PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesigner en webontwikkelaar zoekt opdrachten



xserve
10/06/04, 11:40
Beste mede-wht.nl'ers,

Omdat ik nu heel erg veel tijd heb en er niet van hou om stil niks te zitten doen ben ik opzoek naar opdrachten. Opdrachten voor webdesign en webontwikkeling. Ik zal me eens netjes voorstellen.

Mijn naam is Casper Bakker en ik ben 17 jaar. Ik heb zojuist mijn HAVO afgesloten en ga volgend jaar Bedrijfskundige Informatica studeren op de HAN in Arnhem.

Ik kan goed omgaan met alle Adobe programma's en vooral met PhotoShop, GoLive en InDesign. Ook PHP beheers ik behoorlijk. Mijn grote kracht is mijn logische inzicht waardoor ook het plannen en maken van SQL databases geen enkel probleem zijn voor mij. Tevens heb ik in de afgelopen jaren een goede ervaring voor mezelf opgebouwd in het maken van kwalitatief goede, mooie en dynamische websites.

De websites waar ik de afgelopen 2 maanden aan gewerkt heb:

Voor een scholengroep heb ik de website www.ijsselgraaf.nl gemaakt. Een groot gedeelte van de website is database gestuurd en via een afgeschermd gedeelte te wijzigen. Voor een paar algemene pagina's gebruikt men MM Contribute om makkelijk en snel de layout te wijzigen zonder html code. Maar dingen zoals de agenda, het scholenoverzicht en de links zijn database gestuurd. Achter de schermen wordt gewerkt met verschillende gebruikers en groepen. Van elke groep kan gezegd worden welk gedeelte van de site ze mogen veranderen. Dat werkt snel, makkelijk en is erg overzichtelijk. Ook is er een speciaal gedeelte voor de scholen zelf waarbij ze discussies kunnen voeren en een soort marktplaats waar ze spullen zoals tafels en borden enzo aan elkaar kunnen aanbieden.

Voor een ecologisch buro heb ik een website gemaakt die nog niet online is op hun eigen domeinnaam, maar nog aan wordt gewerkt op http://burobakker.casperbakker.com. Deze website is volledig database gestuurd en kan ook via een controle paneel makkelijk worden aangepast. Er zijn ook hier meerdere gebruikers aan te maken zodat gezien kan worden wie wat het laatst heeft aangepast.

Ik heb voor twee oude mensen die nu een halfjaar een rondreis door Australië maken een website gemaakt waarbij ze zelf vanuit elk internetcafé de nieuwste foto's kunnen plaatsen en ook comentaar kunnen toevoegen. http://www.rieddownunder.nl/

Voor een website die ik heb opgezet heb ik 2 weken geleden nog een nieuwe frisse layout gemaakt. Deze is op www.macyoung.nl te vinden.

Verder heb ik heel veel dingen geprobeerd en weet op de meeste dingen een mooie oplossing te vinden. Ik ben creatief, kan logisch nadenken en zie snel verbanden. Ik vind het het leukste om een globale opdracht te krijgen waarin ik zelf mogelijke oplossingen mag zoeken. Met een duidelijk gedefinieerde opdracht kan ik natuurlijk ook goed uit de voeten.

Ik ben de komende 2/3 maanden full time beschikbaar en werk het liefste thuis. Op locatie aan het werk is ook geen probleem. Ik werk op een Apple en beschik over de gehele Adobe Creative Suite en over de nodige programma's om snel en overzichtelijk php te scripten.

Ik wil het liefst zo snel mogelijk aan de slag, mijn handen jeuken. Prijs in overleg, en kan zowel op uur-basis als op project-basis.

Vriendelijke groet,

Casper Bakker
casper@casperbakker.com