PDA

Bekijk Volledige Versie : (unieke) layouts voor je (hosting)bedrijf



xCT
07/06/04, 21:25
Ik heb een aantal layouts gemaakt voor webhosting bedrijven die uiteindelijk nooit gebruikt zijn. Het zijn geen templates en er zijn ook geen plaatjes in verwerkt waar geen toestemming voor is.

Layouts kunnen op verzoek (tegen betaling) in een valid xhtml (strict of transitional) met valid css pagina omgezet worden. Ook is het mogelijk alleen het .psd bestand te krijgen; aanpassing van layouts is ook mogelijk. Private Message of mail naar carsten@cyberxct.com als je meer informatie wil.

Layout 1 (http://www.xct.nl/temp/hosting_1.gif)
Layout 2 (http://www.xct.nl/temp/hosting_2.gif)

2oo4
08/06/04, 19:24
Origineel geplaatst door xCT
Ik heb een aantal layouts gemaakt voor webhosting bedrijven die uiteindelijk nooit gebruikt zijn. Het zijn geen templates en er zijn ook geen plaatjes in verwerkt waar geen toestemming voor is.

Layouts kunnen op verzoek (tegen betaling) in een valid xhtml (strict of transitional) met valid css pagina omgezet worden. Ook is het mogelijk alleen het .psd bestand te krijgen; aanpassing van layouts is ook mogelijk. Private Message of mail naar carsten@cyberxct.com als je meer informatie wil.

Layout 1 (http://www.xct.nl/temp/hosting_1.gif)

Overige layouts komen zsm online

ik vind deze layout niet echt proffesioneel over komen ofzo, ik hoop dat de andere wel wat beter zijn.........

paas
08/06/04, 19:38
Sorry, kan niet zeggen dat de layout nou zo uniek is.

JKW
08/06/04, 19:43
Is inderdaad niet echt een hoogwaardig webtemplate.

Echter we hebben ook nog geen prijsopgave, indien die niet al te hoog is mogen we ook niet klagen natuurlijk ;)

xCT
08/06/04, 20:36
Met uniek bedoel ik dat het geen template is maar een layout die je nergens anders kan aanschaffen.

Tweede layout staat er nu bij. Misschien komt er nog een derde als ik daar psd van kan opduikelen :(

JKW
08/06/04, 20:38
Ik zie nog steeds maar 1 layout of ligt dat aan mij ???

®on
08/06/04, 21:12
Origineel geplaatst door JKW
Ik zie nog steeds maar 1 layout of ligt dat aan mij ???
Laatst gewijzigd door xCT op 08-06-2004 om 20:38 ;)

rq
08/06/04, 23:10
Ik vind ze weldegelijk uniek, zo lelijk heb ik ze namelijk nog nooit gezien.

SNS
09/06/04, 10:47
Origineel geplaatst door rq
Ik vind ze weldegelijk uniek, zo lelijk heb ik ze namelijk nog nooit gezien.

Ten eerste vind ik dat je ook wel iets normaler kunt reageren. Hier heeft niemand wat aan.
Ten tweede zijn er genoeg bedrijven, ook op WHT, die flink vooruit zullen gaan als ze een van deze layouts aanschaffen.

2oo4
09/06/04, 11:32
Origineel geplaatst door rq
Ik vind ze weldegelijk uniek, zo lelijk heb ik ze namelijk nog nooit gezien.

Je kan ze toch als basis gebruiken en dan aanpassen........

Triloxigen
09/06/04, 11:45
Origineel geplaatst door 2oo4


Je kan ze toch als basis gebruiken en dan aanpassen........

Wat is het nut om iets te kopen als je het toch compleet aanpast? :)

xCT
09/06/04, 11:58
Je kunt het natuurlijk meer naar je wens maken door het aan te passen. Kleine aanpassingen wil ik ook best doen.

ronaldlokers
09/06/04, 14:53
ze zijn niet echt super, maar zeker niet lelijk.

Alleen die 2de vind ik meer pas bij een vissersgroep ofzo :D

ffjudgement
09/06/04, 19:39
hmm valt wel mee ikk vind ze wel redelijk goed:) ( in die izn bennik het met ronaldlokers eens:))

TomH
09/06/04, 21:23
die 2e is wel goed ik zou alleen andere foto doen dan verkoop je hem vast wel :)