PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met Hostlab



Wido
19/06/04, 19:39
Hallo,

Ik sta op het punt een rack te gaan huren bij Hostlab, echter wil ik toch nog even weten hoe het nu allemaal zit omtrendt hostlab.

Ik heb hier gezocht en kwam de volgende thread tegen: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=38440&highlight=hostlab

Daarin staan positivieve reacties net als negatieve reacties.

Er schijnt een verband te zijn tussen Hostlab en InterXS, wie weet hier meer van?

Wat ik raar vind is dat hun laatste nieuwspost op hun site dateert van 17-03-2004 en die daarvoor van 11-08-2003, dat is een wel erg groot gat?

Graag jullie meningen/ervaringen.

Carl<n-media>
19/06/04, 19:44
Zoek eens met google: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Hostlab+ervaring.

Wido
19/06/04, 19:48
Dan krijg je die thread die ik postte en iets van webselect.nl waar 2 reacties staan.

http://www.webselect.nl/ervaringenzoek.php3?providerervaring_id=425

De eerste heeft het over Hostlab/InterXS en de tweede over InterXS?

Wido
19/06/04, 19:55
welke url post ik net? De zelfde als jij post.

MrD
19/06/04, 19:59
Zelf heb ik er een tijdje een server gehad, goed netwerk, heb eigenlijk nooit downtime ondervonden. Eerst hing ik in interxion dat was wel een hel met aanmeldingen.

Later is alles verhuist naar redbus en hier zijn de aanmeldingen goed geregeld, server werd gehackt en gebruikt voor een dos attack (trok ruim 60mbit) en kreeg netjes een telefoontje om me te waarschuwen dat er waarschijnlijk iets niet pluis was.

Enigste nadeel is dat ik zo goed als nooit antwoord heb gehad op mailtjes maar ze zijn ook beschikbaar via telefoon dacht ik dus dat zou geen probleem hoeven opleveren.

Wido
20/06/04, 11:11
Weet iemand iets over de relatie tussen Hostlab en InterXS?

Is InterXS van een ex-werknemer van Hostlab?

SeppaR
20/06/04, 11:22
Je moet overigens niet versteld staan, als je een ticket opent bij Hostlab, dat die dan nooit beantwoord word ;)

Pantsy
20/06/04, 12:48
Wij staan bij hostlab met eigen racks, zeer tevreden over de support (heb je relatief weinig nodig wanneer je een rack afneemt). Netwerk is top en heeft een groot scala aan uplinks.

Sinds we van Interxion naar Redbus zijn verhuisd verlopen de aanmeldingen uitstekend en is de service nog beter geworden.

Cybafish
20/06/04, 13:00
't boeltje lijkt nu echter niet vooruit te branden :( ?

[edit] nvm, volgens mij is planet internet bezig

Guust
20/06/04, 14:36
Origineel geplaatst door Wido
Weet iemand iets over de relatie tussen Hostlab en InterXS?

Is InterXS van een ex-werknemer van Hostlab?

Ja...

Wido
20/06/04, 15:08
Origineel geplaatst door SeppaR
Je moet overigens niet versteld staan, als je een ticket opent bij Hostlab, dat die dan nooit beantwoord word ;)

Ik heb al meerdere malen een e-mail gestuurd en steeds antwoord gehad?

SeppaR
20/06/04, 15:37
Achja, indertijd dat ik nog met Solid-Servers erzat, was ik admin, reageerde ze er nooit op :)

Beyonder
20/06/04, 16:29
@Wido misschien verstandig om bij een wat meer communicatieve partij te gaan zitten, je zou eventueel kunnen overwegen om een offerte te vragen op het juiste deel van dit forum.