PDA

Bekijk Volledige Versie : Easy dedicated heeft nog steeds geen mail gestuurd



REyM
08/06/04, 22:51
beetje jammer dat vorig topic alweer dicht was gegooid... maar ik wou even laten weten dat er nog geen bericht van Easy dedicated is gekomen, voor de mensen die het willen weten...

ik denk dat ik mijn stelling nu enigzins heb bewezen !

Henky!
08/06/04, 23:03
Origineel geplaatst door REyM
beetje jammer dat vorig topic alweer dicht was gegooid... maar ik wou even laten weten dat er nog geen bericht van Easy dedicated is gekomen, voor de mensen die het willen weten...

ik denk dat ik mijn stelling nu enigzins heb bewezen !

Same here. Besteld, betaald. Eerste belofte niet nagekomen en ze hebben nog een uurtje voor de vervolgbelofte.

We wachten het (ondanks onze haast) wel af. Maar inderdaad bijzonder vervelend dat ze vragen onbeantwoord laten. Tenslotte, een vraag die bij mij bleef hangen na lezing van het gesloten topic, dat je vooruit moet betalen snap ik wel. Maar hoe zit het dan met zoiets als leveringsplicht?

Mooie zomeravond. lekker verder wachten dus:-)

Dominic
08/06/04, 23:03
jesus...mens zeur niet zo..

Wij hebben vanavond onze logingegevens voor de server gekregen zoals beloofd...

roelp
08/06/04, 23:06
Ga buiten, doe een terrasje met dit mooie weer.
maar loop toch niet zo te zagen dat je server nog niet up is.
Hij komt wel, en anders bel ed dan even!

Savvas
08/06/04, 23:06
Origineel geplaatst door Dominic
jesus...mens zeur niet zo..

Wij hebben vanavond onze logingegevens voor de server gekregen zoals beloofd...

dat zei je idd, gaan we even 1tb volpompen :D ;)

Koster
08/06/04, 23:08
Origineel geplaatst door Dominic
jesus...mens zeur niet zo..

Wij hebben vanavond onze logingegevens voor de server gekregen zoals beloofd... Een bedrijf moet gewoon zijn verplichtingen nakomen, het siert ze niet als ze nu alweer de belofte niet nakomen. Ook al is het mooi weer buiten....

Even duidelijk: ik bied geen dedicated servers actief aan, een hoop anderen wel, dus vraag om een leuke aanbieding op dit forum, er zijn genoeg mensen die je verder willen helpen :)

luser
08/06/04, 23:10
Vanaf je meer dan 1 server per dag online moet krijgen kan het wel eens lastig worden om tijdig aan al die hardware te geraken aan de berekende prijzen (jah dan zijn per toeval eens de 2U casejes uitverkocht en dan zit je daar een weekje zonder).

Koster
08/06/04, 23:12
Origineel geplaatst door luser
Vanaf je meer dan 1 server per dag online moet krijgen kan het wel eens lastig worden om tijdig aan al die hardware te geraken aan de berekende prijzen (jah dan zijn per toeval eens de 2U casejes uitverkocht en dan zit je daar een weekje zonder). Voorraadbeheer :p

Maar moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde probleem ook heb gehad, te weinig hardware op voorraad. Oplossing: wees open tegenover je klanten :)

RonZo
08/06/04, 23:19
Als je op de website kijkt zie je dat er bij al die serverbeschrijvingen helemaal onderaan staat dat ze niet "on stock" zijn.
En toch verkopen ze het. Dat is natuurlijk niet netjes.

luser
08/06/04, 23:20
Origineel geplaatst door RonZo
Als je op de website kijkt zie je dat er bij al die serverbeschrijvingen helemaal onderaan staat dat ze niet "on stock" zijn.
En toch verkopen ze het. Dat is natuurlijk niet netjes.

Toch normaal? Je weet dan mooi dat je moet wachten tot de volgende levering.

Koster
08/06/04, 23:21
Origineel geplaatst door luser


Toch normaal? Je weet dan mooi dat je moet wachten tot de volgende levering. Plus: wij weten niet hoeveel tijd tussen bestel/betaal/nu zit :)

RonZo
08/06/04, 23:23
Origineel geplaatst door luser


Toch normaal? Je weet dan mooi dat je moet wachten tot de volgende levering.
Maar dan moeten ze je niet eerst laten betalen voor iets waar ze zelf nog geen beschikking over hebben ;)

Grumpy
08/06/04, 23:23
REYM die vorige topics zijn niet voor niets gesloten.

Dit is niet het support forum van easydedicated.