PDA

Bekijk Volledige Versie : wens internet diensten



Den - Men
11/06/04, 20:35
Ik heb de laatste dagen een paar e-mail berichten gestuurd naar wens internet diensten voor wat informatie. Ze antwoorden redelijk snel en duidelijk, dus daar ben ik tot nu toe wel tevreden over. Toen ik vroeg om een paar ervaringen van andere hebben ze me naar webhosters.nl en webhostingtalk.nl gestuurd. Ook mocht ik een test account krijgen maar ik zou liever eerst wat ervaringen van klanten horen. Dus:

Wie heeft er ervaringen met wens internet diensten? Hun website is www.wensinternetdiensten.nl

Beyonder
11/06/04, 20:56
Hier zitten niet veel eindgebruikers van webhosting accounts. Eerder gebruikers van colocatie en dedicated server diensten.

WenS
11/06/04, 21:15
Er zitten wel een aantal klanten van ons op WebhostingTalk.nl dus ik verwacht dat u wel wat response zult krijgen.

Ik hoop u binnenkort als nieuwe klant te mogen begroeten.

Carl<n-media>
11/06/04, 23:44
Ik ben zelf geen klant van WenS internet diensten maar ik heb wel erg goede ervaringen met hun. Kwa administratie en response tijd op e-mail berichten zit het bij hun dik in orde. Over de hosting kan ik helaas niet veel kwijt.

SeppaR
11/06/04, 23:55
Ik heb er vandaag nog een domein bij geregistreerd.
Even overlopen:
16:00 uur ik stuur een mailtje
16:20 uur ik krijg antwoord.
16:30 uur ik krijg weer antwoord op een door mij gesteld vraag, en mijn domein is geregistreerd.
Nu nog wachten op de DNS om te updaten.
In ieder geval, snelle service.
Het netwerk weet ik niet, ik geloof dat ze in We-Dare zitten..

Rik
12/06/04, 03:03
Origineel geplaatst door Beyonder
Hier zitten niet veel eindgebruikers van webhosting accounts. Eerder gebruikers van colocatie en dedicated server diensten.

Zijn er genoeg hier hoor :D

Triloxigen
12/06/04, 12:24
Ik ben geen klant van WenS, ik ken ze in princiepe alleen via dit forum.

Je zal in ieder geval geen 'miskoop' doen, ze stellen zich profesioneel en serieus op.

hashname
12/06/04, 12:56
Heb zelf na een klein onderzoekje tussen de verschillende hosters gekozen voor WenS Internetdiensten.
Bij mij was alles binnen 1 uurtje geregeld, vooral de MSN Messenger support is erg fijn.
Ze hebben me ook gratis geholpen met wat PHP schripting.. zou zeggen klein maar fijn :-)

Bojhan
12/06/04, 17:54
MSN Messenger support is voor vele host voorbarig, maar toch word het steeds vaker en beter toegepast. Vooral jonge en kleine bedrijven kunnen hierdoor mensen sneller en beter bereiken. Dat vind ik zeker een goede ontwikkeling

Den - Men
13/06/04, 12:16
Bedankt allemaal voor de berichten.
Ik heb er alle vertrouwen in en ga bestellen bij wens internet diensten :-)

Mikej0h
14/06/04, 19:33
Ik ben zelf geen klant bij WenS
Maar ze komen zeer professioneel over, en het lijkt me ook daarbij dat hun producten die ze leveren aardig goed zijn.
Hun tarieven zijn ook goed te doen.

Ik zie reeds dat je daar een pakket gaat bestellen!
Ik wens je bij hun een fijne hosting periode !