PDA

Bekijk Volledige Versie : Basm suckt echt wel



christophe_gent
27/05/04, 13:18
Hun servers zijn nu al 2 weken en een dag plat.
Ok ze hebben ff reserve servers opgezet, maar ook die zijn nu plat.
Niet de eerste keer trouwens, want eergisteren was het hetzelfde.

Omdat ik nog steeds niet aan m'n data kon, heb ik uit pure myzerie dan maar mijn database opnieuw gemaakt met de gegevens die ik hier en daar nog vond.

Draai ondertussen ook op andere server, enige probleem: mijn domeinnaam is nog gelinkt naar server van BASM. daar heb ik nu een redirect pagina. Kan ik m'n domeinnaam niet rechtstreeks laten linken naar m'n nieuwe locatie? Wellicht wel, maar waar moet ik daarvoor naartoe?

Savvas
27/05/04, 13:26
naar de SIDN :)

http://www.ep-networks.nl/downloads/verhuizing.pdf
http://www.ep-networks.nl/downloads/registratiecontract.pdf

Tomsworld
27/05/04, 13:26
Name servers laten wijzigen door basm naar die van je nieuwe hoster.
Of je nieuwe hoster je domein laten verhuizen.

Anestheologist
27/05/04, 13:32
Mail gewoon naar BASM dat je de nameservers wil laten omzetten kost je dan niks trouwens.

CrAzY-BoY
28/05/04, 02:25
problemen begin van de week waren problemen bij Easydedicated waar een DDoss attack op was. Problemen van gisteren morgen waren snel gevonden en dan ook op gelost door ED. Indien u uw domain wilt laten hosten op andere server dan de onze kan u mailtje sturen naar support om uw nameservers te laten veranderen in die van de andere server

Dennis
28/05/04, 16:42
Origineel geplaatst door Anestheologist
Mail gewoon naar BASM dat je de nameservers wil laten omzetten kost je dan niks trouwens. Dan adviseer ik het hele domein maar direct te verhuizen, zeker omdat je ontevreden bent over je host en er weg wilt.

Maar je moet gewoon even beredeneren. Wil ik nu weer E100 (of meer of minder) betalen om een heel jaar wel 99,9% up te zijn? En accepteer ik de loss die ik geleden heb doordat ik nog zoveel maanden bij BASM een contract heb?

Darkie
04/06/04, 00:31
Hun server stond echt zeker wel uit. Ik kom niet zo vaak in telecity 2 maar ik dacht dat hun server wel uit stondden. Maarja beetje raar vind ik het wel lijkt beetje op coloheaven.

Triloxigen
04/06/04, 11:45
Origineel geplaatst door Darkie
Die zijn er uit gegooid door leaseweb dacht door wan betalen bij hun. Dit heb ik van zeer betrouwbare bron me eigen ogen. Hun rack is geheel afgsneden en staat op do not touch op de sleutel gat.

Vertel iets wat wij nog niet wisten :D:D
Het is ioverigens niet de enigste plaats waar ze schulden hebben :D

Beyonder
05/06/04, 21:17
@Darkie: noem mij eens een periode wanneer Coloheaven ergens eruit is geschopt of offline is gehaald vanwege betalingsproblemen?

Ga geen appels met peren vergelijken svp

Darkie
05/06/04, 22:10
Nee coloheaven was er meteen uitgenaaid met mensen zijn server. En zo genaamd naar polen gevlucht. En ik denk niet dat hij het deed omdat hij te veel geld had.

En beyonder je bent eruit genaaid met o.a buyaserver vroegere rentaserver servers. Gewoon de servers meegenomen dit vind ik nog steeds een raar verhaal helaas is het waar .

therealchrizz
05/06/04, 22:17
Volgens mij hebben we die discussie wel al gehad.

Darkie
05/06/04, 22:20
HEt is volgens mij geen discussie maar een feit.

therealchrizz
05/06/04, 22:21
Fantastisch, heb je misschien ook een hobby ofzo? Dit topic is zo nutteloos als het maar kan.. Mods?

Beyonder
05/06/04, 22:32
@Darkie: nogmaals, als je een verhaal niet weet of snapt spreek dan gewoon niet.

Mijn vlucht was ik dan al lang aan het plannen, gezien je nogal wat documenten moet invullen en overleggen voordat je uberhaupt mag vertrekken.

Mijn vriendin komt uit Polen en dat is De reden waarom ik daar zit. Anyway, de discussie hebben we inderdaad al wel gehad, indien iemand het nog eens wil opvoeren contact mij dan gewoon met een prive bericht.

Darkie
06/06/04, 00:57
Okeej laaste wat ik zeg waarom neem je dan kanten van jou de servers van mee ?

Guust
06/06/04, 01:33
Origineel geplaatst door Darkie
Okeej laaste wat ik zeg waarom neem je dan kanten van jou de servers van mee ?

En hoe weet jij zo zeker dat hij dat doet? Behalve een post waarvan je niet weet of hij waar is of niet hier ergens op het forum? Ik kan hier ook wel een topic openen Darkie heeft bij mij thuis mijn TV meegenomen, is dit dan ook meteen waar?

superior-is
06/06/04, 11:05
Pik dit a.u.b. verder op via PM Darkie. Verder heeft deze topic nagenoeg niet echt meer met een netwerk storing van BASM van doen lijkt me.