PDA

Bekijk Volledige Versie : U bent niet blij met uw huidige bedrijf, is dit een goed systeem?



tvm
26/05/04, 22:52
Grumpy-edit: *KNIP*.

Dominic
26/05/04, 23:11
Ik snap de gehele bedoeling niet echt?
Beetje hetzelfde idee als de aanbieding die wij hebben lopen of zie ik het verkeerd?

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51577

chielsen
26/05/04, 23:12
Ten eerste is dit gewoon reclame, en dat mag niet hier.

Berichtje aan de medehosters: Gelieve dit systeem niet na te maken aangezien wij er nogal veel werk, discussie etc. hebben ingestoken.

Whaha, het lijkt me sterk dat mensen die hier wat in zien zich in zullen houden omdat jullie dat vragen. Het is trouwens gewoon een idee, dus echt veel werk kan je er niet veel in hebben zitten (alleen denkwerk, als dat mee zou tellen dan is iedereen consten druk aan het werk).

tvm
26/05/04, 23:16
Beste,

@ chielsen
dit is geen aanbieding maar een idee. Ik vraag de mening van de gehoste mensen als dit wat is. Er komt nogal wat dnekwerk bij tepas en een degelijk systeem en een marketingsplan.

@ dominic
Mijn excuses ik zal het maar direct afblazen ik had uw tread nog niet gezien.

@mods
sluit deze maar

mihosnet
26/05/04, 23:19
Origineel geplaatst door tvm
Gelieve dit systeem niet na te maken aangezien wij er nogal veel werk, discussie etc. hebben ingestoken.

Dit systeem bestaat al lang..

// Edit; ik was weer te sloom.

HBCS
26/05/04, 23:36
als ik het goed begrijp krijg ik voor de zelfde prijs waar ik nu zit bij u het zelfde maar dan zonder down time
ongeacht wat de prijs bij mijn huidigge hoster is ??
is dat dan voor 1 of meer jaren
graag hierop uw reaktie

tvm
27/05/04, 07:41
Ja,

maar dit is een idee om zulk hoistingprogramma op te starten. Het is helemaal nog niet zeker als dit gaat opstarten.

Grumpy
27/05/04, 10:22
Zelfs als je het doet, gebeurt het niet hier.