PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw forum



host3000
18/06/04, 15:18
Gezien de verwachte instroom van threads, lijkt mij een nieuw forum wel een goed idee:

http://www.IHateMyProvider.nl

Kan iedereen zijn verhaal kwijt op een plek waar je niet persé hoeft te komen als je er geen zin in hebt.

Carl<n-media>
18/06/04, 15:30
Verwacht jij dan veel ontevreden klanten? :D

host3000
18/06/04, 15:32
Jazeker, alleen niet van mijzelf ;)

Die ontevreden klanten zijn er geloof ik al.

Carl<n-media>
18/06/04, 15:34
Iedereen kan toch zijn verhaal kwijt op www.webhosters.nl? Ik denk niet dat het nodig is om hier een nieuw forum voor te starten.

host3000
18/06/04, 15:35
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Iedereen kan toch zijn verhaal kwijt op www.webhosters.nl? Ik denk niet dat het nodig is om hier een nieuw forum voor te starten.
Blijkbaar niet, want die verhalen komen hier :)

Carl<n-media>
18/06/04, 15:37
Je mag hier toch ook je mening kwijt, zie ook:


Discussies over alle aspecten van web hosting zoals ervaringen (zowel negatief als positief), kiezen van een hosting provider, vragen, antwoorden en andere gerelateerde onderwerpen.

host3000
18/06/04, 15:39
Tuurlijk mag dat. Maar als je ze nu in een apart hokje stopt, kan je aan ze voorbij gaan. Nu komen ze in het algemene forum.

Triloxigen
18/06/04, 15:41
Kan er hier anders geen subforum komen waar iedereen naar hartelust kan klagen?

Grumpy
18/06/04, 16:53
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

WHT is er voor mensen om over webhosting en gerelateerde zaken te praten. Het is absoluut niet de bedoeling mensen aan te trekken die hier alleen komen om te klagen.

Iets wat wel kan gebeuren is misschien een verbod op zulke klaagtopics.
Al heb ik liever dat ze wel tot een bepaald niveau wel toegestaan moeten zijn.

Iemand met een bepaald probleem die er niet uit komt met zijn provider en graag zijn goed onderbouwde mening wil geven waarbij hij vraagt hoe bezoekers van dit forum erover denken en wat ze hem adviseren te gaan doen.

Zoiets zou moeten kunnen.

mdf
18/06/04, 17:03
Hans applaus! :)