PDA

Bekijk Volledige Versie : Racistische hosting..



Triloxigen
15/06/04, 18:12
www.niggerfreehosting.com

Wilde dit even delen met jullie,
hoe verzin je het :|

Bojhan
15/06/04, 18:17
Dit zou moeten worden aangegeven. Dit is echt te erg voor woorden.

Dennis
15/06/04, 18:18
Volgens mij is dit maar een promotie-website en niet de hoofdnaam van de webhost waaronder hij operereert. Misschien denkt hij met meer sites meer te kunnen verdienen?

Het is alleen lastig te zien welke nameservers er gebruikt worden. Deze website bestaat trouwens nog maar 2 weken.

FSCJasper
15/06/04, 18:20
Zeer triest...

ThePostman
15/06/04, 18:31
Haha wat sneu zeg...pfff jezus man hoe zielig ben je.

root
15/06/04, 18:41
en dan gek vinden dat je servers DDOS'ed worden met zo'n site er op.

Carl<n-media>
15/06/04, 18:45
Te triest voor woorden! :(

kilian
15/06/04, 18:50
Ik vind dit wel typisch amerikaans... een leraar van mij zei weleens dat er overal een markt was in amerika (niet verwijzend naar deze site iig). Blijkbaar had hij dus wel gelijk, wat mij heel erg spijt.

De vraag is of dit klanten zou trekken... volgens mij zijn er mensen zo dwaas en onvlwassen om hier nog echt in te geloven.

mijn zegen hebben ze in ieder geval niet, idd dit gaat te ver ja... maar wat doe je er tegen?

Carl<n-media>
15/06/04, 18:55
Ik heb net contact gehad met Ev1. Zij zullen de server zo snel mogelijk van het internet halen. Er staan trouwens geen klanten op de server, alleen de volgende domeinen:

www.niggerfree.com
www.niggerfree.net
www.niggerfree.org

NextIT
15/06/04, 18:56
Die vent is ziek....

WenS
15/06/04, 18:59
Inderdaad. Is racisme in de USA niet verboden!?

Carl<n-media>
15/06/04, 19:09
Origineel geplaatst door WenS
Inderdaad. Is racisme in de USA niet verboden!?
Jawel; mensenrechten.

superweb
15/06/04, 19:52
hier is maar 1 woord voor gewoon: ZIELIG

Mannekino
15/06/04, 20:07
Whahahah, echt geweldig :D.

Carl<n-media>
15/06/04, 20:11
Origineel geplaatst door Mannekino
Whahahah, echt geweldig :D.
:huh: alles verder goed?

Mannekino
15/06/04, 20:13
Ja alles is prima met mij, ik kan hier dus wel gewoon om lachen. Doe niet zo bekrompen zeg, als dit wél serieus is bedoeld zal het wel offline worden gehaald, anders vind ik het gewoon een goede grap.

Pfff, anders ga je ergens druk over maken ofzo.

rq
15/06/04, 20:14
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

:huh: alles verder goed?
De site is erg serieus bedoeld hoor, maak je er maar flink druk om.

Carl<n-media>
15/06/04, 20:16
Origineel geplaatst door rq

De site is erg serieus bedoeld hoor, maak je er maar flink druk om.
Hij is dus wel serieus bedoeld. Ik vind gewoon dat zoiets niet mag kunnen. En grappig noem ik het ook niet. Gelukkig zal Ev1 hier binnenkort actie tegen ondernemen.

rq
15/06/04, 20:17
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Hij is dus wel serieus bedoeld. Ik vind gewoon dat zoiets niet mag kunnen. En grappig noem ik het ook niet. Gelukkig zal Ev1 hier binnenkort actie tegen ondernemen.
Je denkt serieus dat dit een echt bedrijf is? :D Hahaha

luser
15/06/04, 20:25
Hoax ofzo?

Carl<n-media>
15/06/04, 20:29
Origineel geplaatst door rq

Je denkt serieus dat dit een echt bedrijf is? :D Hahaha
Denk jij dat ze voor de grap een dedicated server nemen?

Kijk eens op hun web site, dit lijkt mij nou niet echt voor de grap gemaakt: http://www.niggerfreehosting.com/~ohrdruff (let op: deze link bevat materiaal dat niet geschikt is voor minderjarigen).

Mannekino
15/06/04, 20:31
OMG Kerel Er staat nog


This Website is a Satirical View of the Alleged Holo©o$t® of World War Two


This is a view of the entrance to Auschwitz Holiday Camp and Health Spa taken in summer. It was here that kikes enjoyed a life of luxury and fun during WW2. They had football fields, a swimming pool, library and a world class orchestra not to mention the first class health facilities supervised by such eminent doctors as Dr Mengele who took such a passionate personal interest in the health of the hooknosed holidaymakers.

Toegegeven, het is wel erg hard, maar toch kan ik erom lachen. Mijn gevoel voor humor heeft weinig grenzen en ik vind dat je overal wel satirisch over kunt doen zolang je maar in het achterhoofd houd wat voorn gruwlijkheden zich werkelijk hebben afgespeeld. Deze site is waarschijnlijk wel gemaakt door iemand die er niet voor schuwt om rascistische uitspraken te doen, maar dan heb ik eerder medelijden met zo iemand. Ik kan lachen om sommige stukken tekst op die site, als jij dat niet kunt is dat jouw goed recht, maar repecteer ook mensen die er wel om kunnen lachen.

Cyberdevil
15/06/04, 20:46
LOL 100% nigger free.

Kan ik ook wel hoor. Server die altijd offline staat :p

Met zoiets moet je lachen en moet je niet beginnen blijten he. Lag er eens om en negeer het. En als ze vragen om een DDOS te doen doe dan gewoon mee ;)

Catje
15/06/04, 21:48
Dit is echt erg. Hopen dat tie gauw uit de lucht is kl*te site is het gewoon. Sorry voor mn taalgebruik

therealchrizz
15/06/04, 21:56
Iedereen die wat dit leuk, satire, grappig of humor vindt moet eens goed zichzelf laten onderzoeken. Je moest eens weten hoeveel racistische groeperingen er in Amerika zijn, noem bijvoorbeeld de KKK.

De sites wat hier gehost worden veroorzaken haat, geweld en oorlogen. Als jij zwart was geboren, hadden jullie wel wat anders gezegd. Ik denk niet dat deze zieke geesten nog lang bij EV1 zullen draaien.

EDIT: Voor dit soort dingen moeten ze dus een blacklist maken voor ISP's, gewoon weren die gasten.

rq
15/06/04, 22:24
Een website die oorlogen veroorzaakt? Dat is nieuw, normaal gesproken doen religies dat.

Schaap
15/06/04, 22:37
Origineel geplaatst door rq
Een website die oorlogen veroorzaakt? Dat is nieuw, normaal gesproken doen religies dat.

Nuja, tijden veranderen..

Jah, die site ziet er inderdaad niet vrij zuiver uit.
Maar "does Ev1 give a damn about it?" ?

Dat zullen we pas zien wanneer die site weg is..

Luuc
15/06/04, 22:53
Nou ken ik niet veel donkere mensen maar de mensen die ik ken zijn wereldgozers! Rasistisch, ongeveer hetzelfde als 'anti-kaaskoppenhosting'.

Keuningen
15/06/04, 22:58
Je hebt tijd over als je hier actie op gaat ondernemen. Ik bedoel:
-geen vrijheid van sexuele keuze door vele geloven
-boeken die verschijnen over hoe je moordenaar wordt
-het nederlands elftal wat slecht speelt
-mensen die geen nederlands beheersen

Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan buitenlanders, echt waar, dat durf ik te zeggen. Heel ernstig is het feit dat er ruim 6000 miljoen mensen op de wereld zijn en dat daarvan nog geen 20 miljoen maar Nederlander is?

Luuc
15/06/04, 23:02
Eh.. Keuningen, gaat "hekel hebben aan buitenlanders" niet een beetje ver ? Ik heb persoonlijk slechte ervaring met een bepaalde groep buitenlanders (zeg ik even niet hardop want niet iedereen van deze groep is hetzelfde), maar daarom heb ik nog geen hekel aan die mensen.

Meen je dat serieus ?

Keuningen
15/06/04, 23:05
Origineel geplaatst door Luuc
Eh.. Keuningen, gaat "hekel hebben aan buitenlanders" niet een beetje ver ? Ik heb persoonlijk slechte ervaring met een bepaalde groep buitenlanders (zeg ik even niet hardop want niet iedereen van deze groep is hetzelfde), maar daarom heb ik nog geen hekel aan die mensen.

Meen je dat serieus ?

Jij kent geen Hans Teeuwen en kan niet lezen...

Ik heb het in mijn post over 5980 miljoen buitenlanders... welk deel van hetgeen dat, iedereen die niet in Nederland hier voor de humor wordt beschouwd als buitenlanden, begrijp je niet?

ronaldlokers
15/06/04, 23:12
niggerfree hé? dus dan zijn de servers ook wit ofzo?????

lol, echt zieke manier van zaken doen :X

Net of een neger slechtere support geeft dan een blanke.... (volgens die site wel :s)


Hopen dat de server er snel uit ligt.... niet meer normaal man wat een lozer...

Keuningen
15/06/04, 23:14
:D

Deze week 10 euro korting op de witte servers!!!

Triloxigen
15/06/04, 23:19
Ik heb geen hekel aan buitenlanders,
ik mijd bepaalde groepen (afkomsten) gewoon omdat ze zich niet kunnen gedragen in hun gastland.

Als ze het hier zo slecht hrebben, wat doen ze hier (simpelweg omdat ze niet hun hun land van herkomst worden geaccepteerd door hun afstandse gedrag).

Triloxigen
15/06/04, 23:20
Origineel geplaatst door Keuningen
:D

Deze week 10 euro korting op de witte servers!!!

hahahaha, lol :D:D

S2S-Guust
15/06/04, 23:31
Zeer triest ja, maar het ergste is nog dat gewoon 80% van de blanke Amerikanen er zo over denkt en zo'n website heel serieus neemt!

Amerikanen zijn over het algemeen Christelijk, ben je niet Christelijk of niet blank dan ben je dom, achtelijk en inferieur.

Keuningen
15/06/04, 23:32
Origineel geplaatst door S2S-Guust
Zeer triest ja, maar het ergste is nog dat gewoon 80% van de blanke Amerikanen er zo over denkt en zo'n website heel serieus neemt!

Amerikanen zijn over het algemeen Christelijk, ben je niet Christelijk of niet blank dan ben je dom, achtelijk en inferieur.

en doen christenen niet weer fanatiek aan HOMO-haat?

S2S-Guust
15/06/04, 23:36
Origineel geplaatst door Keuningen
en doen christenen niet weer fanatiek aan HOMO-haat?
Sorry dat hoort inderdaad ook in dit rijtje thuis!

oscar
15/06/04, 23:36
Origineel geplaatst door Triloxigen
Als ze het hier zo slecht hrebben, wat doen ze hier (simpelweg omdat ze niet hun hun land van herkomst worden geaccepteerd door hun afstandse gedrag).

Dat is wel erg kort door de bocht, ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen als je vader (voor je geboorte) had besloten om te emigreren naar een ander land X voor een betere (financiele) toekomst.

Wat kan er lastiger zijn dan je loyaliteit te verdelen tussen je land/gezin van herkomst en het land waar je bent geboren en opgegroeid.

S2S-Guust
15/06/04, 23:40
Origineel geplaatst door oscar
Wat kan er lastiger zijn dan je loyaliteit te verdelen tussen je land/gezin van herkomst en het land waar je bent geboren en opgegroeid.

Zo wordt dat dus gebracht ja...maar persoonlijk geloof ik niet zo in dit 'verhaaltje'. Als je hier komt wonen dan moet je gewoon 100% Nederlander worden. Zeker als je 2de (of latere) generatie bent! Niets geen loyaliteit tegen over een land waar je ouders vandaan komen, je wilt toch als Nederlander gezien worden en geaccepteerd worden?

Als je je gedraagt als geen Nederlander en je gaat niet om met Nederlandse mensen, en je spreekt niet goed Nederlands...wat doen zulke mensen dan in Nederland?

oscar
15/06/04, 23:56
Dat is de theorie, "gewoon nederlander worden"

...en dat gaat dus niet altijd lukken.

probeer maar eens, vanaf morgen negeer ik mijn overgrootouders en waar ze voor stonden. Niets bind meer dan ontkenning of afzetting.

Deze dwangmatige integratie resulteert in meer opgekropte boosheid.

S2S-Guust
16/06/04, 00:02
Origineel geplaatst door oscar
Deze dwangmatige integratie resulteert in meer opgekropte boosheid.
Daar heb je wel een punt, maar ik kom vaak genoeg mensen tegen die gewoon geen Nederlands kunnen praten. Dat ze de spelling niet 100% onder de knie hebben, of dat ze de lidwoorden en verwijswoorden niet goed gebruiken, vind ik geen probleem. Maar ze moeten wel gewoon kunnen communiceren met Nederlanders. Ook sommige gedragsregels moeten toch wel duidelijk zijn. Dingen als een weg oversteken zonder te kijken, of gewoon midden op straat blijven lopen vind ik gewoon dingen die niet kunnen.

dit gaat trouwens wel erg offtopic, dit is mijn laatste post geweest over dit onderwerp, sorry.

Keuningen
16/06/04, 01:19
Origineel geplaatst door S2S-Guust

Daar heb je wel een punt, maar ik kom vaak genoeg mensen tegen die gewoon geen Nederlands kunnen praten. Dat ze de spelling niet 100% onder de knie hebben, of dat ze de lidwoorden en verwijswoorden niet goed gebruiken, vind ik geen probleem. Maar ze moeten wel gewoon kunnen communiceren met Nederlanders. Ook sommige gedragsregels moeten toch wel duidelijk zijn. Dingen als een weg oversteken zonder te kijken, of gewoon midden op straat blijven lopen vind ik gewoon dingen die niet kunnen.

dit gaat trouwens wel erg offtopic, dit is mijn laatste post geweest over dit onderwerp, sorry.

Ik ken persoonlijk een meisje wat 2 jaar geleden uit Mongolie naar Nederland is gekomen, waardoor weet ik zogauw niet meer. Ze is haar VMBO TL examens ingegaan met gemiddeld een 8!

Dat het kan is dus wel duidelijk... intergratie is een keuze.

Jan-Hein
16/06/04, 01:22
Origineel geplaatst door S2S-Guust


Zo wordt dat dus gebracht ja...maar persoonlijk geloof ik niet zo in dit 'verhaaltje'. Als je hier komt wonen dan moet je gewoon 100% Nederlander worden. Zeker als je 2de (of latere) generatie bent! Niets geen loyaliteit tegen over een land waar je ouders vandaan komen, je wilt toch als Nederlander gezien worden en geaccepteerd worden?

Als je je gedraagt als geen Nederlander en je gaat niet om met Nederlandse mensen, en je spreekt niet goed Nederlands...wat doen zulke mensen dan in Nederland?


Onzin hoe gedraag je als een NEDERLANDER ? verklaar dat eens ?
Ieder mens is toch anders gelukkig wel anders waren we allemaal zoals jou

Jan-Hein
16/06/04, 01:24
Origineel geplaatst door S2S-Guust

Daar heb je wel een punt, maar ik kom vaak genoeg mensen tegen die gewoon geen Nederlands kunnen praten. Dat ze de spelling niet 100% onder de knie hebben, of dat ze de lidwoorden en verwijswoorden niet goed gebruiken, vind ik geen probleem. Maar ze moeten wel gewoon kunnen communiceren met Nederlanders. Ook sommige gedragsregels moeten toch wel duidelijk zijn. Dingen als een weg oversteken zonder te kijken, of gewoon midden op straat blijven lopen vind ik gewoon dingen die niet kunnen.

dit gaat trouwens wel erg offtopic, dit is mijn laatste post geweest over dit onderwerp, sorry.


[ Maar ze moeten wel gewoon kunnen communiceren met Nederlanders. Ook sommige gedragsregels moeten toch wel duidelijk zijn. Dingen als een weg oversteken zonder te kijken, of gewoon midden op straat blijven lopen vind ik gewoon dingen die niet kunnen. ]

SORRY hoor wat is dit nou weer voor een onzin net of jij altijd goed kijkt als jij oversteekt. Tevens als je niks zinnigs te posten hebt, post dan niet. wat jij hier boven meld is gewoon onzin

rq
16/06/04, 02:18
Gelukkig draag jij wel zinnige posts bij aan dit topic, Jan-Hein...

Roepen dat iemand onzin post, zonder tegenargumentatie, is net zo onzinnig als iemand die daadwerkelijk onzin post. Maar dat heb ik hier nog niet geconstateerd, op jouw twee berichten na dan.

Domenico
16/06/04, 02:21
Hmmmm, ik had dit geplaatst op wht.com en binnen een minuut werd de post weggehaald en kreeg ik deze reply.

"What does WebHostingTalk have to do with that site? Contact the company who hosts it, abuse@ev1servers.net, or give them a call."

Hoe politiek correct en afschuwlijk naief om die post weg te halen. Wat een 'ignore ignore and it might go away' opstelling en zo ongelooflijk dom. :(

Freedom of speech my ass. :)

Ber|Art
16/06/04, 08:45
Geen aandacht aan geven dit is precies de bedoeling, volgende keer direct z'n post sluiten want dit is al veel te veel aandacht!

Keuningen
16/06/04, 08:59
Origineel geplaatst door Jan-Hein



[ Maar ze moeten wel gewoon kunnen communiceren met Nederlanders. Ook sommige gedragsregels moeten toch wel duidelijk zijn. Dingen als een weg oversteken zonder te kijken, of gewoon midden op straat blijven lopen vind ik gewoon dingen die niet kunnen. ]

SORRY hoor wat is dit nou weer voor een onzin net of jij altijd goed kijkt als jij oversteekt. Tevens als je niks zinnigs te posten hebt, post dan niet. wat jij hier boven meld is gewoon onzin

Hoe stom het klinkt, maar het is zo!

Mensen die hier komen en denken van... nu mogen we alles.

Rubenvdkamp
16/06/04, 09:16
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik heb geen hekel aan buitenlanders,
ik mijd bepaalde groepen (afkomsten) gewoon omdat ze zich niet kunnen gedragen in hun gastland.

Als ze het hier zo slecht hrebben, wat doen ze hier (simpelweg omdat ze niet hun hun land van herkomst worden geaccepteerd door hun afstandse gedrag).

Denk je dat dit bij elke buitenlander het geval is? Vooroordelen, je praat echt onzin. Natuurlijk zijn er allochtonen die zich misdragen, maar als je 'buitenlanders' in je mond neemt, moet je goed beseffen dat je ook mensen bedoeld die hier zijn omdat ze niks anders meer konden doen. Vaak zijn alle familieleden vermoord, huizen vernield en kinderen meegenomen. Dan moet je toch wel een ander land opzoeken? Dit verklaart misschien ook het gedrag van de moeilijkere allochtonen, die mensen hebben meer geweld gezien dan jij ooit zal meemaken.

S2S-Guust
16/06/04, 11:05
Origineel geplaatst door Jan-Hein

Onzin hoe gedraag je als een NEDERLANDER ? verklaar dat eens ?
Ieder mens is toch anders gelukkig wel anders waren we allemaal zoals jou

Een Nederlander gedraagt zich net als alle andere Nederlanders. Ik heb zeker geen vooroordelen, ik ken meer dan genoeg goed geïntegreerde buitenlanders(in mijn ogen: Nederlanders!!). Maar er zijn er ook genoeg die gewoon niet WILLEN integreren, die hier gewoon komen om het financieel beter te krijgen (financiële vluchtelingen), er zijn zeer weinig allochtonen in Nederland die daadwerkelijk vluchten voor oorlogen o.i.d. En die er zijn die blijven vaak maar een korte tijd (paar jaar).


Origineel geplaatst door Jan-Hein
SORRY hoor wat is dit nou weer voor een onzin net of jij altijd goed kijkt als jij oversteekt. Tevens als je niks zinnigs te posten hebt, post dan niet. wat jij hier boven meld is gewoon onzin

Ik kijk inderdaad ALTIJD voor ik oversteek, en ik ga zeker niet midden op straat lopen. Maar bedankt Farid voor je nuttige post.

Jan-Hein
16/06/04, 11:24
hahaah !! wat heeft oversteken met intergratie te maken ?

Triloxigen
16/06/04, 13:00
Origineel geplaatst door oscar


Dat is wel erg kort door de bocht, ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen als je vader (voor je geboorte) had besloten om te emigreren naar een ander land X voor een betere (financiele) toekomst.

Wat kan er lastiger zijn dan je loyaliteit te verdelen tussen je land/gezin van herkomst en het land waar je bent geboren en opgegroeid.

Wat ik zou doen?
Ik zou in het land waar ik te gast ben gedragen, lijkt me vrij normaal dat je je gedraagt als gast, vind je niet?
Ik vind het een dom excuus om je te mogen misdragen omdat je ouders zijn geemigreerd, niemand houd j tegen om terug te keren.


Origineel geplaatst door Rubenvdkamp
Denk je dat dit bij elke buitenlander het geval is?

Lees eerst voordat je replied,
ik heb het helemaal niet over alle buitenlanders..
Ik heb het over bepaalde groeperingen waarover ik bewust geen uitspraak doe welke, ik zal mezelf nog even quoten:


Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik heb geen hekel aan buitenlanders,
ik mijd bepaalde groepen (afkomsten) gewoon omdat ze zich niet kunnen gedragen in hun gastland.

Triloxigen
16/06/04, 13:02
Misschien is het verstandig als dit topic naar de recycle bin word verhuist voordat dit iemand problemen hiermee krijgt of dit later onder z'n neus krijgt terwijl het heel anders bedoeld is..

Carl<n-media>
16/06/04, 13:44
Domenico ik denk dat je dit topic beter kunt sluiten; al dat racisme op WHT zal niemand goed doen! :(

Bojhan
16/06/04, 14:02
Inderdaad, en gelukkig dat niemand het persoonlijk opneemt. Ook omdat het zeer offtopic is. Veel hosts hebben al iets gezegd wat ze niet zo bedoelden maar door andere wel zo werd opgevat.

En veel mensen antwoorden terwijl ze maar weinig levenservaring hebben. Ze concluderen daardoor onhandige post.

ThePostman
16/06/04, 14:22
Gaap, loos topic en ik ben het met een paar mensen zo erg eens en vind vanaf nu ook iemand een gigantische....uh...drol :D Maar goed ik noem geen namen :)

Het ging over die website, ik denk dat die er over 2 maanden nog steeds is. Wij vergeten de website en die lui die het hosten maakt het niks uit. Zijn toch amerikanen, en die willen ook geld verdienen.

rq
16/06/04, 16:23
Origineel geplaatst door Rubenvdkamp


Denk je dat dit bij elke buitenlander het geval is? Vooroordelen, je praat echt onzin. Natuurlijk zijn er allochtonen die zich misdragen, maar als je 'buitenlanders' in je mond neemt, moet je goed beseffen dat je ook mensen bedoeld die hier zijn omdat ze niks anders meer konden doen. Vaak zijn alle familieleden vermoord, huizen vernield en kinderen meegenomen. Dan moet je toch wel een ander land opzoeken? Dit verklaart misschien ook het gedrag van de moeilijkere allochtonen, die mensen hebben meer geweld gezien dan jij ooit zal meemaken.
Vooroordelen? Nee hoor.

http://www.dji.nl/grafiek.asp?id=13

Oh en waarom denk je dat die gigantische stroom asielzoekers zo ingeslonken is sinds het strengere asielbeleid? Aan de hoeveelheid oorlogen kan het niet liggen. De enige (juiste) conclusie die dan over blijft is dat het merendeel blijkbaar gelukzoekers waren. En we kunnen moeilijk heel Afrika hier heen halen, dan wordt het probleem nooit opgelost.

Maar natuurlijk is het gedrag van allochtonen ONZE schuld :D Echt een typisch socialistisch trukje om mensen in een slachtofferrol praten ten behoeve van het electoraat.

S2S-Guust
16/06/04, 16:28
Origineel geplaatst door rq

Vooroordelen? Nee hoor.

http://www.dji.nl/grafiek.asp?id=13


Hiermee bedoel je dat meer dan de helft van de gedetineerden van origine geen Nederlander is (terwijl 'maar' 20% (???) allochtoon is in NL)?

rq
16/06/04, 17:06
Origineel geplaatst door S2S-Guust


Hiermee bedoel je dat meer dan de helft van de gedetineerden van origine geen Nederlander is (terwijl 'maar' 20% (???) allochtoon is in NL)?
Chapeau! Nouja, bijna goed. Dit grafiekje is opgedeeld naar geboorteland. Het betreft dus import criminaliteit. Bij die 20% die jij noemt (ruim 3 miljoen) is het grootste deel gewoon in Nederland geboren. Daadwerkelijk is het dus 5-10% van de bevolking (erg ruim genomen), die met 57% (over)vertegenwoordigd is in het gevang.

Maar ongetwijfeld komt hier straks een verhaaltje over sociale achterstand, terwijl eigenlijk het cultuur aspect de doorslaggevend rol speelt. Maargoed met een 'slechte jeugd' heb je in Nederland moord of verkrachting zo weer goedgepraat.

Rik
16/06/04, 20:16
Blijf het over het "hosting-onderwerp" aspect houden AUB... nu niet het verhaal omdraaien in een politiek steekspel :)

Domenico
16/06/04, 20:18
Gut gut gut