PDA

Bekijk Volledige Versie : Webcreators: voorbeeld hoe het NIET moet...



tapetv
18/06/04, 13:45
Heren, dames (?),
Misschien niet zo netjes om een bedrijf door het slijk te halen, maar ze hebben het er dan ook wel naar gemaakt. Zie bijgaande PDF en lees dan mijn mailtje aan hen dat ik zojuist verstuurd heb:

Aan de direktie van
Webcreators Internet Services
Kantoor "Waterackers"
Sybrands Acker 28
1965 SV Heemskerk

Ik heb op 13 mei j.l een aangetekende brief aan u verstuurd (zie bijgaand) waarvan ook bevestigd is dat die door Webcreators ontvangen is. Ik heb echter taal nog teken van u vernomen en ook is niet gereageerd op mijn herhaalde emails hierover. Telefonisch bent u niet bereikbaar, want u heeft een callcenter ingezet dat de vele klachten (zo vernam ik) aan u doorgeeft en die verder wist te melden dat u enkel per email zult reageren.
Ik heb u in bovengenoemde brief een redelijk voorstel gedaan, namelijk om de geleden schade te compenseren door de door u aan mij geleverde diensten uit te breiden, of voor een bepaalde periode kostenloos te verstrekken, hetgeen Webcreators een minimum aan kosten zou bezorgen.

Na ruim een maand wachten is mijn geduld op en zeg ik bij deze per onmiddelijke ingang mijn kontrakt met Webcreators op en zal ik de kosten ontstaan uit de overstap naar een andere provider (Vevida) en de geleden financiële schade op u trachten te verhalen. Als eerste eis ik het door mij aan u betaalde abonnementsgeld ad € 99 per direct terug, te storten op Postbankrekening XXXXXX t.n.v. Tape TV Productions, Utrecht. Mocht ik deze betaling binnen twee weken na dit schrijven hebben ontvangen, dan zal ik afzien van verdere schadeclaims. Indien niet aan mijn verzoek zal worden voldaan, zal ik gerechtelijke stappen tegen Webcreators ondernemen en de bijkomende kosten van zoekgeraakte korrespondentie, meerdere weken geen email, storingen van die mail en bijbehorende website op u verhalen. Een afschrift van deze tekst zal als aangetekende post vandaag (18-06-04) naar u verzonden worden. Ook telefonisch is de bëeindiging van mijn kontrakt via uw 'callcenter' aan u medegedeeld.

Wat zonde om een aanvankelijk enthousiast en kundig bedrijf zo te zien blunderen in de eigen core-business: communicatie.

Met onvriendelijke groet,

Arno Peeters
Tape TV Productions

Carl<n-media>
18/06/04, 15:02
Heb je al geprobeerd om de eigenaar te bellen via onderstaande nummers:
+31 (0)251208874
+31 (0)251208173

tapetv
18/06/04, 15:14
Ja zeg, ik ga een beetje de detective uithangen.
Ze horen bereikbaar te zijn via het door hun zelf opgegeven telefoonnummer. Daar hangt dus nu die callclub aan en die worden ook gek van de klachten en bovendien kunnen ook zij alleen maar per email communiceren met hun opdrachtgever (Webcreators dus).... That sux Big Time!

Carl<n-media>
18/06/04, 15:27
Bellen lost vaak meer op dan een brief sturen. Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen en veel succes gewenst bij het zoeken naar een nieuwe hosting provider (mits deze nog niet gevonden is).

cridea
18/06/04, 16:44
U bent niet de enige:

http://www.webselect.nl/ervaringenzoek.php3?providerervaring_id=52

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=799

®on
18/06/04, 17:01
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51031
Misschien even contact opnemen om gezamellijk een actie te ondernemen?

tapetv
18/06/04, 22:31
Geen gek idee: gedupeerden, meldt u!!!

Martijn P.
21/06/04, 11:50
Heb je de twee nummers die Carl heeft gegeven al geprobeerd? Telefonisch contact is veelal een stuk vlotter, in ieder geval succes met het vinden van een nieuwe hoster :)

tapetv
21/06/04, 13:05
Eerste nummer is afgesloten, tweede nummer is hoofdnummer, en dus weer dat 'callcenter'.

Ze hebben inmiddels wel de plug eruit getrokken en dreigen me met een nota voor data-overschrijding. En dat terwijl ze zelf geen quota's hadden ingesteld.

Inderdaad zou bellen wel beter zijn, maar ze zijn eenvoudigweg niet te bereiken.

tapetv
22/06/04, 14:55
Inmiddels zijn we eruit gekomen en strepen we mijn bedrijfsschade weg tegen de 'over quota'-faktuur die ze dreigden te sturen.
Helemaal klopt het niet, maar voor juridisch gesteggel heb ik geen tijd of geld en zij klaarblijkelijk ook niet.

mguilmot
06/07/04, 21:15
Een telefoontje dat wonderen deed ? :)

tapetv
06/07/04, 23:30
Nou nee, meer een 'stand-off' (wederzijdse dreiging waarbij ieder eieren voor z'n geld heeft gekozen)

keurentjes
12/03/11, 15:22
-knip Janneman-
Malloot