PDA

Bekijk Volledige Versie : Het registreren van domeinnamen



John Doe
11/06/04, 22:54
Hallo, hoe doen jullie dit, besteden jullie dit uit, zetten jullie dit altijd op de klants naam of op die van jullie zelf?

Hoe werkt het met sidn of die andere grote in de US waar ik de naam van kwijt ben..

Alvast bedankt.

Guust
11/06/04, 22:59
Registreren gewoon direct bij SIDN en voor .com etc maken we gebruik van Melbourne IT. Registreren op de klant zijn of haar naam.

wdv
11/06/04, 23:06
Hoi, wij zijn lid van de SIDN zodat we snel en voordelig .nl domeinnamen kunnen registreren. Daarnaast hebben wij ook een goede partner voor het registreren voor domeinen zoals com/net/org. Uiteraard registreren wij op de naam van de klant.

U kunt eventueel uw domeinregistraties ook aan ons uitbesteden.

John Doe
11/06/04, 23:18
Slim ben jij, jij hebt direcht mijn bedoeling door ;), maar ik wilde ook wat kennis op doen. Idd wil ik dus mijn domeinnamen gaan uitbesteden, dit vind ik veel te veel gedoe en gaat slecht samen met mijn design service, om jullie dit allemaal te besparen zal ik stoppen.

Carl<n-media>
12/06/04, 00:32
Er zijn heel wat domein resellers die je dit kunnen aanbieden. Denk aan resellersrs en opendomainregistry.

Ik zou in ieder geval de domeinen op de naam van de klant zetten. Het is niet echt netjes om dit op je eigen naam te doen. En veel klanten zullen er ook niet blij mee zijn wanneer je dit op je eigen naam doet.

SNS
12/06/04, 03:47
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik zou in ieder geval de domeinen op de naam van de klant zetten. Het is niet echt netjes om dit op je eigen naam te doen. En veel klanten zullen er ook niet blij mee zijn wanneer je dit op je eigen naam doet.

Sommige klanten stellen het totaal niet op prijs als hun gegevens bekend zijn op internet. Vooral niet op zoiets publiekelijks als SIDN.

Dennis
12/06/04, 11:04
Altijd op de naam van de klant, tenzij deze aangeeft dit niet te willen. Dit komt vrijwel niet voor.

Wij registreren via SIDN voor .nl
En wij registreren via ENOM als ETP voor veel internationale domeinen

Mikey
12/06/04, 11:06
Houden jullie er rekening mee dat JIJ dan wel verantwoordlijk bent voor het domeinnaam!

John Doe
12/06/04, 11:12
Tegen wie zeg je dat?

WenS
12/06/04, 11:14
hij zegt het tegen ons allemaal (jullie) :p

Hij bedoeld er dus mee dat als je de domeinnaam op jou naam zet en je klant doet hier rare dingen mee dat jij daar dan voor verantwoordelijk ben.

John Doe
12/06/04, 11:39
Aha zo ja dat is duidelijk.

Triloxigen
12/06/04, 13:30
Ik registreer in princiepe op naam van de klant,
maar als dezehet niet wil ivm privacy oid dan zet ik het op mijn naam...

John Doe
12/06/04, 16:28
Jouw naam of de naam van je bedrijf.. groot verschil lijkt?

Triloxigen
12/06/04, 16:34
Origineel geplaatst door John Doe
Jouw naam of de naam van je bedrijf.. groot verschil lijkt?

Naam van het bedrijf uiteraard :)

donald
13/06/04, 17:35
weet iemand wat over www.openprovider.nl te vertellen denk dat ik voor mijn webhosting daar domeinen ga regelen

Qubix
13/06/04, 19:36
Ik ben er tevreden mee... Leuk registratiepaneel, domeinen zijn in no time geregistreerd en de support is heel degelijk