PDA

Bekijk Volledige Versie : Sity webhosting



Maardiweb
03/06/04, 20:14
Heyz

Ik ben via via op de website van host Sity.nl terecht gekomen http://www.sity.nl

Sity heeft HELE goedkope pakketten en servers in Nederland.
Zelf denk ik dat er een addertje onder het gras moet zitten en dat er dus iets is waar ik later dus problemen mee ga krijgen maar dat weet ik dus nog niet...

Heeft iemand ervaring met deze host en is het een dienst waar ik mijn website kan laten hosten?

RobbertC
03/06/04, 20:24
De domeinnaam sity.nl is geregistreerd door een particulier, en de naam Sity komt niet voor in het handelsregister.

Dat, in combinatie met de extreem lage prijzen, lijken me meer dan genoeg redenen om het niet te vertrouwen eerlijk gezegd.

//edit: Sity zegt wel ingeschreven te staan bij KvK, onder de inschrijving van "resellerzone".

mihosnet
03/06/04, 20:27
FUP dataverkeer kan problemen geven. Ik zeg KAN, hoeft natuurlijk niet. Ik raad je aan gewoon te google'n of op webhosters.nl (sity.nl heeft daar een positieve reactie) te kijken.

Van de site:

indien u nu besteld bij sity host u de 13e maand gratis. dit omdat wij uw account niet direct kunnen aanmaken maar nog even op onze server moeten wachten. vermeld bij opmerkingen 13e maand.

AlphaXS
03/06/04, 20:53
Ik zeg dat het stinkt, ziet er alles behalve betrouwbaar uit.
13e maand? blijkelijk (althans ik maak dat zelf op uit de gehele internetsite) dient men t direct te betalen, en vervolgens te wachten tot het pakket online komt.

Echter ik weet niet of er zelf iemand van sity hier op het forum zit.

Ik zou zeggen graag een reactie, het is in elk geval geen partij waar ik iets af zou nemen, ziet er idd zeer onbetrouwbaar uit.

Luuc
03/06/04, 21:05
Origineel geplaatst door AlphaXS
Ik zeg dat het stinkt, ziet er alles behalve betrouwbaar uit.
13e maand? blijkelijk (althans ik maak dat zelf op uit de gehele internetsite) dient men t direct te betalen, en vervolgens te wachten tot het pakket online komt.

Echter ik weet niet of er zelf iemand van sity hier op het forum zit.

Ik zou zeggen graag een reactie, het is in elk geval geen partij waar ik iets af zou nemen, ziet er idd zeer onbetrouwbaar uit. De polluitslag is trouwens wel grappig. Niemand die Sity.nl betrouwbaar lijkt ? :)

Sity is op WHT te vinden:
http://www.webhostingtalk.nl/member.php?s=&action=getinfo&userid=3776

xserve
03/06/04, 22:15
Hij heeft ook nog nooit van hoofdletters gehoord volgens mij. Heel vervelend lezen. Volgens mij is dit ook niet helemaal in de haak.

xserve
03/06/04, 22:16
Oeps, hihi, ik heb op ja gestemd, maar dat moet nee zijn. Dus 100% nee nog op het moment. Excusses, te snel geklikt.

iFast
03/06/04, 22:20
Oeps, hihi, ik heb op ja gestemd, maar dat moet nee zijn. Dus 100% nee nog op het moment. Excusses, te snel geklikt.

Mij lijkt het ook logisch dat iedereen nee drukt. Maar toch zijn er wel een stuk of 10 mensen hier die met Sity in zee gaan. Maar goed iedereen hier heeft wel dezelfde reden om Sity niet te vertrouwen dus daar hoef ik niet op in te gaan ;).

Maardiweb
03/06/04, 22:24
Origineel geplaatst door xserve
Oeps, hihi, ik heb op ja gestemd, maar dat moet nee zijn. Dus 100% nee nog op het moment. Excusses, te snel geklikt.

daarom vraag ik het ook... het zag er al te goed uit

Triloxigen
03/06/04, 22:58
Als de site dezelfde kwaliteit is als de hosting, zou ik het persoonlijk niet doen.

Mannekino
03/06/04, 23:09
Eerste wat in me opkomt is "shitty webhosting". But that's just me :+

Triloxigen
03/06/04, 23:18
Origineel geplaatst door Mannekino
Eerste wat in me opkomt is "shitty webhosting". But that's just me :+

Ik moet zeggen dat ik er wel om kon lachen :D:D

S2S-Guust
03/06/04, 23:36
Ik heb nee gestemd omdat ze FUP dataverkeer aanbieden. Zegt voor mij al meer dan voldoende!

ronaldlokers
03/06/04, 23:51
als we dan allemaal een maand de goedkoopste nemen en dan hele dagen gaan downloaden :P

ff kijken hoe ze dan reageren :D

ThePostman
03/06/04, 23:58
Of niet, wijs ze er eerst op dat een FUP dataverkeer niet aan te raden is. Als wij met ze allen paar honders gb gaan gebruiken dan voelt Sity Webhosting zich alleen maar kut. Uiteindelijk wordt niemand er blij mee, alleen sity gaat zich kut voelen met die hoge rekening.

Henky!
04/06/04, 01:06
Toch snap ik niet zo goed wat iedereen toch tegen FUP heeft. Best een sympathiek systeem dat ook goed begrensbaar is om je tegen mensen als de Postman te beschermen:-)

Kwestie van omschrijving en definitie.

Mooie verkoop truc ook. Veel klanten hebben geen flauw idee wat die mooie slogans als 'inclusief 500mb dataverkeer' nou eigenlijk inhouden. Interesseert ze ook niet. Als ze maar probleemloos een websitje met foto's van de kinderen kunnen draaien.

Hoe dan ook, de grote FUP angst die ik vaker zag ik dit forum begrijp ik niet.

Henky!

Koster
04/06/04, 10:26
Origineel geplaatst door Henky!

Hoe dan ook, de grote FUP angst die ik vaker zag ik dit forum begrijp ik niet.

Henky! Grappig is dat vaak de FUP meer GB's heeft dan die budget pakketjes hier :p

dreamhost_nl
04/06/04, 11:02
Het (hele) grote nadeel van FUP is dat je dat vantevoren als klant van zo'n host dus niet weet. Je kunt imho dus beter gewoon duidelijk zijn. :p

S2S-Guust
04/06/04, 11:29
Origineel geplaatst door Henky!
Toch snap ik niet zo goed wat iedereen toch tegen FUP heeft. Best een sympathiek systeem dat ook goed begrensbaar is om je tegen mensen als de Postman te beschermen:-)


Daar ligt het dus aan, het is TE goed begrensbaar. Klanten weten niet waar ze aan toe zijn. Een klant van ons verbruikt ongeveer 175GB per maand en heeft maar 200mb webspace ingebruik. Bij ons betaalt hij daar flink voor, maar bij Sity betaalt hij daar 1 euro per maand voor. Dit is dus niet zoals het is in de werkelijkheid!

Daarnaast nog het feit dat Sity gewoon WEL een datalimiet heeft, namelijk 10x je webspace. Sity.nl zegt: u hebt
minimaal de beschikking over 10 maal uw webspace als dataverkeer.



Mooie verkoop truc ook. Veel klanten hebben geen flauw idee wat die mooie slogans als 'inclusief 500mb dataverkeer' nou eigenlijk inhouden. Interesseert ze ook niet. Als ze maar probleemloos een websitje met foto's van de kinderen kunnen draaien.


Een mooie verkoop truc is het inderdaad. Maar daarom tenopzichte van bedrijven, die WEL eerlijk zeggen wat je krijgt voor hoeveel geld en waar je aan toe bent, oneerlijk. Verder zie ik nergens op hun website staan wat je moet gaan betalen als je over de FUP heen gaat. Dus je weet ECHT niet waar je aan begint.

XS-24
04/06/04, 11:37
Ok kom ik :)

Zal direct ook alles uitleggen.

Naam en domein:

Vorig jaar (november meende ik) geregistreerd omdat ik wat aan php scripting deed, had toen nog geen webhosting. Ik ben in januari gestopt met scripten en heb gewoon iets wat compleet nutteloos was erop gezet. Er waren vorig jaar juli al plannen voor webhosting maar dat was nog lang niet klaar. In mei is dat pas echt begonnen ik moest toen dus een naam hebben en vond de naam sity nog niet zo slecht, makkelijk te onthouden en niet zo lang. De website is nog niet helemaal klaar en het domein word volgende week verhuisd.

FUP dataverkeer:


* fup houd in dat u dataverkeer in normale mate kunt gebruiken, bij te veel verbruik (veel meer dan 10 maal uw schijfruimte)
zullen wij u hier op aanspreken. prijzen zijn ex. btw.
Dat staat dus op de index pagina duidelijk toch? Zal even uitleggen waarom dat zo is ;). Ik heb dus een dedicated server bij easydedicated waar dus 1000 GB dataverkeer bij zit, er komen ong 100-150 accounts op. Land niet iedereen zal die 10 GB gebruiken maar er zijn misschien ook mensen die meer gebruiken het is dan toch nutteloos om die mensen bij te laten betalen als het mij niks extra kost.

prijzen:

Zijn zo laag omdat ik dit vanuit huis doe, verder geen personeel heb, geen auto e verder geen grote uitgaven.

Ik vond dat ik zo wel weer heel eerlijk ben geweest ofniet?

Ik vind het trouwens raar dat zo veel mensen (webhosters) direct negatief zijn ze weten verder niks, zijn geen klanten en kennen geen klanten. De 13e maand is omdat de server bij easydedicated wat langer duurde voor klanten die betaald hebben is ook een passende oplossing gezocht.

Ik kan wel begrijpen dat ik jullie concurrent ben dus hoe verder jullie mij de grond in boren hoe kleiner de kans is dat ik jullie klanten afneem natuurlijk :).

/edit

Heb trouwens "ja" gestemd.

Wel raar dat 33 mensen een vooroordeel hebben zouden deze 33 "ja"gezegt hebben als mijn prijzen 5 maal zo hoog waren?

Dennis
04/06/04, 11:45
Sportieve mensen hier :P

Maar ik zou vragen om een hoog datalimiet in je contract kunnen krijgen. Met FUP willen hosters toch de uitstraling krijgen dat ze niet moeilijk doen om dataverbruik.

eMiz0r
04/06/04, 11:46
Origineel geplaatst door S2S-Guust
Een mooie verkoop truc is het inderdaad. Maar daarom tenopzichte van bedrijven, die WEL eerlijk zeggen wat je krijgt voor hoeveel geld en waar je aan toe bent, oneerlijk.

Dit soort uitspraken vind ik een beetje loos eerlijk gezegd. We zijn ondernemers, laten we dat even vooropstellen goed? Ondernemers zijn geen mensen die aan liefdadigheid doen als het om concurrenten gaat. Het zal ieder bedrijf letterlijk en figuurlijk serieus een "zorg" zijn wat de concurrent wel en niet eerlijk vind.

Welkom in de harde wereld van het zakenleven. Wen er maar aan, want er staat nog genoeg op je (je in het algemeen, niet persoonlijk) te wachten als je hier al een probleem van maakt.

Kom op mensen, zoiets heet concurrentie. Prijsafspraken zijn verboden, kartelvorming ook wel genoemd. Houden we dat ook even in de gaten?

Drag Queen
04/06/04, 12:01
ik heb sity hosting al een maand, ik word snel en goed geholpen, het is allemaal zo stabiel als een koe. En ik begrijp niet waarom men sity hosting zo benadeelt. Ik ben iig tevreden mee

S2S-Guust
04/06/04, 12:21
Origineel geplaatst door eMiz0r

Dit soort uitspraken vind ik een beetje loos eerlijk gezegd. We zijn ondernemers, laten we dat even vooropstellen goed? Ondernemers zijn geen mensen die aan liefdadigheid doen als het om concurrenten gaat. Het zal ieder bedrijf letterlijk en figuurlijk serieus een "zorg" zijn wat de concurrent wel en niet eerlijk vind.


Ja, nu haal je 1 van de 5 punten die ik noem er tussen uit, mij gaat het niet om dit kleine puntje maar om het totaal pakket. Klanten weten niet waar ze aan toe zijn en wat ze PRECIES kunnen verwachten. Natuurlijk is concurrentie goed en ook belangrijk voor de consumenten en voor de economie.


Origineel geplaatst door sity webhosting

Ik kan wel begrijpen dat ik jullie concurrent ben dus hoe verder jullie mij de grond in boren hoe kleiner de kans is dat ik jullie klanten afneem natuurlijk .
Nee hoor, naast het feit dat klanten bij ons zelf kiezen voor NL hosting, ben je redelijk duur voor een VS hoster. Kijk eens op wht.com zou ik zeggen, aanbiedingen als 200gb met 5gb webspace voor 5$ per maand zijn geen uitzondering meer.


Origineel geplaatst door sity webhosting
Wel raar dat 33 mensen een vooroordeel hebben zouden deze 33 "ja"gezegt hebben als mijn prijzen 5 maal zo hoog waren?

Dit zie je ook verkeerd, het gaat helemaal niet om de prijzen. Het gaat er om dat je FUP dataverkeer aanbiedt.

eMiz0r
04/06/04, 12:23
Origineel geplaatst door S2S-Guust
Ja, nu haal je 1 van de 5 punten die ik noem er tussen uit, mij gaat het niet om dit kleine puntje maar om het totaal pakket. Klanten weten niet waar ze aan toe zijn en wat ze PRECIES kunnen verwachten. Natuurlijk is concurrentie goed en ook belangrijk voor de consumenten en voor de economie.

Was ook niet persoonlijk bedoeld. Het valt me alleen erg op dat mede-ondernemers hier erg vaak spreken over "oneerlijk" zijn.

XS-24
04/06/04, 12:25
Ok dan zal ik dat dataverkeer wel aanpassen als iedereen dan zo'n probleem vind, ik vond het zelf het eerlijkste maargoed ik zal een oplossing bedenken.


Nee hoor, naast het feit dat klanten bij ons zelf kiezen voor NL hosting, ben je redelijk duur voor een VS hoster. Kijk eens op wht.com zou ik zeggen, aanbiedingen als 200gb met 5gb webspace voor 5$ per maand zijn geen uitzondering meer.
Waar haal je dat VS hoster weg?

Anestheologist
04/06/04, 12:28
Origineel geplaatst door Drag Queen
ik heb sity hosting al een maand, ik word snel en goed geholpen, het is allemaal zo stabiel als een koe. En ik begrijp niet waarom men sity hosting zo benadeelt. Ik ben iig tevreden mee

Sorry,Net nieuw of heb je relatie met Sity, 1 post .... Komt voor mij niet geloofwaardig over ;)

PlugInInfo
04/06/04, 12:35
Origineel geplaatst door S2S-Guust
Nee hoor, naast het feit dat klanten bij ons zelf kiezen voor NL hosting, ben je redelijk duur voor een VS hoster. Kijk eens op wht.com zou ik zeggen, aanbiedingen als 200gb met 5gb webspace voor 5$ per maand zijn geen uitzondering meer.

Volgens mij staat er op de website dat hij in Redbus host.

Hoewel anderen op dit forum geen problemen hebben met de lage prijzen, zou ik dat wel hebben. Ze zijn zo laag dat ik dit zaakje ga wantrouwen. Hoe wil een dergelijk bedrijf ooit winst maken?

eMiz0r
04/06/04, 12:42
Origineel geplaatst door PlugInInfo


Volgens mij staat er op de website dat hij in Redbus host.

Hoewel anderen op dit forum geen problemen hebben met de lage prijzen, zou ik dat wel hebben. Ze zijn zo laag dat ik dit zaakje ga wantrouwen. Hoe wil een dergelijk bedrijf ooit winst maken?

Kun je die vraag beantwoorden zonder de financiële situatie van het bedrijf te kennen? Nee. Ik denk dat hier niemand anders behalve Sity zelf antwoord op kan gegeven en dat heeft hij al deels gedaan. Hij is niet verplicht zijn boekhouding hier open te gooien.

Je wantrouwen is natuurlijk je persoonlijk recht.

PlugInInfo
04/06/04, 12:50
Origineel geplaatst door eMiz0r


Kun je die vraag beantwoorden zonder de financiële situatie van het bedrijf te kennen? Nee. Ik denk dat hier niemand anders behalve Sity zelf antwoord op kan gegeven en dat heeft hij al deels gedaan. Hij is niet verplicht zijn boekhouding hier open te gooien.

Je wantrouwen is natuurlijk je persoonlijk recht.

Het was ook een retorische vraag……

Natuurlijk ken ik de financiële situatie niet. Het is een klein bedrijf en om dan al zulke lage prijzen te hanteren vind ik knap. Maar tegelijker tijd vraag ik me af hoe dat mogelijk is.

S2S-Guust
04/06/04, 12:56
Origineel geplaatst door sity webhosting
Ok dan zal ik dat dataverkeer wel aanpassen als iedereen dan zo'n probleem vind, ik vond het zelf het eerlijkste maargoed ik zal een oplossing bedenken.


Waar haal je dat VS hoster weg?

Mijn excuses, kheb het verkeerd gelezen! Je host inderdaad gewoon in NL ;)

cridea
04/06/04, 13:04
Origineel geplaatst door sity webhosting
Dat staat dus op de index pagina duidelijk toch? Zal even uitleggen waarom dat zo is ;). Ik heb dus een dedicated server bij easydedicated waar dus 1000 GB dataverkeer bij zit, er komen ong 100-150 accounts op. Land niet iedereen zal die 10 GB gebruiken maar er zijn misschien ook mensen die meer gebruiken het is dan toch nutteloos om die mensen bij te laten betalen als het mij niks extra kost.


Denk er ook even aan dat er meer in het leven is dan schijfruimte en dataverkeer. Zo moeten je CPU, schijven en RAM het ook maar allemaal kunnen behappen.

Henky!
04/06/04, 13:05
Origineel geplaatst door sity webhosting
Ok dan zal ik dat dataverkeer wel aanpassen als iedereen dan zo'n probleem vind, ik vond het zelf het eerlijkste maargoed ik zal een oplossing bedenken.



Gewoon fuppen hoor Sity! Kan best als het maar goed geregeld is. Ik snap niks van de mensen die FUP per definitie oneerlijk vinden. Lijkt me meer een emotioneel argument.

Of bang voor de aanstormende, innoverende concurentie wellicht:-)

XS-24
04/06/04, 13:26
ik denk wel dat ik het bij fup hou. Misschien is een wat betere uitleg nodig. En nee ik ga mijn boekhouding niet uploaden :), zoals ik al gezegt heb hoef ik geen lease auto, kantoor, personeel etc te betalen omdat ik het alleen anuit huis doe.

cridea
04/06/04, 14:35
Origineel geplaatst door sity webhosting
ik denk wel dat ik het bij fup hou. Misschien is een wat betere uitleg nodig. En nee ik ga mijn boekhouding niet uploaden :), zoals ik al gezegt heb hoef ik geen lease auto, kantoor, personeel etc te betalen omdat ik het alleen anuit huis doe.

Denk ook vooruit he, misschien heb je over 3 jaar wel die wensen en om dan opeens je prijzen te gaan veelvoudigen...

mihosnet
04/06/04, 16:46
Origineel geplaatst door sity webhosting


Ik kan wel begrijpen dat ik jullie concurrent ben dus hoe verder jullie mij de grond in boren hoe kleiner de kans is dat ik jullie klanten afneem natuurlijk :).

Dat is niet waar, er zijn genoeg concurrenten waar ik weet dat ze een goede keuze zijn. Ik zeg ook niet dat je geen goede keus bent, ik weet alleen wel dat een groot deel van onze klanten die naar ons toe verhuizen afkomen van FUP providers.

s2software
04/06/04, 20:00
Hier zet ik nog wat vraagtekens bij:


MEDEDELING!
we hebben afgelopen donderdag onze servers besteld, we hopen deze morgen/overmorgen online te hebben. Er kan dut besteld worden en wij kunnen uw product daarna snel leveren.

en:


we hebben ons ingeschreven bij de kamer van koophandel, het kan echter even duren voordat onze naam ook daadwerkelijk bijgeschreven is.

Als de webhosting net zo goed is als de spelling van de eigenaar dan mogen z'n klanten wel uitkijken.

Maar verder wens ik hun goede zaken toe.

XS-24
05/06/04, 00:13
Die teksten zijn niet door mij gescheven, zoals al vaker op het forum staat is deze website tijdelijk.

@s2software: Ikhoorde van lennert dat jij ook heel wat negatieve reacties op webhosters.nl hebt.

S2S-Guust
05/06/04, 00:14
Origineel geplaatst door sity webhosting
Die teksten zijn niet door mij gescheven, zoals al vaker op het forum staat is deze website tijdelijk.


Ok, begrijpelijk. Maar spelfouten kun je er als het goed is met een paar klikken verwijderen:) Zeker als je er op gewezen wordt horen deze dingen er binnen 5 minuten af te zijn:) Is mijn mening teminste!

XS-24
05/06/04, 00:27
Klopt. Alleen ik ben nu bezig met een andere website met wat meer informatie en dergelijke. Het heeft dus volgens mij geennu hier nog tijd aan te besteden als ik morgen de nieuwe erop zet.

Henky!
05/06/04, 00:57
[i]quote:
--------------------------------------------------------------------------------
we hebben ons ingeschreven bij de kamer van koophandel, het kan echter even duren voordat onze naam ook daadwerkelijk bijgeschreven is.
--------------------------------------------------------------------------------

[/B]

Daar klopt niks van. Inschrijven is inschrijven, niks niet wachten. Je moet je persoonlijk melden bij de KvK en daar ga je direct de computer in. Voor 12 euro (?) krijg je het inschrijvingsbewijs meteen mee.

Eerst deze onzin dus van je site halen en dan op de fiets. Door het zonnetje richting KvK kantoor.

Je hoeft niet eens een afspraak te maken.

Mr. Snooby
05/06/04, 19:06
Waar ik zo ontzettend, het allermeest, op afknap, is het taalgebruik en de spellingswijze, zowel grammaticaal als gewone woorden spelling. Even een zinnetje gequote van Sity.nl


indien u nu besteld bij sity host u de 13e maand gratis.

indien = Indien
besteld = bestelt
sity = Sity (Webhosting?)
na 'sity' moet een komma

Eventuele toevoeging: Bij 13e zou ik nog de e sup doen.

Dat zijn 4 of 5 fouten in een zin van 12 woorden.

Dit is erg onprofessioneel, en zou denken - wat waarschijnlijk ook zo is - dat ik met een jong kind te maken heb.

Ik zou er niet laten hosten.

Carl<n-media>
05/06/04, 19:16
Origineel geplaatst door Henky!


Daar klopt niks van. Inschrijven is inschrijven, niks niet wachten. Je moet je persoonlijk melden bij de KvK en daar ga je direct de computer in. Voor 12 euro (?) krijg je het inschrijvingsbewijs meteen mee.

Eerst deze onzin dus van je site halen en dan op de fiets. Door het zonnetje richting KvK kantoor.

Je hoeft niet eens een afspraak te maken.
Ik denk dat hij bedoelt dat sity niet gelijk op kvk.nl wordt vermeld. En de kosten voor een uitreksel zijn 11 euro ;).

Mr. Snooby
05/06/04, 19:20
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ik denk dat hij bedoelt dat sity niet gelijk op kvk.nl wordt vermeld. En de kosten voor een uitreksel zijn 11 euro ;).

Het duurt maximaal 5 werkdagen voor het erop staat. Meestal sneller.

Guust
05/06/04, 19:26
Origineel geplaatst door Mr. Snooby


Het duurt maximaal 5 werkdagen voor het erop staat. Meestal sneller.

Mijn ervaring is dat het er binnen uur of 10/12 op staat.

Domenico
05/06/04, 21:01
Origineel geplaatst door Henky!
Voor 12 euro (?) krijg je het inschrijvingsbewijs meteen mee.

De laatste twee uitreksels heb ik gratis mee gekregen. Ik denk dat je je beter moet presenteren de volgende keer en wat meer moet lachen. ;)

Henky!
06/06/04, 00:16
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ik denk dat hij bedoelt dat sity niet gelijk op kvk.nl wordt vermeld. En de kosten voor een uitreksel zijn 11 euro ;).

Ingeschreven is ingeschreven. Of je nou op een site staat of niet. Sity kan gewoon zijn KvK nummer op het internet gooien. Wachten op "bijschrijven" (?) lijkt me onzin.

En dat voor maar 11 Euro! Scheelt toch weer eentje:-)

Henky!
06/06/04, 00:21
Origineel geplaatst door Domenico


De laatste twee uitreksels heb ik gratis mee gekregen. Ik denk dat je je beter moet presenteren de volgende keer en wat meer moet lachen. ;)

Brabant! Zo gezellig:-)

Hier is het 11 Euro betalen en niks geen bakske koffie erbij.....

host3000
06/06/04, 00:26
Origineel geplaatst door Domenico


De laatste twee uitreksels heb ik gratis mee gekregen. Ik denk dat je je beter moet presenteren de volgende keer en wat meer moet lachen. ;)
Dus jij bent er voor langsgegaan?

Dan bel ik wel even en betaal ik die paar euro. Heb ik daarmee al weer terug verdiend in tijd.

Carl<n-media>
06/06/04, 11:19
Origineel geplaatst door host3000

Dus jij bent er voor langsgegaan?

Dan bel ik wel even en betaal ik die paar euro. Heb ik daarmee al weer terug verdiend in tijd.
Sinds wanneer kan een inschrijving via de telefoon :huh:.

electric
06/06/04, 11:49
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Sinds wanneer kan een inschrijving via de telefoon :huh:.

Denk dat ie zo'n uitreksel bedoelt :)

serverbilly
06/06/04, 13:21
sity is ingeschreven bij de kamer van koophandel te meppel onder nummer: 04073638

Resultaten:

Handelsnaam: Resellerzone
Adres: Heymanslaan 16, 9301EX Roden
http://www.resellerzone.nl/

Ze hebben zelf hetzelde bankrekening nummer...

Klink als: vreemde praktijken...

Triloxigen
06/06/04, 13:59
Origineel geplaatst door serverbilly


Resultaten:

Handelsnaam: Resellerzone
Adres: Heymanslaan 16, 9301EX Roden
http://www.resellerzone.nl/

Ze hebben zelf hetzelde bankrekening nummer...

Klink als: vreemde praktijken...

Klinkt als resseller (zoals de naam al doet vermoeden :p).

host3000
06/06/04, 14:02
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Sinds wanneer kan een inschrijving via de telefoon :huh:.

Idd, Domenico heeft een paar uittreksels gratis 'mee gekregen'. Daar reageerde ik op.

Overigens heb ik de inschrijving schriftelijk gedaan, dat kon toen nog. Heb het gebouw nog nooit van binnen gezien :)

Carl<n-media>
06/06/04, 14:39
Origineel geplaatst door serverbilly


Resultaten:

Handelsnaam: Resellerzone
Adres: Heymanslaan 16, 9301EX Roden
http://www.resellerzone.nl/

Ze hebben zelf hetzelde bankrekening nummer...

Klink als: vreemde praktijken...
Tijd om een nieuwe handelsnaam aan te vragen denk ik. Want je mag je producten niet aanbieden onder de naam 'sity'.

Domenico
06/06/04, 19:14
Origineel geplaatst door host3000

Dus jij bent er voor langsgegaan?

Dan bel ik wel even en betaal ik die paar euro. Heb ik daarmee al weer terug verdiend in tijd.

KvK is hier om de hoek en met dat lekkere zonnetje ga je gewoon zelf even langs. Wat intermenselijk contact is nooit verkeerd natuurlijk. ;)

XS-24
06/06/04, 19:33
De nieuwe website staat er op, er zitten nog kleine foutjes in hij wil één niet weergeven maar dit word opgelost. Eventuele opmerkingen zijn altijd welkom.

s2software
06/06/04, 20:02
Je mag nog steeds wel wat scheutiger zijn met de hoofdletters en plaatjes.
Verder is het geheel nogal eentonig.

PeterT
06/06/04, 20:22
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Tijd om een nieuwe handelsnaam aan te vragen denk ik. Want je mag je producten niet aanbieden onder de naam 'sity'.

Nee, hij mag het aanbieden onder een andere handelsnaam - zie een ander topic dat hier rondzweeft.
Heeft dus geen nieuwe inschrijving/bijschrijving nodig, maar wel een eigen "hoofd-inschrijving".

XS-24
06/06/04, 20:33
Origineel geplaatst door s2software
Je mag nog steeds wel wat scheutiger zijn met de hoofdletters en plaatjes.
Verder is het geheel nogal eentonig.
Dan wil ik graag weten welke hoofdletters missen

Qubix
09/06/04, 01:49
Origineel geplaatst door sity webhosting
Eventuele opmerkingen zijn altijd welkom.

Misschien ook Algemene Voorwaarden laten opstellen, of mogen je klanten hun accounts gebruiken voor spam en/of ander misbruik en digitale criminaliteit?

Mannekino
09/06/04, 02:37
Pffff wat een zeikerds hier zeg, niet te geloven. Laat mensen toch gewoon lekker hun gang gaan. Als ze er niets van bakken gaan ze vanzelf wel een keer op hun bek mond. En dan kunnen jullie weer mooie aanbiedingen doen op het forum hier. Als jullie je nou gewoon eens richten op het verbeteren van je eigen producten / presentatie methoden, hoef je ook geen zorgen te maken over "weer" een nieuwe webhoster.

Ik ben het wel eens veel slechter tegengekomen...

S2S-Guust
09/06/04, 08:34
Origineel geplaatst door Mannekino
Als ze er niets van bakken gaan ze vanzelf wel een keer op hun bek mond.

Daar willen we mensen dus voor behoeden.

Carl<n-media>
09/06/04, 11:50
Origineel geplaatst door Earendil


Nee, hij mag het aanbieden onder een andere handelsnaam - zie een ander topic dat hier rondzweeft.
Heeft dus geen nieuwe inschrijving/bijschrijving nodig, maar wel een eigen "hoofd-inschrijving".
Je mag niets onder een naam aanbieden die geen handelsnaam is. Dus je zult eerst naar de KvK moeten om de handelsnaam 'sity' (gratis) bij te schrijven.

ffjudgement
21/06/04, 17:44
ik heb zelf hosting bij sity besteld ogneveer 2 weken geleden en ik moet zeggen dat ik er vrij ontevrede over ben. De hosting was pas na zo'n 5-7 dagen klaar voor gebruik voor mij omdat hun servers verkeerd waren ofzo en dit kwam door hun "leveranciers" sity kon er zogenamad dus neits aan doen en dan het domein, ik bestelde een .net toen kreeg ik het excuss dat ze dit nog nooit eerder hadden besteld dus zou het tot 72 uur duren nou daar kan ik ngo mee leven maar onderhand is het alweer bijna een week verder en dat domein is er dus nog niet:(

Carl<n-media>
21/06/04, 17:58
@ffjudgement
Waarom laat je sity het domein dan niet elders registreren? Of registreer je het zelf elders. Je kunt dan nog steeds gebruik maken van hun hosting service.

ffjudgement
21/06/04, 18:07
nou ik hbe al betaalt voor alles incl. het domein

XS-24
21/06/04, 18:14
Dat van de server stond ook op de website voor je bestelde. Wat is je klant nummer? Stuur anders even een e-mail.

Aapje
28/01/05, 14:02
NIET DOEN!!! LAAT SITY VOOR WAT HET IS!!!

Waarom? Zie http://forum.server2.sity.nl/viewforum.php?f=14

Mijn verhaal is als volgt! Ik host al enkele maanden mijn site bij sity.nl! De eerste periode ging redelijk goed, totdat er problemen waren met de server!! DEZE DOWNTIME DUURDE RUIM 3 WEKEN!!

Nu is mijn site opnieuw down!! Zondag zal de downtime wedern 3 weken bedragen! Communicatie van de kant van sity is er nauwelijks! Al weken wordt ons alleen beloofd dat er aan gewerkt wordt en dat de problemen waarschijnlijk 'vandaag of morgen' opgelost zullen worden!!

Sites zijn gewoon offline, 3 weken lang omdat de server zogenaamd opnieuw ingericht moet worden?? In 3 weken bouw je een compleet stenen HUIS!!! Dit is echt te gek voor woorden...

Sity is een hobbie van iemand en is een schande voor de webhosting wereld! Dit bedrijg zou geen KvK nummer MOGEN hebben!

mguilmot
28/01/05, 14:03
Manmanman ... niks beter te doen? ;)

Aapje
28/01/05, 14:06
Origineel geplaatst door mguilmot
Manmanman ... niks beter te doen? ;)

Jij blijkbaar ook niet anders zou je niet replyen op al mijn posts! In de gelosten topic werd mij aangeraden om mijn commentaar te plaatsen in een bestaande topic! Bij deze dus... Die andere is verkeerd geplaatst en kan gesloten worden!

Ik volg alleen de instructies op en wederom zit ik niet te wachten op opmerkingen van een nietszeggend figuurtje! Flamewars uitlokken heet dat toch?

mguilmot
28/01/05, 14:07
Heb je de datum van die topic bekeken?

Dat zegt al genoeg ;)

Aapje
28/01/05, 14:13
Origineel geplaatst door mguilmot
Heb je de datum van die topic bekeken?

Dat zegt al genoeg ;)


Doet toch niet ter zake? Commentaar over een webhoster kan niet ACTUEEL genoeg zijn in mijn beleving! Zo liep deze host enkele weken zonder problemen, perfect eigenlijk! Maar nu even niet....

Laten we wel een EERLIJK beeld blijven geven hier! En wederom is deze post gericht op deze topic en op sity en heb ik NIETS met mguilmot te maken!

jinxedworld
28/01/05, 14:17
// edit root : offtopic

ok, excuus. Alsnog, ik denk dat Aapje dit moet gaan oppakken met Sity zelf.

root
28/01/05, 14:24
Origineel geplaatst door jinxedworld
// edit root : offtopic

ok, excuus. Alsnog, ik denk dat Aapje dit moet gaan oppakken met Sity zelf.

inderdaad ! en wij kunnen daar niet over oordelen, wel kunnen we voor oordelen hebben en dat resulteert in FLAME.

Bontekoe
28/01/05, 15:09
Aapje,

Zien jouw mails richting SITY er net zo uit als het bericht hier? Dan kan ik me voorstellen dat je geen antwoord krijgt. Het is onduidelijk en onbeschoft.

Misschien heb je meer geluk als je hem even opbelt, of mailt op een prive adres in plaats van algemene info@ enzo.

Aapje
28/01/05, 15:14
Origineel geplaatst door Bontekoe
Aapje,

Zien jouw mails richting SITY er net zo uit als het bericht hier? Dan kan ik me voorstellen dat je geen antwoord krijgt. Het is onduidelijk en onbeschoft.

Misschien heb je meer geluk als je hem even opbelt, of mailt op een prive adres in plaats van algemene info@ enzo.

Deze posting komt voort uit 6 weken frustratie! Frustratie over het OFFLINE zijn van mijn site en alles wat daar mee verband houdt!

Daarnaast 6 weken frustratie vanwege het feit dat er op het forum van sity op bijna geen enkele vraag een antwoord komt van sity en dat hij op dit forum toch direct reageert op topics die sity betreffen.

Dan laat ik de 6 weken van excuses nog buiten beschouwing!

Nu vraag ik jou, wat is er onduidelijk en onbeschoft? Het gedrag van sity ten opzichte van haar klanten? Of mijn posting waarbij ik een keer uit mijn slof schiet, iets wat mij niet meer dan terecht lijkt na weken van downtime en het hierboven geschetste!

TSG-Hans
28/01/05, 15:14
Origineel geplaatst door Bontekoe
Aapje,

Zien jouw mails richting SITY er net zo uit als het bericht hier? Dan kan ik me voorstellen dat je geen antwoord krijgt. Het is onduidelijk en onbeschoft.

Misschien heb je meer geluk als je hem even opbelt, of mailt op een prive adres in plaats van algemene info@ enzo.

Lees voor de aardigheid eens wat posts op het forum van Sity, wat Aapje hier gepost heeft is geen incident, en tevens wordt veelvuldig op dat forum geklaagd over het onbereikbaar zijn van Sity. Is het dan zo gek dat Aapje hier zijn frustatie uit?

Wat betreft de posts dat Aapje hier niet zijn(/haar?) frustaties moet uiten, maar contact moet opnemen met het bedrijf(je). Het is niet meer dan redelijk dat als een bedrijf van dit forum gebruik maakt voor het doen van aanbiedingen, klanten dan ook van dit forum gebruik mogen maken voor het posten van hun ervaringen, zowel positief als negatief. Het is immers via dit forum dat klanten bekend zijn geworden met het betreffende bedrijf.

XS-24
28/01/05, 15:57
Stuur mij even een e-mail, ik kan je zo niet vinden....

Verder vraag ik mij ook af hoe je al 6 weken problemen hebt, daar is mij verder niks van bekend.

(peter@sity.nl)

Ber|Art
28/01/05, 16:32
Wel raar dat 33 mensen een vooroordeel hebben zouden deze 33 "ja"gezegt hebben als mijn prijzen 5 maal zo hoog waren?Ik denk niet dat het alléén aan de prijs zal liggen? Anders was het makkelijk dan verhoog je gewoon je prijzen met 500% :D

Bontekoe
28/01/05, 16:41
Lees voor de aardigheid eens wat posts op het forum van Sity, wat Aapje hier gepost heeft is geen incident, en tevens wordt veelvuldig op dat forum geklaagd over het onbereikbaar zijn van Sity. Is het dan zo gek dat Aapje hier zijn frustatie uit?
In normale taal, met normaal gebruik van leestekens en hoofdletters zou ik het er mee eens zijn ja. Maar als ik emails als dit binnen krijg zou ik er ook wel even over nadenken alvoor een reactie terug te sturen.

XS-24
28/01/05, 16:49
Origineel geplaatst door BerArt
Ik denk niet dat het alléén aan de prijs zal liggen? Anders was het makkelijk dan verhoog je gewoon je prijzen met 500% :D

Topic is maaaanden oud :).

Nog geen mail ontvangen overgins?

Aapje
28/01/05, 17:03
Origineel geplaatst door Bontekoe

In normale taal, met normaal gebruik van leestekens en hoofdletters zou ik het er mee eens zijn ja. Maar als ik emails als dit binnen krijg zou ik er ook wel even over nadenken alvoor een reactie terug te sturen.

Jij moet er over nadenken of jij je klanten een mail terug stuurt? Laat ik allereerst voorop stellen dat ik niet hoop dat jij als bedrijf het uberhaupt zover laat komen? Doe je dat wel en je moet er nog over nadenken of jij een ontevreden klant terug mailt dan ben jij ook een waardeloos bedrijf!

Maar dat zijn dingen waar je als goed bedrijf mee om kunt gaan, ontevreden klanten. Een goed bedrijf laat het niet eens zover komen en staat in goede en slechte tijden haar klanten te woord. Een goed bedrijf gaat niet op een extern forum proberen zijn naam te zuiveren terwijl er op het eigen forun tientallen ontevreden klanten om antwoorden staan te springen!

Nogmaals, als jij er net zo over denkt als Sity en geen begrip op kunt brengen voor ontevreden klanten ben je ook een waardeloos bedrijf!

RayManZ
28/01/05, 17:18
Ik denk dat het forum voorzich spreekt. Zoveel mensen zonder contact te hebben met sity.

Ik heb sity ook proberen te bereiken via mail en telefoon en uiteindelijk msn en dat laatste lukt af en toe want je wordt soms ook gewoon genegeerd. Ik moest van even wat info hebben over een domeinnaam van een klant die wilde overstappen, maar die gaat erg moeizaam en is nog niet geregeld. Helaas...

alex[nl]
28/01/05, 17:33
Afaik is Sity een GOEDKOPE webhost, waar mensen een paar euro per maand betalen. Een van de servers is gehackt wat tot grote problemen heeft geleid (zoveel is duidelijk). De gebruikers van de server blijven deels hangen, andere gaan over naar andere lowbudget hosts. Geen idee of de server alweer online is of niet en waarom het zo lang duurt, het lijkt mij dat het forum van sity hier veel beter geschikt voor is dan WHT.

Dat klanten ontevreden zijn zou hun 'goed recht' kunnen zijn (ik heb geen idee wat er precies is afgesproken). Dit legitimeert echter nooit het platte niveau zoals je dat hier en daar voorbij ziet schieten; al is het alleen maar omdat dat niets oplost.

Bontekoe
28/01/05, 18:06
Jij moet er over nadenken of jij je klanten een mail terug stuurt? Laat ik allereerst voorop stellen dat ik niet hoop dat jij als bedrijf het uberhaupt zover laat komen? Doe je dat wel en je moet er nog over nadenken of jij een ontevreden klant terug mailt dan ben jij ook een waardeloos bedrijf!
Leef je uit, zo krijg je respect. Denk jij dat ik alle boze mails met caps lock, uitroeptekens en 100 vraagtekens die totaal NERGENS op slaan ga reply'en? Ik stuur gewoon dat we er niet van gedient zijn en ze een normale mail moeten sturen. Een beetje respect mag ook wel.


Maar dat zijn dingen waar je als goed bedrijf mee om kunt gaan, ontevreden klanten. Een goed bedrijf laat het niet eens zover komen en staat in goede en slechte tijden haar klanten te woord. Een goed bedrijf gaat niet op een extern forum proberen zijn naam te zuiveren terwijl er op het eigen forun tientallen ontevreden klanten om antwoorden staan te springen!
En daar heb jij natuurlijk veel verstand van, veel ervaring mee. Prima, maar ik denk dat je zo geen vrienden maakt.


Nogmaals, als jij er net zo over denkt als Sity en geen begrip op kunt brengen voor ontevreden klanten ben je ook een waardeloos bedrijf!
Ga ook ruzie met mij zoeken ja, dat schiet op. Zie jij staan dat ik het er mee eens ben of dat ik nét zo denk? Nee. Ik denk alleen dat je je vragen of klachten beter zult moeten formuleren want dit is onleesbaar en ik denk niet dat mensen er zo respect voor krijgen.

Dat klanten ontevreden zijn zou hun 'goed recht' kunnen zijn (ik heb geen idee wat er precies is afgesproken). Dit legitimeert echter nooit het platte niveau zoals je dat hier en daar voorbij ziet schieten; al is het alleen maar omdat dat niets oplost.
Zucht.. eindelijk :) Precies...

stijnbol
29/01/05, 20:24
Vreemde info op de website. Enerzijds wordt er gesproken van 3 servertjes, en bij de verantwoording van lage prijzen daarentegen wordt er gesproken van een eigen cabinet. Lijkt me toch niet zo goedkoop te maken voor 3 servertjes.

Bontekoe
29/01/05, 20:44
Origineel geplaatst door stijnbol
Vreemde info op de website. Enerzijds wordt er gesproken van 3 servertjes, en bij de verantwoording van lage prijzen daarentegen wordt er gesproken van een eigen cabinet. Lijkt me toch niet zo goedkoop te maken voor 3 servertjes.

Er zijn genoeg andere budget hosters die het ook voor die prijzen kunnen, blijkbaar.

royen99
29/01/05, 20:47
Er is ook nog verschil te maken over 3 servers of 3 WEBservers. Wie weet hebben ze nog meer servers, voor bv game-hosting.
Een budget hoster kan best een volledig cabinet hebben (of meer zelfs).

stijnbol
29/01/05, 20:54
Er is sprake van 3 fysieke server: 2 shared hosting en 1 reseller server.
En of ze een cabinet hebben of niet, is me niet het punt, maar voor een volledig cabinet betaal je je maandelijks MINSTENS 200 euro ofzo. Lijkt me een dure grap om aan accountjes van 1 euro terug te verdienen.

Domenico
29/01/05, 21:03
En iedereen verder op het forum van Sity...