PDA

Bekijk Volledige Versie : topic closed



sid275
21/06/04, 15:00
of wel sluit je een topic of wel niet, maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je een topic sluit en dan ff enkel de mods laat replyen zodat een foute indruk word gewekt ....

Rik
21/06/04, 15:04
Meneer....

Als Mod zijnde kun je plaatsen in gesloten topics, als iemand een reactie plaatst als een Mod nog bezig is met zijn "slotstuk" dan kan het geburen dat er nog iets bij komt...
Het kan ook gebeuren dat een Mod niet ziet dat hij gesloten is, en dan alsnog een reactie plaatst... ook wij zijn mensen...

sid275
21/06/04, 15:07
lol, daarom dat degene die de topic sluit maar blijft replyen ? ja ie wist zeker niet dat ie uurtje geleden dat topic had gesloten

mag ik trouwens ook weten waarom mijn topic over 6.95 enoms voor 200 us word gesloten ? de reden die je opgaf dat het niet de bedoeling is dat dit gepost word is beetje zwak lijkt me , aangezien de verkoper op meerdere fora deze te koop had aangeboden :

6.95 enom accounts, from $200!

Yes, this is very true. We still have available 6.95 enom accounts. You always wanted to have a $6.95 enom account, but the $400 - 500 prices at ebay and various other places are too expensive for you.

Then check out our offer:
http://www.weggelatenl.biz/weggelaten.shtml

$6.95 for com, net, org, info and $4.95 for us and biz! Order now to get the best price!
http://www.weggelaten.biz/weggelaten.shtml


dus ja, enigste dat ik zie is dat jullie het niet kunnen hebben dat der op word gewezen dat ze nog wel degelijk voor minder te koop zijn, vind het ook meer dan opmerkelijk dat ik hier een strafpunt voor krijg

Koster
21/06/04, 15:12
Ach, ik kreeg ook een puntje omdat Rik dacht dat ik de mods ergens van beschuldigde. Zeg allemaar dat de verkoper op WHT zo snel even 50 euro winst maakt, bam, 1 punt extra.

Zeg je iets positiefs over een verkoper, dan is het goed
Zeg je iets negatiefs over een verkoper en is hij mod, dan heb je meteen pech.

Daarom zie je op andere fora een duidelijke scheiding van de mods en de business, Hier doen de mods gewoon zaken en dan krijg je dit soort discussies :)

Koster
21/06/04, 15:16
Als je zoekt met google btw zie je dat dat ene bedrijf ze zelfs voor 160 dollar heeft aangeboden :p
Die doen wel goed zaken lijkt me :D

root
21/06/04, 15:20
Ik begrijp echt je probleem niet? Je bent zo druk bezig om een url te posten waar iemand iets goedkopers kan krijgen dan er wordt aangeboden dat het lijkt ofdat je de verkoper ik dus in dit geval zijn hele verkoop niet gunt. Dus gaan we voortaan in ieder hosting topic ook links plaatsen waar we iets goedkoper kunnen halen.

Daarnaast was ik niet aanwezig en heb ik niks weggehaald dus vreemd dat het weer op mij betrekking heeft. De hele achtergrond ken ik niet eens. Tevens MOD ik niet in me eigen topics.

Als je voor mij een link heb waar ze zeker goedkoper zijn dan hoor ik dat zelfs graag, koop ik gelijk de hele voorraard op.

Ik denk dat je deze link bedoelt
http://www.domainresell.biz/6_95.shtml

Dan moet ik je teleurstellen dat iemand hier geen hak mee kunt zetten aangezien deze allemaal al weg zijn. Daarnaast zullen die prijzen naar de $300 tot $350 gaan.

Hoe ik dit weet. Tja webhosting is niet alleen mij business en doe ik mischien wel veel meer dan dat.

sid275
21/06/04, 15:20
toen ik ze postte waren ze nog availble , is dus duidelijk dat iemand van hier ze heeft opgekocht , wil hier helemaal niemand geen hak mee zetten maar juist andere collega's mee helpen , snap niet goed waarom jij als mod denkt het alleenrecht te hebben om deze dingen te verkopen en het is ook niet zo dat ik deze had gepost in je eigen topic ,


maw , ik heb zelf nog 5 tal van deze accounts , ik mag deze dus hier niet verkopen voor minder dan 250 omdat jij der zoveel voor wilt ?

root
21/06/04, 15:24
Origineel geplaatst door sid275
toen ik ze postte waren ze nog availble , is dus duidelijk dat iemand van hier ze heeft opgekocht , wil hier helemaal niemand geen hak mee zetten maar juist andere collega's mee helpen , snap niet goed waarom jij als mod denkt het alleenrecht te hebben om deze dingen te verkopen

Dan moet ik je teleurstellen dat het niet iemand van hier is geweest. Moet je de order zien ?

schei toch uit dit gaat nergens overs.

sid275
21/06/04, 15:24
wat is dan heel het probleem ? waarom werd dit topic dan gedelete ?

V. Kleijnendorst
21/06/04, 15:26
Begin het nu ook niet meer te snappen....

Toen de link geplaatst werd waren er nog $200 accounts beschikbaar. Die link mocht niet geplaatst worden omdat er in een ander forum een aanbieding gedaan werd?

root
21/06/04, 15:27
Voila

mihosnet
21/06/04, 15:28
Dat ge**** continu op de mods.. kom dan niet.

Ze hebben heus geen makkelijke taak. Alles wat ze doen zal de ene het er mee eens zijn, en de andere helft niet.

Stuur anders een PM, maar open niet een heel topic hiervoor.

superior-is
21/06/04, 15:30
Welke topic?

Trouwens niet alle mods over 1 kam scheren, sommige doen wel zaken en de ander weer niet. Zelf (en volgens mij Grumpy ook) heb ik nog nooit hier iets geplaatst m.b.t. zakelijke bedoeling bijv.

Global Registry
21/06/04, 15:30
Origineel geplaatst door sid275
toen ik ze postte waren ze nog availble , is dus duidelijk dat iemand van hier ze heeft opgekocht ,

Dit is echt flauwekul.

domainresell.biz biedt al heeeeel lang reselleraccounts aan, en met enige regelmaat komen er weer nieuwe beschikbaar. Deze accounts worden heel vaak gekocht (domainresell.biz is ook op domeinnaamfora te vinden, en daar zitten, zoals te verwachten, veel domeinnaamreggers), dus als ze er nog waren toen je ze postte en nu niet meer, is dat gewoon toeval. Er zijn in de vs wel meer domeinnaamkopers dan die paar geïnteresseerden hier op wht.nl.

Bovendien is het niet zo erg netjes (om het maar eens zacht te zeggen) om iemands topic te verzieken met een andere aanbieding (van wie die aanbieding dan ook is). Dan open je toch zelf een topic met als 'tip' die mogelijkheid?

Er wordt te vaak een verkoop topic verziekt met "ik kan het daar en daar veel goedkoper krijgen".

ronaldlokers
21/06/04, 15:31
jah het word steeds gekker hier joh...

Als sid toch een leuke aanbieding gezien heeft mag hij die toch gewoon posten?????

V. Kleijnendorst
21/06/04, 15:33
@Global Registry

Het was een ander topic. Er waren accounts beschikbaar. Het maakt niet uit wie de accounts heeft gekocht, feit is dat de link werd verwijderd.

The MAzTER
21/06/04, 15:35
Misschien nam Rik aan dat hij het zelf aanbood, en het stond daarvoor in het verkeerde forum + geen kvk shit (weet niet of dat voor zo iets nodig is).

En volgens mij was het niet de bedoeling dat die url op elk forum gespamt werd, maar dat diegene die het aanbied deze zelf op plekken aanbied waar hij dat zelf wil. ben hier eigenlijk wel 100% zeker van.

Mja.. als je daarna een topic gaat verkrachten van ensimguru dan ben je echt verkeerd bezig. Je had gewoon Rik kunnen pm-en.

sid275
21/06/04, 15:36
Origineel geplaatst door Global Registry




Dan open je toch zelf een topic met als 'tip' die mogelijkheid?





dat had ik dus gedaan , en deze werd gesloten

Rik
21/06/04, 15:39
Origineel geplaatst door The MAzTER
Misschien nam Rik aan dat hij het zelf aanbood, en het stond daarvoor in het verkeerde forum + geen kvk shit (weet niet of dat voor zo iets nodig is).

En volgens mij was het niet de bedoeling dat die url op elk forum gespamt werd, maar dat diegene die het aanbied deze zelf op plekken aanbied waar hij dat zelf wil. ben hier eigenlijk wel 100% zeker van.

Mja.. als je daarna een topic gaat verkrachten van ensimguru dan ben je echt verkeerd bezig. Je had gewoon Rik kunnen pm-en.


En zo is het maar net !

Domenico
21/06/04, 15:39
Wat een stelletje paniekzaaiers zeg. Natuurlijk mag je een aanbieding plaatsen die goedkoper is in een eigen topic maar daar gaat dit helemaal niet om. het zijn altijd dezelfde die hier offtopic gaan en dat ga IK nu stoppen. Deze thread gaat gewoon dicht en diegene die daar een probleem mee heeft moet mij maar een PM over sturen. Ik wil daar niets meer over terug zien op het forum.

Dat achterlijke geinsinueer wil ik ook niet meer zien want ook dat slaat echt nergens op. Ga maar lekker op FOK stoken en eens kijken hoelang je het daar volhoud. Ik heb vorige week al gezegd dat ik de onruststokers ga aanpakken. of je houd je aan de regels of blijf gewoon lekker weg. kritiek mag maar waarom steeds weer hetzelfde gezeur zoals hier begrijpt echt niemand. Heb je een probleem met iemadn dan graag een PM naar die persoon en praat het uit.