PDA

Bekijk Volledige Versie : Prijs indicatie van Windows Media Streaming



Greta
21/06/04, 10:46
Hoi,

Wie kan mij een prijs indicatie geven of aangeven waar ik meer kan vinden over Windows Media Streaming op Nederlandse servers. En dan bedoel ik een echte Windows Media Stream en niet iets als shoutcast ed.

Groetjes Greta.

Koster
21/06/04, 10:57
Hoeveel dataverkeer ga je gebruiken? Ik denk dat het namelijk daarvan afhangt!

Martijn P.
21/06/04, 11:41
Ha Greta,

Als je een indicatie kan geven van de hoeveelheid dataverkeer en/of meer informatie omtrent aantal verwachte gebruikers e.d. dan kan ik je wel een prijsindicatie geven :)

Greta
21/06/04, 11:59
Heb nog geen idee hoeveel luisteraars ik kan verwachten. Als stream wou ik 64 Kbps gaan gebruiken. Echter dit hangt weer af van wat zoiets gaat kosten. Heb wel enkele overzichten gevonden maar dat waren allemaal shoutcast server in het buitenland. En ik denk toch dat de prijzen voor wat ik vraag iets anders liggen.

Greta
22/06/04, 10:55
Zo te zien zijn er niet veel die dit kunnen aanbieden. En Martijn op jullie site kom ik hierover ook niets tegen. Eigenlijks alleen maar jullie bedrijfsgegevens :)

Heeft niemand van jullie een overzichtje met stream - aantal luisteraars - kosten?

Beyonder
22/06/04, 12:19
Windows Media Server is relatief een dure oplossing tegen shoutcast servers. Mag ik vragen waarom uitsluitend WMS ?

Wellicht vanwege content on demand serving ?

Misschien kun je het hier proberen:
http://www.ris.be/streaming.asp?taal=en

(GOOGLE IS YOURE FRIEND)

Greta
22/06/04, 14:51
Origineel geplaatst door Beyonder
Mag ik vragen waarom uitsluitend WMS ?

WMS heeft oa. als voordeel dat je bijv. door proxyservers heen kunt.

flatbox
30/06/04, 18:07
En je hebt de DRM beveiligingstechniek met wms

Zeus
01/07/04, 10:33
Wij verzorgen WMS diensten. Naast een klein vast maandbedrag kan je daarbij kiezen uit betalen per verkeer of voor bandbreedte. Bij verkeer kan je vooruit pakketten met GB's inkopen of achteraf, maar dat is duurder. Bij bandbreedthe pak je het ( aantal Kbit per stream + 10% overhead ) x aantal streams, het aantal Mbit waar je op uitkomt koop je in. Deze vorm is echter vrij duur en alleen heel erg lonend als je denkt permanent (24/7) te streamen i.p.v. af en toe uit te zenden.

rhoekman
01/07/04, 11:29
http://www.jet-stream.nl/hosting/accounts.html

Misschien moet je ze maar eens bellen en je vraag voorleggen?

(Ik heb trouwens niets met het bedrijf te maken het is het enige duidelijke overzicht wat ik zo snel kon vinden)