PDA

Bekijk Volledige Versie : Posten op WHT



wdv
11/06/04, 00:21
Hoi,

Ik vroeg mij af of ik de enige ben waarbij het zo nu en dan haast onmogelijk is om wat te posten op WHT. Alle pagina's werken gewoon snel, maar als je een post wilt verzenden, dan lijkt de boel gewoon een timeout te geven.

ronaldlokers
11/06/04, 00:23
hier heb ik daar nog nooit last van gehad hoor :s

The MAzTER
11/06/04, 02:01
heb ik ook last van ;)

maar dan dondert me modem er weer eens uit

al zo'n 50x vandaag. Ook handig als je aan het internet bankieren ben ;x

Domenico
11/06/04, 02:11
Hmmm, ook helemaal geen last van moet ik eerlijk zeggen.

Iemand anders met hetzelfde probleem?

smurf
11/06/04, 02:26
Ook geen last van...

check of je geen soort firewall / privacy software aan staan hebt

Forum gaf bij mij problemen met Mc Afee Pricacy service /firewall

oscar
11/06/04, 03:13
geen problemen vanuit NL en vanuit UK sinds de site in NL staat.

Ber|Art
11/06/04, 10:01
Absoluut geen last van en NOOIT gehad, ik denk inderdaad dat je Firewall (ZoneAlarm) of Anti-Virus/Privacy (Norton Security) of dergelijke (vervelende) programmatjes moet uitzetten en het dan nog eens proberen, of je security settings lager zetten. Als je een NAT Firewall heb heb je al die zware security settings niet nodig. Suc6

superior-is
11/06/04, 10:03
Origineel geplaatst door BerArt
Absoluut geen last van en NOOIT gehad, ik denk inderdaad dat je Firewall (ZoneAlarm) of Anti-Virus/Privacy (Norton Security) of dergelijke (vervelende) programmatjes moet uitzetten en het dan nog eens proberen, of je security settings lager zetten. Als je een NAT Firewall heb heb je al die zware security settings niet nodig. Suc6

Dat zou heel goed het probleem kunnen zijn. Zelfs een simpele ping opdracht op een Windows machine lijkt dan lang te duren.

Carl<n-media>
11/06/04, 16:28
Ik heb er ook geen last van :).

Af en toe is hij wel iets sloom. Maar dat maakt mij verder niets uit.

Triloxigen
12/06/04, 13:55
Toevallig net voor het eerst gekregen...

wdv
12/06/04, 14:08
Het is zo heel af en toe.. en zwaar irritant. Het is overigens niet mijn firewall :)

HBCS
12/06/04, 15:49
werkt hier prima en nergens last van