PDA

Bekijk Volledige Versie : Trexif.com lange loadtime?



Sjoerd
15/06/04, 17:55
Zou u even kunnen testen hoe trexif.com load bij u?

en ook dus mijn site: onsforum.nl

Flydesign.nl
15/06/04, 18:02
Hebben meer sites binnen Leaseweb last van, is kennelijk iets mis.

(ben ik nu gek, of stond hier net echt nog een reactie onder :s)

wdv
15/06/04, 18:02
Ping is goed, maar site komt inderdaad niet door.

edit: Wij staan overigens ook in LW en hebben geen problemen.

Sjoerd
15/06/04, 18:03
vreemd dat pingen wel goed gaat maar het binnenhalen niet... ?

Dennis
15/06/04, 18:16
Trexif.com laadt inderdaad aardig traag, maar dit lijkt me eerder door de load van deze server zelf te komen.

Citus.nl, Afilas.nl, Mijn-Sleutel.net werken perfect.

Carl<n-media>
15/06/04, 19:13
Hier laden beide web sites ook erg sloom.

Trexif
15/06/04, 20:11
Beste,
Het probleem was helaas toch leaseweb.

Ons Excuses wellicht dat er vanavond een storing's rapport vanuit onze kant naar de klanten gaat.

S2S-Guust
15/06/04, 23:25
Origineel geplaatst door Trexif
Beste,
Het probleem was helaas toch leaseweb.

Ons Excuses wellicht dat er vanavond een storing's rapport vanuit onze kant naar de klanten gaat.

Op leaseweb staat anders niets:
http://noc.leaseweb.com/status.php

LeaseWeb
15/06/04, 23:43
Er zijn geen storingen in het LeaseWeb netwerk.

Noch hebben we meldingen van latency / packet loss problemen mogen ontvangen.

Sjoerd
16/06/04, 00:09
Ik ben benieuwd....
En mijn mail adres is bekend :)

Mikey
16/06/04, 00:17
hier ook geen problemen

Sjoerd
16/06/04, 00:18
Nu is het opgelost ;) maar reactie was op dat ik wel graag zo'n rapport ontvang over wat er mis was.

chielsen
16/06/04, 00:50
Hij laadt nu goed idd.

1Mhosting
21/06/04, 11:53
Ja, maar nu niet meer. Ik heb op dit moment het zlefde probleem. Geen e-mail geen website niks. Ook geen rapport mogen ontvangen.

Sjoerd
21/06/04, 13:09
Jep, weer down nu...
* geen rapport gezien
* geen melding waarom mijn websites nu weer down zijn

ping onsforum.nl

:( Hier wordt je gewoon moe van....

1Mhosting
21/06/04, 13:23
Ja, en je kunt ze dus ook niet mailen ook, want ze zijn ook niet bereikbaar.

ronaldlokers
21/06/04, 13:27
die problemen zijn er dus na overname....

Jammer want trexif ging zo goed....

Sjoerd
21/06/04, 14:04
Klopt Patrick de Haan zorgde goed voor Trexif & de klanten maar sinds hij weg is... gaat het bergafwaarts :(

Sen
21/06/04, 14:19
Wat is een telefoonnummer van hun?

Sjoerd
21/06/04, 14:40
onbereikbaar...

Carl<n-media>
21/06/04, 14:41
Origineel geplaatst door Sen
Wat is een telefoonnummer van hun?
Helaas is de whois server van GoDaddy down. Je zult dus even moeten wachten om hun nummer te achterhalen: http://www.whois.sc/trexif.com.

Sen
21/06/04, 14:45
Origineel geplaatst door Onsforum
onbereikbaar...

Ik was net 2 dagen te laat met overzetten :( Ik was al van plan om weg te zijn van die server maarjah telaat. Ik wou bij sidn naar het telefoon nummer kijken van de nieuwe eigenaar maar kon ook al nie zien.

Sjoerd
21/06/04, 14:45
gevonden:

Bedrijfsnaam : Trexif
Internet : http://www.trexif.com
E-mail : info@trexif.com
Telefoon : 0871902301

Westenrijkweg 1
4551MJ Sas van Gent

bron: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1392

1Mhosting
21/06/04, 14:50
Lees ik dit goed, is trexif overgenomen?? Is dit officieel en is Patrick officeel weg? Ik heb al een paar site's draaien bij hun, hoe gaat dat verder?

Sen
21/06/04, 14:52
Origineel geplaatst door themaweb4u
Lees ik dit goed, is trexif overgenomen?? Is dit officieel en is Patrick officeel weg? Ik heb al een paar site's draaien bij hun, hoe gaat dat verder?

Ja is zo.

Sjoerd
21/06/04, 15:01
door R. K...


Sinds hij weg is gegaan, nooit een mail of iets ontvangen van de overname helaas... maar gaan er grote dingen mis! Meer downtimes... geen tot weinig respons op vragen. Ik baal er erg van want kan ze ook niet meer bereiken.

Sen
21/06/04, 15:04
Origineel geplaatst door Onsforum
door R. K...


Sinds hij weg is gegaan, nooit een mail of iets ontvangen van de overname helaas... maar gaan er grote dingen mis! Meer downtimes... geen tot weinig respons op vragen. Ik baal er erg van want kan ze ook niet meer bereiken.

Sjoerd
21/06/04, 15:06
ik hoop dat we ze kunnen achterhalen... want het zit me niet lekker...

1Mhosting
21/06/04, 15:13
Even een paniek aanval gehad, wordt op dit moment dood gebeld door klanten die niet meer op hun server kunnen.

Net nieuw in het vak, en nu dit al. Ik heb inderdaad Patrick wel eens gesproken over ICT Micro Solution ga eens even spitten in mijn archief van MSN.

Is hier juridisch wat aan te doen, en bij registrar weten ze daar niks meer, ik heb nog een mailtje van Patrick op 18-06 en daar lost hij nog het een en ander op. Ook op de website stond iets van dat ze NIET waren overgenomen.

Ik zit dus met een hele hoop vragen, ga maar eens spitten op deze site en wat mensen bellen want volgens mij kan dit niet.

Ga maar eens kijken of ik ergens snel naar toe kan verhuizen met mijn website's

Sjoerd
21/06/04, 15:20
Misschien kunnen we bundelen... en graag raporteren wat er gedaan is..

1Mhosting
21/06/04, 15:28
Goed plan ... ben nu even het forum aan het af speuren. Ga daarna mijn mailbox eens op zijn kop zetten. Zal hier op het forum mijn profiel aanpassen ivm e-mail adres.

Zal mijn bevindingen hier plaatsen. Ben NU ook op zoek naar een nieuwe server maar dat is een ander forum. Hierin kunnen wij ook wel in bundelen en op zoek gaan naar een dedicated server??

ronaldlokers
21/06/04, 15:35
Origineel geplaatst door Onsforum
Klopt Patrick de Haan zorgde goed voor Trexif & de klanten maar sinds hij weg is... gaat het bergafwaarts :(

Patrick is in de colo wereld gegaan en heeft trexif verkocht. Ik zag al aankomen dat dat nooit goed kon gaan zo'n overname, jammer...

ronaldlokers
21/06/04, 15:37
Origineel geplaatst door themaweb4u
Even een paniek aanval gehad, wordt op dit moment dood gebeld door klanten die niet meer op hun server kunnen.

Net nieuw in het vak, en nu dit al. Ik heb inderdaad Patrick wel eens gesproken over ICT Micro Solution ga eens even spitten in mijn archief van MSN.

Is hier juridisch wat aan te doen, en bij registrar weten ze daar niks meer, ik heb nog een mailtje van Patrick op 18-06 en daar lost hij nog het een en ander op. Ook op de website stond iets van dat ze NIET waren overgenomen.

Ik zit dus met een hele hoop vragen, ga maar eens spitten op deze site en wat mensen bellen want volgens mij kan dit niet.

Ga maar eens kijken of ik ergens snel naar toe kan verhuizen met mijn website's

Dat ging over R3 diensten, die hebben het niet overgenomen, maar ik heb hem op msn gesproken en hij zei dat het overgenomen was, door wie wou/mocht hij toen nog niet zeggen...

Markuz
21/06/04, 15:48
Trexif is overgenomen door ICT Micro Solutions, denk dat je het beste met hun contact kunt opnemen? (Is van de zelfde eigenaar als registrant.nl, ligt ook plat :))

Sjoerd
21/06/04, 15:55
ICT Micro Solutions proberen te bereiken maar mij lukt het niet...

Markuz
21/06/04, 16:02
Net patrick aan de telefoon gehad, hij gaat het oplossen.

cridea
21/06/04, 16:04
Het is wel een lekkere puinhoop op internet vandaag... Er is van alles en nog wat plat cq traag...

Trouwens, wht gaat bij mij ook een beetje krakkemikkig momenteel.

Trexif
21/06/04, 16:06
Beste,
Even berichtje dat op gaat op die van mark.
Er is de gehele middag al iemand ter plaatsen.
De reden waarom er GEEN telefoon meer opgenomen wordt is dat hij de hele middag rood gloeiend staat en het voor ons niet meer te doen is te beantwoorden.
Op dit moment zijn er 2 mensen van Leaseweb ter plaatsen om het probleem te verhelpen.
Ik zal indien ik dit ontvang vanuit de leaseweb kant meer informatie hier posten.

Beyonder
21/06/04, 16:12
Iets bekend wat de oorzaak is? namelijk de laatste tijd zie ik veel problemen voor servers@leaseweb door een of andere braziliaanse hackergroep.

Trexif
21/06/04, 16:18
Ik heb nog geen informatie van de leaseweb engineers mogen ontvangen, ze zijn er druk mee bezig.

Sjoerd
21/06/04, 16:20
Ik neem aan dat Patrick nu spreekt... ??

Trexif
21/06/04, 16:20
Klopt, ik kom er even mee bemoeien.

1Mhosting
21/06/04, 16:22
(even aanpassen, Er is weer sneller gereageerd dan ik dacht)

Nou Patrick, als dat het geval was dan kun je ook een bericht plaatsen op deze website. Zoals je andere keren ook hebt gedaan. Je eigen site ligt er ook uit dan is dit een prima uitwijk haven. De meeste mensen kijken hier om te zien of er problemen zijn.

Ik vindt dat als er problemen zijn dat er een soort van meldings plicht is. Ik heb ook mijn klanten gebeld om te vertellen dat er iets mis is en dat wij eraan werken, ik snap best wel als je 500 klanten hebt dat dat moeilijk gaat, maar daar zijn zulke mooie mediums voor zoals dit. of SMS of Mail via een andere server etc etc.

"Ben in iedergeval wel blij dat er iets aan gedaan wordt. Maar nu ook even de vraag

Zijn jullie overgenomen

Daar ben ik zeer benieuwd naar, ook omdat er de laatste tijd wel het een en ander fout is gegaan wat nog steeds niet is opgelost"

Sjoerd
21/06/04, 16:26
Ik betreur het ook erg dat sinds jij (Patrick), het bedrijf hebt overgedragen dat niks meer vlekkeloos loopt... Een overname hoort bekend gemaakt te worden en hierbij horen klanten te worden intgelicht..

Ik had veel respect voor jou bij Trexif omdat je erg duidelijk was... nu is alles veranderd en problemen stapelen zich op. Ik hoop dat ik in iedergeval me data kan terughalen :( en evt. geld kan terugvangen...

Trexif
21/06/04, 16:29
Klopt.
Aangezien ik geen huidige eigenaar meer ben van Trexif, Heb ik geen meldingsplek meer hier.
ik ben verschoven naar medewerker ( stapje terug ) voorlopig.
En zal wellicht binnenkort geheel uit beeld verdwijnen van Trexif.
Dat er nog geen E-mail verzonden is over de overnamen heeft ook een aantal redenen.
Er zullen eerst een aantal dingen veranderd worden waarna hier over in ëën keer uitleg zal worden gegeven aan de klanten door de huidige eigenaar.
En over die melding, van SMS bijvoorbeeld.
Zo iets gaat er inderdaad komen.
Maar zo iets kost tijd om dit goed te doen.
En Onsforum/sjoerd, die opmerking me geld terug kan halen ? .
Jij hebt ten eerste gedeeltelijke sponsoring.
Dus dat anderen deel kan ik desnoods ook nog laten factureren.

En bedankt voor het respect , en dat jullie vertrouwen in me hebben.
( Meen ik serieus ) Ik zal na dit probleem ook een aantal dingen doornemen met huidige eigenaar.

1Mhosting
21/06/04, 16:32
Ik vindt dit heel treurig, dat je dit via deze weg moet horen. Hiermee is het vertrouwen wel heel erg mee beschadig. Openheid is heel erg belangrijk vooral met mensen die je regelmatig spreekt.

Trexif
21/06/04, 16:35
Uitleg over de overname staat vermeld in een eerder bericht.
Over het probleem kan ik geen informatie geven.
Aangezien ik nog geen informatie van leaseweb ontvangen heb.

1Mhosting
21/06/04, 16:36
Heb net een mailtje van leaseweb gekregen en die zeiden dat er geen storingen waren.

??

Trexif
21/06/04, 16:37
Het is ook geen storing in het leaseweb netwerk.
De heren zijn voor Trexif bezig.

1Mhosting
21/06/04, 16:40
Sorry hoor Patrick, maar ik ben nu wel heel erg wantrouwend. Er zijn al ondertussen meer dingen gaande geweest. Dus ik ga voortaan alles checken.

Trexif
21/06/04, 16:42
Ja dat kan, ik zou zeggen bel leaseweb op .
Vraag of er mensen aan het werk zijn voor Trexif in het Redbus Datacentra.

Trexif
21/06/04, 16:47
Server is ondertussen weer online,
Oorzaak van het probleem zal onderzocht worden.

Overigens gaat er vanavond een Mailing uit over het probleem en een mailing over de overnamen.

1Mhosting
21/06/04, 16:50
Origineel geplaatst door Trexif
Ja dat kan, ik zou zeggen bel leaseweb op .
Vraag of er mensen aan het werk zijn voor Trexif in het Redbus Datacentra.

Dat zeg ik dus, dat heb ik gedaan. Maar dan via de mail en daar wisten zei niks van. Maar dan praten zei over hun netwerk en inderdaad niet over trexif.

Maar er is weer een mailtje die kant op, ff checken

Trexif
21/06/04, 16:51
Ja, inderdaad dan hebben ze het over hun netwerk.
Daar was niks mee aan de hand.

Sjoerd
21/06/04, 16:54
@ Patrick... check even je PB

ps. Ik vind het iig wel een goede daad van jou, ondanks je niet meer echt bij Trexif bent, je hier te verantwoorden.

Het vertouwen van openheid heeft een flinke deuk gekregen....

Trexif
21/06/04, 16:57
Gedaan.

Ben op dit moment bezig met een Mailing te sturen naar klanten.

root
21/06/04, 17:51
De problemen zijn verholpen, dus communicatie kan weer via de normale weg.

Trexif
21/06/04, 17:59
Klopt,
AUB vragen over storing na de mailing stellen.

Alvast bedankt

root
21/06/04, 18:02
Closed