PDA

Bekijk Volledige Versie : Even een reactie



maartenk
17/06/04, 10:19
Hoewel ik me niet graag bezig hou met dit soort vuile berichtgevingen die alleen maar tijd kosten en zijn bedoeld om anderen af te schilderen als 'slecht', wil ik toch voorkomen dat het beeld dat hier van mij wordt gecreeërd eenzijdig is.

Elly is Niels D., eigenaar van het "rechtskundig adviesbureau" (zoals hij dat zelf graag noemt) Domain Solutions (http://www.domainsolutions.nl) (website is inmiddels onbereikbaar). Niels is 19 jaar oud en heeft in zijn leven al een aantal foutjes gemaakt waarvoor hij is uitgenodigd om een verklaring af te leggen op het politiebureau in Alpen aan den Rijn. Niels studeert rechten in Leiden, maar zal door zijn strafblad waarschijnlijk nooit een baan als advocaat kunnen vinden.

Zo maakt Niels graag misbruik van de titel meester in de rechten en vervalst hij handtekeningen onder contracten in civiele procedures (bij de kantonrechter). Niet alleen ik, met Bluepark Benelux, heb hier last van gehad maar ook diverse andere gedupeerden die zich bij mij hebben gemeld waaronder het bedrijf Webstores (http://www.webstores.nl). Natuurlijk hebben we allemaal aangifte gedaan tegen Niels, iets waar hij zelf ook niet vies van is, maar de politie werkt helaas niet zo snel en in dit land is veel geoorloofd. Overigens goed om te horen hoe wanhopig hij is, het lijkt erop dat ik de nog lopende civiele procedure tegen zijn cliënt zal gaan winnen.

Grappig detail is dat Niels deze week aangifte tegen mij heeft gedaan wegens smaad en laster en dat ik hierover nog even contact moet opnemen met het OM. Kan ik direct deze post van hem meenemen.

Goed, verder zal ik mij niet met deze discussie bemoeien en ik hoop dat de administrator zich zover kan krijgen om dit topic af te sluiten of wellicht helemaal te verwijderen.

Iedereen alvast een fijne vakantie toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Maarten Kalfsbeek
oplichter Adloox Industries / Bluepark Benelux

maartenk
17/06/04, 10:22
Ik zie dat het bewuste topic inmiddels gesloten is. Bedankt!

Domenico
17/06/04, 11:47
En dit topic ook.