder worden besproken. Design wordt volledig gesliced geleverd met .psd bestand. Dit is een uniek design en zal dus niet verder worden verkocht.

De buy now price is €75,-

Er kan geboden worden vanaf €50,-

Uiteraard zal ik volledige support geven bij eventuele problemen met het design! Mocht je geïnteresseerd zijn in dit design, dan kun je hier reageren of een e-mail sturen naar dit adres: sander_boverhof@hotmail.com

Groeten Sander Boverhof

LAYOUT IS INMIDDELS IN GEBRUIK GENOMEN!

wdv
25/06/04, 22:07
Origineel geplaatst door SanderB Zoals je ziet heeft dit design een strakke, simpele en functionele vormgeving.

Ik zie eigenlijk helemaal niks :)
edit: nu wel, ziet er goed uit!

SanderB
25/06/04, 22:14
Als je geïnteresseerd bent schroom dan niet om te reageren! Heb tevens nog 1 design achter liggen die ik misschien in een later stadium zal gaan verkopen...

HBCS
25/06/04, 22:17
zitten de achterliggende sripts er ook eventueel bij
zo ja heb ik wel interesse er in

SanderB
25/06/04, 22:20
Nee, sorry ik moet je helaas teleurstellen. Zoals je hebt kunnen lezen bied ik alleen puur het design aan en niet de achterliggende scripts... Dit design is uniek en staat nergens online. Scripten kan ik wel, maar dan praten we over gehele andere prijzen en daar ben ik op dit moment niet voor (is topic niet voor geopend)!

Sander

ELTino
25/06/04, 22:45
heb je de rechten op de foto's?

SanderB
25/06/04, 23:05
Origineel geplaatst door ELTino
heb je de rechten op de foto's?

Lees eens goed mijn topic tekst... Ik heb de volledige rechten over de gebruikte images

HBCS
25/06/04, 23:16
helaas dan val ik af
bedankt voor zover

SanderB
25/06/04, 23:21
Origineel geplaatst door herman
zitten de achterliggende sripts er ook eventueel bij
zo ja heb ik wel interesse er in

Wel is er natuurlijk de mogelijkheid om dit design af te stemmen op je wensen. Denk aan het standaard script (html/css) inhoudelijke toevoegingen.

HBCS
25/06/04, 23:24
wat is dan de prijs

SanderB
25/06/04, 23:27
Origineel geplaatst door herman
wat is dan de prijs

Ja, daar kan ik je even over mailen. Maar wat voor scripts had je dan trouwens in gedachte voor de site?

ddepuydt
26/06/04, 23:29
Als ik der een factuurtje bijkrijg is 75 euro een deal

SanderB
27/06/04, 14:53
Sorry, deze topic kan gesloten worden.. ddepuydt, het spijt me maar iemand anders is je voor geweest ... Binnenkort bied ik nog een layout aan met een grafische hogere waarde ;) Als je er interesse in hebt, moet je in één dezer weken dit forum volgen! Heb je ergens anders interesse in? Neem dan contact met mij op via de mail:

sander (underscore) boverhof (at) hotmail (dot) com

MastoZ
27/06/04, 21:55
Dit zijn template plaatjes, daarom zal hij geen rechter erover hebben. Tenzij hij het natuurlijk kan aantonen, dat hij een template heeft gekocht en daarvan de plaatjes heeft gebruikt.

Savvas
27/06/04, 22:42
Origineel geplaatst door MastoZ
Dit zijn template plaatjes, daarom zal hij geen rechter erover hebben. Tenzij hij het natuurlijk kan aantonen, dat hij een template heeft gekocht en daarvan de plaatjes heeft gebruikt.

of jij het tegendeel kan aantonen.

Grow up!

SanderB
27/06/04, 23:36
AUB stop met zulke ongegronde opmerkingen. Ik heb ze gekregen van een bedrijf voor een design. Nou, ik neem aan dat bedrijven hier niet mee sjoemelen.. En wat heeft het voor zin om nu nog te gaan klagen? Layout is al gebruikt, dus stop met onzin berichten te posten...

Bedankt,

Sander Boverhof