PDA

Bekijk Volledige Versie : [TiP] voor de mensen die dedicated server willen huren.



REyM
08/06/04, 15:09
Mensen die een beetje goede servers willen hebben dienen niet bij easy dedicated te huren. Ik heb nu al enkele weken geleden het bedrag overgemaakt voor de server maar nog niks ontvangen. Ze reageren niet op emails, naar mijn idee is het een grote oplichterij. Het grappige is dat ik twee weken na de betaling bij ultra-gamepower.net een server heb gehuurd (die weer bij interxs huren) en die wel snel op kon. Een klein beetje bedrijf stuurt zo snel mogelijk mail en beantwoord deze correct. dit is GEEN service, en ik vertrouw er geen reet van. een grote oplichterij. En nu ik zo andere reacties zie van de laatste tijd van andere mensen begin ik steeds meer te twijfelen of ik ooit die server wel zal krijgen. Serieus, hoe moeilijk is het nou om iemand op de hoogte te stellen. Hoe kan een bedrijf nou met zo'n bedrijf in zee gaan. schande, ze moeten gelyncht worden. GEEN ENKEL BERICHT GEVEN ZE! ik word er zoo moe van.


(sorry dit moest er uit, ik hoop hiermee toekomstige klanten van easydedicated.com genoeg gewaarschuwd te hebben)

Dennis
08/06/04, 15:16
Kom op zeg, ze zeiden dat het vandaag zou komen. Ze hebben een keiharde belofte op het forum gedaan.

En dat jij 4 weken moet wachten op een server? Wat boeit ons dat? Ze bieden goedkope servers en misschien zijn hier wel mensen bereid om 4 weken te wachten voor deze aanbieding.

Ik merk inderdaad dat ED dit even niet op orde heeft, maar om nu zo'n flame richting ED te posten?

REyM
08/06/04, 15:26
Ik heb nou al twee keer gehoord dat de server upkomt, moet ik het nou serieus nog geloven?

en wat jullie dat boeit? ik zeg het alleen maar om mensen te waarschuwen die wel denken dat de server maximaal binnen twee dagen up is. meer niet

Dennis
08/06/04, 15:31
Dat hoeft niet, maar daarmee hoef je nog niet gaan posten op forums 'Koop niet bij EasyDedicated!'

Ze zeggen het nu publiekelijk en ik mag aannemen dat betreffende servers nu ook echt vandaag up komen.

Het kan wel zijn dat ze dit al 2x eerder hebben gezegd. Ze zullen waarschijnlijk ook hun best wel doen, maar het is gewoon wat druk bij hun door al die nieuwe aanvragen die waarschijnlijk allemaal door een iemand verwerkt moeten worden.

Wacht gewoon even op je server; indien je je toekomstige leverancier op dit moment al af gaat kraken kun je echt niet verwachten dat je later goed zaken met ze kunt doen.

REyM
08/06/04, 15:34
Ik was ook zeker niet van plan om verder zaken met ze te doen. Serieus, de servers waren op stock toen ik bestelde, toen ik liet zien dat ik overgemaakt had zeiden ze in eens: gaat nog een week duren, we weten nu allemaal dat het wel meer dan een week heeft geduurd.

Als het zo moet kan je best wel een keer denken over je bedrijfs structuur, als je zo met klanten om gaat dan verdien je het niet om te overleven als bedrijf imo.

REyM
08/06/04, 15:37
quote van easydedicated

Beste Mensen,

Nog even geduld aub, alle easydedicated klanten worden zometeen op de hoogte gesteld.

Voor alle duidelijkheid, alle servers komen vandaag online.
Reacties kunnen per email, wij zullen niet reageren in dit topic.

Bedankt voor uw begrip. <-- IK HEB HELEMAAL GEEN BEGRIP HIERVOOR!

kom nou, wees een bedrijf en antwoord je mails, en als je het niet aankan stop er dan gewoon mee..


Ook heel verstandig om te zeggen dat ze reacties via mail gaan afhandelen..... dat hebben we gemerkt. Geen antwoord, gaan jullie dit nu weer doen?

Dennis
08/06/04, 15:42
Tjah, verwacht ook niet dat alles goed is geregeld. Ze hebben wel een geheel nieuw concept; en veel klanten zijn er tevreden over.

Ik kan me voorstellen dat niet alles perfect loopt.

Maar indien je echt niet meer wilt wachten, kun je toch gewoon een andere provider zoeken? Ik zou iig nog even wachten.

REyM
08/06/04, 15:48
ja, maar ik zit nu dus aan deze server vast.

zo'n smerige streek, eerst laten betalen, en dan in eens zeggen dat server later komt. dat is gewoon fout! dat hoort een redelijk bedrijf niet te doen. En dat ze geen telefoon nummer hebben is ook ZEER vervelend.

tvm
08/06/04, 15:59
REyM,

Deze tread kan easydedicated aanschouwen als laster. Bij de meeste bedrijven is het tegenwoordig normaal dat er first pay then get wordt ingevoerd. De reden is dat veel personen nooit betalen voor hun hosting etc. Laten we ook even begrip opwekken voor easydedicated:

- Het is jammer dat er loze beloftes zijn. Maar het is nog meer jammer dat jij zegt kunnen ze het niet aan stop dan, probeer je zelf zoiets voor te stellen, de fout hoeft niet direct bij hen te liggen. De kans dat het bij de hardware leverancier ligt is groot, dat de racks waar de servers in worden geplaatst niet rap genoeg worden geleverd. Het ene houdt het andere op.

Dennis
08/06/04, 16:00
Heb je geen contract ofzo? Wanneer is de officiele ingangsdatum dan? En wat zijn de factuurdata? Of werkt ED niet zo?

Volgens mij kun je nu nog je geld terugeisen en opzeggen.

tvm
08/06/04, 16:03
ED zal wel een aup hebben die je accoord mee moet gaan. Let wel de 7 dagen verkoop op afstand is nog steeds niet voldaan dus het geld kan terug worden geeist aangezien de klant geen dienst of product heeft ontvangen. Of werkt dit in nederland zo niet?

superior-is
08/06/04, 16:04
Origineel geplaatst door REyM
ja, maar ik zit nu dus aan deze server vast.

zo'n smerige streek, eerst laten betalen, en dan in eens zeggen dat server later komt. dat is gewoon fout! dat hoort een redelijk bedrijf niet te doen. En dat ze geen telefoon nummer hebben is ook ZEER vervelend.

Dat wist je toch voordat je ging bestellen? Dat van het later leveren misschien niet, maar wellicht maakt ED dat nog goed. Anders zouden ze ook de contractsperiode kunnen verzetten lijkt me.

XF-RICK
08/06/04, 16:05
Origineel geplaatst door tvm
ED zal wel een aup hebben die je accoord mee moet gaan. Let wel de 7 dagen verkoop op afstand is nog steeds niet voldaan dus het geld kan terug worden geeist aangezien de klant geen dienst of product heeft ontvangen. Of werkt dit in nederland zo niet?

Ja, dit werkt in Nederland ook zo, mocht je niets ontvangen hebben, kan je nog steeds je geld terugeisen.

REyM
08/06/04, 16:50
Ik heb nog steeds geen mail binnen, en als die niet vandaag komt zeg ik idd bestelling op, en dan maar hopen dat je geld terug krijgt. En dan opzoek naar een professioneler bedrijf (kan dat moeilijk zijn?)

REyM
08/06/04, 17:09
en tot overmaat van ramp heb ik dus nu een server bij ultra-gamepower.net (gaat ook via easydedicated) die ENORM lagged
netwerk daar zit dus ook ECHT niet goed...

ze kunnen natuurlijk met netwerk bezig zijn, maar bij andere colo waar we server hebben zeggen ze dat normaal, is het nou serieus ZO moeilijk om een mail naar de mailing list te sturen....

Dirkje
08/06/04, 17:51
Hmmz, naar mijn weten heeft ED een lekkere routing, dus zou niet weten waarom ze laggen? misschien heb je gewoon foute internet provider :D
En schelden op een bedrijf moet je nooit doen, hoogstens beetje onder druk zetten maar iig niet zo...

Savvas
08/06/04, 18:09
Origineel geplaatst door REyM
en tot overmaat van ramp heb ik dus nu een server bij ultra-gamepower.net (gaat ook via easydedicated) die ENORM lagged
netwerk daar zit dus ook ECHT niet goed...


Of het wel zo is of niet kan ik geen uitspraken over doen. Wat ik me wel afvraag is wanneer het bij mensen door gaat dringen dat je krijgt waarvoor je betaalt. Het is heel typisch dat in de low budget markt de meeste ontevreden/klagende klanten zitten, wie houd er dan nog vol dat goedkoop geen duurkoop is ;)?

Heb een beetje geduld, laat ED hun zaakjes afhandelen, die server komt echt wel...

Grumpy
08/06/04, 18:19
REyM,

neem contact op met easydedicated (Hangt hier ook ergens op het forum rond.). Het schijnt dat ze het met je willen oplossen.
(Raar dat ze zelf hier niets posten.)


Quote van Domenico uit een andere gesloten topic over easydedicated:

Genoeg geklaagd en gezeurd. Dit topic gaat dicht en ED get your act together en zorg er gewoon voor dat mensen geen reden hebben tot klagen op dit forum!