PDA

Bekijk Volledige Versie : Co-location verplaatsen naar Nederland



reyer
03/06/04, 07:03
Sinds 1998 heb ik meerdere servers co-located in Duitsland staan waarbij ik een bandbreedte heb van 34mbit. Nu ik heb ik op deze server onbeperkte data traffic (tot heden was 2TB per maand geen probleem) waarvoor ik rond de 600euro per maand (uh. voor de duidelijkheid dit is voor een 6U in totaal :) Jaja goed contract afgesloten, imho toen der tijd :):) :) ) voor betaald oftewel 7.200euro per jaar. Nu vroeg ik me af of één van jullie misschien een vergelijkbare data centre/hosting bedrijf weten die hetzelfde kan bieden maar dan in Nederland? Want het reizen naar duitsland begint nu eigenlijk wel te vervelen :D

Alvast bedankt!

SeppaR
03/06/04, 07:53
Je kan deze beter in de Shared / Colocated / Dedicated / Reseller Aanvragen plaatsen.. Hier mogen wij geen aanbiedingen doen.
Mag ik ook vragen voor wat de servers gebruikt worden?

reyer
03/06/04, 07:56
Ja, hoor :) Er is een Opteron systeem, en twee Xeon system alle drie geen dual. Met 1gig registered RAM erin. In totaal hebben alle drie 120gig in RAID staan.

Pinocchi
03/06/04, 08:57
Beste Reyer,

volgens mij bedoeld SeppaR waar je de servers voor gebruikt. Wat voor content je levert (doelgroepen en of je veel buitenlands verkeer hebt)

reyer
03/06/04, 09:17
Ik heb dit topic nu ook in dat andere forum geplaatst. Ik gebruik vooral voor audio&video streaming, 2/3 van de bezoekers komen uit Nederland.

superior-is
03/06/04, 09:21
Vervolg >>> http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=52462