PDA

Bekijk Volledige Versie : Beledigingen met naam en toenaam zonder bewijs !



Unregistered jr
16/06/04, 09:13
Ik vraag me werkelijk af of het forum bestaansrecht heeft wanneer een alias een post plaatst waarin met naam en toenaam een persoon wordt belasterd.
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=52982 (post door ene Beyonder)

Het lijkt mij dat moderators in een dergelijk geval dienen in te grijpen en/of er voor te zorgen dat dergelijke berichten niet geplaatst kunnen worden.

Een bedrijf negatief beoordelen zou nog kunnen, maar op de man spelen met namen erbij .......................?

Ik heb mijn twijfels.

®on
16/06/04, 09:53
Kom je ook nog iets zinnigs toevoegen aan dit forum? Btw, als je anderen zo graag op hun fouten wijst: dit topic hoort in Feedback ;)

WenS
16/06/04, 09:59
Daar heeft mr. "Beyonder" wel vaker last van.
Hij schopt graag andere de grond in, terwijl die zelf meerdere keren mensen opgelicht heeft met o.a. Coloheaven.

Enige tip die ik je kan geven: Totaal negeren die gozer, ik heb alleens een discussie met hem gehad maar het heeft totaal geen zin. Sindsdien negeer ik hem maar compleet.

Darkprogram
16/06/04, 10:01
Hey, is die man zo raar dan?

Hij vertelde mij dat zajebista.nl een goede provider is maar ik kan helemaal niks vinden op dit forum! Ga eens in mijn topic kijken als je wilt.

Groetjes,
Daniel

Mikey
16/06/04, 10:11
Origineel geplaatst door Darkprogram
Hey, is die man zo raar dan?

Hij vertelde mij dat zajebista.nl een goede provider is maar ik kan helemaal niks vinden op dit forum! Ga eens in mijn topic kijken als je wilt.

Groetjes,
Daniel

kan me wel voorstellen dat hij je dat verteld, het is tenslotte van hemzelf

Darkprogram
16/06/04, 10:15
o ok En is hij een beetje goed?

Voor gameservers bedoel ik dan natuurlijk ook

Mikey
16/06/04, 10:20
Origineel geplaatst door Darkprogram
o ok En is hij een beetje goed?

Voor gameservers bedoel ik dan natuurlijk ook

plaats er maar een thread over met een poll, denk dat de resultaten dan meer dan genoeg zeggen, maar goed ik ben niet degene die je kan en wilt vertellen of een bepaalde partij goed of slecht is.

kickuh
16/06/04, 10:26
Get used to it!

Ik ben lid sinds Dec. 2003, en het is op enkele posts na vaak zo dat het lijkt alsof er binnen elke post mensen op dit board zijn die zonder blikken of blozen hier hun gal beginnen te spuwen!

Maja.... kben een beetje moe geworden van op de link: "Rapporteer dit bericht aan een beheerder" te drukken.

Als men hier No-Cure-No-Pay advocaten had, dan zou menig rechtzaak deze personen om het hoofd vliegen!

Succes nog!

Mannekino
16/06/04, 11:04
Origineel geplaatst door WenS
Daar heeft mr. "Beyonder" wel vaker last van.
Hij schopt graag andere de grond in, terwijl die zelf meerdere keren mensen opgelicht heeft met o.a. Coloheaven.

Enige tip die ik je kan geven: Totaal negeren die gozer, ik heb alleens een discussie met hem gehad maar het heeft totaal geen zin. Sindsdien negeer ik hem maar compleet.

Helemaal mee eens, die kerel is echt elke greep op de realiteit kwijt. Als je een beetje de geschiedenis van Remon Akkermans a.k.a. Beyonder a.k.a nog een hele boel namen, dan kom je er vanzelf achter dat hij een paar hele flinke schroeven los heeft zitten in de bovenkamer.

Elke reactie die hij post waar het woord betrouwbaarheid o.i.d. in voorkomt is per definitie al toppunt van ironie. Meneer heeft in het verleden weer ik niet hoeveel mensen opgelicht met Coloheaven, Idomein en later Surehost wat misschien niet van Beyonder is geweest maar inmiddels wel weer foetsie is.

Overal waar ik informatie probeer te zoeken is geprobeerd reacties te laten verwijderen. Dit is ook vaak gelukt. En dat zal best goed gelukt zijn die reacties laten verwijderen gezien het gemak waarmee Beyonder mensen kan overtuigen, hij komt erg "aardig" over en heeft een hele vloeiende babbel. Maargoed zoek zelf maar eens wat over hem op zo kom je erop op gegeven moment achter dat hij (wel volgens via iemand anders ok) heeft gezegd dat zijn voltallige personeel doof is en daarom de telefoon niet kan beantwoorden, echt te zot voor woorden.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19241557#19241557
http://forum.fok.nl/topic/355714/1/1000
http://www.webhosters.nl/forum.php?action=view&id=179
http://www.webselect.nl/ervaringenzoek.php3?providerervaring_id=246

Hier nog wat linkjes, en als je zoekt op Coloheaven of idomein op dit forum dan krijg je genoeg topics over dit hele gebeuren. En waarom hij hier nog mag posten? Ik heb GEEN idee.


Origineel geplaatst door Mikey


kan me wel voorstellen dat hij je dat verteld, het is tenslotte van hemzelf
Wel grappig, als je op het woord "zajebista" zoekt op google krijg je allemaal poolse sites te zien, wie zat er ook alweer in Polen?

Darkprogram
16/06/04, 11:37
Oee dat klinkt inderdaad niet goed allemaal als ik het zo allemaal lees enzo.

Ik heb zajebista even gebeld en gevraagt of ze mij terrug wilden bellen. De meneer die ik aan de telefoon kreeg kende zajebista helemaal niet maar kwam er later achter dat ze de administratie ofzo deden.

heb mijn nummer achtergelaten om teruggebeld te worde.
gegevens had ik via die truc van luuc in de andere topic.

Groetjes
Daniel

Mikey
16/06/04, 11:43
Origineel geplaatst door Darkprogram
Oee dat klinkt inderdaad niet goed allemaal als ik het zo allemaal lees enzo.

Ik heb zajebista even gebeld en gevraagt of ze mij terrug wilden bellen. De meneer die ik aan de telefoon kreeg kende zajebista helemaal niet maar kwam er later achter dat ze de administratie ofzo deden.

heb mijn nummer achtergelaten om teruggebeld te worde.
gegevens had ik via die truc van luuc in de andere topic.

Groetjes
Daniel

En daar wil jij dan mee in zee gaan, je belt en men weet niet eens waar ze het over hebben :X


Origineel geplaatst door Mannekino
Wel grappig, als je op het woord "zajebista" zoekt op google krijg je allemaal poolse sites te zien, wie zat er ook alweer in Polen?

Lekker laten zitten, bestaat er geen poolse wht ? :)

therealchrizz
16/06/04, 11:49
Origineel geplaatst door Mikey
bestaat er geen poolse wht ? :)


http://webhostingtalk.pl

S2S-Guust
16/06/04, 12:56
Hmm, ik dacht dat die beyonder een paar maanden terug er mee ging stoppen... http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50632

Maar verder post hij in topics die ik niet vaak lees, en ik post in topics waar hij niet vaak komt...dus nooit echt problemen met deze gozer gehad. Maar ik merkte al eerder een 'paar keer' dat Beyonder zeer slecht in de groep ligt.

Beyonder
16/06/04, 14:53
Ik ben er ook mee gestopt, snap eigenlijk niet zo goed waar dit allemaal over gaat. Maak me er ook niet druk om, gezien de topic starter weer eens duidelijk een alias is van OF Reinier OF Bap karreman (AKA WarschawPL, Phobos etc etc).

Waarom mogen personen met diverse namen hier aanwezig blijven?

Bap ga ergens anders mensen wijzen op " de beyonders uitspraken" dit is wel heel doorzichtig niet ?:)

Ahead-IT
16/06/04, 14:53
Remon moet ons nog een som geld en een server die van ons eigendom was, heeft hij zomaar verkocht.

Gewoon negeren dus, het is een hopeloos geval ;)

Michel2k
16/06/04, 14:56
S Graafsma is een bekende van mij, heeft gecorrespondeerd onder de naam van COLOHEAVEN. (Graafsma staat op SIDN pagina van het betreffende domein)

Mikey
16/06/04, 14:57
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik ben er ook mee gestopt, snap eigenlijk niet zo goed waar dit allemaal over gaat. Maak me er ook niet druk om, gezien de topic starter weer eens duidelijk een alias is van OF Reinier OF Bap karreman (AKA WarschawPL, Phobos etc etc).

Waarom mogen personen met diverse namen hier aanwezig blijven?

nou nou wat ben je ermee gestopt zeg, enigste wat je op moment kan doen is zeggen hoe goed je het voor mekaar hebt en wat je klanten wel allemaal niet hebben.

misschien is www.webhostingtalk.pl wel een betere plek, kun je tenminste daar met mede landgenoten erover hebben, kunnen zij wat van jouw leren en jij van hun.

Beyonder
16/06/04, 14:58
Hehe een clubje mensen komen Bap fijn steunen met weer een van zijn vele aliassen ;)

Phobos
16/06/04, 14:59
Remon, leuk hoe je mijn collega "persoonlijk" af loopt te branden in een ander topic.
Begin die leugentjes en het bemoeien met linkup van jou een beetje zat te worden op den duur.

We krijgen ook nog een grote som geld van je (paar duizend) voor niet geleverde diensten.

Zijn er wel veel, maargoed ik laat je lekker je gang gaan. K Sta er wel boven zoals alle anderen op dit forum die een beetje bijdehand zijn.

Hebben ze geen ignore knop op dit forum ofzo :D ?

Phobos
16/06/04, 15:00
Wat betreft die aliasen, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Wij zitten niet zo inelkaar als jij de buitenwereld wijs probeert te maken. Get a life dude!

Carl<n-media>
16/06/04, 15:01
Origineel geplaatst door Beyonder
Hehe een clubje mensen komen Bap fijn steunen met weer een van zijn vele aliassen ;)
Hoe verklaar jij dan al die klachten? Ik hoorde net van iemand dat jij ook het domein van hypernetworks wilde kapen en dat soort acties. Lijkt mij niet echt normaal.

superior-is
16/06/04, 15:07
Wij staan hier geen kloonusers toe, maar daarvan is in deze thread (zo te zien) geen sprake. Verder gaat deze thread weer flink tekeer tegen vaak dezelfde personen en imho is deze discussie te vaak hier al voorbij gekomen.