PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft er ervaring met kdis



2oo4
13/06/04, 18:39
Hey,

ik ga als het goed gaat over een half jaar colocaten in nl en nu kwam ik bij de provider kdis, ik wil even weten wie er ervaring met hun heeft.

Positief:
Ik heb al met ze gemailt, zeer snelle en goede reply's.
Mooi ticket systeem op hun website :)
Ze bieden een goed colocated pakket aan.

Negatief:
hun website is nog niet online :(

Maar wat vinden jullie nou, het bovenstaande is wat ik van hun weet (nu op dit moment ;))

Ik heb geen zin in concurrentie berichten, spam pb's of andere dergelijke dingen.
Dus serieus graag

Dankje :D

SeppaR
13/06/04, 18:46
Wij hebben goede ervaringen met KDIS, we hebben veel colocatie & Dedicated contracten met hun, en dat zit allemaal goed :)

Beyonder
13/06/04, 18:50
Hoeveel is heel veel?:)

geef eens wat IP's ter controle!

SeppaR
13/06/04, 19:37
Waarom zou ik IP's van klanten van ons vrijgeven?
Je kan gerust 1 ip krijgen hoor, 213.196.8.13, op die range zitten wij ook veel.
Hoeveel is heel veel is bedrijfsinformatie, en die gaan jou niet aan Remon de "PB-Spammer"

Guust
13/06/04, 19:39
Origineel geplaatst door SeppaR
Waarom zou ik IP's van klanten van ons vrijgeven?


Omdat je nogal ongeloofwaardig over komt.

Beyonder
13/06/04, 19:41
Omdat je eerder allemaal verteld dat je een of twee servers hebt en nu heb je opeens veel colo en dedicated server klanten :)

We weten allemaal dat dit soort klanten niet aan de boom groeien ;)

2oo4
13/06/04, 19:59
Origineel geplaatst door Beyonder
Omdat je eerder allemaal verteld dat je een of twee servers hebt en nu heb je opeens veel colo en dedicated server klanten :)

We weten allemaal dat dit soort klanten niet aan de boom groeien ;)

We gaan weer oftopic de volgende oftopic post paas ik gewoon door naar een mod, kheb geen zin in deze onzin post, lees anders even mijn eerste topic!


origineel geplaatst door 2oo4
Ik heb geen zin in concurrentie berichten, spam pb's of andere dergelijke dingen.
Dus serieus graag

SeppaR
13/06/04, 20:44
Wij hebben nog niet veel colocatie klanten, en een stuk of 5 Dedicated klanten, al deze klanten staan in het KDIS netwerk. (IO) Meer geef ik hier ook niet over vrij.
OFF-Topic

Nu terug:
ON-Topic

Rusrink
17/06/04, 19:56
Verder niemand met ervaringen?

SeppaR
17/06/04, 21:18
als het goed is, vroeg JIJ Niet om ervaringen?

Beyonder
18/06/04, 10:05
Heb je wat aan ervaringen met IO? de leverancier van KDIS ?

root
18/06/04, 10:19
Ik begin me behoorlijk te irriteren aan de off-topic post en het UITDAGEN onderling.

Ik ben niet echt een punten uitdeler, maar als dit zo door blijft gaan dan gaan er sneuvelen.

Laat ik geen off-topic of flames nog zien deze thread. PUNT

Rusrink
18/06/04, 13:13
Origineel geplaatst door SeppaR
als het goed is, vroeg JIJ Niet om ervaringen?

Wat wil je dan dat ik een nieuwe topic open, pfft zeur ff niet zo.

2oo4
18/06/04, 13:39
Origineel geplaatst door Rusrink


Wat wil je dan dat ik een nieuwe topic open, pfft zeur ff niet zo.

wat boeid het nou wie er om ervaringen vraagt het gaat mij erom dat ze gepost worden zodat ik het kan lezen, totnu toe heb ik nog maar 1 ervaring gezien :(