PDA

Bekijk Volledige Versie : Het weer :)



smurf
10/06/04, 17:59
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar hier is het weer in elk geval plots omgeslaan...

En ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar vandaag hebben we blijkbaar nu al bijna 50 pct meer accounts mogen aanmaken dan normaal... En het piekmoment is nog niet aangebroken (tussen 19u en 22u).

Heeft er iemand gelijkaardige waarnemingen of berust onze waarneming op toeval en is de relatie slecht weer - veel signups niet empyrisch te verklaren...

Als jullie dat ook ervaren hoop ik op een heel slechte zomer :)

WenS
10/06/04, 18:03
Ik moet zeggen dat wij vandaag ook al meer aanvragen hebben dan normaal...en ook hier is het nu niet echt zonnig te noemen...:)

Carl<n-media>
10/06/04, 18:26
Wij hebben vandaag minder aanvragen ontvangen. Wat een pech!

SeppaR
10/06/04, 18:28
Het weer hier in Belgiƫ is inderdaad ook niet wat het moet zijn.
Ik mis de zon :(

smurf
10/06/04, 18:32
Hat zal het zonnige blauw op je site zijn, carl :)

Dennis
10/06/04, 18:34
Ik moet zeggen dat het hier ook aardig druk lijkt te worden, veel aanbiedingen, en dat terwijl april bijvoorbeeld wel erg tegenviel.

eMiz0r
10/06/04, 18:50
Afgelopen mei was voor ons een topmaand, maar juni lijkt mei van de troon te stoten in dit tempo. Je zou juist zeggen dat mensen in de zomer niet achter de pc zitten of ligt dat nou aan mij? :)

pdeelman
10/06/04, 19:02
Ja benauwd weer, hoewel de regen vanmiddag hier best goed te doen was (het is stukken afgekoelt)

trouwens over nieuwe klanten. mijn klantenbestand is vanmiddag verdubbelt (van 1 naar 2 :)) (dankzij mijn vriendin)

smurf
10/06/04, 19:08
Volgens de statistieken van DNS .be nemen de registraties wel degelijk af in de zomer...

Carl<n-media>
10/06/04, 19:24
Origineel geplaatst door smurf
Hat zal het zonnige blauw op je site zijn, carl :)
Misschien moeten we alles zwart maken met witte letters :D.