PDA

Bekijk Volledige Versie : ICT-Trend down :S



Dreas
08/06/04, 18:17
Ten minste 1 server van ICT-Trend in We-Dare ligt er al een tijdlang uit! Ik krijg Tim met geen mogelijkheid te pakken. Iemand aanwezig hier die er meer informatie over heeft? Hij pingt wel nog gewoon ...

(www.formsystem.nl is een site van me die erop draait)

Carl<n-media>
08/06/04, 18:20
Je web site is inderdaad niet bereikbaar. Heb je ze al gebeld?

wdv
08/06/04, 18:32
Tim is op de hoogte..
edit: Ik heb verder geen hosting bij hem ofzo, maar is een goede vriend van mij ;)

Koster
08/06/04, 18:35
Origineel geplaatst door wdv
Tim is op de hoogte..
edit: Ik heb verder geen hosting bij hem ofzo, maar is een goede vriend van mij ;) Komt ie nu naar We-Dare? Ik zit metertje of 2 van z'n servers af :)

wdv
08/06/04, 18:43
Origineel geplaatst door Koster
Komt ie nu naar We-Dare? Ik zit metertje of 2 van z'n servers af :)

Ja, ik mag hopen voor hem dat ie er al is :)

Koster
08/06/04, 18:48
Origineel geplaatst door wdv


Ja, ik mag hopen voor hem dat ie er al is :) Ik zie niemand :)

wdv
08/06/04, 18:56
Zonet nog weer even met Tim gebeld.

Hij is nog onderweg. We hebben geprobeerd remote te kijken wat er aan de hand is, maar het is waarschijnlijk nodig om on-site te zijn om het op te lossen.

We Dare
08/06/04, 19:25
Origineel geplaatst door wdv
Zonet nog weer even met Tim gebeld.

Hij is nog onderweg. We hebben geprobeerd remote te kijken wat er aan de hand is, maar het is waarschijnlijk nodig om on-site te zijn om het op te lossen.

Tim is on-site :)

Koster
08/06/04, 19:28
Origineel geplaatst door We Dare


Tim is on-site :) Jep, wordt zo nog gezellig hier :p
Zo te zien is de persoonlijke coach ook meegekomen ;)

wdv
08/06/04, 19:48
Origineel geplaatst door Koster
Jep, wordt zo nog gezellig hier :p
Zo te zien is te persoonlijke coach ook meegekomen ;)

hehehe

Carl<n-media>
08/06/04, 19:48
Mogen alle andere WHT-leden ook komen? :p

Dreas
08/06/04, 21:54
Het probleem is nog steeds niet opgelost :S Tim nog steeds hard bezig daar? Mij neemt hij hardnekkig niet op op zijn mobiel ;)

Deimos
08/06/04, 22:04
Waarom zou hij ook mensen te woord staan wanneer hij beter bezig kan zijn met het verhelpen van het probleem....

Koster
08/06/04, 22:10
Origineel geplaatst door Deimos
Waarom zou hij ook mensen te woord staan wanneer hij beter bezig kan zijn met het verhelpen van het probleem.... Laat ie toch z'n vriendin opnemen en even doorgeven, weet de klant ook waar ie aan toe is :)
Maar hij is al geruime tijd weg uit datacentrum.

S2S-Guust
09/06/04, 00:47
Origineel geplaatst door Koster
Maar hij is al geruime tijd weg uit datacentrum.

Maar het probleem is nog niet opgelost zo te zien?

Koster
09/06/04, 00:48
Origineel geplaatst door S2S-Guust


Maar het probleem is nog niet opgelost zo te zien? Daar ga ik niet over ;)

WenS
09/06/04, 00:57
www.formsystem.nl doet het hier (nog) niet hoor...

Dreas
09/06/04, 02:34
Ok heb Tim gesproken. Schijnbaar had ik een ander nummer moeten bellen. Harddisk in 1 van de servers is gecrashed. Alleen die ene site van mij + een klant staan nog op die server dus alle anderen hadden nergens last van. Morgenochtend gaat hij weer aan het werk om de boel over te zetten naar een andere server. Backups zijn gewoon goed gegaan dus zal dan niet meer zo'n heel groot probleem vormen gelukkig :)

TMourik
09/06/04, 02:38
Dreas blijkt een hele tijd mij gebeld te hebben op me privé mobiel nr, welke ik niet bij me had.

Zodra hij naar het Support nr had gebeld had ons gewoon aan de lijn gehad, dat even om recht te stellen dat wij gewoon bereikbaar zijn. 24/7 (1 probleem bij doorschakeling indien afwezig, dat we maar 1 lijn overhouden. Binnenkort zal dit opgelost worden.)

Naast dit, heb ik Dreas gesproken (welke alleen + 1 andere klant nog op deze oude hosting server stonden) en uitgelegd wat de situatie was.

Door een keiharde crash van de main-harddisk is de server overleden.

Morgen zal ik z.s.m. aanwezig zijn en zal alles gerestored worden van de backup naar de nieuew hosting server. (Leuk als je vanmorgen aangaf dat we alles om zouden zetten morgen (=woensdag)....)

Er zijn verder dus geen grote problemen, alleen het bleek op den duur dus wel een hardware probleem te zijn.

Hopelijk is alles weer oké op deze manier en zijn de misverstanden opgelost.