PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen Zajebista.nl



Darkprogram
16/06/04, 08:59
Is zajebista.nl een goede host?
Iemand op msn heeft mij deze link gegeven toen ik zei dat ik zocht naar een goede host voor mijn gameserver.
Ik wil namelijk een 1unit server colo doen bij een goed en snel bedrijf met zo laag mogelijke pings voor onze gameservers.

Dus wil natuurlijk wel weten of ik met het goede bedrijf in zee ga ;)

Ik geloof dat de persoon die mij op msn erop gewezen heeft ook op dit forum actief is. Dus misschien dat hij ook zijn ervaringen in het openbaar kan delen.

Ze zitten in tilburg,
http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=zajebista.nl&zoek.x=7&zoek.y=15

ik zit in almere, voodat ik dus langsga om mijn server te plaatse wil ik cker weten dat ik geen treinkaartje voor niks koop ;)

Alvast bedankt!

Groetjes,
Daniel

Blurp
16/06/04, 09:31
een stichting wat moet teren op donaties lijkt me nou niet echt een partij waar je je server wil gaan ophangen.

Edit: mijn gevoel zei al dit stinkt naar een akkermans zaakje, wilde het niet posten om een flame te voorkomen maar lijkt toch dat mijn gevoel weer gelijk heeft: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=363783#post363775

superior-is
16/06/04, 09:41
Origineel geplaatst door Darkprogram

ik zit in almere, voodat ik dus langsga om mijn server te plaatse wil ik cker weten dat ik geen treinkaartje voor niks koop ;)


Quote van de website:
Het datacentrum is ondergebracht bij Redbus Interhouse, dit is een uitwisselingspunt voor Internetproviders, telecommunicatiebedrijven en transitproviders.

Ergo, ik denk niet dat ze een serverruimte in Tilburg hebben. Bel ze eens op om het bedrijf uit te beoordelen.

Darkprogram
16/06/04, 09:44
Er staat geen telefoonnummer bij. zie mijn link

http://www.zajebista.nl/support.html


Groetjes,
Daniel

Luuc
16/06/04, 10:07
Probeer het nummer te bellen in de whois ? Ze gebruiken de nameservers van transip.nl. Hoeverre transip hiermee te maken heeft weet ik niet maar de website van Zajebista ziet er niet erg betrouwbaar uit. Plaatjes die niet laden, gegevens niet helemaal ingevuld etc.

Misschien een beetje bevooroordeeld maar erg betrouwbaar ziet het er niet uit..

Blurp
16/06/04, 10:16
Dossiernummer: 18071991 Blad 00001

Uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken
voor Midden-Brabant

Deze gegevens zijn bijgewerkt tot 26-04-2004 11:53:18
__________________________________________________ __________________________
Rechtspersoon:
Rechtsvorm :Stichting
Statutaire naam :Stichting Zajebista
Statutaire zetel :Tilburg
Adres :Juraweide 307, 5022LD Tilburg
Correspondentieadres :Kijkduinlaan 103, 5045PH Tilburg
Telefoonnummer :013-5353448
Faxnummer :013-5720457
Domeinnaam :www.zajebista.nl
E-mailadres :stichting@zajebista.nl
Eerste inschrijving in het
handelsregister :23-10-2003
Akte van oprichting :22-10-2003
----------------------------------------------------------------------------
Bestuurder(s):

Naam : Deurholt, Jeannette Bernardina Maria
Geboortedatum en -plaats :25-11-1953, Rotterdam
Adres :Juraweide 307, 5022LD Tilburg
Infunctietreding :22-10-2003
Titel :Voorzitter,secretaris,penningmeester
Bevoegdheid :Alleen/zelfstandig bevoegd
__________________________________________________ __________________________
Alleen geldig indien door de kamer voorzien van een ondertekening.

15,00 Woerden, 26-04-2004

Voor uittreksel

Beyonder
16/06/04, 10:25
Ik heb uitsluitend ervaring met hen als mijn klant zijnde, verder kan ik geen uitlatingen doen of zij al dan geen goede host zijn.

Ze hangen in een cabinet bij Leaseweb.

Indien je bent wie ik denk dat je bent op MSN heb ik je een aantal opties gegeven zoals Transip, Zajebista, Leaseweb etc :) maar heb inmiddels zoveel mensen op MSN die advies vragen.

Guust
16/06/04, 13:30
Lijkt me wel goede partij :)

Carl<n-media>
16/06/04, 13:33
Origineel geplaatst door Guust
Lijkt me wel goede partij :)
Onderbouw dit eens ... :)

The MAzTER
16/06/04, 13:41
Zajebista betekent trouwens zo iets als: mooiste van het mooiste, lekkerste van het lekkerste, beste van het beste e.d.

Dennis
16/06/04, 13:42
Origineel geplaatst door Guust
Lijkt me wel goede partij :) Jij antwoord wel heel vaak met minder dan 2 zinnen, of niet? Heel vaak alleen Ja of Nee als antwoord. Zeg eens wat meer dan.

En hier:
Ik weet dat je klant bent van een van Beyonder's bedrijven of tenminste, iets van Beyonder mee te maken heeft. Zij leveren bepaalde security-diensten en andere custom-dingen. Dat had je toch zelf kunnen vermelden en je had kunnen vertellen wat jouw ervaring is.

Beyonder
16/06/04, 14:04
Dennis, maar Zajebista is ook gewoon een van mijn klanten. Ik heb de topicstarter overigens gewezen naar een hele zwik providers als hij degene is wie ik denk dat hij is.

Kan me er verder niet druk om maken ;)

Daniel, wie ben jij in godsnaam in mijn MSN lijst? :)

Phobos
16/06/04, 14:07
Heb net ffe gebeld naar het nummer in de whois, Remon akkermans is idd zajebista. Bedrijf zal wel op naam van je moeder/vader staan.

Ook toevallig dat het in Tilburg zit.

Dennis
16/06/04, 14:08
Origineel geplaatst door Beyonder
Dennis, maar Zajebista is ook gewoon een van mijn klanten. Ik heb de topicstarter overigens gewezen naar een hele zwik providers als hij degene is wie ik denk dat hij is.

Kan me er verder niet druk om maken ;)

Daniel, wie ben jij in godsnaam in mijn MSN lijst? :) Maar geef ons eens de reden waarom jij zo geheimzinnig doet? Waarom mogen we niet weten van welke bedrijven jij nu de eigenaar bent? Omdat dit potentiele klanten af zou schrikken?

Guust
16/06/04, 14:09
Origineel geplaatst door DennisCitus
Maar geef ons eens de reden waarom jij zo geheimzinnig doet? Waarom mogen we niet weten van welke bedrijven jij nu de eigenaar bent? Omdat dit potentiele klanten af zou schrikken?

Of omdat die er niets mee te maken hebben...


En Phobos, jij kreeg Remon Akkermans aan de telefoon?

Dennis
16/06/04, 14:09
Origineel geplaatst door Guust

Of omdat die er niets mee te maken hebben... Hoezo niet? Hij houdt zijn bedrijfsnaam geheim, omdat niemand iets met zijn bedrijf te maken heeft? Of hoe bedoel je dat?

Beyonder
16/06/04, 14:13
Ik hou mijn bedrijfsnaam geheim omdat ik hier post uit eigen persoonlijke overwegingen. Indien een potentiele klant mij contacteert bekijken we eerst of we iets voor hem kunnen en willen doen.

We hebben het erg druk.

Phobos: Ehhhh, hoe zat dat met Zajebista? jij belde en wie nam op en zei dat ik ermee te maken heb? want ik heb dat allemaal nog niet goed begrepen:)

Linkup linkup..... stop eens met je 100 aliassen op dit forum en vriendjes hier en daar :)

Keuningen
16/06/04, 14:14
Origineel geplaatst door DennisCitus
Hoezo niet? Hij houdt zijn bedrijfsnaam geheim, omdat niemand iets met zijn bedrijf te maken heeft? Of hoe bedoel je dat?

Dat Remon niet direct met de stichting in verband staat.

Dennis
16/06/04, 14:17
Origineel geplaatst door Keuningen

Dat Remon niet direct met de stichting in verband staat. Ow owkee...

Dan bedoelt hij dus: "Of omdat hij er niets mee te maken heeft" ipv. "Of omdat die er niets mee te maken hebben..."

Maar Beyonder spreekt zo vaak vanuit zijn bedrijf waarvan niemand iets vanaf weet. Hij gebruikt mijn klanten, mijn engineers, onze dit, onze dat. Prachtige verhalen hoor, maar dan wil ik ook wel weten waar je precies iets biedt en wat precies allemaal.

Als je daar gewoon duidelijk in bent, dan is de impact van al die slechte verhalen rondom jouw en jouw vorige bedrijven veel minder.

Phobos
16/06/04, 14:18
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik hou mijn bedrijfsnaam geheim omdat ik hier post uit eigen persoonlijke overwegingen. Indien een potentiele klant mij contacteert bekijken we eerst of we iets voor hem kunnen en willen doen.

We hebben het erg druk.

Phobos: Ehhhh, hoe zat dat met Zajebista? jij belde en wie nam op en zei dat ik ermee te maken heb? want ik heb dat allemaal nog niet goed begrepen:)

Linkup linkup..... stop eens met je 100 aliassen op dit forum en vriendjes hier en daar :)


Tja dat is toch wel wat anders he, jammer voor je jij kunt geen "vriendjes" maken in real life. Alleen in je dromen. Er is een naam voor mensen die die ziekte hebben waar jij waarschijnlijk over beschikt.

"Pathalogische leugenaar" zoek maar informatie @ google etc. Misschien dat je dokter er iets aan kan doen. Ik post ook gewoon onder mijn normale naam en gebruik geen aliasen, ik uit mijn mening in het openbaar en hoef dat niet te verschuilen onder een "fake" alias.

Ik heb het nummer gebeld, kreeg iemand aan de lijn. Ik vroeg: Spreek ik met ZajeBista, de man wist niet eens waar ik het over had.

Naderhand zei hij "vaag" ja wij doen de administratie voor Zajebista. Ik vroeg hem, kan ik meneer akkermans ffe spreken anders. Hij wist wel dat die werkzaam was bij zajebista maar had niet direct een nummer.

Beyonder
16/06/04, 14:23
Klopt helemaal, want ik doe voor hen systeembeheer :)

Dus ben ik werkzaam voor hen, leuk he ?:)

Je weet zelf heel goed, welke klanten jullie benadelen op dit moment, zal eensvragen of ze eens op het forum willen posten over hun ervaringen, want al die happy joy joy verhalen van vrienden en linkup aliassen ach :)


Maar Reinier?bap ik kan me er niet druk om maken, het is niet jullie eerste kruistocht tegen mij (Mannekino, WarschawPL etc etc) en vast ook niet de laatste :)

Mikey
16/06/04, 14:24
Origineel geplaatst door Beyonder
Klopt helemaal, want ik doe voor hen systeembeheer :)

Dus ben ik werkzaam voor hen, leuk he ?:)

Je weet zelf heel goed, welke klanten jullie benadelen op dit moment, zal eensvragen of ze eens op het forum willen posten over hun ervaringen, want al die happy joy joy verhalen van vrienden en linkup aliassen ach :)


Maar Reinier?bap ik kan me er niet druk om maken, het is niet jullie eerste kruistocht tegen mij (Mannekino, WarschawPL etc etc) en vast ook niet de laatste :)

en ergens anders in een thread zeg je dat je geen beheerstaken meer doet, daar heb heb je je engineers toch voor ?

Phobos
16/06/04, 14:25
Ik heb je niet hoogstaan dat weetje.

Niemand heeft je hoog staan.. Helemaal niemand..

Dennis
16/06/04, 14:33
Origineel geplaatst door Phobos
Ik heb je niet hoogstaan dat weetje.

Niemand heeft je hoog staan.. Helemaal niemand.. Mwuah... ik vind hem wel intelligent hoor. Van veel dingen heeft hij veel kennis.

Maar echt hoog staan? Ik kijk niet echt tegen hem op. Niet echt van 'Respect!'. Om te zeggen dat hij veel heeft bereikt, dat ook niet. Alleen vind ik dat hij soms een beetje anders is. Hij doet helemaal zijn best niet voor een goede reputatie voor zichzelf en zijn bedrijven.

Beyonder
16/06/04, 14:36
Mikey: Ik doe voor hen systeembeheer, dat ik dat fysiek niet zelf doe is toch niet belangrijk, ik ben hen contactpersoon voor systeembeheer.

Ik heb begrepen dat het nummer in whois van administratiekantoor van Zajebista is, support wordt gedaan op een ander nummer, ik vraag wel even welk nummer als men dat wenst :p

@phobos, insgelijks, wanneer betalen jullie eens de facturen?:)

@Dennis: ik zeg gewoon wat ik van zaken denk, ik ga niet slijmen om een goed imago op te bouwen. Ik zoek ook geen klanten voor mijn bedrijf op dit forum, als er toevallig eens een aanklopt is dat mooi meegenomen, maar dit forum is niet mijn primair marketing middel.

Ik vindt het leuk om hier te posten, soms een beetje scherp mijn mening te geven, maar indien ik dat koppel aan een bedrijfsnaam dan is het zo snel "dan en dat bedrijf zegt..." terwijl dat niet zo is, Ik zeg dit en dat niet het bedrijf waarvoor ik werk :)

Phobos
16/06/04, 14:37
Ik neem aan dat je het wel snapt dennis..

Linkup heeft in het verleden (1 jaar geleden)2 cabinets bij coloheaven geplaatst in redbus

500,- Setup per footprint betaald (we leverden onze eigen kasten).
Linkup had een 10mbit commit bij coloheaven. Uit research bleek dat coloheaven een 2Mbit crapped commit had bij Joint-Transit. Meneer was dus direct al begonnen met oplichten.

Linkup is na 2 weken verdwenen zonder aan te kondigen maar had wel netjes zijn eerste facturen voldaan. Logisch toch ??? 2Mbit en meneer wil er niks aan veranderen???


Sindsdien maakt "Beyonder" Linkup/CoLinks constant zwart, hij doet dit overal op fora en msn. Kennelijk heeft hij invloed op een aantal mensen welke nog steeds in zijn leugentjes trappen.

De jongen verteld constant bullshitverhalen, post "tops" vanuit linux welke niet eens mogelijk zijn in realiteit. Alleen maar leugens.. LEUGENS LEUGENS LEUGENS!!

Tuurlijk zijn er ontevreden klanten bij linkup/colinks. Maar ieder bedrijf kent zijn tevreden en ontevreden klanten. Deze klanten heb je dus altijd.

Fabian
16/06/04, 14:40
Geweldige topic weer.

Gemiddelde soap op tv heeft een lager entertainment gehalte dan dit.

Mikey
16/06/04, 14:41
Origineel geplaatst door Phobos
Ik neem aan dat je het wel snapt dennis..

De jongen verteld constant bullshitverhalen, post "tops" vanuit linux welke niet eens mogelijk zijn in realiteit. Alleen maar leugens.. LEUGENS LEUGENS LEUGENS!!


mja, tel zijn geheugen maar eens voor de grap bij mekaar op, zijn cache is vaker groter dan het totale swap geheugen :)

Phobos
16/06/04, 14:41
Fabian, inderdaad gewoon om je rot te laggen.

Maar de waarheid moet nou eens naarboven komen op dit forum.
That's all.

Beyonder
16/06/04, 14:43
@phobos, wil je werkelijk dat we het echte verhaal belichten. Je eigen klant vertelde me dit:

"onze performance was prima, maar op het moment dat Reinier zijn MySQL server aan ging zetten werd zijn eigen router overbelast, naar mijn mening was dit dus duidelijk de schuld van Linkup"

We hadden in deze POP:

100 mbit NL-IX met NL transit (100 mbit dus)
2 mbit Joint Transit
100 mbit Packet Exchange.

Hoe kom jij aan met slechts 2 mbit? het was je eigen router"woopie" vriend die het opgaf. Ik heb verklaring van je grootste klant ervan gekregen in die tijd, je weet wel over wie ik het heb toch?:)

Als een dief in de nacht zijn jullie vertrokken, mooie praatjes van Bap dat facturen voldaan gingen worden, tuurlijk een factuur is voldaan, wat over de andere facturen die open stonden?

BTW je hebt nog een switch van me meegenomen die nooit betaald is.

Je klanten zijn overigens niet ontevreden totdat ze flink pootje gelicht worden, wil je voorbeelden? ik zal eens vragen of ex klanten van je willen posten, ondanks bedreigingen van BAP :)

Phobos
16/06/04, 14:47
Remon,

Er is geen switch meegenomen die niet betaald is.
Je bent weer aan het liegen, er was geen packet exchange. Deze kwam pas op het laatste moment toen wij al vertrokken waren. Dit kunnen andere EX-klanten van je vast wel bevestigen.

Je begint weer over EX- ontevreden klanten, we kunnen natuurlijk ook over jouw ex en ontevreden klanten beginnen maar dat lijkt mij geen verstandig idee.

Nogmaals, bijna ieder bedrijf heeft ontevreden/ex klanten.

Facturen ware voldaan, binnen de eerste week al.
Desnoods post ik wel ffe een scan op het forum??..

WenS
16/06/04, 14:54
Doe nou maar niet zo schijnheilig Beyonder.

Er zijn meer mensen die geld van jou tegoed hebben dan jij van Colinks/Linkup. Als jij de boel oplicht is het trouwens niet meer dan redelijk om niet voor alles te betalen. Jij hebt tenslotte ook niet alles geleverd wat je zei....

Ik vraag me af wanneer je nou eindelijk echt eens stop met hier posten. Een tijdje terug stond ik een gat in de lucht te springen omdat jij aankondigde te stoppen op Webhostingtalk.nl. Helaas was de vreugde van korte duur...:(

Beyonder
16/06/04, 14:56
Hehe Wens :) ik snap jou reactie best hoor, je mag best een beetje nare dingen over mij posten, vind ik helemaal niet erg.

Wat weet je eigenlijk over mij? niets? zoals ik al eerder aangaf. Alles van horen zeggen:)

Carl<n-media>
16/06/04, 14:58
Ik heb het hele topic gelezen en volgens mij gaat het om redelijk grote geld bedragen. Mijn vraag is nu waarom jullie niet gewoon een incasso bureau inschakelen?

WenS
16/06/04, 14:59
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik heb het hele topic gelezen en volgens mij gaat het om redelijk grote geld bedragen. Mijn vraag is nu waarom jullie niet gewoon een incasso bureau inschakelen?

Waarschijnlijk omdat Beyonder hem is gesmeerd naar Polen...

Guust
16/06/04, 15:02
Origineel geplaatst door WenS


Waarschijnlijk omdat Beyonder hem is gesmeerd naar Polen...

Volgens jullie is Zajebista toch van Beyonder? Die zitten in Tilburg, dan kan je toch een inacsso bureau inschakelen als je zo zeker weet met zn alle dat Zajebista van hem is... :huh:

Phobos
16/06/04, 15:02
Er is geen schuld van onze kant.
Wij hebben betaald voor niet geleverde diensten, en hebben dus in pricipe recht op geldteruggave.

Waarom geen incasso bureau inschakelen?

Waar moet de deurwaarder langskomen? Meneer zegt dat hij in polen zit.. Aantal maanden geleden stond er iets over de belastingdienst in de krant. Er valt niks te halen bij Mr Beyonder. Facturen komen bij hem binnen en hij gooit ze rechtstreeks in de prullenbak.

Doe dus geen moeite als je geld van hem (terug)krijgt, dat krijg je toch niet. Hij heeft het niet.

Dennis
16/06/04, 15:03
Is het niet zo dat Coloheaven BV. die contracten is aangegaan dan? Dan zou Beyonder waarschijnlijk niet verantwoordelijk zijn.

Alles ging wel met contracten?


NIET DOEN!
Wij hadden een server staan bij Limit (is ook van Raymond Akkermans) die we daar weg wilden halen. We zijn ongeveer anderhalf jaar bezig geweest om die server weg te halen. Telefonisch zijn ze bijna niet te bereiken en aangetekende brieven worden gewoon niet opgehaald.

Vervolgens werd de server ook nog zonder vooraankondiging uit gezet waardoor we niet meer via de mail bereikbaar waren (ok, was ook onze eigen schuld natuurlijk).

Maar het is dus een regelrecht kut bedrijfEcht overal vind ik negatieve ervaringen. Bij deze komt het van een vaste FOK-poster waarvan ik bijna zeker ben dat het geen vaste WHT-poster is.

luser
16/06/04, 15:05
Origineel geplaatst door DennisCitus
Is het niet zo dat Coloheaven BV. die contracten is aangegaan dan? Dan zou Beyonder waarschijnlijk niet verantwoordelijk zijn.

Coloheaven BV. i.o. he! ;)

Phobos
16/06/04, 15:07
Coloheaven is nooit een BV geweest.
Altijd gewoon een eenmanszaakje.

Hij ondertekende zijn e-mails zelfs met 'Coloheaven "BV"' (zie onderstaand uit mijn archief).

Ik geloof dat dat ook verboden is in Nederland.
------------------------------------------------------------------------------------
Beste Reinier,

Test nu eens met Wget www.proserve.nl/100mb.bin

Laat maar weten wat je snelheid is.

Ik ben erachter waarom het netwerk zo slecht presteerde, routers
vinden het niet leuk als een switch op auto staat.

Met vriendelijke groet,

Remon Akkermans
Coloheaven BV
Tilburgseweg 89
5051 AB Goirle
info@coloheaven.com
Visit our site on http://www.coloheaven.com



STAAT DUS GEEN IO bij.

Beyonder
16/06/04, 15:08
Hehe, Reinier weet donders goed dat ik beschik over:

1. Mail correspondentie van Bap dat hij zo tevreden is.
2. Schriftelijke verklaringen van zijn ex klanten waar de schuld ligt

Ik ben heel zeker ervan dat we elke zaak hierover zouden winnen.

Anyway ontopic maar weer?

ThePostman
16/06/04, 15:08
Haha echt prachtig dit, ik snap er geen ene bal van :D Who the fuck is beyonder? En waarom mag niemand hem? :D

Phobos
16/06/04, 15:10
Origineel geplaatst door Beyonder
Hehe, Reinier weet donders goed dat ik beschik over:

1. Mail correspondentie van Bap dat hij zo tevreden is.
2. Schriftelijke verklaringen van zijn ex klanten waar de schuld ligt

Ik ben heel zeker ervan dat we elke zaak hierover zouden winnen.

Anyway ontopic maar weer?


Als je daarover beschikt.. Post ze maar! :)

Ben erg benieuwd. Heb ook de E-Mailtjes toen je me oplichtte in interXion als Idomein (met je 9Gbit wat in feite 4mbit priority was :D)

Niks verloren. Post maar, dan kunnen we E-mailtjes gaan vergelijken.

zb-anna
16/06/04, 15:10
Dhr. Akkermans is werkzaam voor een bedrijf die voor ons beveiliging doet, dat is zijn verbintenis met de Stichting waar ik werkzaam voor ben.

We bieden op dit moment nog geen diensten aan binnen Nederland, mijn excuses dat onze website daarom nog niet "af" is.

Zodra we officieel diensten gaan aanbieden, dan laat ik het weten, accoord?

Zullen we het nu allemaal weer gezellig houden op dit forum?

Guust
16/06/04, 15:11
Origineel geplaatst door The Postman
Haha echt prachtig dit, ik snap er geen ene bal van :D Who the fuck is beyonder? En waarom mag niemand hem? :D

Ik mag remon wel ;)

WenS
16/06/04, 15:11
Origineel geplaatst door The Postman
Haha echt prachtig dit, ik snap er geen ene bal van :D Who the fuck is beyonder? En waarom mag niemand hem? :D

Zoek eens op Google.nl op "Remon Akkermans" of "Coloheaven".
Dan kom je er vanzelf achter ;)

ThePostman
16/06/04, 15:11
Haha wat mooi is dat, altijd maar dan ook altijd als een bedrijf genoemg word meld het bedrijf zichzelf ook aan op wht. Echt prachtig man :D:D

Dennis
16/06/04, 15:11
Ik vind het echt allemaal zo vaag. En Beyonder wil ook niets oplichten.

Zie bijvoorbeeld dit:
http://groups.google.nl/groups?start=20&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&selm=9c6sq9%24361g9%241%40reader03.wxs.nl&rnum=22

Ik kan me herinneren dat Remon zei dat hij wel de eigenaar van Idomein was. Hier zegt hij: "Idomein is klant van ons".

ThePostman
16/06/04, 15:12
Origineel geplaatst door WenS


Zoek eens op Google.nl op "Remon Akkermans" of "Coloheaven".
Dan kom je er vanzelf achter ;)

Wat jij wil ouwe ;) Ik heb wel ff zin om te googlen

WenS
16/06/04, 15:13
Origineel geplaatst door The Postman


Wat jij wil ouwe ;) Ik heb wel ff zin om te googlen

Ouwe? :(
Ik ben nog spring jong :D ;)

ThePostman
16/06/04, 15:14
Origineel geplaatst door WenS


Ouwe? :(
Ik ben nog spring jong :D ;)

Dat woordje gebruik ik altijd tegen me mama :D Maar mama is echt beetje ouwe *43* dus zoek ik een ander slachtoffer.

Oja die Remon is een bekend ventje:

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Remon+Akkermans&btnG=Zoeken&lr=

zb-anna
16/06/04, 15:16
Mag dit topic nu gewoon dicht? het gaat al lang niet meer over onze organisatie.

Beyonder
16/06/04, 15:16
Yepp, heb heel wat zaken gedaan, heel wat hout gehakt.... waar gehakt wordt... vallen er spaanders.

Ontopic maar weer? discussies zoals deze zijn zovaak gevoert.

Carl<n-media>
16/06/04, 15:18
Wat dachten jullie van een incasso bureau die ook in het buitenland opereert? Daar zijn er genoeg van en onvindbaar ben je op deze wereld niet. Gewoon alle incasso kosten op je debiteur verhalen.

WenS
16/06/04, 15:19
Origineel geplaatst door Beyonder
Yepp, heb heel wat zaken gedaan, heel wat hout gehakt.... waar gehakt wordt... vallen er spaanders.

Ontopic maar weer? discussies zoals deze zijn zovaak gevoert.

Dan ben jij vast wel een hele slechte houthakker, alleen maar spaanders (missers) bij jou.

http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/beelden/a_002.jpg

Beyonder
16/06/04, 15:19
Welk deel van ontopic graag? wordt niet begrepen?

Dennis
16/06/04, 15:20
Origineel geplaatst door WenS


Dan ben jij vast wel een hele slechte houthakker, alleen maar spaanders (missers) bij jou.

http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/beelden/a_002.jpg Die vond ik ook op Google :)


Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik vind het echt allemaal zo vaag. En Beyonder wil ook niets oplichten.

Zie bijvoorbeeld dit:
http://groups.google.nl/groups?start=20&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&selm=9c6sq9%24361g9%241%40reader03.wxs.nl&rnum=22

Ik kan me herinneren dat Remon zei dat hij wel de eigenaar van Idomein was. Hier zegt hij: "Idomein is klant van ons". Maar dit dan? Hoe zit dit nou precies dan?

ThePostman
16/06/04, 15:21
Origineel geplaatst door WenS


Dan ben jij vast wel een hele slechte houthakker, alleen maar spaanders (missers) bij jou.

http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/beelden/a_002.jpg

Haha!

Wie is die foto? En beyonder loop niet te *** overje ontopic ;) Komt jou ff slecht uit of niet? :X

Phobos
16/06/04, 15:21
@beyonder

Het deel dat jij mij verteld..

@others
Ik ga op zoek naar een ignore knop voor vBulletin. Die hebbik nu echt wel nodig :D

Ik stel voor aan de mods, dat de topicstarter een nieuw topic mag starten en dat dit topic gesloten word? (is maar een voorstel).

EDIT: Ffe apenstaartjes toegevoegd.

Mikey
16/06/04, 15:21
Origineel geplaatst door Beyonder
Yepp, heb heel wat zaken gedaan, heel wat hout gehakt.... waar gehakt wordt... vallen er spaanders.

Ontopic maar weer? discussies zoals deze zijn zovaak gevoert.

arrogante bal, hoeveel mensen hebben er problemen gehad of nog steeds door jouw ?

G1zm0
16/06/04, 15:23
Achja... feit blijft dat je met internet providers toch nooit kunt zien of iemand een clone is...

Je hebt vaak een aardige collectie IP's en/of machines waar je wel ergens een login voor hebt met een of ander ip... wat niet eens op jouw naam hoeft te staan...

Anyway, de hele discussie is nogal nutteloos, ik ben zelf ex-klant van remon, en om nou te zeggen dat ie altijd maar heeft lopen liegen of ongelijk heeft gehad... denk dat dat ook niet de realiteit is...

And in the end heeft iedereen wel zn voor- en nadelen, zoals linkup/colinks ze ook vast wel zal hebben...

Fabian
16/06/04, 15:23
Origineel geplaatst door Fabian
Geweldige topic weer.

Gemiddelde soap op tv heeft een lager entertainment gehalte dan dit.

Ga door ! :D

ThePostman
16/06/04, 15:24
Origineel geplaatst door Fabian


Ga door ! :D

Pfff geen gtst vanavond maar *goede hosters slechte hosters* :D

Beyonder
16/06/04, 15:25
Postman, waarom zou mij dit slecht uitkomen? allemaal vriendjes van Linkup die posten, veel mensen kijken hier doorheen, krijg veel MSN berichtjes nu met goede bijval;)

Maar vindt het vervelend dat dit topic nu over een heel oude discussie gaat, alleen omdat recent ik ervaringen post over RECENTE ervaringen met Linkup.

WenS
16/06/04, 15:25
Origineel geplaatst door The Postman


Haha!

Wie is die foto? En beyonder loop niet te *** overje ontopic ;) Komt jou ff slecht uit of niet? :X

Wie is die foto?

3x raden ;)

Guust
16/06/04, 15:26
Origineel geplaatst door WenS


Wie is die foto?

3x raden ;)

ra ra ra niet remon of wel een hele oude... :huh:

ThePostman
16/06/04, 15:26
Origineel geplaatst door Beyonder
Postman, waarom zou mij dit slecht uitkomen? allemaal vriendjes van Linkup die posten, veel mensen kijken hier doorheen, krijg veel MSN berichtjes nu met goede bijval;)


Omdat je aardig in het nauw word gedreven en je komt niet echt met verklaringen. DennisCitus wacht ook nog op een verklaring van zijn google discussie.

Beyonder
16/06/04, 15:27
Ok, mijn drie keer raden is voorbij, wie is het ?:)

Phobos
16/06/04, 15:27
Origineel geplaatst door Beyonder
Postman, waarom zou mij dit slecht uitkomen? allemaal vriendjes van Linkup die posten, veel mensen kijken hier doorheen, krijg veel MSN berichtjes nu met goede bijval;)

Maar vindt het vervelend dat dit topic nu over een heel oude discussie gaat, alleen omdat recent ik ervaringen post over RECENTE ervaringen met Linkup.

Je gaat maar door he?

Met je onzin verhalen.

ThePostman
16/06/04, 15:28
Origineel geplaatst door Beyonder
Ok, mijn drie keer raden is voorbij, wie is het ?:)

Haha die was wel leuk ;)

Maar wat liegt wie dan en wtf is er gebeurt? Ik wil wel jullie terepeut* zijn.

*Hoe schrijf je dat?

WenS
16/06/04, 15:31
Origineel geplaatst door Beyonder
Ok, mijn drie keer raden is voorbij, wie is het ?:)

Loop eens naar een spiegel toe, wellicht dat je dan door hebt wie het is ;)

(sommige mensen hebben ook echt het IQ van een tennisbal :p)

Beyonder
16/06/04, 15:32
Ik liep naar een spiegel, vertel me eens wie het is :)

ThePostman
16/06/04, 15:32
Origineel geplaatst door WenS


Loop eens naar een spiegel toe, wellicht dat je dan door hebt wie het is ;)

(sommige mensen hebben ook echt het IQ van een tennisbal :p)

Tennisbal is slimmer dan jij :X Als hij van een flat afspringt overleeft hij het, stuiterd lekker weg...doe dat maar na;)

@ Beyonder: Nu niet van een flat afspringen he? ;)

Oja hier:

http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/a.htm#remon

(Gaf Johan me)

Dennis
16/06/04, 15:33
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik liep naar een spiegel, vertel me eens wie het is :) http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/a.htm#remon

Naam: Remon Akkermans
Nickname (bijnaam):
Geboortedatum:
Woonplaats: Goirle
E-mail: remon@limit.nl
Favoriete speeltafel: Top2000
Speelt competitie bij: -
Overige Informatie:

WenS
16/06/04, 15:33
Woonplaats: Goirle

Ik wist niet dat er ook een Goirle in Polen is ;)

Dennis
16/06/04, 15:35
Origineel geplaatst door WenS

Ik wist niet dat er ook een Goirle in Polen is ;) Informatie kan oud zijn :)
Het ligt trouwens in Noord-Braband.

Beyonder
16/06/04, 15:35
*lol* dit is de verkeerde foto bij de verkeerde persoon. Dit is volgens mij Roel Vinken ;)

En als ik het wel ben, herken ik mezelf er niet meer in, dan moet dit wel een heel oude foto zijn. :)

ThePostman
16/06/04, 15:36
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Goirle&lr= ;)

WenS
16/06/04, 15:36
@ Beyonder: Nu niet van een flat afspringen he? ;)

Ik zie niet in waarom niet...

ThePostman
16/06/04, 15:37
Origineel geplaatst door Beyonder
*lol* dit is de verkeerde foto bij de verkeerde persoon. Dit is Roel Vinken ;)

Ah daarmee probeer je te zeggen dat wij mogen uitzoeken wie je wel bent? :D

Ik weet bijna zeker dat je deze ouwe bent: :D

http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/beelden/a_005.jpg

Beyonder
16/06/04, 15:38
Nee, mijn foto staat er volgens mij niet op :) Anyway ontopic maar weer, iedereen verneukt nu weer eens een topic wat totaal ergens anders over gaat. MODS ?:)

WenS
16/06/04, 15:38
Origineel geplaatst door The Postman


Tennisbal is slimmer dan jij :X Als hij van een flat afspringt overleeft hij het, stuiterd lekker weg...doe dat maar na;)

@ Beyonder: Nu niet van een flat afspringen he? ;)

Oja hier:

http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/a.htm#remon

(Gaf Johan me)

Ik zei trouwens niet dat die een tennisbal is, maar het IQ van een tennisbal vergelijkbaar is met zijn IQ ;)

ThePostman
16/06/04, 15:39
Origineel geplaatst door WenS


Ik zei trouwens niet dat die een tennisbal is, maar het IQ van een tennisbal vergelijkbaar is met zijn IQ ;)

Sssssst Details ;)

Maar wat heeft Remon met Zajebista.nl te maken? :X

Guust
16/06/04, 15:40
Origineel geplaatst door The Postman


Sssssst Details ;)

Maar wat heeft Remon met Zajebista.nl te maken? :X

Niks... Alleen iedereen hier denkt van wel...

Dennis
16/06/04, 15:41
Origineel geplaatst door The Postman
Sssssst Details ;)

Maar wat heeft Remon met Zajebista.nl te maken? :X Het is alleen verdacht dat Remon vroeger ook beweerde dat Idomein niet van hem was. Wat bleek; Idomein was wel van hem.

Misschien heeft hij er wat van geleerd :)
Volgende keer geen KVK onder eigen naam aanmelden. :D

ThePostman
16/06/04, 15:41
O dus mensen spammen 6 pagina's vol over bagger die niet klopt :X Lekker is dat, en waar is de ts heen? :X

Carl<n-media>
16/06/04, 15:41
Origineel geplaatst door The Postman


Sssssst Details ;)

Maar wat heeft Remon met Zajebista.nl te maken? :X
Men zegt dat het van hem is. Maar hij zegt dat hij hun servers beheert.

ThePostman
16/06/04, 15:43
Nah zal allemaal wel, ik wens Beyonder nog een fijn leven toe...en nu ga ik cseren.

Phobos
16/06/04, 15:43
En 6 Maanden geleden kon hij nog niet eens GBgraph + bind installeren..

Hebbik overigens ook nog E-mails van

_arno_
16/06/04, 15:43
@thread
persoonlijk vind ik dat dit topic wel dicht kan

@everybody
Ga je klanten helpen ofzo stelletje niksnutten :D

G1zm0
16/06/04, 15:46
Phobos en Beyonder? Wat hebben jullie zakelijk op dit moment nog met elkaar te maken? Vrij weinig denk ik... en toch zijn jullie meer met elkaar bezig dan met anderen?

Daarnaast, de onopgeloste dingen die hier voorbij komen, wat hebben wij daarmee te maken?

Vergeet ook even niet dat het best way off topic is om elkander zo te gaan zitten afbranden?

Misschien beide eens wat meer tijd aan support besteden... dedicated servers enzo weer up krijgen?

Mr. Snooby
16/06/04, 16:30
Zo te zien is het een template... een gratis template nog wel. Ff zoeken waar ik die had gezien.

®on
16/06/04, 17:26
Zo, en weer een concurrerend hosting bedrijf afgebrand. Knap gedaan.

Ipv. een ignore knop zou er iets ingebouwd moeten worden dat sommigen gewoon niet meer kunnen reply-en, lijkt me veel verstandiger.

Mannekino
16/06/04, 17:39
Origineel geplaatst door Beyonder
Yepp, heb heel wat zaken gedaan, heel wat hout gehakt.... waar gehakt wordt... vallen er spaanders.

Ontopic maar weer? discussies zoals deze zijn zovaak gevoert.

Vaak genoeg om proberen te voeren maar elke keer wordt zo'n topic vreemd genoeg weer gesloten. Ik heb al lopen zoeken @ WHT maar er is nog geen EEN KEER een lange discussie gevoerd omdat er elke keer weer een slot op wordt gezet. En ik heb het sterke vermoeden dat Beyonder de betreffende mod weer ompraat.

Nog zo'n dubieuze eigenschap van Beyonder, elke keer als ik wat over hem zeg krijg ik vervolgens direct een PM met een inhoud die vergelijkbaar is aan de volgende zin: "Wat denk je van mij te weten". Wat denk ik te weten? Heel simpel dat jij gewoon een oplichter bent in hart en nieren en dat je dat meer dan bewezen hebt met je hele coloheaven gebeuren. Je kunt dan wel roepen zo ben ik niet meer bla bla maar dat zit gewoon in de persoon en dat is niet iets wat je even uit kunt zetten.

En dat is waar een boel mensen zich zo ongelooflijk aan storen op dit forum, dat iemand met een verleden als jij in staat is om je mening te geven op dit forum over zaken die je zelf nog nooit goed voor elkaar hebt gekregen. Wat een fantast ben je toch Beyonder, ik kan er amper een voorstelling van maken.

Guust
16/06/04, 17:44
Origineel geplaatst door Mannekino


En dat is waar een boel mensen zich zo ongelooflijk aan storen op dit forum, dat iemand met een verleden als jij in staat is om je mening te geven op dit forum over zaken die je zelf nog nooit goed voor elkaar hebt gekregen. Wat een fantast ben je toch Beyonder, ik kan er amper een voorstelling van maken.

Welke zaken dan onder andere?

Mannekino
16/06/04, 17:46
Teveel om op te noemen, beyonder post in zoveel topics ik heb laatst veel van zijn geschiedenis eens doorgenomen. Ik krijg echt het idee dat iemand aan het woord is die echt wat schroeven los heeft zitten.

Mensen advies geven over hoe ze bedrijf moeten runnen e.d. ik zou zeggen ga zelf maar eens in zijn postgeschiedenis duiken te beginnen vanaf het coloheaven / idomein gebeuren. Meneer deed gewoon aanbiedingen terwijl het al duidelijk is dat dat hele coloheaven niets meer is. Zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Beyonder
16/06/04, 17:54
ontopic gaan is moeilijk he ?:) maar Mannekino ik stoor me vooral aan dat jij een persoonlijke kruistocht aan het voeren bent tegen mij, vreemd toch? was je ooit klant? ervaringen eerste hand? post ze ff dan maar verschuil je niet achter: het net.... ik hoorde, ik vernam....

Je kent het hele verhaal domweg niet, Coloheaven was niet mijn enige bedrijf, ook ISP business is niet mijn enigste business, kun je wel mekkeren dat Coloheaven zo enorm slecht ging, maar alle ondernemers hebben wel eens missers :p

niet boeiend meer in ieder geval, Coloheaven is verleden, onveranderbaar, toekomst is niet te garanderen, misschien is clanhost wel binnen 6 maanden failliet, weet jij veel? misschien begint iedereen je dan opeens een oplichter te noemen, dat weet je niet :p

Het doet er allemaal niet toe, nu gaan mijn zaken die ik gehouden heb goed, ik heb Coloheaven achter me gelaten, omdat het niet lekker liep en ben me gaan richten op andere dingen.

Zoals een ondernemer hoort te doen, ondernemen is niet risico vrij, daarom is het ook "onder nemen"

EDIT: Ik zal proberen om Phobos en al zijn 20 aliassen op dit forum voortaan te negeren.

Phobos
16/06/04, 17:57
Origineel geplaatst door Beyonder
ontopic gaan is moeilijk he ?:) maar Mannekino ik stoor me vooral aan dat jij een persoonlijke kruistocht aan het voeren bent tegen mij, vreemd toch? was je ooit klant? ervaringen eerste hand? post ze ff dan maar verschuil je niet achter: het net.... ik hoorde, ik vernam....

Je kent het hele verhaal domweg niet, Coloheaven was niet mijn enige bedrijf, ook ISP business is niet mijn enigste business, kun je wel mekkeren dat Coloheaven zo enorm slecht ging, maar alle ondernemers hebben wel eens missers :p

niet boeiend meer in ieder geval, Coloheaven is verleden, onveranderbaar, toekomst is niet te garanderen, misschien is clanhost wel binnen 6 maanden failliet, weet jij veel? misschien begint iedereen je dan opeens een oplichter te noemen, dat weet je niet :p

Het doet er allemaal niet toe, nu gaan mijn zaken die ik gehouden heb goed, ik heb Coloheaven achter me gelaten, omdat het niet lekker liep en ben me gaan richten op andere dingen.

Zoals een ondernemer hoort te doen, ondernemen is niet risico vrij, daarom is het ook "onder nemen"

Je trapt "Mannekino" in de hoek omdat hij niet ontopic gaat. Waar ben jij nu mee bezig dan?

Ben dat negatieve gepraat, die grote verhaaltjes van jou zat.
Met vrienden kom je verder dan vijanden.

EDIT: Typo

Mannekino
16/06/04, 18:10
Origineel geplaatst door Beyonder
niet boeiend meer in ieder geval, Coloheaven is verleden, onveranderbaar, toekomst is niet te garanderen, misschien is clanhost wel binnen 6 maanden failliet, weet jij veel? misschien begint iedereen je dan opeens een oplichter te noemen, dat weet je niet :p

Over zes maanden failliet, zou best kunnen. Alleen ik doe het rustig aan, ik doe het voor mijn plezier en de positieve reacties die ik krijgen van klanten, niet om snel winst te maken met valse beloften. En nee, ik ben geen klant van je geweest, maar bij alles wat ik hoor over jou en jouw bedrijven gaan allerlei rode vlaggetjes omhoog in mijn gevoel. Als ik zoiets geflikt had als jij met coloheaven zou ik me niet eens meer DURVEN te vertonen op een forum als dit. Dat jij dat wel durft zegt al genoeg over jou als persoon m.a.w. het interesseert je gewoon geen bal wat voor een schade je hebt achtergelaten.

Beyonder
16/06/04, 18:13
1. je bent nooit klant geweest
2. verhalen heb je van horen zeggen dus, twee zijden van het verhaal doet jou dus niks :p
3. welke schade heb je het over man? je doet net alsof het KPN was die failliet ging, grow up.

Heb je niks beters te doen dan conclusies trekken from HEAR SAY? :)

Als je geen zaken met mij gedaan hebt, heb je geen recht van spreken, zelfs in journalistiek is hoor-wederhoor een goed gebruik :)

Als ik verhalen op Internet moet geloven dan licht iedere webhoster zijn klanten op en is iedereen al 100 keer failliet geweest. Het is hier geen GTST komop zeg :)

Heb je geen supportwerk te doen voor je klanten ofzo? of regel ff een bijbaan als vakkenvuller ofzo.....

serverbilly
16/06/04, 18:15
Kan iedereen Beyonder gewoon met rust laten?
Hij help mensen vaak op dit forum en heeft soms nuttige bijdrages. Ik heb zelf alleen nog maar positieve ervaringen met hem op dit forum en ga hem in het openbaar daarom ook niet afbekken, zoals de meesten hier wel doen. Laat iemand in zijn waarde, een waarde die hij verdient omdat hij WEL een nuttige bijdrage levert op dit forum!

Phobos
16/06/04, 18:22
Author Message
Beyonder
Security is our business!



Geregistreerd: Mar 2003
Berichten: 906
negeer
ik ga jou en je 20 aliassen gewoon negeren, jullie tijd komt nog... ik hoor van diverse kanten dat het valmes al in positie staat, er hoeft maar iets kleins te gebeuren en Karreman is failliet.

Wat ga jij dan doen? vrolijk verder bij een andere ISP ?

wie verkoopt nu praatjes? Savvas heb je laatst ook flink voor aap gezet met je praatjes op dit forum, die werd wel afgezeken door Proserve en cohorten. Niemand levert graag meer aan jullie, ik heb veel berichten binnen dat mensen echt wel nsappen dat jullie hierachter zitten.

Maar veel suc6 ermee, binnenkort komen een aantal ex klanten continue posten, ik heb geen business meer in NL, jullie wel
__________________
System management, Programming and Security is our business! Router administrators available for Juniper, Cisco and Zebra.


16-06-2004 17:03



Remon, waar ben je nou eigenlijk mee bezig ;)

WEER, allemaal verkeerde informatie. Kortom "weer" leugens.

Kleutertje :)

Beyonder
16/06/04, 18:23
Ik haal het topic van het forum middels een prive bericht, maar ach, wie is de kleuter om prive berichten en/of Email openbaar te publiceren, bedoeld om iets van het forum af te halen? :)

Je wil dus op het forum een discussie voeren over een prive bericht, dat in de eerste instantie bedoeld is om de hele discussie van het forum weg te halen uit een topic waar het helemaal niet thuishoort....? :)


Nu ga ik je geheel negeren, je verdient niet beter.

Phobos
16/06/04, 18:26
Hoop dat je snel je 25 punten haalt :).

Het feit dat je mij een private message stuurt zegt genoeg over je karakter, de onzin die je erin verteld al helemaal.

Meneer Beyonder, wat doet u nou overdag?
Ik zit full-time in het zwartmaken van linkup/colinks ;)

Je moet nog veel leren kleine. I wish you luck.

Phobos
16/06/04, 18:34
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik haal het topic van het forum middels een prive bericht, maar ach, wie is de kleuter om prive berichten en/of Email openbaar te publiceren, bedoeld om iets van het forum af te halen? :)

Je wil dus op het forum een discussie voeren over een prive bericht, dat in de eerste instantie bedoeld is om de hele discussie van het forum weg te halen uit een topic waar het helemaal niet thuishoort....? :)


Nu ga ik je geheel negeren, je verdient niet beter.

Ik wil helemaal geen discussie meer met je voeren (tijd verdoen). Is bij deze dan ook mijn laatste post naar jou.

Je hebt inmiddels wel bewezen dat je niveau ver onder mij (en dat van velen anderen) ligt.

root
16/06/04, 18:34
En nu is het wel genoeg geweest. ON-TOPIC of zwijgen!!!

Domenico
16/06/04, 19:16
Laat maar zitten, stelletje kinderen.
De eerstvolgende die een anti post plaatst word voor altijd gebanned. Ik heb het vaker gezegd maar nu meen ik het. Laatste waarschuwing en ik ban gerust 10 leden tegelijk.

Jullie moeten jezelf rot schamen.