PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis Google Adwords bij server



Openprovider
01/06/04, 11:41
Gratis Google Adwords campagne bij bestelling server of opening Openprovider account

Flexservers en Openprovider helpen u in samenwerking met Google Adwords naar het zoeken van nieuwe klanten.

Bestel nu een dedicated server of open een Openprovider account en krijg maar liefst 50 euro Google Adwords tegoed cadeau *

Flexservers biedt dedicated servers aan vanaf 49 euro per maand inclusief veel dataverkeer en Plesk 7. De servers kunnen helemaal naar uw wensen worden geconfigureerd.

Een Pentium IV 2.8, Plesk 7 100 domeinlicentie, 512 MB geheugen, 80 GB HDD en 300 GB dataverkeer kost slechts 99,00 euro per maand ex btw. Voor een paar euro per maan dmeer is de Plesk licentie uit te bereiden

Openprovider is dé applicatie voor professionele domeinbeheerders. Op dit moment loopt er op de .nl site een actie voor SIDN leden en op de .be site een actie voor Belgische bedrijven (slechts 7 euro per .be domein)







*
Actievoorwaarden
Alleen geldig voor nieuwe Google AdWords klanten die een self-service account willen starten. Eén promotie krediet per gebruiker. De opstartkosten (momenteel €5,-) voor het activeren van het account worden afgeschreven van het promotie krediet. De gemaakte kosten van de advertenties na het overschrijden van het beschikbare promotie krediet, worden verhaald op de Adverteerder zelf. Er zijn Algemene Voorwaarden verbonden aan het Google AdWords Programma. De actie is niet overdraagbaar en kan te allen tijde door Google Inc. ingetrokken worden. Actie loopt tot 30 September 2004.

Meer informatie over Google AdWords staat op https://adwords.google.com/select/.
Op deze url kunt u met uw promotie code een AdWords campagne aanmaken.

Carl<n-media>
01/06/04, 17:05
Ik zie nergens een netwerk dan wel bedrijf informatie staan. Bovendien heb je je kvk gegevens niet in je profiel gezet. Zorg even dat dat in orde komt, verder veel geluk met je aanbieding :).

Openprovider
01/06/04, 17:17
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik zie nergens een netwerk dan wel bedrijf informatie staan. Bovendien heb je je kvk gegevens niet in je profiel gezet. Zorg even dat dat in orde komt, verder veel geluk met je aanbieding :).

Profiel zal ik eens updaten. In het hoofdmenu van www.flexservers.com staat een kopje netwerk meen ik met alle informatie die je zoekt inclusief de mogelijkheid een 10 MB en 100 MB file te downloaden.

fmanders
01/06/04, 22:47
Origineel geplaatst door netnation


Profiel zal ik eens updaten. In het hoofdmenu van www.flexservers.com staat een kopje netwerk meen ik met alle informatie die je zoekt inclusief de mogelijkheid een 10 MB en 100 MB file te downloaden.

in de regels staat dat je de netwerk info toch echt in je aanbieding moet hebben :)

lijkt me iets moois voor de volgende keer ;)

Openprovider
02/06/04, 10:18
Origineel geplaatst door fmanders


in de regels staat dat je de netwerk info toch echt in je aanbieding moet hebben :)

lijkt me iets moois voor de volgende keer ;)


Bij deze:
http://www.flexservers.com/site/network/network.php

InstantXs
02/06/04, 11:51
In je advertentie betekend wat anders dan een url naar je site...

Lees http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=13 nog eens goed door zou ik zeggen.

Rik
02/06/04, 13:26
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Ik zie nergens een netwerk dan wel bedrijf informatie staan. Bovendien heb je je kvk gegevens niet in je profiel gezet. Zorg even dat dat in orde komt, verder veel geluk met je aanbieding :).


In plaats van "Modje" te spelen hadden jullie hem ook DIRECT even kunnen melden ... hadden wij hem erop kunnen wijzen enz...

@ netnation -> lees heel even de regels goed door inderdaad, en plaats dan een nieuwe aanbieding, dan kan deze straks weg....