PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring Eerste Nedelandse Email Maatschappij (ENEM)



Ber|Art
13/06/04, 09:08
Goedemorgen allemaal, graag wilde ik mijn ervaringen met ENEM delen met jullie. Ik heb nu drie maanden twee email accounts bij ENEM en dit bevalt mij ontzettend goed. Was ik eerst nog 1 uur kwijt om alle goede email tussen de slechte (spam) uit te halen nu duurt dat nog maar 5 min. ENEM filtert 99% van alle virussen (na mijn overstap kon de virusscanner wel weg!) en meer als 50% van de spams worden gefilterd. (in drie stappen, [SPAM?], [SPAM] en **[SPAM]**

Kort gezegd: Je draait OUTLOOK 2003 gewoon online als een Mail server. ENEM maakt 4 x per dag een totale backup van al je mail, maar belangrijker je doet nu alles online en niets meer locaal. Ik ben er zo over tevreden dat ik direct reseller ben geworden (daar later meer over in de ad afdeling).

Mijn administratie werkt er nu ook mee, en zelfs de gedeelde agenda werkt goed, wordt gebackupt en draait online!

Omwegen testdoeleinde heb ik ook (normaal hoort dit er niet bij) toegang tot de online Admin interface van de motor van deze service: STALKER Software inc. Hier kan je werkelijk alles instellen, onvoorstelbaar veel mogelijkheden. Al met al een zeer tijdbesparende en stressbesparende service welke online draait.

Momentheel ben ik nog steeds kleine foutjes aan het elimineren maar over het algemeen bespaard het mij erg veel stress en tijd!, een aanrader!

Ik hoop dat jullie net zo plezier belven als ik met deze nieuwe service,

®on
13/06/04, 10:49
Origineel geplaatst door BerArt
Was ik eerst nog 1 uur kwijt om alle goede email tussen de slechte (spam) uit te halen
Je kan het mi ook overdrijven. Een uur per dag? Of per week?

Overigens begrijp ik niet zo goed waarom er eerst een promo praatje van jou als gebruiker geplaatst wordt, en vervolgens jij als reseller een aanbieding plaatst op dit forum, maar goed, zal wel aan mij liggen. Verhaalt komt namelijk op deze manier een beetje "spammerig" over :D

Ahead-IT
13/06/04, 10:53
Het moetne ook niet altijd negatieve ervaringen zijn hé. Ik wist zelfs niet dat er zo een service bestond ;)

Ber|Art
13/06/04, 10:55
Zo is het niet bedoeld, ik was echt één uur per dag bezig om alle binnen gekomen mail te sorteren, ik gebruikte Spamkiller hiervoor. Nu ik ENEM gebruik kost dit werkelijk bijna geen tijd meer. Ik probeer hier alléén mensen te helpen met het probleem waar ik zelf veel tijd mee kwijt was.

Het is zeker niet bedoeld als SPAM.

met vriendelijke groet,

®on
13/06/04, 11:21
Origineel geplaatst door BerArt
Ik probeer hier alléén mensen te helpen met het probleem waar ik zelf veel tijd mee kwijt was.
Ongetwijfeld, maar ik word wat argwanend als blijkt dat je ook nog eens reseller bent van dit produkt en hier op het forum daar een aanbieding voor plaatst.

Overigens raad ik Spampal en Mailwasher aan als anti-spam programma's. Over Spampal heeft Domenico (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=34204&) het al eens gehad op dit forum.

Carl<n-media>
13/06/04, 11:38
Wat moet er zo bijzonder aan deze service zijn? Dat het in het Nederlands is? Daar ga ik dus zeker geen 12 euro per maand voor betalen.

Grumpy
13/06/04, 11:53
De demo werkt niet bepaald snel, is het uiteindelijke product ook zo?

Triloxigen
13/06/04, 11:59
Hoezo, verkapte vorm van reclame..
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=52968

AlfaHosting
13/06/04, 12:01
Blijf het vreemd vinden dat je eerst een posting doet hoe tevreden je bent over het produkt als gebruiker en dat je daarna een posting doet dat je het produkt verkoopt.

Dennis
13/06/04, 12:03
Ik vind dit echt een zeer lage vorm van SPAM :(
Misschien ben je al niet de eigenaar van ENEM, maar ook bij resellers heb je meestal geen onafhankelijke meningen.

Grumpy
13/06/04, 12:04
Hmmm.. ik zie het nu ook ja...

... ... ...

Ik zal deze moeten sluiten.