PDA

Bekijk Volledige Versie : ResellerSRS - Storing SIDN



Johan-nl
25/06/04, 00:21
edit ensimguru : Geen support forum voor resellersrs

Johan-nl
25/06/04, 00:32
SIDN is weer up.
Alle aanvragen worden nu naar SIDN verzonden.

Koster
25/06/04, 00:44
Waarom plaats je dit hier? Moeten alle hosters dat doen die domeinen registreren?

InstantXs
25/06/04, 00:53
Om hun klanten ervan op de hoogte te stellen.
Zie niet wat hier mis mee is.

Koster
25/06/04, 01:08
Origineel geplaatst door InstantXs
Om hun klanten ervan op de hoogte te stellen.
Zie niet wat hier mis mee is. Omdat hier nog 400 andere hosters domeinen registreren, moeten die dan allemaal hier iets posten als een derde partij down is?

wdv
25/06/04, 01:10
Origineel geplaatst door Koster
Omdat hier nog 400 andere hosters domeinen registreren, moeten die dan allemaal hier iets posten als een derde partij down is?

Maar niet al die 400 hosters zijn grote domeinboeren.

Koster
25/06/04, 01:13
Maakt dat wat uit? De grootte van een bedrijf?

Stel de masterservers van Epic zijn down: moeten dan alle gamehosters hier gaan posten dat op hun servers de UT servers down zijn omdat van een derde partij de servers down zijn?

Eén melding is genoeg: SIDN is down. Punt. Iedereen weet dan wat er mis is.

InstantXs
25/06/04, 01:22
Jij en ik weten dat... Grote kans alleen dat veel klanten van resellerSRS dit niet weten.

Deze denken dat het aan SRS ligt, en vandaar denk ik dat ze een melding geven wat er aan de hand is.

Het is echt ook nooit goed met jullie... als je niks meld dan zit iedereen te drammen, meld je wel een storing is het WEER niet goed...

Koster
25/06/04, 01:24
Origineel geplaatst door InstantXs
Jij en ik weten dat... Grote kans alleen dat veel klanten van resellerSRS dit niet weten.

Deze denken dat het aan SRS ligt, en vandaar denk ik dat ze een melding geven wat er aan de hand is.

Dan stuur je je klanten een mailing


Het is echt ook nooit goed met jullie... als je niks meld dan zit iedereen te drammen, meld je wel een storing is het WEER niet goed...
Ben je weer negatief? :(

Bovendien hebben de mods al aangegeven dat dit GEEN support forum is van reseller SRS, en dat hebben ze vaker dan 1x gedaan :)

InstantXs
25/06/04, 01:27
Origineel geplaatst door Koster

Dan stuur je je klanten een mailing

Ben je weer negatief? :(

Nee, ik zeg gewoon wat de tendens aan het worden lijkt op dit forum. Altijd zit iedereen maar te drammen, en nooit is iets goed..



Bovendien hebben de mods al aangegeven dat dit GEEN support forum is van reseller SRS, en dat hebben ze vaker dan 1x gedaan :)
Support heeft NIKS met meldingen van storingen te maken.
Juist door dit soort meldingen voorkom je dat klanten van SRS topics gaan openen om te vragen wat er aan de hand is.

mdf
25/06/04, 01:30
kinders...geen ruzie maken; jullie mogen allemaal in de zandbak ;)

Excuses....bier & moe :)

Johan-nl
25/06/04, 01:33
Onze klanten zijn gewend om live .nl te kunnen registreren.
Nu SIDN down is, blijft alles dus hangen.

We worden dus veel op ons storingsnummer gebeld.
Want niet iedereen weet wat SIDN is en wat ze doen.

Daarom deze mailing en ook deze post op WHT.
Het gaat dus niet alleen om SIDN, maar ook dat ons
Systeem bij een SIDN storing niks kan verwerken omdat ze
zijn gekoppeld.


PS: wht is geen support forum voor SRS, dat zou ik ook niet willen.
Daarom staat er ook duidelijk dat je kan bellen/mailen.

PPS: omdat op WHT veel van onze klanten zitten
lijkt me een post op WHT van op zijn plaats.

Koster
25/06/04, 01:33
Origineel geplaatst door Synssans
kinders...geen ruzie maken; jullie mogen allemaal in de zandbak ;)

Excuses....bier & moe :) Dacht dat jij wijn dronk :)

Mijn punt: als Johan eens een website zou maken voor zijn bedrijf kon hij het mooi op de voorpagina zetten en is het voor iedereen duidelijk :)

root
25/06/04, 10:09
Origineel geplaatst door Koster

Mijn punt: als Johan eens een website zou maken voor zijn bedrijf kon hij het mooi op de voorpagina zetten en is het voor iedereen duidelijk :)

Precies!

Closed

Als je klanten niet live kunnen registreren dan meld je dat op de pagina waar ze live registreren en op je website. Deze post is dan uiteraard hier ovebodig dan, omdat klanten die daadwerkelijk registeren gelijk zien dat het niet mogelijk is.