PDA

Bekijk Volledige Versie : Koffie tijd, een beetje gezelschap...



ThePostman
05/06/04, 12:51
..het brengt je de dag door, het is koffie koffie tijd.......

:D Heerlijk zo'n bakie koffie vind je niet? :D

Ik geloof dat er al eerder een topic was over Koffie, maarja daar snapte ik geen reet meer van :D Dus dit is deel 2. :)

Wie wat en hoe vaak dringt er koffie?

Ik drink erg vaak koffie, vooral voor naar school. Eerste elke dag, nu alleen als ik zin heb.

WenS
05/06/04, 13:24
Koffie is om te kotsen :D
Ik blijf wel aan de cola ;)

ThePostman
05/06/04, 13:28
Haha, de eerste keer is vies, 2de keer ook btj. Daarna wen je eraan en dan is het lekker :)

WenS
05/06/04, 13:34
Origineel geplaatst door The Postman
Haha, de eerste keer is vies, 2de keer ook btj. Daarna wen je eraan en dan is het lekker :)

Waarom zou ik beginnen aan koffie als die bij het eerste bakkie smerig is, het tweede ook nog en daarna pas lekker wordt? ;)

De cola was al vanaf het begin goed :D

maartenba
05/06/04, 13:45
Cola én koffie :)
Hele ochtend koffie, na de middag cola...

ThePostman
05/06/04, 13:52
Als ik dat doe wordt ik hyper :D LOL

SeppaR
05/06/04, 13:53
1. Ik drink geen koffie, wel soms, maar hier thuis is het te sterk (zo'n expresso apparaat) en dan doe ik er wel veel suiker bij.
2. Die suiker maakt het ongezond, enzowieso is koffie al ongezond met al die cafeine erin.
3. Conclusie= Koffie NIET doen ! :)

kilian
05/06/04, 14:06
Origineel geplaatst door SeppaR
1. Ik drink geen koffie, wel soms, maar hier thuis is het te sterk (zo'n expresso apparaat) en dan doe ik er wel veel suiker bij.
2. Die suiker maakt het ongezond, enzowieso is koffie al ongezond met al die cafeine erin.
3. Conclusie= Koffie NIET doen ! :)

nee, en ik cola zit gen suiker?

Ik kom me bed niet uit zonder koffie... zwart met 2 suiker :)

Cybafish
05/06/04, 14:19
Ik ga gewoon slapen als ik moe ben ;)

Carl<n-media>
05/06/04, 14:25
Origineel geplaatst door kilian


nee, en ik cola zit gen suiker?

In de 'light'-versie niet ;).

SeppaR
05/06/04, 14:32
Carl heeft gelijk, ik drink ook alleen maar "light"
Maar meeste drink ik "SPA" :)

Mikey
05/06/04, 15:42
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

In de 'light'-versie niet ;).

Misschien beetje opletten in medische wereld, er is een aanwijzing dat de suikers die in light zitten kanker verwekkend zijn. Dit is momenteel in groot onderzoek, zeker door de amerikanen omdat die helemaal light georienteerd zijn met al die grote mensen :)

pdeelman
05/06/04, 16:21
Koffie
wat kan ik zeggen. Goddelijk goedje.

Helaas alleen dat mijn maag een paar problemen heeft gehad en ik een gigantische afkick procedure door moest gaan. Geen cola, koffie of jolt meer.

ik leef nu zonder caffeine (nou jah af en toe mag wel een bakkie, maar niet in de hoeveelheden die ik dronk :( )

gelukkig wel nog nicotine :) (ook zwaar geminderd trouwens :))

xserve
05/06/04, 17:12
Ik lus wel koffie maar ik vind het niet geweldig. Wat ik echt de hele dag drink is heerlijk gekoelde Dubbel Friss. Mijn god wat is dat lekker!

Maar koffie meestal 2 keer per week.

schaapje
06/06/04, 23:49
Van koffie wordt je lelijk(er) zeggen ze, dus geef mij maar gewoon thee of een glaasje koud water...

sleeps
07/06/04, 12:40
smorgens moet ik als eerste koffie & nicotine hebben om wakker te worden :p

Keuningen
07/06/04, 13:00
Origineel geplaatst door schaapje
Van koffie wordt je lelijk(er) zeggen ze, dus geef mij maar gewoon thee of een glaasje koud water...

Van koffie wordt je lelijk??? Heb jij ook wel is een echt lelijke succesvolle advocaat gezien? Die lui drinken vaak VEEL koffie!
*aangezien ze dat kunnen laten brengen door sexy blondines ;)*

Hier ook koffie... Ik heb het hele weekend in de rats gezeten joh... vrijdag ging de koffiemachine kapot :S *SHOCK*... dat was echt een ramp... meteen voor tijdelijk een koffieaparaat gekocht :)
Hij doet het net weer... heb er al weer 3 bakkies in :)

WenS
07/06/04, 15:42
Ik denk toch dat Keuningen met dit weer liever een kratje Jupiler heeft hoor ;)

Keuningen
07/06/04, 16:05
Origineel geplaatst door WenS
Ik denk toch dat Keuningen met dit weer liever een kratje Jupiler heeft hoor ;)

Joh, die van jou is allang op hoor, we moesten een uur wachten in die trein :P:)

Ik ga zo even op het dakterras van de kantine zitten en lekker een pilsje drinken.

*by the way, moet je nog kleine producten hebben (cpu, hd, mobo, mem, etc)? ik ben woensdag weer jouw kant op*

WenS
07/06/04, 18:49
Haha, in één uur ook echt leeg? :p

Ik zal je even PB'tje sturen. Heb wellicht nog leuk "klusje" voor je ;)