PDA

Bekijk Volledige Versie : T.K gevraagd



nelson
25/06/04, 15:53
Ter overname gevraagd klein webhost NL/BE/UK met 1 of 2 servers.
Gelieve hieronder te vermelden,
*regio gevestigd
*omzet laatste jaar
*resultaat voor belasting
*aantal klanten
*overname prijs
en een korte omschrijving van u bedrijf
bedankt,

nelson
29/06/04, 01:14
Als u uw hosting bedrijf probeert te verkopen dan adviseer ik u het volgende, ik denk dat het verzoek aan u voor een volledige omschrijving mij zal tegenhouden om opnieuw aan u een verzoek te doen.

1. Bepaal wat u verkoopt. Is het een website, klanten, steun software etc.
Voorbeeld:
Hello, Ik verkoop mijn hosting bedrijf het omvat 30 clienten, modernbill en perldesk. Ik huur de servers van webhost x. U kunt mijn huur overnemen van €xx.xx per maand of u mag alles verhuizen naar uw eigen servers. Ons bedrijf is in 2003 begonnen.

2. Verstrek een opsplitsing van de plannen dat u aanbiedt. Het aantal clienten in dat plan, plan prijs, dataverkeer en webspace voor dat plan.
Voorbeeld:
Ik heb 30 klanten
-10 op reseller plan A, €15.00 per maand - 2gb disk en 5gb bandbreedte
-12 op reseller plan B, €25.00 per maand - 3gb disk en 6gb bandbreedte
-8 op reseller plan C, €30.00 per maand - 4gb disk en 8gb bandbreedte

3.Opsplitsing klanten inkomen per maand, driemaandelijks, halfjaarlijks en jaarlijks.
Voorbeeld:
20 maandelijks €5400.00
7 driemaandelijks €.........
1 jaarlijks €.........
Totaal jaarlijkse inkomen €..........


4.Servers en de controlepaneel types, ook totale gebruikte schijfruimte en bandbreedte.

5. Wat biedt u uw clienten
voorbeeld:
Ik bied mijn clienten het volgende aan 24/7 support desk, telefoon support van 9-17 uur, forum etc

mijn email adres hiervoor is: [email]webinkoop@hotmail.com

kilian
29/06/04, 10:03
Volgens mij WIL meneer Nelson juist een bedrijf kopen, niet verkopen.

Koster
29/06/04, 10:16
Origineel geplaatst door kilian
Volgens mij WIL meneer Nelson juist een bedrijf kopen, niet verkopen. Volgens zijn beide posts van Nelson :)

Mikey
29/06/04, 10:18
HAhahaha, gezien het tijdstip was het zandmannetje al geweest en wat achtergelaten in de oogjes van Nelson :)

[QWS]
29/06/04, 11:01
Volgens mij is Nelsons tweede post gewoon een voorbeeld van de informatie die hij graag wilt hebben van het bedrijf.

nelson
30/06/04, 00:23
Dat klopt ik zoek iets te koop.