PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: PHP Programmeur



Phretorian
12/06/04, 16:37
Ik zoek een PHPer die verstand heeft van zaken.

Voor een project dat wij op korte termijn willen starten een compleet systeem voor ons wilt bouwen.

We zoeken dus GEEN persoon van 'kijk mij ik kan een gastenboek maken' want daar heb ik dus niets aan ... kmoet dus iemand die in korte tijd geheel zelf de code kan schrijven i.c.m. MySQL.

Graag als het kan met duidelijke referenties en voorbeelden van eerder gemaakte materiaal.

chielsen
12/06/04, 17:01
Origineel geplaatst door Phretorian
Ik zoek een PHPer die verstand heeft van zaken.

Das meestal wel handig ja :p

Phretorian
12/06/04, 17:12
Origineel geplaatst door chielsen


Das meestal wel handig ja :p

Ik zou je vriendelijk willen verzoeken NIET van deze onzin reacties te posten. Dit wordt nergens op prijs gesteld!!!! (strafpunt mods?)

The MAzTER
12/06/04, 18:13
Om wat voor soort project gaat het? En wat is het budget?

Cyberdevil
12/06/04, 18:27
Wat brengt het op en wat moet er juist gemaakt worden ??

Bojhan
12/06/04, 19:17
Je zou je wat vriendelijker mogen opstellen zeg, je vraagt hier iets beveelt niet.

We zoeken dus GEEN persoon van 'kijk mij ik kan een gastenboek maken' want daar heb ik dus niets aan ... kmoet dus iemand die in korte tijd geheel zelf de code kan schrijven i.c.m. MySQL.

Wat verondersta je korte tijd, en wat moet er zo worden gemaakt? Probeer meer informatie te geven over het project.

chielsen
12/06/04, 19:21
Origineel geplaatst door Bojhan
Je zou je wat vriendelijker mogen opstellen zeg, je vraagt hier iets beveelt niet.

We zoeken dus GEEN persoon van 'kijk mij ik kan een gastenboek maken' want daar heb ik dus niets aan ... kmoet dus iemand die in korte tijd geheel zelf de code kan schrijven i.c.m. MySQL.

Wat verondersta je korte tijd, en wat moet er zo worden gemaakt? Probeer meer informatie te geven over het project.

Ja, lekkere agressief meteen. Ik wilde alleen maar aanduiden dat je bericht niet echt helder genoeg is. Je wil gewoon iemand die goed is in php? Wat moeten wij daarbij voorstellen dan? Je kan bijvoorbeeld in sommige dingen erg goed zijn en andere niet (niet geoefend genoeg).

Wat specificaties zijn dus wel van belang.

Phretorian
13/06/04, 21:31
>Ja, lekkere agressief meteen

vind je het gek ... als ik een ding haat zijn het wel mensen die serieuze topics vervuilen!!!

Specificaties kunnen i.v.m. het aard van het project niet gegeven worden ANDERS had ik het wel neergezet.

mensen kunnne per mail reageren, en indien zei voldoende kennis hebben wordt er verder gekeken. En niet eerder! Ik heb weinig tijd anders had ik het wel zelf verder afgemaakt ... maar ik heb geen zin in PHP noobs die zogenaamd iets kunnen en amper de basis weten. Ik heb betere dingen om mijn tijd dan te besteden!

Gelieve alleen reactie per mail!

ardjan
13/06/04, 21:53
Origineel geplaatst door Phretorian
vind je het gek ... als ik een ding haat zijn het wel mensen die serieuze topics vervuilen!!!

Specificaties kunnen i.v.m. het aard van het project niet gegeven worden ANDERS had ik het wel neergezet.

mensen kunnne per mail reageren, en indien zei voldoende kennis hebben wordt er verder gekeken. En niet eerder! Ik heb weinig tijd anders had ik het wel zelf verder afgemaakt ... maar ik heb geen zin in PHP noobs die zogenaamd iets kunnen en amper de basis weten. Ik heb betere dingen om mijn tijd dan te besteden!

Gelieve alleen reactie per mail!
Die agressieve reactie en de vele typfouten in bovenstaand bericht maken nu ook niet bepaald een goede indruk.
Bovendien weet ik ook niet echt wat er nu van mij gevraagd wordt en is een dergelijke opstelling nu ook niet bepaald bevordelijk voor een goede samenwerking. Ik reageer dus in ieder geval niet. "Ik heb betere dingen om mijn tijd dan te besteden!" ;)

Phretorian
14/06/04, 12:18
Man als je zit hoeveel van die n00bs reageren die zelf ook wel snappen dat ze geen zeer uitgebreid script kunnen maken en dat ik dan ook nog eens alles moet uitleggen dat schiet natuurlijk echt niet op.

Je moet goede kennis hebben van PHP ... forms ... mysql (zowel als de PHP functies als de database zelf opbouwen) mail gateways. Sja lijkt mij verder duidelijk ...

En wat boeien die typfouten nou :s alsof jij er nooit wat maakt.

ThePostman
14/06/04, 12:43
Phretorian je stelt je niet echt positief op, beetje agressie in je posts. Als je dat doet om zogenaamde "noobs" weg te houden ben je toch verkeerd bezig. Zo wil niemand iets voor je maken als je zo aggressief bent. Doe rustig aan en stel je positief op! Laat zien dat je echt opzoek bent naar iemand die lekker kan scripten.

Domenico
14/06/04, 15:05
Kom op jongens, even dimmen allemaal en gewoon ontopic blijven.

Phretorian
14/06/04, 15:12
Domenico pleur maar op slot hoor

TMourik
15/06/04, 11:27
Bent u nog opzoek? Wij hebben een aantal referenties, hetzij nog aachter slot en grendel, waar u zeker wat aan heeft.

Indien u wenst, kunt u ons altijd contacteren.

Met vriendelijke groet,

Tim Mourik

Rik
15/06/04, 11:32
Origineel geplaatst door Phretorian
Domenico pleur maar op slot hoor

Ik zal hem sluiten, als jij voortaan een beetje normaal taalgebruik gaat hanteren :mad: