PDA

Bekijk Volledige Versie : Goed werk mods



dotnetjunkie
18/06/04, 02:14
Het ligt niet in mijn aard om mij bij dergelijke vaak zinloze discussies te mengen zoals er hier momenteel bezig zijn, maar om zaken te vermijden die achteraf te betreuren zouden zijn, toch even de mening van een buitenstaander die de situatie met gezond verstand bekeken heeft: :)

1. De mods leveren goed werk, de bans waren terecht!

2. Beyonder mag zeker niet geband worden (zoals sommigen vragen), het zou een gemis betekenen voor het forum. Waarom? Omdat hij al heel wat nuttige topics en bijdragen geleverd heeft, en duidelijk iemand is met kennis van zaken! Ook al is hij in het verleden in opspraak gekomen, het is duidelijk niet zijn bedoeling hier onrust te stoken, zoals sommige individuen hier duidelijk wel doen en elke kans grijpen om een concurrent zwart te maken. Afgunst is een bijzonder triest iets. (een gevoel dat ik gelukkig niet ken, ik gun iedereen zijn business en succes, van klein tot de allergrootsten zoals Microsoft).

3. Wie iemand zoals Unregistered jr steunt zou beter van dit forum geweerd worden, het enige dat die gedaan heeft is zich hier geregistreerd om afgunst en haat te spuien. Elk door hem gepost bericht was een al dan niet persoonlijke aanval op mensen van of het klimaat hier op dit forum. Wie denkt dat gastje wel dat hij is? Dat hij hier zo maar keet kan komen schoppen en de gevestigde waarden onderuit halen? Ik had het al heel snel door, de ban mocht gerust al na enkele berichten doorgevoerd worden!!

Toch even benadrukken dat ik geen enkel van de betrokken personen ken, en dus volledig objectief kan reageren.
Dus de volksjury zegt ;): SCHULDIG personen zoals Unregistered jr die enkel negatieve posts doen. ONSCHULDIG personen zoals Beyonder die vaak nuttige technische kennis, leerrijke inside-info, en interessante voorstellen posten.

sid275
18/06/04, 02:20
LOL!

SeppaR
18/06/04, 08:23
Ik kan het niet beter verwoorden Sid..
Beyonder die er iets van kent, hij kent amper linux?
Hij komt hier meer op WHT om potentiele klanten te PM'en dan wat anders.
Sid, goed verwoord man ;)

Mannekino
18/06/04, 09:27
dotnetjunkie,

Je moet even verder kijken dan naar het mooie kadeaupapier waarin Beyonder zijn reacties verpakt. Mensen zoals SeppaR en nog een paar anderen waaronder mijzelf doen dit dus wel. Beyonder, geef ik direct toe, kan zeer makkelijk en goed zaken verwoorden. Maar als je verder kijkt en eens in zijn postgeschiedenis duikt dan kan ik maar één conclusie trekken, daar is een man die serieus professionele hulp nodig heeft. Hij heeft in het verleden keer op keer bewijzen dat hij er niet om schuwt om tegen mensen te liegen, en erger nog het raakt hem op geen enkel vlak.

Als je af en toe reacties van hem leest en verder niet zoveel weet over wat hij in het verleden allemaal gedaan heeft zou ik ook zeggen, ja daar is iemand die nuttige dingen zegt. Maar dan wil ik je toch echt aanraden om zijn reacties goed te lezen, want meer dan de helft tart elke vorm van geloofwaardigheid, en dan heb ik het niet alleen over de posts op dit forum. Mijn probleem is niet zijn reacties van de laatste tijd maar zijn persoon in het geheel. Ik denk echt dat hij een compulsieve leugenaar is, en dat hij zich dat simpelweg niet realiseert of dat het hem niets interesseert.

En tot voor kort werd zo goed als elke mening over hem de kop in gedrukt door te komen met drogredeneringen wederom verpakt in leuke teksten welke door veel mensen gewoon als waarheden worden beschouwd. Vervolgens gaat het topic weer op slot en een conclusie of antwoord komt er nooit. Nu dat meer mensen zich hebben uitgesproken tegen zijn aanwezigheid hier is die tijd gelukkig voorbij.

Hier nog wat linkjes om je kennis bij te vijzelen dotnetjunkie,

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19241557#19241557
http://forum.fok.nl/topic/355714/1/1000
http://www.webhosters.nl/forum.php?action=view&id=179
http://www.webselect.nl/ervaringenzoek.php3?providerervaring_id=246
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=1630
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?threadid=264063

En dit topic op WHT.com. Misschien herinner je nog Beyonder's kruistocht tegen Easydedicated. Om eens wat linkjes te leggen die niet geheel vergezocht zijn. In ander topic deze week kwam "zb-anna" voorbij met het bedrijf "Zajebista.nl". In dit topic op WHT.com zie je een ene "zb-johan" voorbij komen met opmerkingen richting Easydedicated.


It is not certain how long Easydedicated will be around. Experts on hosting in the Netherlands already calculated that their pricing is no where near realistic.

However that said, up to now people their experiences seem to be quite good.

But then again, what if they just suddenly disappear from the earth after 5 months because they cannot pay the bills?

My Advice would be: If you do not have anything mission critical, go for it and try. If you do, wait for 8 months and see if the provider is still in business with this pricing.
Die post hierboven ruikt weer heel erg sterk naar een Beyonder-like reactie. En zo zijn er nog een boel van dit soort voorbeelden. En tuurlijk zullen we geen directe link vinden tussen nieuwe bedrijven van hem in Nederland. Meneer kan immers geen zaken meer doen onder zijn eigen naam door alle tumult die hij heeft veroorzaakt bij een boel mensen en / of instanties (lees: vluchten naar Polen verhaal wat hij ook nog een tijd heeft proberen te ontkennen).

SeppaR
18/06/04, 09:30
Origineel geplaatst door Mannekino
dotnetjunkie,

Je moet even verder kijken dan naar het mooie kadeaupapier waarin Beyonder zijn reactie verpakt. Mensen zoals SeppaR en nog een paar anderen waaronder mijzelf doen dit dus wel. Beyonder, geef ik direct toe, kan zeer makkelijk en goed zaken verwoorden. Maar als je verder kijkt en eens in zijn postgeschiedenis duikt dan kan ik maar één conclusie trekken, daar is een man die serieus professionele hulp nodig heeft. Hij heeft in het verleden keer op keer bewijzen dat hij er niet om schuwt om tegen mensen te liegen, en erger nog het raakt hem op geen enkel vlak.

Als je af en toe reacties van hem leest en verder niet zoveel weet over wat hij in het verleden allemaal gedaan heeft zou ik ook zeggen, ja daar is iemand die nuttige dingen zegt. Maar dan wil ik je toch echt aanraden om zijn reacties goed te lezen, want meer dan de helft tart elke vorm van geloofwaardigheid, en dan heb ik het niet alleen over de posts op dit forum. Mijn probleem is niet zijn reacties van de laatste tijd maar zijn persoon in het geheel. Ik denk echt dat hij een compulsieve leugenaar is, en dat hij zich dat simpelweg niet realiseert of dat het hem niets interesseert.

En tot voor kort werd zo goed als elke mening over hem de kop in gedrukt door te komen met drogredeneringen wederom verpakt in leuke teksten welke door veel mensen gewoon als waarheden worden beschouwd. Vervolgens gaat het topic weer op slot en een conclusie of antwoord komt er nooit. Nu dat meer mensen zich hebben uitgesproken tegen zijn aanwezigheid hier is die tijd gelukkig voorbij.

Hier nog wat linkjes om je kennis bij te vijzelen dotnetjunkie,

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19241557#19241557
http://forum.fok.nl/topic/355714/1/1000
http://www.webhosters.nl/forum.php?action=view&id=179
http://www.webselect.nl/ervaringenzoek.php3?providerervaring_id=246
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=1630
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?threadid=264063

En dit topic op WHT.com. Misschien herinner je nog Beyonder's kruistocht tegen Easydedicated. Om eens wat linkjes te leggen die niet geheel vergezocht zijn. In ander topic deze week kwam "zb-anna" voorbij met het bedrijf "Zajebista.nl". In dit topic op WHT.com zie je een ene "zb-johan" voorbij komen met opmerkingen richting Easydedicated.


Die post hierboven ruikt weer heel erg sterk naar een Beyonder-like reactie. En zo zijn er nog een boel van dit soort voorbeelden. En tuurlijk zullen we geen directe link vinden tussen nieuwe bedrijven van hem in Nederland. Meneer kan immers geen zaken meer doen onder zijn eigen naam door alle tumult die hij heeft veroorzaakt bij een boel mensen en / of instanties (lees: vluchten naar Polen verhaal wat hij ook nog een tijd heeft proberen te ontkennen).
Mannekino, je bent een held.
Ik kon het nog niet beter verwoorden als dit, en dan al dat bewijs.
Ik vraag me af wat dotnetjunkie hier tegen in te brengen heeft !

_arno_
18/06/04, 09:50
geschiedenis != nu

het intereseert me niks wat hij vroeger heeft gedaan, mensen kunnen veranderen. (mogelijk door zijn nieuwste vriendin :D )


ik ben met dotnetjunkie eens!

de mods hebben het prima onder controlle, beyonder moet niet veel meer fout doen en dat is dat.

laat het aub nou eens rusten ik word moe van al die topics hierover :(

AlfaHosting
18/06/04, 09:55
Grote probleem op dit forum is denk ik dat sommige mensen het licht niet kunnen zien schijnen aan de overkant. Sommigen nemen alle kansen te baat om hun collega-hosters even door het slijk te halen als het kan in de hoop dat het hun een klantje meer opbrengt, en dat is wel jammer.

Beyonder
18/06/04, 10:52
Ik ga niet meer inhoudelijk reageren op dergelijke posts, wat ik wel kwijt wil is dit:

Kijk gewoon wie er exact wat post over mijn persoon, het zijn steeds dezelfde personen die een hele kruistocht voeren met slechts een doel: mij te laten bannen van dit forum.

Anyway voor mij is de discussie over het verleden voorbij, "the past is unchangable and the future cannot be guaranteed"

Domenico
18/06/04, 11:07
Ik wil verder geen posts meer zien over Beyonder. We weten het nu allemaal wel. Willen de paar personen die een probleem hebben met Beyonder mij even een PM sturen aub. Wij willen hier niets meer over lezen.

Bedankt!

Ahead-IT
18/06/04, 11:20
Origineel geplaatst door dotnetjunkie
2. Beyonder mag zeker niet geband worden (zoals sommigen vragen), het zou een gemis betekenen voor het forum. Waarom? Omdat hij al heel wat nuttige topics en bijdragen geleverd heeft, en duidelijk iemand is met kennis van zaken! Ook al is hij in het verleden in opspraak gekomen, het is duidelijk niet zijn bedoeling hier onrust te stoken, zoals sommige individuen hier duidelijk wel doen en elke kans grijpen om een concurrent zwart te maken. Afgunst is een bijzonder triest iets. (een gevoel dat ik gelukkig niet ken, ik gun iedereen zijn business en succes, van klein tot de allergrootsten zoals Microsoft).

Ooit aan gedacht dat Remon een fictieve goeie reputatie wilt opbouwen door hier en daar te helpen waar hij kan, om zo binnen enkele maanden zijn oneerlijke praktijken voort te zetten?

En waar ben je dan beter dan op een forum waar elke dag honderden zelfstandigen passeren ...

*edit*
Ik wil verder geen posts meer zien over Beyonder. We weten het nu allemaal wel. Willen de paar personen die een probleem hebben met Beyonder mij even een PM sturen aub. Wij willen hier niets meer over lezen.

Bedankt!

--> sorry, deze had ik nog niet gelezen!

lifeforms
18/06/04, 12:10
epia:~% whois beyondertalk.nl

Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php

beyondertalk.nl is free

S2S-Guust
18/06/04, 12:21
Ik snap heel dat bannen probleem niet? 10 jaar terug kon je iemand nog echt bannen van een forum, maar dat kan toch gewoon niet? Proxy, opnieuw registreren en klaar?

Verder vind ik dat de mods wel goed werk leveren!

dotnetjunkie
19/06/04, 05:02
Origineel geplaatst door sid275
LOL!
... zegt de webmaster van randdebiel.com :D
LOL!!! Je moet eens kijken naar de topics van sid (bij profiel: alle posts van deze gebruiker) en dan zul je zien dat zowat de helft van zijn berichten op dit forum "LOL" als inhoud hebben!

Anyway, dit is geen off-topic post, dus even terug to-the-point: heel eenvoudig eigenlijk, ik kijk nooit naar het verleden maar altijd naar de toekomst :), dat verhaal over Beyonder is naast de kwestie, het was misschien een slecht gekozen voorbeeld of whatever, mijn post ging hem erom dat mensen die enkel discussiëren en een negatieve sfeer creëren hier niet thuishoren, en in dat opzicht waren de bans dus terecht. Ik snap ook niet dat mensen maar kunnen blijven zeuren over bepaalde personen en/of berichten. Als iets je niet bevalt, lees het dan gewoon niet, of ga verder met je werk ipv je tijd te verdoen met nutteloos discussiëren.
Ook deze post ga ik dus hier maar meteen afronden om weer verder CONSTRUCTIEF en PRODUCTIEF te zijn, en vooral nooit de fout te begaan van zovelen hier: jezelf in een beter daglicht te proberen stellen door kritiek of afgunst op anderen!
Ook bij zaken: breek de concurrent niet af, maar bouw zelf iets op dat beter is, klanten zijn ook niet dom!
(en ik hoop hier binnenkort een mooi staaltje van te kunnen geven als m'n resultaat van weken lang intensief development werk eindelijk online zal komen! ook bedankt aan iedereen die me PM's gestuurd heeft, jullie geduld zal hopelijk beloond worden)

2oo4
07/07/04, 00:00
Origineel geplaatst door dotnetjunkie

... zegt de webmaster van randdebiel.com :D
LOL!!! Je moet eens kijken naar de topics van sid (bij profiel: alle posts van deze gebruiker) en dan zul je zien dat zowat de helft van zijn berichten op dit forum "LOL" als inhoud hebben!

Anyway, dit is geen off-topic post, dus even terug to-the-point: heel eenvoudig eigenlijk, ik kijk nooit naar het verleden maar altijd naar de toekomst :), dat verhaal over Beyonder is naast de kwestie, het was misschien een slecht gekozen voorbeeld of whatever, mijn post ging hem erom dat mensen die enkel discussiëren en een negatieve sfeer creëren hier niet thuishoren, en in dat opzicht waren de bans dus terecht. Ik snap ook niet dat mensen maar kunnen blijven zeuren over bepaalde personen en/of berichten. Als iets je niet bevalt, lees het dan gewoon niet, of ga verder met je werk ipv je tijd te verdoen met nutteloos discussiëren.
Ook deze post ga ik dus hier maar meteen afronden om weer verder CONSTRUCTIEF en PRODUCTIEF te zijn, en vooral nooit de fout te begaan van zovelen hier: jezelf in een beter daglicht te proberen stellen door kritiek of afgunst op anderen!
Ook bij zaken: breek de concurrent niet af, maar bouw zelf iets op dat beter is, klanten zijn ook niet dom!
(en ik hoop hier binnenkort een mooi staaltje van te kunnen geven als m'n resultaat van weken lang intensief development werk eindelijk online zal komen! ook bedankt aan iedereen die me PM's gestuurd heeft, jullie geduld zal hopelijk beloond worden)

jup, helemaal gelijk. WHT word steeds meer een soort van concurrenten forum. De een concurreerd de ander weg met de meest gekke prijzen, ok laten we het niet over mij hebben dan:p , maar goed de sfeer op dit forum veranderd ook en dat is zonde. Iedereen word vijandiger tegen elkaar en net wat dotnetjunkie zecht als iets je niet zint lees het dan gewoon niet en ga gewoon verder, heb ik ooit wel eens geklaagt over een persoon op dit forum?



trouwens op randdebiel.com staat LOL! niet :huh:

rq
09/07/04, 12:25
De openingspost gaat over Beyonder, volgens stelt een mod dat we we niet meer over Beyonder mogen praten. Wat doet dit topic dan nog open? Lekker nuttig zo'n Akkermans kloon/adapt door te laten raaskallen over de postgeschiedenis van anderen die in zijn topic reageren..

Oh, '2oo4', het is trouwens zegt, niet zecht.

2oo4
09/07/04, 12:45
Origineel geplaatst door rq
Oh, '2oo4', het is trouwens zegt, niet zecht.

Sja ik heb altijd dat probleem met zegt, zecht en ligt en licht. Volgensmij is dat een kwaal bij mij :huh: