PDA

Bekijk Volledige Versie : Harder optreden tegen irritante signatures?



Carl<n-media>
04/06/04, 21:13
Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat er gebruikers zijn die een heel feest van hun signature maken. Vet gedrukt, honderd uitroeptekens en vandaag zag ik zelfs iemand die in zijn signature allerlei kleurtjes had verwerkt. Ik heb dit vaker gemeld maar ik zie die mensen nog steeds met een signature die niet aan de voorwaarden voldoet.



Een signature mag niet meer dan 4 regels hoog zijn. Er mag 1 link naar de website, 1 link naar een test-bin en 1 e-mailadres geplaatst worden. De rest dient gewone tekst te zijn en mag geen aanbieding en/of prijzen bevatten. De opmaak en kleuren mogen niet veranderd worden. Ook mag er geen plaatje in de signature staan. Verwijzen naar je signature (en/of profiel) in je bericht is NIET toegestaan.


Persoonlijk heb ik niets tegen een signature die hier niet helemaal aan voldoet (voorbeeld: Domenico). Maar signatures met dik gedrukte teksten en allemaal kleurtjes beginnen mij nu wel te irriteren. Als ik een topic lees dan wil ik niet steeds worden afgeleid worden door van die irritante signatures. Mijn voorstel is dan ook om hier wat harder tegen op te treden.

Dank u voor het lezen van mijn verhaal ;).

Dennis
04/06/04, 21:20
Ik weet dat hier iemand een vies bruin opvallend kleurtje in zijn signature heeft, dan vind ik wel een beetje irriterend.

Maar ik vind dat je hier absoluut geen punten voor mag geven. De huidige regels rondom signatures vind ik wel goed. Weinig gezeik over, dus allemaal positief.

ThePostman
04/06/04, 21:23
Die sig met die kleurtjes dan...dat vond ik pas irritant. Ik heb op Ja gestemd aangezien men zich aan de regels moeten houden.

Carl<n-media>
04/06/04, 21:30
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik weet dat hier iemand een vies bruin opvallend kleurtje in zijn signature heeft, dan vind ik wel een beetje irriterend.

Maar ik vind dat je hier absoluut geen punten voor mag geven. De huidige regels rondom signatures vind ik wel goed. Weinig gezeik over, dus allemaal positief.
Ik zeg ook niet dat er punten voor uitgedeeld moeten worden, daar ben ik ook niet voor in. Maar ik vind wel dat de mods deze signatures gewoon moeten verwijderen wanneer iemand ze rapporteert als irritant en ze dus niet aan de regels voldoen.

Dennis
04/06/04, 21:32
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ik zeg ook niet dat er punten voor uitgedeeld moeten worden, daar ben ik ook niet voor in. Maar ik vind wel dat de mods deze signatures gewoon moeten verwijderen wanneer iemand ze rapporteert als irritant en ze dus niet aan de regels voldoen. Absoluut mee eens, maar volgens mij doen ze dat ook wel als je ze pm't toch?

Carl<n-media>
04/06/04, 21:34
Origineel geplaatst door DennisCitus
Absoluut mee eens, maar volgens mij doen ze dat ook wel als je ze pm't toch?
Ik heb er een aantal gerapporteerd. Maar ze staan er nog steeds, terwijl ensimguru wel posts wijzigt die ik heb gerapporteerd.

[QWS]
04/06/04, 21:36
Ik vind de huidige regels ook goed.

Carl volgens mij heb jij je ook niet aan de regels gehouden van de sig. want er staat maximaal 1 email adres en jij hebt er twee ;)

V. Kleijnendorst
04/06/04, 21:40
Ik vind het verschrikkelijk. Heb contact opgenomen met RTL nieuws.

Al gesolliciteerd naar de positie van moderator?

Dennis
04/06/04, 21:43
Origineel geplaatst door V. Kleijnendors
Ik vind het verschrikkelijk. Heb contact opgenomen met RTL nieuws.

Al gesolliciteerd naar de positie van moderator?
Zo overdreven was zijn reactie nu ook weer niet? :D

Die kleuren in signatures zijn zeker irritant. Dubbele e-mail adressen enzo, laat maar hangen. Ik vind zowel een e-mail adres als een apart msn-adres ook een goede toevoeging.

Carl<n-media>
04/06/04, 21:43
Origineel geplaatst door [QWS]
Ik vind de huidige regels ook goed.

Carl volgens mij heb jij je ook niet aan de regels gehouden van de sig. want er staat maximaal 1 email adres en jij hebt er twee ;)
Dat is geen e-mail adres maar een msn adres.

En het ging mij ook niet om het wijzigen van de regels. Maar ik vraag of de mods signatures met irritante kleuren willen verwijderen. Als iemand elke letter in zijn signature een andere kleur geeft dan vind ik dit redelijk storend bij het lezen.

Carl<n-media>
04/06/04, 21:45
Origineel geplaatst door V. Kleijnendors

Al gesolliciteerd naar de positie van moderator?

Ik ben tevreden met mijn huidige baan :D.

RonZo
04/06/04, 21:59
En dan heb je ook nog van die mensen die hun sig in morse hebben :p
:D

Grumpy
04/06/04, 21:59
Over het algemeen waren de meeste sigs, die niet 100% volgens de regels waren, wel acceptabel. Echter zijn er vandaag een paar gesignaleerd die echt te ver gaan.

Verschillende mensen hebben al een PM gekregen.

Carl<n-media>
04/06/04, 22:05
Origineel geplaatst door Grumpy
Over het algemeen waren de meeste sigs, die niet 100% volgens de regels waren, wel acceptabel. Echter zijn er vandaag een paar gesignaleerd die echt te ver gaan.

Verschillende mensen hebben al een PM gekregen.
Bedankt, dan werden mijn berichten toch gelezen :).


Origineel geplaatst door RonZo
En dan heb je ook nog van die mensen die hun sig in morse hebben :p
:D
En ook in morse PB's sturen? :p

NextIT
04/06/04, 23:08
Kom op zeg, een beetje creativiteit moet kunnen toch? Lijkt me een beetje overdreven om ook op te gaan treden tegen signatures die er 'irritant' uit zien.

Zometeen komt er nog een keuringscomissie die eerst alle signatures gaat controleren.

WenS
04/06/04, 23:12
Origineel geplaatst door NextIT
Zometeen komt er nog een keuringscomissie die eerst alle signatures gaat controleren.

Goed idee! ;)

ik vind het ook heel erg irritant. Je sig is geen speeltuin...:D

Koster
04/06/04, 23:46
Origineel geplaatst door WenS


Goed idee! ;)

ik vind het ook heel erg irritant. Je sig is geen speeltuin...:D Jij hebt dikgedrukte letters in je sig, dat mag niet!
Nu wil je zeker niet meer dat die commissie komt he!

[QWS]
05/06/04, 12:21
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Dat is geen e-mail adres maar een msn adres.

En het ging mij ook niet om het wijzigen van de regels. Maar ik vraag of de mods signatures met irritante kleuren willen verwijderen. Als iemand elke letter in zijn signature een andere kleur geeft dan vind ik dit redelijk storend bij het lezen.

Ok met dat voorbeeld ben ik het eens.

Mikey
05/06/04, 12:34
2 woorden "diep triest"

Als je je er echt aan stoord kun je in de control panel de optie aan zetten dat je geen handtekening ziet van de gebruikers. Ik vraag me af hoe oud de gem. persoon hier is die zegt dat het stoort. Dan kijk je er maar over heen en dan denk je, jemig wat kinderachtig.

Dennis
05/06/04, 12:59
Origineel geplaatst door Mikey
2 woorden "diep triest"

Als je je er echt aan stoord kun je in de control panel de optie aan zetten dat je geen handtekening ziet van de gebruikers. Ik vraag me af hoe oud de gem. persoon hier is die zegt dat het stoort. Dan kijk je er maar over heen en dan denk je, jemig wat kinderachtig. Ben ik het niet mee eens hoor, ik vind sommige signatures heel komisch. Ook vind ik bold nog wel kunnen (hoewel dat ook een beetje aandachttrekkerij is). Maar kleuren vind ik echt te ver gaan, dan begin ik ook direct :)

Carl<n-media>
05/06/04, 14:01
Origineel geplaatst door Mikey
2 woorden "diep triest"

Als je je er echt aan stoord kun je in de control panel de optie aan zetten dat je geen handtekening ziet van de gebruikers. Ik vraag me af hoe oud de gem. persoon hier is die zegt dat het stoort. Dan kijk je er maar over heen en dan denk je, jemig wat kinderachtig.
Ik vind het triest dat jij gelijk moet flamen in dit topic. Als je het er niet mee eens bent vertel dan gewoon waarom en begin niet kinderachtig te doen.

Wat Dennis ook al zegt, sommige signatures zijn grappig of het is juist handig om te zien van welk bedrijf een persoon afkomstig is. Om deze optie dan helemaal uit te schakelen omdat er een aantal personen zo graag in felle kleuren reclame willen maken, vind ik geen optie.

Mikey
05/06/04, 14:18
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ik vind het triest dat jij gelijk moet flamen in dit topic. Als je het er niet mee eens bent vertel dan gewoon waarom en begin niet kinderachtig te doen.

Wat Dennis ook al zegt, sommige signatures zijn grappig of het is juist handig om te zien van welk bedrijf een persoon afkomstig is. Om deze optie dan helemaal uit te schakelen omdat er een aantal personen zo graag in felle kleuren reclame willen maken, vind ik geen optie.

pff... wat een onzin.

WenS
05/06/04, 14:28
Origineel geplaatst door Koster
Jij hebt dikgedrukte letters in je sig, dat mag niet!
Nu wil je zeker niet meer dat die commissie komt he!

Ik heb het over de kleuren in je sig. Waar het vooral om ging in dit topic. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één iemand zich ergert aan mijn sig....

Mikey
05/06/04, 14:42
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat er gebruikers zijn die een heel feest van hun signature maken. Vet gedrukt, honderd uitroeptekens en vandaag zag ik zelfs iemand die in zijn signature allerlei kleurtjes had verwerkt. Ik heb dit vaker gemeld maar ik zie die mensen nog steeds met een signature die niet aan de voorwaarden voldoet.



Persoonlijk heb ik niets tegen een signature die hier niet helemaal aan voldoet (voorbeeld: Domenico). Maar signatures met dik gedrukte teksten en allemaal kleurtjes beginnen mij nu wel te irriteren. Als ik een topic lees dan wil ik niet steeds worden afgeleid worden door van die irritante signatures. Mijn voorstel is dan ook om hier wat harder tegen op te treden.

Dank u voor het lezen van mijn verhaal ;).

Maar goed, aangezien jij zo graag op de regels wilt letten zul je een link weg moeten halen, naar de messenger site.

Er staat heel duidelijk 1 naar website, 1 naar mail, 1 naar test file, en de rest MOET gewone text zijn. In jouw sig zie ik toch echt 4 linkjes !

Carl<n-media>
05/06/04, 15:34
Nogmaals Mikey, ik heb het over kleuren in signatures. Ik heb nergens gezegd dat iedereen zich 100% aan die voorwaarden moet houden. Ik heb er geen moeite mee als iemand een link meer in zijn signature zet, zolang er maar geen kleuren in voorkomen. Voor de rest vraag ik je nogmaals mijn post door te lezen voordat je weer iets post wat er helemaal niets mee te maken heeft.

Koster
05/06/04, 16:17
Origineel geplaatst door WenS


Ik heb het over de kleuren in je sig. Waar het vooral om ging in dit topic. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één iemand zich ergert aan mijn sig.... Ik stoor me er niet aan, maar onze mod Grumpy stuurde mij een PM dat ik de bold tags uit mijn signature moest halen. Nu weet ik ook dat hij zich bijzonder stoorde op dat moment aan zijn eigen probleem, maar waarom zou ik hem weg MOETEN halen en mag de rest lekker doorgaan?

Iedereen is hier toch gelijk?

PlugInInfo
05/06/04, 17:08
Ik ben ook tegen allerlei kleurtjes, hoofdletters en dergelijke. Dat verstoort de rust van het forum. Allerlei schreeuwerige teksten leiden alleen maar af. Met gewoon zwarte tekst (bold of niet) en links heb ik geen problemen.

xserve
05/06/04, 18:17
Waar ik he heeel erg aan stoor is al die kleurtjes en vooral altijd die plaatjes die op andere forums veel te vinden zijn. Ik ben blij dat dat hier op het forum niet is toegestaan. Over het algemeen vind ik de sigs niet storrend hier op het forum, maar van de week was er inderdaad iemand met allemaal kleurtjes, dat lijkt me niet de bedoeling, maar het stoort me niet.
Maar ik zag dat die al is aangepast.

Grumpy
05/06/04, 18:57
Vroeger waren er slechts 2 regels voor de sig:
- Niet meer dan 4 regels hoog
- Geen advertentie in de sig

Met als gevolg:
- veel grote letters
- kleuren
- allerlei andere opmaakveranderingen
- veel links

Kortom, allerlei manieren om binnen de regels op een storende manier aandacht te trekken.
Je kon toen geen topic lezen zonder minimaal 3 keer afgeleid te worden door een sig. Daarvoor zijn ze helemaal niet bedoeld!

Then came Grumpy. ;)
Die heeft een aantal regels ervoor gemaakt. Kort daarna hebben de mods eventuele overtreders van die regel via PM laten weten dat ze hun sig moesten aanpassen.

Tada, geen storende sigs meer.
Sindsdien was het een hele tijd rustig geweest qua sigs.
Af en toe wel iemand die toch een bold-, italic- of size- tag gebruikt of net een andere soort link, maar het was niet op een storende manier.
Vandaar dat er ook geen actie werd ondernomen.

Maar toen, op een dag doken er ineens kleurtjes weer op.
Koster die ineens op ELKE regel van zijn sig een bold tag gebruikte.
Dat IS storend ja. Verschillende mensen hebben toen ook een PM gekregen.

Maar goed, als jullie het zo graag willen, wil ik best IEDEREEN waarvan de sig niet PRECIES volgens de regels is gaan aanpakken.
Voor degenen van wie de sig niet 100% volgens de regels is, maar toch acceptabel was, pech. Het zijn altijd een paar mensen die het voor de rest moet verpesten.

What say you?

Koster
05/06/04, 19:05
Ik vind dat je iedereen gelijk moet behandelen. Dus als ik 3x 4 letters dik heb is dat storend? En als iemand een hele regel of 2 hele regels dik heeft opeens niet?

Iedereen gelijk aanpakken of niks doen...

Mikey
05/06/04, 19:19
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Nogmaals Mikey, ik heb het over kleuren in signatures. Ik heb nergens gezegd dat iedereen zich 100% aan die voorwaarden moet houden. Ik heb er geen moeite mee als iemand een link meer in zijn signature zet, zolang er maar geen kleuren in voorkomen. Voor de rest vraag ik je nogmaals mijn post door te lezen voordat je weer iets post wat er helemaal niets mee te maken heeft.

Je maakt het steeds spannender, je quote zelf een stuk uit het regelement, daaruit blijkt dat jezelf ook fout zit. Aangezien je met dat stukje ook de kleuren sigs wil aanpakken. Als je een probleem hebt begin dan eerst bij jezelf dat jezelf alles 100% in orde hebt. Aangezien je je eigen sig niet eens goed heb qua richtlijnen vind ik niet dat je mag klagen over de sig van iemand anders.

Dan ben ik sterk van mening dat je zoiets eerst met een mod kunt bespreken alvorens een poll te plaatsen. Vind het beetje kinderachtig "Kijk mij eens, ik heb een poll waaruit blijkt dat er meerdere mee eens zijn" Dus moet het wht team er maar aan toe geven.

Het zou toch ook belachelijk zijn als ik een poll maakte van wie vind rood een mooiere kleur dan het blauwe van wht.
1. Ja rood is iid mooiere kleur.
2. Nee blauw is mooier
3. Maakt mij niet zo veel uit.

Zulk soort dingen kun je naar mijn mening eerst met een mod oid. bespreken en dan pas een poll te plaatsen.

.2
Je probeert van je eigen irritatie, iemands anders irritatie te maken. Denk dat ik maar eens een poll ga maken of die en die user will vertrekken :( !

Bovenstaande is net zo'n onzin als deze thread !

0.02

RonZo
05/06/04, 19:25
Origineel geplaatst door Grumpy
.......

What say you?
Mag mijn sig dus wel zo? Blijkbaar wel want ik heb nog geen PM gehad...

:p

WenS
05/06/04, 19:48
Origineel geplaatst door Koster
Ik stoor me er niet aan, maar onze mod Grumpy stuurde mij een PM dat ik de bold tags uit mijn signature moest halen. Nu weet ik ook dat hij zich bijzonder stoorde op dat moment aan zijn eigen probleem, maar waarom zou ik hem weg MOETEN halen en mag de rest lekker doorgaan?

Iedereen is hier toch gelijk?

Dus dan ben ik ook maar gelijk de welbekende drie puntjes en ga je het op mij zitten afreageren dat een mod het niet met jou sig eens is!?

Dat is een beetje hetzelfde als dat je in de oorlog had geleefd, zelf was gepakt door de duitsers en vervolgens zeggen "Ja maar daar verderop zitten ook joden ondergedoken". Omdat ze iedereen maar gelijk moeten aanpakken van jou. Ik vind het ongeveer hetzelfde als op die manier iemand verraden.

En volgens mij ging het in jou geval ook om iets heel anders dan dat ik heb:


Origineel geplaatst door Grumpy
Koster die ineens op ELKE regel van zijn sig een bold tag gebruikte.
Dat IS storend ja.

@Mikey,

Carl heeft het (nogmaals) over kleuren in de sigs. Een linkje meer of minder of een zin bold boeit weinig mensen denk ik. Maar kleuren in je sig is weldegelijk irritant.

Enne, laten we het gezellig houden he. Die toon voorspelt niet veel goeds voor de toekomst ;)

Carl<n-media>
05/06/04, 19:56
Mikey, ik heb niet gevraagd of er iemand commentaar wil geven op mijn topic(s). Wanneer jij dit een onzin thread vindt, klik dan op het rapporteer knopje of blijf gewoon uit dit topic weg. Nogmaals zeg ik dat ik het niet erg vindt als de signature van iemand niet 100% aan de voorwaarden voldoet maar ik irriteer mij aan mensen die er allerlei kleurtjes in zetten.

En jouw voorbeeld vind ik ook onzin. Alsof de politie nooit iets verkeerd doet, maar toch hoor je naar hen te luisteren? Mijn standpunt is duidelijk, ik zou graag willen zien dat die gekleurde signatures verdwijnen. En mij zie je nergens klagen over een signature die niet 100% aan de voorwaarden voldoet. Denk bijvoorbeeld aan de signature van Domenico, die stoort mij niet omdat deze mijn aandacht niet trekt. En dat doen die kleurtjes wel.

Met de poll wil ik laten zien dat er zich meerdere mensen aan storen en dit heeft helemaal niets te maken met wat jij hierboven schrijft. Bovendien bepaal ik zelf wat voor topics ik open. Wanneer jij het daar niet mee eens bent dan moet je bij een mod klagen en niet in mijn topic. En om dan ook nog gelijk iedereen die op "Ja" heeft gestemd uit te maken voor kleine kinderen vind ik gewoon belachelijk. Ik wens geen commentaar meer over mijn topic maar alleen reacties van mensen die iets nuttigs of grappigs hebben toe te voegen.

Koster
05/06/04, 20:15
En ondertussen draait iedereen eromheen.....

Ik denk dat de mods een keuze moeten maken:
1) Strikt naleven van gestelde regels
2) Regels veranderen en deze strikt naleven
3) Regels laten staan en niemand meer aanspreken op verkeerde signatures op basis van het humeur.....

Nou, wat wordt het?

Mikey
05/06/04, 20:27
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Nogmaals zeg ik dat ik het niet erg vindt als de signature van iemand niet 100% aan de voorwaarden voldoet maar ik irriteer mij aan mensen die er allerlei kleurtjes in zetten.

En om dan ook nog gelijk iedereen die op "Ja" heeft gestemd uit te maken voor kleine kinderen vind ik gewoon belachelijk.

Mijn standpunt is duidelijk, ik zou graag willen zien dat die gekleurde signatures verdwijnen.

Dus met een irratie van jouw de rest maar lastig vallen. Blijkbaar voel je je wel aangesproken als klein kind! En wanneer pas je je eigen sig aan, deze voldoet ook niet aan de regels. Het is of het een of het ander, maar niet je eigen fout gedogen en de rest aanpakken. Wat betreft domenico, ik denk dat hij wat meer te zeggen heeft dan wij twee samen. Dus zijn sig is GEEN goed voorbeeld.

En ik laat me niet door jouw vertellen dat ik niet in je topics mag posten omdat je er niet om gevraagd heb, mocht je er dan behoefte aan hebben, misschien een idee een topic te zetten en gelijk vragen om deze op slot te zetten. Dan wordt je ook niet gelijk in een hoekje gezet omwille dat je eigen "iets" ook niet in orde is. Als je nou je eigen sig eens aanpast naar de richtlijnen van wht dan zou ik erover op houden.

Koster
05/06/04, 20:33
Mickey, effe stoom afblazen, je overdrijft wel erg he.....

Mikey
05/06/04, 20:40
Nou ik vind het de laatste tijd erg storend dat er zo gerotzooid en geklaagt wordt. Maar als je dan klaagt zorg dan dat je eigen dingen wel goed zijn.

Nog een mooi voorbeeld, savvas had pas een advert. gezet, deze kreeg 20 replys dat het netwerk info niet meer correct was. Dit had net zo goed in een PB gekunt, Maar nee men vond het nuttiger om iemands aanbieding om zeep te helpen. Even later heeft een mod wel de boel opgeruimd maar toch vind ik dat storend.

Tevens staan dit topic in de suggesties en feedback, en heb ik dus net zoveel recht als alle andere leden om te vertellen wat ik ervan vind ;)

En wat betreft dat stoom afblazen, niet iedereen heeft altijd een goede dag :X

Grumpy
05/06/04, 20:49
Origineel geplaatst door Koster
Ik vind dat je iedereen gelijk moet behandelen. Dus als ik 3x 4 letters dik heb is dat storend? En als iemand een hele regel of 2 hele regels dik heeft opeens niet?

Iedereen gelijk aanpakken of niks doen...
Nee Koster, jij begrijpt het niet. (Ook niet met die ene post hierna met "keuzes".)

Het is niet omdat Koster 3x4 letters dik heeft, dat het storend is.
Iedereen wordt gelijk aangepakt. Iedereen die de sig zoals jij dat had gedaan, zou een PM van mij gekregen hebben.

En zoals je hebt gemerkt, hebben mensen, die slechts 1 regeltje dik hebben, geen PM van mij gekregen.


Zwak argument en een valse beschuldiging. :mad:


Ik heb trouwens op Nee gestemd.
Gebruikers met irritante sigs krijgen meteen een PM. Oftewel, als je geen PM krijgt is het of niet irritant, of een mod heeft het nog niet gezien. :)

WenS
05/06/04, 20:52
Mikey, volgens mij snap je niet helemaal waarover Carl "klaagt".
Carl "klaagt" niet over het feit dat meerdere mensen (waaronder Carl, jij en ik) die regels licht overtreden. Maar over het gebruik van kleuren in de sig van iemand.

Dennis
05/06/04, 20:56
Maar volgens mij is dit niet echt een zinvolle discussie, als je te klagen hebt over iemand signature, stuur dan een pm naar een mod. Indien die er niets aan doen, let's make a new topic.

Mikey
05/06/04, 20:57
Origineel geplaatst door WenS
Mikey, volgens mij snap je niet helemaal waarover Carl "klaagt".
Carl "klaagt" niet over het feit dat meerdere mensen (waaronder Carl, jij en ik) die regels licht overtreden. Maar over het gebruik van kleuren in de sig van iemand.

ja dat had ik wel begrepen, maar waar het mij vooral om gaat is het feit dat als je ergens om klaagt moet je er wel voor zorgen dat de rest niet om jezelf kan klagen. Wat betreft me eigen sig, letterlijk gezien heb ik geen enkele link, maar 4 regels text. Ik zie nog geen handje als ik over me sig heen ga ;)

Maar goed, ik zal het wat netter houden voorderest.

@dennis, wat heb ik al eerder gezegt in me posts ;)

WenS
05/06/04, 21:00
Je mag ook geen vetgedrukte tekst heel officieël gezien :D

Mikey
05/06/04, 21:02
Zojuist aangepast :) , aangezien ik ook aan het klagen ben, zal ik er maar aan moeten geloven ;)

Grumpy
05/06/04, 21:02
Irritante sigs worden aangepakt.
Vind je een sig irritant? Meldt het via de mod report.

Einde discussie.

Rik
07/06/04, 03:44
idd, gewoon melden (geen PM...) dan zal één van ons hem/haar erop wijzen...