PDA

Bekijk Volledige Versie : Bagger !!



oxelvris
17/06/04, 19:49
QUOTE]Origineel geplaatst door S2S-Guust


.

Als je wat wilt leren op dit forum, waarom kijk je dan in threads over ervaringen van bedrijven? Er zijn genoeg nuttige threads en je kunt er altijd zelf eentje openen als je vragen hebt! [/QUOTE]

Mijn grote vraag is waarom mijn jongere broertje is gebanned met 1 strafpunt voor het verbeteren van spelfouten en waarom een Beyonder , met aanvallen op personen, iets wat ongeorloofd is, nog steeds op dit forum rondhangt.

Hij (Beyonder) heeft zelfs een indicatie gegeven dat mijn broertje een alias zou zijn voor Linkup.

GROOTSTE NONSENS !!

Hij heeft een servertje thuis draaien.

Het lijkt erop dat sommige lui iedereen mogen aanvallen en dat het een positief punt voor de mods is: denk aan PB berichten die onderschept worden wanneer het om potentiele klanten gaat.

Worden gewoon ingepikt door de belanghebbende MODS.

Wie begint er een topic over een klant die zou reageren en waar je nooit meer iets van hebt vernomen ?


KOM OP....... NIET BANG ZIJN........ !!!!!!!

Hoop zelf dat die ddos van vannacht nog een paar maanden langer kon gaan duren..................................

EEN JONGEN VAN 15 ERAF GOOIEN OMDAT ENE BEYONDER HEM BESCHULDIGT VAN SAMENWERKING MET EEN BEDRIJF WAAR HIJ NOG NOPOIT IETS OVER HAD GEHOORD>

JULLIE HEBBEN GEEN BESTAANSRECHT !!!!!

ThePostman
17/06/04, 19:55
En wie mag jou broertje zijn? En op wie ben je boos? En kalmeer een beetje :)

SeppaR
17/06/04, 19:58
Zozo, die is goed kwaad :)

Cybafish
17/06/04, 20:01
En we ademen in, en we ademen rustig uit...

Savvas
17/06/04, 20:01
zou ik ook zijn, baggergedoe hiero!

ThePostman
17/06/04, 20:02
Oké kan (...) iemand een verklaring geven voor deze haat in de wht-family ;)

Beyonder
17/06/04, 20:05
Was er een DDOS op WHT gisteren? zo ja, hoe weet topicstarter dit?

heeft iemand een thread hierover gezien misschien? dan heb ik hem over het hoofd gezien.

easy2host
17/06/04, 20:08
Origineel geplaatst door Beyonder
Was er een DDOS op WHT gisteren? zo ja, hoe weet topicstarter dit?

heeft iemand een thread hierover gezien misschien? dan heb ik hem over het hoofd gezien.

wellicht deze? -> http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=52845

Luuc
17/06/04, 20:09
Origineel geplaatst door The Postman
En wie mag jou broertje zijn? En op wie ben je boos? En kalmeer een beetje :) Vermoedelijk Unregistered jr: http://www.webhostingtalk.nl/member.php?s=&action=getinfo&userid=4068

Rik
17/06/04, 20:09
Als je nu eens begint met RUSTIG te vertellen WAT er is....

Dan zullen wij eens kijken hoe- en wat :)

SeppaR
17/06/04, 20:11
Ach, Rik, ik zou er je tijd niet in verdoen.
Als hij het nu een srustig zou vragen, maar zo opvliegend !

Savvas
17/06/04, 20:15
Origineel geplaatst door SeppaR
Ach, Rik, ik zou er je tijd niet in verdoen.
Als hij het nu een srustig zou vragen, maar zo opvliegend !

ik begrijp hem anders volkomen hoor ;)

Beyonder
17/06/04, 20:17
Ik begrijp ook hoe dit nu exact zit, maar IK hou mijn mond :P

Carl<n-media>
17/06/04, 20:23
Rik, ban gewoon al die personen die het hier voor de rest verzieken. Ik word er onderhand ook wel een beetje ziek van al die discussies die steeds over dezelfde personen gaan.

Savvas
17/06/04, 20:39
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Rik, ban gewoon al die personen die het hier voor de rest verzieken. Ik word er onderhand ook wel een beetje ziek van al die discussies die steeds over dezelfde personen gaan.

je kan beter de goede gasten wegsturen, is toch maar een handjevol, wat je hier dan overhoud is rotzooi!

SeppaR
17/06/04, 20:43
Achja, de reden waarom Phobos word gebanned en beyonder niet zie ik helemaal niet.
Het word tijd dat de waarheid hier eens word gezegd ! :@

superior-is
17/06/04, 20:43
Origineel geplaatst door NetRouting


je kan beter de goede gasten wegsturen, is toch maar een handjevol, wat je hier dan overhoud is rotzooi!

Waar doel je precies op?

superior-is
17/06/04, 20:45
Origineel geplaatst door SeppaR
Achja, de reden waarom Phobos word gebanned en beyonder niet zie ik helemaal niet.
Het word tijd dat de waarheid hier eens word gezegd ! :@

Ik zag dat Beyonder nog maar 1 punt te gaan had. Wellicht heeft Phobos het gewoon te bont gemaakt. Je had dit natuurlijk ook op kunnen pikken via PM met de beheerder.

SeppaR
17/06/04, 20:45
Hij doelt, net zoals ik denk ik, dat Beyonder het niet meer verdeint dan geband te worden.
Zijn zaakjes zijn niet in orde, hij stuurt Spam PB´s..
Phobos word gebanned voor de discussie die hij voerde, beyonder niet?
Ik ga denk ik ophouden met op dit forum te komen, dit zit allemaal NIET meer goed ineen.
Volgens mij is er een geheime relatie tussen Beyonder en de mods, dat hij nog steeds niet gebanned word..

edit
Superior, ik heb respect voor iedereen op dit forum, maar het word tijd dat iedereen het eens weet, dat wat er gebeurd is niet klopt.
ER werd mij gezegd, doet beyonder nog wat fout mag hij vertrekken, maar dit is nog steeds niet gebeurd.
Er is echt iets mis met dit forum, dat beyonder nog steeds niet gebanned word, terwijl die dat meer dan verdient.

Savvas
17/06/04, 20:50
Origineel geplaatst door SeppaR
Hij doelt, net zoals ik denk ik, dat Beyonder het niet meer verdeint dan geband te worden.
Zijn zaakjes zijn niet in orde, hij stuurt Spam PB´s..
Phobos word gebanned voor de discussie die hij voerde, beyonder niet?
Ik ga denk ik ophouden met op dit forum te komen, dit zit allemaal NIET meer goed ineen.
Volgens mij is er een geheime relatie tussen Beyonder en de mods, dat hij nog steeds niet gebanned word..

edit
Superior, ik heb respect voor iedereen op dit forum, maar het word tijd dat iedereen het eens weet, dat wat er gebeurd is niet klopt.
ER werd mij gezegd, doet beyonder nog wat fout mag hij vertrekken, maar dit is nog steeds niet gebeurd.
Er is echt iets mis met dit forum, dat beyonder nog steeds niet gebanned word, terwijl die dat meer dan verdient.

Afgezien van de zinsindeling had ik het niet beter kunnen zeggen ;)

Zo klopt er nog een hoop niet....

SeppaR
17/06/04, 20:51
Achja, het is snel getypt, niet op letten :)

Beyonder, sommige onder ons hebben wel ECHT klanten !

superior-is
17/06/04, 20:58
Origineel geplaatst door NetRouting

Zo klopt er nog een hoop niet....

Ik ben een en al oor. Dat van Beyonder zullen we (als mods) bespreken.

Carl<n-media>
17/06/04, 20:59
Je zegt het fout. Er is niets mis met dit forum. Er is iets mis met een aantal gebruikers op dit forum.

SeppaR
17/06/04, 21:01
Carl, je mag gerust namen noemen hoor.
Ik ben het gewoon moe, in mijn ogen had Reinier (Phobos) niets fout gedaan..
Daarom post ik dit, Remon mag teveel, Spam-berichten sturen over veiligheid, dat doe je niet.

*edit*
VOor mensen die dat nog niet wisten.
Remon (Beyonder) stuur Spam-Berichten om de DDOS attack van EasyDedicated die gebeurt is tegen te gaan.
Er stond zoiets in:
voor €99 ,- eenmalig, beveilig ik je server optimaal tegen Ddos attacks !

Vind dat wel triest.. Naar de meeste klanten van easydedi

Savvas
17/06/04, 21:03
Origineel geplaatst door superior-is


Ik ben een en al oor. Dat van Beyonder zullen we (als mods) bespreken.

heb het een aantal dagen terug al in een ander topic gepost, kleine greep er uit, toen reageerde Domenico met een respectievelijke maar toch niks oplossend antwoord.

Het subject Beyonder is al zo vaak besproken, eerlijk is eerlijk, heb niks tegen Remon in persoon maar het gaat hier zo nu en dan wel een beetje ver en hij is de enige die er continu mee weg komt.

Vind het wel weer mooi geweest, tis een tijd gezellig geweest hier maar dat was kennelijk van korte aard.

Guust
17/06/04, 21:09
Origineel geplaatst door SeppaR
Achja, het is snel getypt, niet op letten :)

Beyonder, sommige onder ons hebben wel ECHT klanten !

Remon ook, hele echte zelfs ;)

Beyonder
17/06/04, 21:13
1. voor de spam bericht via PB ben ik op de vingers getikt door mods, strafpunten voor gekregen en het is mij duidelijk gemaakt dat dit niet meer mag gebeuren en dat gebeurt ook niet meer.

2. Discussie die gevoert werd was met Phobos (en aliassen) als aanvallende partij, als ik zeg "X is een canavalsfiguur etc etc" dan houd X zeker gewoon rustig zijn mond hier?

SeppaR
17/06/04, 21:16
Spam-PB's ok dat je daarvoor "op de vingers getikt was" terwjil iemand anders hiervoor geband zou worden?
Ik denk dat niet iedereen hier op de hoogte is van jou zaakjes beyonder, maar misschien moet men ze dat maar een maken.
Je verdient een ban, en daar draait het om.
Als je die dus ook niet krijgt zal ik dus ook van dit forum weggaan. VInd het niet eerlijk dat jij niet zoals andere personen behandeld word.

Koster
17/06/04, 21:22
Ik dacht altijd dat dit forum voor zaken (*) was.
Zoals de kinderen het nu spelen lopen de klanten juist weg.....

En dan doel ik op de eeuwige discussie van "Beyonder I: Attack of the clones" en het gedrag van mensen die structureel liegen tegen klanten ("ja wij hebben vanaf eind mei 2004 4x 1000 MB verbindingen liggen naar bla x en bla Y" en dat posten in juni 2004 terwijl die lijnen nog in geen jaar daar liggen)

Alle serieuze mensen lopen weg......


Origineel geplaatst door NetRouting


dan mogen ze jou als eerste wegsturen want daar is dit forum zeer zeker niet voor opgericht! (vat het niet verkeerd op, maar het is de harde waarheid ;))
Dit zijn de reacties waarop ik doelde
Seppar en ik hebben alles prima opgelost en wij verstoppen ons niet achter priveeberichten om elkaar af te kraken

* Definitie van zaken: concten met klanten & contacten onderhouden met zakelijke partners/collega's in de hostingbusiness

Savvas
17/06/04, 21:24
Origineel geplaatst door Koster
Ik dacht altijd dat dit forum voor zaken was.
Zoals de kinderen het nu spelen lopen de klanten juist weg.....

dan mogen ze jou als eerste wegsturen want daar is dit forum zeer zeker niet voor opgericht! (vat het niet verkeerd op, maar het is de harde waarheid ;))

superior-is
17/06/04, 21:32
Klopt. Dit forum is toendertijd puur in het leven geroepen om elkaar, als hosters, op vriendelijke wijze te ondersteunen bij de dagelijkse bezigheden.

Het zakelijke aspect is een secundair onderdeel waar je niet aan kan ontkomen.

Ik moet zeggen dat ik het betreur dat het de afgelopen tijd wat rellerig is geweest. Dat is veelal te danken dat de moderators niet continue op het forum aanwezig waren. Dit kan van technische aard zijn, het ek (jazeker) of gewoon het feit dat wij een betaalde baan naast wht hebben. We proberen mensen te bestraffen op eerlijke wijze. Twijfel je aan onze beoordeling, dan is het niet meer dan normaal dat wij daarvan op de hoogte worden gebracht.

Mikey
17/06/04, 21:38
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Rik, ban gewoon al die personen die het hier voor de rest verzieken. Ik word er onderhand ook wel een beetje ziek van al die discussies die steeds over dezelfde personen gaan.

waarom heleboel personen als het er met 1 ook verholpen kan zijn ? Dan kreeg je nog meer kloons die er een beetje op los komen ouweho*ren, weet niet of dat dan wel zo verstandig is :X


Origineel geplaatst door superior-is
Ik moet zeggen dat ik het betreur dat het de afgelopen tijd wat rellerig is geweest. Dat is veelal te danken dat de moderators niet continue op het forum aanwezig waren.

Nou als dat het is kun je net zo goed gaan inpakken, ik denk dat wij ons als gebruikers dan diep mogen schamen, maar goed niet iedereen over de zelfde kam scheren, ik ben ook niet altijd de beste :X

wdv
17/06/04, 21:39
Ik heb het volste vertrouwen in de mods. Ik heb zelf ook een tijdje op een forum gemod en ik ken deze paranoia reacties maar al te goed.

Het verwondert me eerlijk gezegd ook wel dat Beyonder nog niet gebanned is.. maar daar is vast wel een goede reden voor en anders gebeurd het alsnog.

Mods zijn ook maar mensen. Onthoud overigens wel dat een forum geen democratie is :)

SeppaR
17/06/04, 21:40
De mods zullen wel weten wat ze moeten doen.
Echter denk ik, dat beyonder weer een manier heeft om er tussenuit te luizen :(

Mikey
17/06/04, 21:43
Origineel geplaatst door wdv
Mods zijn ook maar mensen. Onthoud overigens wel dat een forum geen democratie is :)

In zekere zin zou het best wel eens praktisch kunnen zijn om af en toe democratisch te zijn, op die manier weet je vrij zeker dat er een juiste beslissing zal vallen.

WenS
17/06/04, 21:44
Origineel geplaatst door Mikey


In zekere zin zou het best wel eens praktisch kunnen zijn om af en toe democratisch te zijn, op die manier weet je vrij zeker dat er een juiste beslissing zal vallen.

Wou jij verkiezingen gaan houden voor Moderators ;) :D

Johan-nl
17/06/04, 21:45
Vote a mod :D

Johan-nl
17/06/04, 21:49
Origineel geplaatst door SeppaR
Volgens mij is er een geheime relatie tussen Beyonder en de mods, dat hij nog steeds niet gebanned word..


Sttt dat mag niet iedereen weten hoor :p
Ze zeggen ook dat ik een geheime relatie heb met de mods.

Dus mondje dicht :rolleyes:

Carl<n-media>
17/06/04, 21:55
Ik denk niet dat je de mods de schuld kunt geven. Zij weten ook niet wat er allemaal backstage gaande is. Ik zie hier elke dag weer mensen zeuren: "Ik krijg nog duizend euro van die en die.". Maar wat ik dan niet snap is dat ze niet gewoon hun geld gaan halen en de zaak oplossen. Waarom moet al die onzin op dit forum? Start een eigen forum en ga daar met elkaar uitvechten wie van wie nog geld krijgt. En als je denkt dat iemand een oplichter is dan post je dit maar op www.internetoplichting.nl, ga je naar de politie of bel je een programma als Kassa.

Mikey
17/06/04, 21:57
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik denk niet dat je de mods de schuld kunt geven. Zij weten ook niet wat er allemaal backstage gaande is. Ik zie hier elke dag weer mensen zeuren: "Ik krijg nog duizend euro van die en die.". Maar wat ik dan niet snap is dat ze niet gewoon hun geld gaan halen en de zaak oplossen. Waarom moet al die onzin op dit forum? Start een eigen forum en ga daar met elkaar uitvechten wie van wie nog geld krijgt. En als je denkt dat iemand een oplichter is dan post je dit maar op www.internetoplichting.nl, ga je naar de politie of bel je een programma als Kassa.

omdat of de ene kip kaal is of de ander is gevlogen ;)

Johan-nl
17/06/04, 21:57
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik denk niet dat je de mods de schuld kunt geven. Zij weten ook niet wat er allemaal backstage gaande is. Ik zie hier elke dag weer mensen zeuren: "Ik krijg nog duizend euro van die en die.". Maar wat ik dan niet snap is dat ze niet gewoon hun geld gaan halen en de zaak oplossen. Waarom moet al die onzin op dit forum? Start een eigen forum en ga daar met elkaar uitvechten wie van wie nog geld krijgt. En als je denkt dat iemand een oplichter is dan post je dit maar op www.internetoplichting.nl, ga je naar de politie of bel je een programma als Kassa.


Idd, vote for Carl.

PS: ik krijg nog een hostingpakketje van je :o

wdv
17/06/04, 22:01
Origineel geplaatst door Johan-nl
Vote a mod :D

Waar kan je je inschrijven als kandidaat? :p

superior-is
17/06/04, 22:03
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik denk niet dat je de mods de schuld kunt geven. Zij weten ook niet wat er allemaal backstage gaande is. Ik zie hier elke dag weer mensen zeuren: "Ik krijg nog duizend euro van die en die.". Maar wat ik dan niet snap is dat ze niet gewoon hun geld gaan halen en de zaak oplossen.

Spijker, kop.

Doordat wij een publieke uitlaatklep zijn, krijgen wij ook vaak het verwijt dat *wij* diegene zijn die benadelen. Dat lijkt mij een verkeerde beredenering. Trouwens ik geef niet de mods de schuld, maar normaliter zouden we sneller hebben ingegrepen. Je wilt er altijd gelijk bij zijn, maar helaas gaat dat niet altijd.

Mikey
17/06/04, 22:05
Origineel geplaatst door Johan-nl
Vote a mod :D

nah, dat was nou ook weer niet de bedoeling :D

superior-is
17/06/04, 22:05
Gelijk deze thread verplaatst naar "webhostingtalk suggestie en feedback". Om even in te haken op bovenstaande. Vinden jullie het nodig dat het modteam moet worden aangesterkt? Zo ja, dan lijkt het me het misschien een goed idee om een lijst van kandidaten samen te stellen (of vrijwilligers) waar men op kan stemmen.

SeppaR
17/06/04, 22:05
Ik heb nooit gezegd dat de mods slecht handelen, integendeel, ik vind dat de mods het goed doen. Tot nu toe in ieder geval.
Het enige spijtig is de zaak "Beyonder" die ze veel eerder hadden moeten afsluiten.

WenS
17/06/04, 22:08
Origineel geplaatst door superior-is
Gelijk deze thread verplaatst naar "webhostingtalk suggestie en feedback". Om even in te haken op bovenstaande. Vinden jullie het nodig dat het modteam moet worden aangesterkt? Zo ja, dan lijkt het me het misschien een goed idee om een lijst van kandidaten samen te stellen (of vrijwilligers) waar men op kan stemmen.

Haha, in principe wel een leuk idee.

Ik denk dat het misschien ook wel nuttig is als jullie nu met z'n alle het net niet aan kunnen kwa tijd...

Savvas
17/06/04, 22:08
vind bas zijn reactie erg toepasselijk voor het overwegen van het aansterken van het team met een lijst van leden die hiervoor in aanmerking komen.

Mikey
17/06/04, 22:08
Origineel geplaatst door superior-is
Gelijk deze thread verplaatst naar "webhostingtalk suggestie en feedback". Om even in te haken op bovenstaande. Vinden jullie het nodig dat het modteam moet worden aangesterkt? Zo ja, dan lijkt het me het misschien een goed idee om een lijst van kandidaten samen te stellen (of vrijwilligers) waar men op kan stemmen.

Wil mij best kandidaat stellen

Mikey for president ! :D

WenS
17/06/04, 22:10
Origineel geplaatst door Mikey


Wil mij best kandidaat stellen

Mikey for president ! :D

Nee dat kan dus weer niet ;)
Demonico is de president. Je kan hoogstens loopjongen worden voor Domenico ;) :D

wdv
17/06/04, 22:10
Origineel geplaatst door superior-is
Gelijk deze thread verplaatst naar "webhostingtalk suggestie en feedback". Om even in te haken op bovenstaande. Vinden jullie het nodig dat het modteam moet worden aangesterkt? Zo ja, dan lijkt het me het misschien een goed idee om een lijst van kandidaten samen te stellen (of vrijwilligers) waar men op kan stemmen.

Uitstekend idee. *Stapt naar voren*

Ik heb nu redelijk vaak dat ik het lang vind duren voordat een mod actie onderneemt op mijn gerapporteerde posts :)

WenS
17/06/04, 22:11
Mensen, voor we ons zelf nu allemaal naar voren gaan schuiven.
Hebben we weleens gehoord van "Wie vraagt wordt overgeslagen ;)"?

//edit

Het lijkt mij in dat geval trouwens beter dat de mods een lijst maken met geschikte kandidaten, aan deze kandidaten vragen of ze interesse hebben en dan de totale lijst in een poll...

wdv
17/06/04, 22:12
Origineel geplaatst door WenS
Mensen, voor we ons zelf nu allemaal naar voren gaan schuiven.
Hebben we weleens gehoord van "Wie vraagt wordt overgeslagen ;)"?

//edit

Het lijkt mij in dat geval trouwens beter dat de mods een lijst maken met geschikte kandidaten, aan deze kandidaten vragen of ze interesse hebben en dan de totale lijst in een poll...

Zolang iemand anders het werk goed doet vind ik het ook best :)

Carl<n-media>
17/06/04, 22:13
@Johan
Waarom krijg je nog een hosting pakket van mij? :p

Mikey
17/06/04, 22:13
Origineel geplaatst door WenS


Nee dat kan dus weer niet ;)
Demonico is de president. Je kan hoogstens loopjongen worden voor Domenico ;) :D

Ook goed, biertje Domenico :) ??

superior-is
17/06/04, 22:14
Origineel geplaatst door NetRouting
vind bas zijn reactie erg toepasselijk voor het overwegen van het aansterken van het team met een lijst van leden die hiervoor in aanmerking komen.

Ik kan het niet helpen om steeds een negatieve ondertoon bij jouw berichtgeving te bemerken. Ik bedoel een lijst samenstellen aan de hand van suggesties van de bezoekers . Als ik er naast zit, dan hoor ik dat graag.

SeppaR
17/06/04, 22:29
Erm, nieuwe mods, vind ik niet meteen nodig.
Zowieso vind ik dat de mods zelf inderdaad een lijst zouden moeten samenstellen met wie er als mods in aanmerking komt.

Savvas
17/06/04, 22:30
Origineel geplaatst door superior-is


Ik kan het niet helpen om steeds een negatieve ondertoon bij jouw berichtgeving te bemerken. Ik bedoel een lijst samenstellen aan de hand van suggesties van de bezoekers . Als ik er naast zit, dan hoor ik dat graag.

Er komt de laatste tijd niet veel positiefs uit mij boven op dit forum, daar heb je volkomen gelijk in.

Maar naar aanleiding van je idee reageerde ik zeker niet negatief, ik doelde ook op een lijst samengesteld door de bezoekers. Was positief bedoeld dus ;)

SeppaR
17/06/04, 22:34
Ik denk dat er dan veel mensen zich kanidaat zouden stellen, die er toch niet voor in aanmerking komen.

Mikey
17/06/04, 22:40
Origineel geplaatst door SeppaR
Erm, nieuwe mods, vind ik niet meteen nodig.
Zowieso vind ik dat de mods zelf inderdaad een lijst zouden moeten samenstellen met wie er als mods in aanmerking komt.

Mja sluit me hier maar bij aan, ik denk idd dat mods zelf wel kunnen bepalen wie er een goeie rol als mod zou kunnen zijn

superior-is
17/06/04, 22:51
Origineel geplaatst door Mikey


Mja sluit me hier maar bij aan, ik denk idd dat mods zelf wel kunnen bepalen wie er een goeie rol als mod zou kunnen zijn

Dat lijkt me ook wel. :)

Johan-nl
17/06/04, 23:03
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
@Johan
Waarom krijg je nog een hosting pakket van mij? :p

gebruik de zoek functie carl.
Ik moet ook alles 1000x tegen je zeggen he, jij leert het ook nooit.

(ben ik nu een goede mod? :p)

Mannekino
17/06/04, 23:22
Het overgrote deel van mijn punten hier heb ik ook te danken aan discussies in topics over Beyonder of in topics waar hij weer eens een ongelooflijk stempel op drukt met zijn aanwezigheid. Persoonlijk vind dit hele forum een belachelijke vertoning aan het worden voor het overgrote deel van de lezers, lijkt wel een poppenkast met al dat geflame heen en weer.

Maar een dat wat zeker is, voor mij is Beyonder de grootste aanstichter van veel van deze problemen, altijd komt hij wel weer om de hoek krijgen en mensen worden gewoon zo boos vanwege het feit dat hij zo lang heeft kunnen doorgaan. Maarja met nog 1 punt te gaan zal het einde wel niet lang meer duren. Persoonlijk wordt ik ook een beetje moe van al die PM's van Beyonder zodra ik weer iets over hem zeg.

Dit is laatste post die ik hieraan vuil maak en ik hoop dat de moderators nu eens inzien hoeveel frustratie Beyonder losmaakt bij een boel posters hier.

Mikey
17/06/04, 23:29
Origineel geplaatst door Mannekino
Het overgrote deel van mijn punten hier heb ik ook te danken aan discussies in topics over Beyonder of in topics waar hij weer eens een ongelooflijk stempel op drukt met zijn aanwezigheid. Persoonlijk vind dit hele forum een belachelijke vertoning aan het worden voor het overgrote deel van de lezers, lijkt wel een poppenkast met al dat geflame heen en weer.

Maar een dat wat zeker is, voor mij is Beyonder de grootste aanstichter van veel van deze problemen, altijd komt hij wel weer om de hoek krijgen en mensen worden gewoon zo boos vanwege het feit dat hij zo lang heeft kunnen doorgaan. Maarja met nog 1 punt te gaan zal het einde wel niet lang meer duren. Persoonlijk wordt ik ook een beetje moe van al die PM's van Beyonder zodra ik weer iets over hem zeg.

Dit is laatste post die ik hieraan vuil maak en ik hoop dat de moderators nu eens inzien hoeveel frustratie Beyonder losmaakt bij een boel posters hier.

gewoon terug pm`n dat hij al 24 knikkers heeft, kleine kinderen moet je ook met kleine dingen bestrijden :X

Cybafish
17/06/04, 23:48
Carl -> een kale kip valt per definitie al niet te plukken, maar een kale kip die naar Polen vlucht op het moment dat het hem heet onder de voeten wordt is nóg moeilijker te plukken :(

Het hele idee van webhostingtalk.nl is gewoon bar slecht te realiseren met die hele bende ruzietrappers hier. (ik noem geen namen, de mensen die ik bedoel weten het wel)

Ik heb het al eens eerder gezegd; stop nu eens met ruzie maken en maak dat het originele plan goed ten uitvoer komt. Hoeveel mensen zitten hier op het forum met een professionele instelling? Je zag hier nogal eens wat serieuze (grotere) partijen langskomen. Ik noem bijvoorbeeld TrueServer, We-Dare, Proserve, LeaseWeb, VEVIDA etc. Helaas worden deze users allemaal weggejaagd door het amateuristische gekibbel hierzo.

Nu zeg ik niet dat webhostingtalk.nl het moet hebben van grote partijen, maar überhaubt, users met een serieuze instelling zitten echt niet te wachten op de ene rel na de andere.

De reden dat wij hier op het forum zitten is omdat we het interessant vinden om de ontwikkelingen in hostingland op verschillende fronten met andere webhosters te kunnen volgen, maar daar komt op deze manier weinig van terecht.

In plaats dat de directe aanleiding van de rellen (Beyonder) er van langs krijgt, krijgt Phobos een ban. Nu is het wel zo dat laatstgenoemde niet direct ophield met reageren op eerdere aantijgingen, maar is het niet beter om dat soort problemen bij de wortels aan te pakken, in plaats van de overige betrokkene users een ban te geven? Dat is toch een stukje hansaplast op een drievoudige open botfractuur?

[edit] Overigens ben ik bereid, mocht dit wenselijk zijn, om mod te worden.

Beyonder
17/06/04, 23:58
@Cybafish: ik reageer niet meer op dit soort zaken,
Punt.

Mikey
18/06/04, 00:10
Origineel geplaatst door Beyonder
@Cybafish: ik reageer niet meer op dit soort zaken,
Punt.

Hey knikker kammeraad, weet je wat ik nu echt niet snap waarom je deze post er nu neerzet. Ik heb me vanmiddag verbaast over de iftop topic, en had meteen het idee, hey hij leert toch wat, maar tegen al mijn verwachtingen in is er weer iets dat het kersje van de slagroom doet scheppen. Om het maar mooi te zeggen.

Laten we ons nu eens met z`n alleen als volwassenen gedragen, waaronder ik mezelf ook maar bij reken, ben vast niet altijd de liefste :X, denk dat carl dat nog wel kan bevestigen, maar heb een tolerantie niveau van hier tot gunter.... Een deur is meestal een tijdje te klein om met 2man er door heen te gaan, maar met wat oefenen, wringen, wrikken moet het echt wel weer kunnen :)

root
18/06/04, 00:22
Als je de wereld wilt verbeteren, zul je eerst bij jezelf moeten beginnen.

Wat ik ook wil toevoegen is het feit dat toen ik geen mod was, ik veel vrijer uitspraken kon doen. Wij als mod kunnen alleen reageren op het feit dat de regels niet worden nageleefd. Een oordeel vellen ofdat iemand verkeerd bezig is en een ban verdiend is out of the question. Persoonlijke meningen tellen als mod dan niet mee. Soms best frustrerend omdat je ook wil reageren en je mening wilt zeggen.

Mikey
18/06/04, 00:45
Ik geef toch duidelijk aan dat ik zo nu en dan net zo fout ben, ik was vroeger echt niet de liefste van de klas, zo`n een zou ik ook nooit worden :D

lifeforms
18/06/04, 01:00
Er zijn zat mods en ze doen hun werk prima. Het is ondankbaar werk en het is nooit goed. Er wordt misschien een beetje snel geband vergeleken met een gemiddeld forum, maar de regels zijn duidelijk en iedereen kan zelf kiezen of ie zich eraan wil houden of niet.

Ik moet ook wel eens lachen als ik weer een ongeloofwaardige post zie, maar het is niet mijn taak om politieagent te spelen.

Ik denk dat velen bij zichzelf te rade moeten gaan als ze het hebben over de negativiteit op dit forum. WHT zelf is daar in ieder geval niet de oorzaak van. Het is best mogelijk om een goed forum te hebben waar men lekker concurreert en toch normaal met elkaar omgaat, maar iedereen moet daar zelf wel aan meewerken.

Domenico
18/06/04, 01:42
Ik ben veel te moe om hier inhoudelijk op te reageren op dit moment maar het zijn echt maar een paar onruststokers zoals gewoonlijk. Ik kan jullie zeggen dat ik morgen nog een paar mensen een pm ga sturen met daarin een keuze. Ik denk namelijk dat het heel snel heel wat rustiger gaat worden.

Ik praat nu over een handjevol gebruiker op 1 hand te tellen dus mannekino "Persoonlijk vind dit hele forum een belachelijke vertoning aan het worden voor het overgrote deel van de lezers" het zijn er echt maar een paar en de bezoekers die hier komen zijn over het algemeen intelligent genoeg om te zien dat het overgrote deel wel serieus is en dat het echt maar een paar gebruikers zijn die denken maar van alles te kunnen zeggen en denken te weten wat er allemaal speelt. Phobos en Unregistered waren de eersten en er volgen er ongetwijfeld meer de komende dagen.

Morgen meer...

SeppaR
18/06/04, 08:22
Raad eens wie er een PM kreeg?
Ikeuh..
En wedden we dat Beyonder er geen kreeg?

superior-is
18/06/04, 09:21
Origineel geplaatst door SeppaR
Raad eens wie er een PM kreeg?
Ikeuh..
En wedden we dat Beyonder er geen kreeg?

Dat win ik. :)

Maar belangrijker, waarom heb jij ook een PM gekregen? Ik herhaal graag ensimguru -- een beter forum begint bij jezelf.

SeppaR
18/06/04, 09:23
Waarom ik ook een PM heb gekregen?
Ik zou het niet weten, daarom heb ik een PM teruggestuurd met de vraag erin waarom.
Overigens kreeg ik de volgende PM dus:



Ik begrijp dat je hier niet meer wil komen? gewoon ophouden met stokn of gewoon wegblijven. Ik ben het zat en heb hier geen zin meer in. Ophouden of wegblijven!


*edit*
Ophouden met de waarheid te vertellen? :(

JKW
18/06/04, 09:41
Even mijn reactie, die is dus volledig gebaseerd op mijn ervaring die ik op wht heb opgedaan. Kan ook zijn dat ik het niet helemaal duidelijk uitleg maar zo goed mogelijk.

Phobos ken ik grotendeels als iemand die discussie's voert met andere gebruikers zie http://www.webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=195609&sortby=lastpost&sortorder=descending. Dus wat mij betreft verdiende hij zijn punten en uiteindelijk ook wel een ban omdat hij toch net zolang door zou gaan tot hij de ban had.


Beyonder was in het begin van de Coloheaven tijd iemand met veel goede inbreng op wht, toen het slechter ging met Coloheaven en Beyonder naar Polen ging begon hij reclame te maken voor zijn nieuwe diensten, dit viel bij de mods in verkeerde aarde en die begonnen punten uit te delen. Terecht, want beyonder had op dat moment alleen maar disscusies en fete's met andere gebruikers. Daarom is hij enige tijd niet meer actief op het forum geweest, alleen maar mee gelezen enz. Sinds hij weer post vindt ik zijn inbreng weer goed en hebben veel mensen wat aan de door hem gegeven informatie. Echter zijn er nog steeds gebruikers bijv. Phobos die hem afrekenen op zijn Coloheaven tijd en zijn begintijd in Polen. Hij reageert hier dan op en begint dus een discussie aan de ene kant terecht maar ook lastig omdat er dan veel on topic gegaan wordt. Maarja je wil je zelf toch verdedigen he daarom tip aan Beyonder indien gebruikers naar je gaan flamen meldt dit dan bij mods er reageer er niet op. Dan lossen de mods het wel op. Je hebt de laatste tijd weinig strafpunten gekregen. En zorg wat mij betreft dat je de laatste ook niet krijgt. Ik vindt je inbreng interresant om te lezen.


JKW

//EDIT: Typo's
Lang verhaal voor op de vroege morgen ;)

SeppaR
18/06/04, 09:48
JKW, ik ken geen goede ervaringen met Beyonder en / of zijn posts.
Natuurlijk, iedereen hier op WHT maakt nuttige posts, dat is dus ook wel de bedoeling van dit forum.
Tevergeefs, Beyonder, hij doet meer dingen fout dan goed, daarom dat hij ook al "24" punten heeft.
Nu met dat gedoe van Phobos, verdient ie zeker 5punten erbij, is +25, is een ban in het kort.

Phobos, post ook veel nuttigs hierop, maar hij is het gewoon moe.
Beyonder blijft maar doorliegen aan mensen, en hij moet nog veel geld aan verschillende schuldeisers (waaronder bekend, Linkup).
Dit persoon is gewoon niet te vertrouwen, en mensen die niet te vertrouwen zijn horen hier gewoon niet op het forum.
Punt erachter, Beyonder verdient gewoon een ban.

Domenico
18/06/04, 09:57
1 2 3 slotje!


Ik ga even een lekker ontbijtje eten en dan eens even kijken wie nog een PM van mij moeten krijgen. Het feit blijft dat wij hier niet zijn om financiele problemen van andere op te lossen hoe wrang het ook is. Er zijn zat andere wegen die je als slachtoffer kunt bewandelen en af en toe een melding hier op het forum is ook niet erg maar om hier alleen te komen om anderen aan te vallen is gewoon niet gewenst en als je dan ondanks vele waarschuwingen gewoon doorgaat wordt je inderdaad verbannen. Op wht.com wordt je gewoon verbannen ZONDER waarschuwing en dat is een feit. Overigens zijn alle gebruikers het wel eens met deze stelling dus ik zie het probleem niet zo. Beyonder is ook iemand die vele waarschuwingen heeft gehad en hij weet ook dat hij er niet nog een moet krijgen.

Wij gaan geen ugebruikers bannen op basis van een wazig verleden waar wij niets van weten. Hearsay noemen ze dat en wij kunnen en willen op deze basis helemaal niets doen want daar is dit forum ook niet voor bedoeld.

Wij willen nuttige posts zien op het forum en aan dit soort threads heeft niemand wat aan. Gelukkig is nog niet 1% van alle threads zoals deze...