PDA

Bekijk Volledige Versie : Betalingen



Rusrink
26/05/04, 02:24
Hoe regelen jullie het met de betalingen van de klanten maandelijks/half jaar/jaar. Als je een klant een pakket van 2eu verkoopt en je moet hem elke maand een acceptgiro sturen maak je meer verlies dan winst. Vandaar dat ik dus wel benieuwd was hoe jullie dit allemaal oplossen.

Evilarlos
26/05/04, 02:42
Bij mij is het per pakket verschillend. De grotere paketten kunnen per kwartaal of per half jaar worden betaald. De kleinere alleen per jaar.

WelleKe
26/05/04, 02:59
Ik heb nooit goed begrepen waarom er voor die kleine bedragen afgesproken wordt per maand te betalen. Goed wellicht trekt het een particulier over de streep.

We hebben met een particulier die van onze dienst gebruik maakt afgesproken dat deze per maand mag betalen. We hebben gewoon een jaarfactuur verstuurd en nu ontvangen we elke maand 1/12e deel. De particulier heeft gewoon een automatische betaling ingesteld en niemand heeft er omkijken naar. Goed het zijn wat extra boekingen voor ons, maar voor deze uitzondering doe ik dat graag.

Verder lijkt het me alleen zinvol als het gaat om grotere bedragen, want dan doe je het ook nog ergens voor ;-)

Keuningen
26/05/04, 11:44
Ongeveer alles onder de 1000 euro gaat per jaar.

Denk er wel dat iedere overboeking naar jouw rekening geld kost en ook administratief voor kosten zorgt.

MediaServe
26/05/04, 12:07
Doen jullie ook aan automatische incasso, als de klant dat wenst?

S2S-Guust
26/05/04, 12:07
Bij ons kan bij een pakket vanaf 20 euro per maand per maand worden betaald. Daaronder zal minimaal per 3 of 4 maanden moeten worden betaald.