PDA

Bekijk Volledige Versie : JJ Telemarketing BV



dreamhost_nl
28/05/04, 12:12
Hallo,

Ons berdrijf werd gisteren opgebeld door het mij onbekende bedrijf J&J Telemarketing BV of we geïnteresseerd waren om wat cliënten van hun over te nemen wegens overcapaciteit. Het zou hier voornamelijk gaan om web (re)design. Heeft iemand ervaring met deze firma??

XS-24
28/05/04, 12:21
Hoezo ervaring met het bedrijf het gaat toch om de klanten, ik neem aan dat je het rechtstreeks met de klant regelt.

M-BahZ
28/05/04, 12:24
Lekker discreet om de aard van het telefoongesprek hier zo te openbaren. ;)
Op www.jenjtelemarketing.nl worden al een paar partijen opgenoemd die ervaringen hebben met desbetreffende onderneming en verder kan je hier J&J Telemarketing BV hier natuurlijk ook gewoon naar vragen.

Carl<n-media>
28/05/04, 15:13
Waarom zou je deze klanten niet over willen nemen? Tenslotte verdien je er toch mee? Of wilden ze geld hebben voor de overname van deze klanten?

advantaHOST
28/05/04, 15:53
Mocht de deal niet doorgaan dan heb ik evt. wel interesse.

Savvas
28/05/04, 16:13
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Of wilden ze geld hebben voor de overname van deze klanten?

Je mag 1 keer raden ;)

dreamhost_nl
28/05/04, 16:35
Lekker discreet om de aard van het telefoongesprek hier zo te openbaren.
Ik ben zeker niet iemand die van indiscretie betucht moet worden - vraag dat maar aan mijn cliënten.

Nu graag weer BACK ON TOPIC :
Het telemarketingbedrijf belde op - out of the blue - met de vraag of we overcapaciteit wilden overnemen. Uiteraard waren we geïnteresseerd; niet geschoten is tenslotte altijd mis. Even later ontvingen we echter geen opdrachtomschrijvingen, maar een kant-en-klaar concept met de titel "Mogelijkheid afname afspraken" tegen een tarief van € 225 excl BTW per stuk. Mijn vraag is wederom dus: Wie heeft ervaringen met dit bedrijf of het genoemde concept. Alvast bedankt.

ihost
28/05/04, 19:57
Dit doet me denken aan "leads" verkopen.... iets heel normaals in bijvoorbeeld hypotheek en verzekeringsland.
Het bedrijf stalked dan potentieele klanten tot ze iets willen en ze verkopen dan de klant (lead) aan je.

Koster
28/05/04, 21:15
Of ze verkopen je de leads die 20% kans op slagen hebben. VOOR 225 EURO!
Niet geschoten altijd mis....