PDA

Bekijk Volledige Versie : Auction script voor het domeinnaam forum



S2S-Robert
25/05/04, 17:03
Persoonlijk kom ik er niet zo vaak, maar als ik er ben vind ik het redelijk onoverzichtelijk met mensen die de regels niet kennen of zich er niet aan houden.

Misschien dat een zelfgemaakt auction script toegevoegd kan worden aan Extra Online Services (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=21) ?

Daarin kan je dan de einddatum, verhogen met, buy now etc. allemaal in kwijt.

just my 2ct's

Domenico
25/05/04, 17:55
Hmmm, zal het eens onderzoeken of zoiets al bestaat.

UbErZ
25/05/04, 17:58
Namepros heeft een domain market place systeem.

http://www.namepros.com/domains.php?s=

Wellicht dat zoiets kan?

S2S-Robert
25/05/04, 18:50
Voordeel is dat je alles automatiseerd en dus de mods heel veel werk uit handen neemt.

En dat vinden zij vast niet erg ;)

pascald
25/05/04, 19:03
Volgens mij werkt ensimguru aan iets zoals sedo met de mogelijkheid te bieden en tegen te bieden en zo

root
25/05/04, 19:04
Je moet niet alles verklappen :P

Dennis
25/05/04, 19:35
Maar daar hebben wij toch niets aan? Dit kan toch niet voor het domeinnaam forum worden gebruikt?

vectoris
25/05/04, 19:36
er zijn zat php applicaties beschikbaar op zich (http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Auctions/index.html)

root
25/05/04, 19:48
Origineel geplaatst door DennisCitus
Maar daar hebben wij toch niets aan? Dit kan toch niet voor het domeinnaam forum worden gebruikt?

kan ook, enigzins aangepast. Maar op dit moment ga ik daar nog niet op in.

Carl<n-media>
25/05/04, 20:29
Origineel geplaatst door Domenico
Hmmm, zal het eens onderzoeken of zoiets al bestaat.
Zoiets maak je zelf :D.

Maar ik vind het een goed idee.

Dennis
25/05/04, 20:37
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Zoiets maak je zelf :D.

Maar ik vind het een goed idee. Zeg niet dat het makkelijk is ook, je moet apart voor een subforum gaan scripten en dan moet alles in de MySQL-db komen en dan moet je ook allemaal checks inbouwen.

Tevens moet je er best veel opties inzetten. Ook moet je de layout voor dat forum aanpassen. Das minstens 15 uur werk lijkt mij.

Carl<n-media>
25/05/04, 20:43
Origineel geplaatst door DennisCitus
Zeg niet dat het makkelijk is ook, je moet apart voor een subforum gaan scripten en dan moet alles in de MySQL-db komen en dan moet je ook allemaal checks inbouwen.

Tevens moet je er best veel opties inzetten. Ook moet je de layout voor dat forum aanpassen. Das minstens 15 uur werk lijkt mij.
Ik denk dat je het in een uurtje of acht wel af hebt. En een subpagina aanmaken lijkt mij ook niet echt moeilijk, gewoon die standaard templates includen.

UbErZ
25/05/04, 20:46
Is zoiets niet te vinden op een vbulletin hacks pagina?

S2S-Robert
25/05/04, 21:21
Origineel geplaatst door DennisCitus
Zeg niet dat het makkelijk is ook, je moet apart voor een subforum gaan scripten en dan moet alles in de MySQL-db komen en dan moet je ook allemaal checks inbouwen.

Tevens moet je er best veel opties inzetten. Ook moet je de layout voor dat forum aanpassen. Das minstens 15 uur werk lijkt mij. Je zou een andere mysql database ervoor kunnen pakken, dus je kan al standaard hotscripts pakken.

En het is een add-on, die mag best wel wat tijd kosten toch? Ik denk dat de mods nu wel langer bezig zijn dan 15 uur om uberhaupt alles te overzien etc. Als je dat kan automatiseren heb je een veel gestroomlijnder systeem waar mods weinig aan hoeven doen.

RobTD
25/05/04, 23:16
Volgens mij was ensimguru er al mee bezig aan zijn reactie te zien dus laten we vol spanning afwachten!