PDA

Bekijk Volledige Versie : Prognose EK 2004



Joop
25/06/04, 09:30
Prognose:
Nederland - Zweden : 3 - 1
Frankrijk - Griekenland : 2 - 0
Tsjechië - Denemarken : 3 - 1

Nederland - Portugal : 1 - 0
Frankrijk - Tsjechië : 1 - 1 (1 - 2 na verl.)


Nederland - Tsjechië : 1 - 1 (1 - 1 na verl.) (5 - 4 na pen.) :W:

Leandros
25/06/04, 10:31
Laten we het hopen! Zou wel prachtig zijn.

Savvas
25/06/04, 10:31
Ben het niet helemaal met je eens, ik vind dat je de Portugezen en de Grieken een beetje verkeerd inschat, spelen beiden verrassend goed op dit toernooi en denk niet dat we dan kunnen uitgaan van de gewoontes ;)

Joop
25/06/04, 10:41
Inderdaad is het niet meer zo dat de "op papier betere tegenstander" niet vanzelfsprekend hoeft te winnen. Toch denk ik dat we na het drama tegen de Tsjechen zijn wakker geschud en voor de volle winst zullen gaan. Ik zou het helemaal geweldig vinden als de Grieken de Fransen zullen verslaan. :W:

SeppaR
25/06/04, 11:08
Ik dacht meer aan zoiets:
Nederland - Zweden : 1 - 1 (verl: 2-1)
Frankrijk - Griekenland : 2 - 0
Tsjechië - Denemarken : 3 - 1

Nederland - Portugal : 1 - 1 (verl 2-2) (pen. 5-6)
Frankrijk - Tsjechië : 2 - 0


Frankrijk - Portugal : 2 - 2 (3 - 3 na verl.) (5 - 4 na pen.)

Joop
25/06/04, 11:10
Als Nederland het dan toch niet red gun ik het Portugal toch meer dan de Fransen...

SeppaR
25/06/04, 11:13
Ik heb niet gezegt dat ik het hun niet gun, maar Frankrijk is net iets meer een "top-ploeg" dan Portugal

Joop
25/06/04, 11:18
Da's zeker waar. Misschien moeten we de Grieken vriendelijk verzoeken ietwat ruw om te gaan met spelers als Henry en Zidane en ze voor een wedstrijd of drie uit te schakelen. Fout ben ik hè :p

Domenico
25/06/04, 12:09
Origineel geplaatst door Joop
Misschien moeten we de Grieken vriendelijk verzoeken ietwat ruw om te gaan met spelers als Henry en Zidane en ze voor een wedstrijd of drie uit te schakelen. Fout ben ik hè :p

Nee hoor, gewoon Nederlander. :D

Joop
25/06/04, 12:11
En dan nog.... ons aller Jaap Stam en Frankie de Boer kunnen die aanvallers van Frankrijk best wel hebben!

Domenico
25/06/04, 12:19
Origineel geplaatst door Joop
En dan nog.... ons aller Jaap Stam en Frankie de Boer kunnen die aanvallers van Frankrijk best wel hebben!

Tuurlijk, wie kunnen die toppers niet hebben? ;)

Ruud
25/06/04, 13:09
Net als in 88 komt Nederland tegen een ploeg waarbij ze in de poule zaten tegen in de finale.
Dit keer overdonderen ze hun met 3-0.

Hooijdonck, Sneijder en Van Nistelrooy scoren.

Rik
25/06/04, 13:20
Daarom, alles loopt geheel volgens "patroon" zelf de oorlog met de pers, de slechte start, en de verliespartijen net voor het EK...

De finale zal zijn tegen de Tjechen die vervolgens denken het weer te kunnen flikken (net als Russen zich in 88 ZWAAR verkeken ;))

AAAAARE YOU WATCHING ENGELAND, ARE YOU WATCHING, ARE YOU WATCHING !!!!!!!!!!


Hehehehe, prachtig ;)

Joop
25/06/04, 14:29
Verschil met '88 is natuurlijk dat Advocaat geenszins met Michels te vergelijken is. Hooguit het aantal interlands wat ze tot nu toe leidde. Wel denk ik inderdaad ook dat er een herhaling zal plaatsvinden van NL-USSR in de vorm van NL-Tsjechië en dat we overtuigend EK zullen worden.

Niet alleen Engeland, maar ook Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk en Tsjechie...

LATERZZZZZ :D

Stefan<n-media>
25/06/04, 14:33
Origineel geplaatst door SeppaR
Ik dacht meer aan zoiets:
Nederland - Zweden : 1 - 1 (verl: 2-1)
Frankrijk - Griekenland : 2 - 0
Tsjechië - Denemarken : 3 - 1

Nederland - Portugal : 1 - 1 (verl 2-2) (pen. 5-6)
Frankrijk - Tsjechië : 2 - 0


Frankrijk - Portugal : 2 - 2 (3 - 3 na verl.) (5 - 4 na pen.)
Ik vraag me af hoe beide partijen een doelpunt maken in de verlenging, dat zou ik wel eens willen zien.:p

Rik
25/06/04, 14:50
Origineel geplaatst door Stefan&lt;n-media&gt;

Ik vraag me af hoe beide partijen een doelpunt maken in de verlenging, dat zou ik wel eens willen zien.:p

Dat is gister toch gebeurd :)

dan heb je alleen dit tournooi "de zilveren goal" , dit betekend dat ze de helft waarin een team op voorsprong is gekomen, wordt afgespeeld, scoort men dan alsnog gelijk in die resterende tijd, dan komen er alsnog panalty's ....

Joop
25/06/04, 14:54
Origineel geplaatst door Stefan&lt;n-media&gt;

Ik vraag me af hoe beide partijen een doelpunt maken in de verlenging, dat zou ik wel eens willen zien.:p

Portugal - Engeland niet gezien dan :D

woutertwisk
25/06/04, 15:53
We moeten die Tsjechen laten winnen als we tegen hun in de finale spelen. Eerlijk = eerlijk.

Rik
25/06/04, 16:08
Origineel geplaatst door woutertwisk
We moeten die Tsjechen laten winnen als we tegen hun in de finale spelen. Eerlijk = eerlijk.

En toen werd je wakker ??????

Echt niet :D

Ber|Art
25/06/04, 18:54
Nee! Niet mee eens, want de Grieken gaan voor een verassing zorgen!

Grumpy
26/06/04, 01:10
Origineel geplaatst door BerArt
Nee! Niet mee eens, want de Grieken gaan voor een verassing zorgen!
Wie of wat gaan ze in de fik steken?

Joop
28/06/04, 09:32
Heheh LOL!