PDA

Bekijk Volledige Versie : eweka wie heeft er ervaring mee



earthquake
24/05/04, 19:44
Eweka doet ook Colocated hosting.

Ben aan het denken om daar een servertje te hosten.

Heeft iemand ervaring met hun, ze hosten in redbus.

Wat ik dus graag zou willen weten zijn de lijnen betrouwbaar en is de services redelijk tot goed.

Hoop dat er hier mensen zijn die hun ervaringen met mij en de andere willen delen. (mag evt ook via pm)

Alvast bedankt,

Earth

mihosnet
24/05/04, 20:00
http://www.webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=176927&sortby=lastpost&sortorder=descending

Koster
24/05/04, 20:31
Ik denk dat je voor hetzelfde geld bij andere buget hosters veel meer krijgt. Eweka vond ik nogal streng, kwa access en flexibiliteit

earthquake
24/05/04, 22:59
Origineel geplaatst door mihosnet
http://www.webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=176927&sortby=lastpost&sortorder=descending

Bedankt voor je zoek linkje maar dat had ik zelf al gedaan en had daar inderdaad het eea gelezen erover maar ik hoopte dat er nog meer waren die het mij kunnen aan of af raden.


Origineel geplaatst door Koster
Ik denk dat je voor hetzelfde geld bij andere buget hosters veel meer krijgt. Eweka vond ik nogal streng, kwa access en flexibiliteit[/B]

Ik heb al hier en daar rond gezocht maar voor 25 euro 1u + 25gb traffic en voor iedere 1gb 1euro heb ik toch nog niet gevonden.
Als je er goede voor me weet hoor ik dat graag. ( weet niet of je het mag noemen ivm reclame maar lijkt me wel en anders pm is ook goed)

ps niet alleen je zelf noemen he ;)

Alvast bedankt voor jullie reacties

Rik
24/05/04, 23:04
Dat is inderdaad NIET de bedoeling, als je aanbiedingen wenst dan kan dat (moet je even in het juiste "adverteer" forum een aanvraag plaatsen).

Koster
24/05/04, 23:06
Origineel geplaatst door Rik
Dat is inderdaad NIET de bedoeling, als je aanbiedingen wenst dan kan dat (moet je even in het juiste "adverteer" forum een aanvraag plaatsen). Juist, dat raad ik je ook aan. 1 euro per extra GB is behoorlijk fors...

Rik
24/05/04, 23:15
Origineel geplaatst door Koster
Juist, dat raad ik je ook aan. 1 euro per extra GB is behoorlijk fors...

Is een vrij normale prijs hoor...

Koster
24/05/04, 23:31
Origineel geplaatst door Rik


Is een vrij normale prijs hoor... Hij zoekt een budget hoster, dan is het duur om 1 euro te betalen per GB...

Grumpy
24/05/04, 23:35
Nergens noemt hij het woord budget of goedkoop. :rolleyes:

earthquake
24/05/04, 23:42
Origineel geplaatst door Rik
Dat is inderdaad NIET de bedoeling, als je aanbiedingen wenst dan kan dat (moet je even in het juiste "adverteer" forum een aanvraag plaatsen).

vraag ook niet naar aanbiedingen vroeg alleen of iemand meerdere bedrijven wisten in die prijs klassen die evt beter zijn.

flecxie
24/05/04, 23:50
Origineel geplaatst door earthquake
vraag ook niet naar aanbiedingen vroeg alleen of iemand meerdere bedrijven wisten in die prijs klassen die evt beter zijn.

Ik zou eens kijken op volgende websites:
- www.i3d.nl
- www.transip.nl
- www.server4fun.nl
- www.ep-networks.nl

Dit zijn allen vrij goedkope colo-providers waarover je wel enkele threads vindt...

Succes!

earthquake
25/05/04, 00:40
bedankt voor jullie antwoorden ik weet voldoende eweka valt af.

En heb al iets anders op het oog

Rusrink
25/05/04, 00:42
ben wel benieuwd wat eigenlijk, ik zelf ben ook opzoek naar een goeie niet al te duren colocater

earthquake
25/05/04, 00:49
Zo hoe het er nu naar uitziet i3d heb er net zelfs nog mee gebeld.

Bleek het ook nog iemand te zijn die hier in de straat heeft gewoont en ook nog wel eens over de vloer is geweest :D wat is de wereld toch klein af en toe :P

Rusrink
25/05/04, 01:00
hahaha
iig bedankt i3d zag er mooi uit
iemand daar nog bijzondere ervaringen mee, want in verhouding hebben zij hele goedkope prijzen die ik nog niet ergens anders gezien had

WebBizz
25/05/04, 08:48
Origineel geplaatst door Grumpy
Nergens noemt hij het woord budget of goedkoop. :rolleyes:

"25 euro 1u + 25gb traffic"

Dit is anders toch echt budget colocatie :)