PDA

Bekijk Volledige Versie : Zelfstandige webdesigner gezocht



flecxie
05/06/04, 23:55
Hallo iedereen,

Aangezien ik zelf steeds minder tijd heb, ben ik nu op zoek naar een zelfstandig webdesigner.

De bedoeling is dat ik mijn klanten direct met u in contact breng en dat u op zelfstandige basis met de klant de website opbouwt. De hosting wordt door mij geleverd. Facturatie kan ofwel direct met de klant, ofwel via mij (bespreekbaar).

Ik zoek iemand die:
- In België woont (liefst regio Antwerpen)
- Over eigen vervoer beschikt
- Vrij jong is (17 - 28)
- Ervaring heeft met flash, php && mysql


Alvast bedankt voor jullie reacties!

Dillard
06/06/04, 13:57
Beste Flecxie,

Wij hebben een internet-ontwikkel bedrijf, gevestigd in Brasschaat (net boven Antwerpen). Misschien kunnen wij het een en ander voor u betekenen. Voor meer informatie en enkele voorbeelden uit ons portfolio verwijs ik u graag naar www.florad-partners.be

Ondanks het feit dat wij ook een eigen hosting bedrijf hebben, is het voor ons geen enkel probleem om af te spreken dat wij ons wij door u aangebrachte klanten verre van de hosting houden. Ook een commissie over de aangebrachte opdrachten is bespreekbaar.

Ik verneem graag uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Dillard Blom
Florad@Partners BVBA

flashingback.be
06/06/04, 21:13
ah jammer dat ik nog geen jaartje ouder ben en dat ik niet in antwerpen woon maar in gent;

misschien dat je toch nog men beginnend portfoliotje wilt zien www.flashingback.be