PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocatie starten goede keuze provider?



tvm
24/05/04, 17:16
Dag wht leden,

wij zijn met rachweb van plan om binnenkort dedicated en colocatie te gaan aanbieden. Na wat onderzoek zijn wij bij linkup terecht gekomenom de volgende redenen:

- Netwerk ziet er goed uit:

1 X 1000Mbit AMSIX/GN-IX/LIPEX
2 X 1000Mbit KPN Eurorings
1 X 1000Mbit TeliaSonera
1 X 1000Mbit MCI/Worldcom
1 X 1000Mbit GlobalCrossing
1 X 1000Mbit NTT/Verio<br>
1 X 100Mbit Carrier1<br>
1 X 100Mbit MFN/Abovenet

- 99.98% netwerk uptime sla op jaarbasis
- Vriendelijk personeel
- 24/24 7/7 datacenter acces
- Verschillende datacentra's mogelijk:

* Redbus
* Novaxess
* Interxion 1
* Interxion 2
* Interxion 3
* kpn datacentrum 2

Natuurlijk wordt er voor kwaliteit een prijsje betaald wij hebben een administrator die dicht bij redbus woont maar nu de volgende vragen:

- Positieve en / of negatieve ervaringen
- Welk datacentrum wordt het beste genomen
- Het liefst posts van mensen die klant zijn of zijn geweest van linkup

Wat ik hier niet wil zien:

- Concurentietalk
- Zeggen dat je hen slecht vindt en welke provider je wel goed vindt meestal komen die toch van insiders. Je mag natuurlijk de reden zeggen maargeen andere bedrijfsnamen.
- Geen aanbiedingen in mijn pm

wdv
24/05/04, 17:24
Hoi Tim,

Ik weet dat er een aantal andere topics over Linkup/Colinks ook hier op WHT staan, misschien dat je die sowieso alvast door kan lezen.

Ik heb helaas verder geen ervaring met deze partij, dus ik kan je alleen maar succes toewensen met je keuze.

ThePostman
24/05/04, 17:25
Hoi Tim, je hebt geluk want ik ben maar een zwerver die nooit een concurrent zou zwart maken, aangezien ik geen concurrent ben. Maar even tot zaken, als je op zoek klikt bovenaan kan je zien dat er veel negatieve ervaringen zijn over Linkup. Helaas ben ik bang dat er 9/10 niet gelogen wordt.

Het feit dat je zegt "vriendelijk personeel", dat kan beter weggelaten worden. Bij mij zijn ze erg opdringerig en vinden zichzelf beter dan andere. Zo kwam het uit in het msn gesprek wat ik had van 1 van deze mensen. Een globale citaat: "Iedereen zit bij leaseweb, kom bij ons wij zijn beter en sneller." (daar kwam het op neer). Tevens las ik op het forum de volgede globale citaat: "Rot op noob, je neemt toch geen colocatie bij ons." Tevens zeggen ze genoeg klanten te hebben.

Dat is mijn mening met betrekking tot "Vriendelijk Personeel".

Veel succes!

Mvg,
Tim van der Loo

Thafusion
24/05/04, 17:28
Netwerk is goed je haald goede snelheden. Ik heb zelf aan gamehosting gedaan en de pings waren uitstekend. Personeel is vriendelijk goed te bereiken per telefoon. Ik heb alleen bij ze in Redbus gestaan. Geen negatieve dingen meegemaakt.

Dominic
24/05/04, 17:31
Wij hebben goede ervaringen met linkup.
We staan er nu een kleine 3 maanden en op een kleine aangekondigde downtime na hebben we nagenoeg geen problemen gehad.
Als je een probleem hebt bel je even en het wordt opgelost.
En ook zijn ze niet te beroerd om je te helpen met dingen die eigenlijk niet hun "pakkie an" zijn.

Ik zit nu goed bij linkup en ben niet van plan om er weg te gaan.

Welk datacenter het beste is tsja...hier zijn de meningen over verdeeld.
Ik zou zowieso interxion mijden, in ieder geval de "loodsen" ;)
En tsja...tot nu toe heb ik alleen maar in redbus gestaan en het bevalt me er wel.

@ The Postman:

Ik blijf erbij dat je zelf in de hand hebt hoe vriendelijk ze tegen je zijn.
Als jij hun normaal behandelt en gewoon normaal blijft doen zijn ze heel klantvriendelijk.
En ze zijn inderdaad stukken beter als leaseweb en ik spreek uit ervaring.

messagedj
24/05/04, 17:42
Hallo daar,

Al 10 jaar ben ik de webmaster van Djwebpages, een gesloten deejay community met veel muziek liefhebbers.

Al jaren waren wij opzoek naar een manier om onze muziek te verspreiden naar onze gebruikers en elkaar onze mixxen te laten horen. We zijn opzoek gegaan en we hebben gevonden. We kwamen bij Linkup terecht. En werden, in tegenstelling tot wat "Da Postman" zegt, zeer vriendelijk behandeld. Sterker nog, Een van de mannen van Linkup heeft zich hard gemaakt voor onze site, en heel veel voor ons betekend in de sponsoring van djwebpages.

Tevens is onze webradio 99,9% online, en mochten er problemen zijn dan is een berichtje genoeg en het is opgelost.

Ik schrijf deze goede woorden niet omdat Linkup ook een van de sponsors is van djwebpages. Ik schrijf dit omdat er een menig gevraagd wordt over de kwaliteit van deze host. Als het bagger geweest was dan had ik gewoon niet gereplied, want dat zijn dingen die je niet zegt van een sponsor. Maar het feit dat ze bieden wat wij verwachten is toch wel een notitie waard.

Mocht je twijffelen aan mijn mening, neem dan maar persoonlijk contact met me op. En luister ook maar eens naar onze webradio, op www.djwebpages.com vind je alle links.


Kortom, ik ben blij met de gasten van Linkup (cq Colinks)

SeppaR
24/05/04, 18:21
Beste,

Ik heb een Dedicated testserver bij Colinks, en deze draait echt naar behoren.
We zijn nog nooit down geweest, en over de snelheid nooit klachten gehad. Wij hebben ook altijd goede support gekregen, moest er een vraag zijn omtrend iets bijbestellen etc. Het personeel is altijd vriendelijk, dus ik weet niet hoe Postman daar bij komt :s

Ik hoop je hiermee verder te helpen, het is echt een aanrader ;)

*edit*
De opmerking van the Postman past ook niet, hij maakt ze alleen maar zwart, zonder er enige ervaring mee te hebben.
Zulke mensen moeten ze waarschuwingspunten geven vind ik..

tvm
24/05/04, 18:25
The Postman,

bij deze vraag ik je dan ook je post te edited. Aangezien je geen rechtstreekse klant ben blijkbaar.

bij deze ook gereport aan de beheerders van dit forum.



// Rik-edit: nou, je hebt mij een PM gezonden, da's wel wat anders hoor :D....

Het is wel een ervaring met hen (MSN gesprek ed)... voor de rest geen flame of aanval of zo toch ? -> back on-topic

CrystalCore-IS
24/05/04, 18:50
Wij hebben zelf 2 dedicated servers bij LinkUp lopen.
Problemen worden snel verholpen.
De snelheid van het netwerk is goed, pings zijn uitstekend.
Heb alleen maar positieve ervaringen met Linkup.
Personeel is wel degelijk vriendelijk!
Ik ben nu al bijna een jaar tevreden klant !!

Beyonder
24/05/04, 18:51
1. Ze hebben geen AMS-IX verbinding.

2. Netwerk is verder ok

3. Maak duidelijke afspraken met ze

4. Zet deze afspraken in een duidelijk contract

5. Neem een goede rechtsbijstandverzekering

Ja, ik heb direct ervaring met ze, ja ik ken verder verscheidene partijen met direct ervaring met ze, deze ervaringen zijn overwegend negatief tot zeer negatief mbt het nakomen van gemaakte afspraken, benaderen van klanten van klanten met vertrouwelijke informatie etc etc.

Maar op een andere toon, het lijkt erop dat er verbetering is, hoewel deze vreemde praktijken nog bij een enkeling voorkomt is men behoorlijk goed op weg.

Technisch is alles in ieder geval in orde, maar dek je gewoon juridisch 100% goed in als je zaken wil doen met deze partij.

MAAR EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID:

Ik denk dat, indien Linkup enige zaken goed op orde krijgt, afspraken leert nakomen en contracten maakt, het best goed gaat komen!!

blaugrana
24/05/04, 19:26
Hey jongens,

Heb ook een webhosting site bij linkup en die draait perfect hoor, geen last van downtime zoals
bij mijn vorige provider. De webserver waarik op sta heeft een uptime van 205 dagen. Mijn vorige hoster haalde maximaal de 10 dagen ofzo.

Maargoed, heb even mijn ervaring gepost. Ik kijk regelmatig op dit forum rond maar had geen reden om mij te registreren. Nu wel dus omdat ik bij linkup host.

Mijn site is www.kvin.nl

Groetjes!

Beyonder
24/05/04, 19:28
Wel verdacht dat er opeens zoveel eerste posts met goede reacties komen:)

Overigens als je website 205 dagen uptime heeft, dan zou ik me maar snel afvragen hoe het zit met beveiliging. Je moet zo nu en dan toch wel eens Kernel upgrades doen!! en dat moet sneller dan 205 dagen:)

Toon
24/05/04, 20:29
Origineel geplaatst door messagedj
Hallo daar,

Al 10 jaar ben ik de webmaster van Djwebpages, een gesloten deejay community met veel muziek liefhebbers.

Al jaren waren wij opzoek naar een manier om onze muziek te verspreiden naar onze gebruikers en elkaar onze mixxen te laten horen. ......

Kortom, ik ben blij met de gasten van Linkup (cq Colinks)


waarom is dit ineens een nieuwe gebruiker :/

Dennis
24/05/04, 20:35
Origineel geplaatst door messagedj
Hallo daar,

Al 10 jaar ben ik de webmaster van Djwebpages, een gesloten deejay community met veel muziek liefhebbers.

Al jaren waren wij opzoek naar een manier om onze muziek te verspreiden naar onze gebruikers en elkaar onze mixxen te laten horen. We zijn opzoek gegaan en we hebben gevonden. We kwamen bij Linkup terecht. En werden, in tegenstelling tot wat "Da Postman" zegt, zeer vriendelijk behandeld. Sterker nog, Een van de mannen van Linkup heeft zich hard gemaakt voor onze site, en heel veel voor ons betekend in de sponsoring van djwebpages.

Tevens is onze webradio 99,9% online, en mochten er problemen zijn dan is een berichtje genoeg en het is opgelost.

Ik schrijf deze goede woorden niet omdat Linkup ook een van de sponsors is van djwebpages. Ik schrijf dit omdat er een menig gevraagd wordt over de kwaliteit van deze host. Als het bagger geweest was dan had ik gewoon niet gereplied, want dat zijn dingen die je niet zegt van een sponsor. Maar het feit dat ze bieden wat wij verwachten is toch wel een notitie waard.

Mocht je twijffelen aan mijn mening, neem dan maar persoonlijk contact met me op. En luister ook maar eens naar onze webradio, op www.djwebpages.com vind je alle links.


Kortom, ik ben blij met de gasten van Linkup (cq Colinks) Welkom :)

Maar uh...
Domain names in the .com and .net domains can now be registered
with many different competing registrars. Go to http://www.internic.net
for detailed information. Domain Name: DJWEBPAGES.COM
Registrar: GO DADDY SOFTWARE, INC.
Whois Server: whois.godaddy.com
Referral URL: http://registrar.godaddy.com
Name Server: NS1.SCENESERVER.NET
Name Server: NS2.SCENESERVER.NET
Status: ACTIVE
Updated Date: 06-jan-2004
Creation Date: 11-jan-2001
Expiration Date: 11-jan-2005Al 10 jaar?

Ik hoor veel positieve dingen over het netwerk in ieder geval. De kwaliteit van de diensten van Linkup zal waarschijnlijk wel goed zijn. Maar je hoort soms inderdaad wel van die verhalen. Je moet gewoon uit zien te vissen of het wel echt een 100% betrouwbaar bedrijf is, want na het tekenen ben je natuurlijk gedeeltelijk van ze afhankelijk.

Dominic
24/05/04, 22:40
Origineel geplaatst door Toon



waarom is dit ineens een nieuwe gebruiker :/

Waarom doe jij zo'n nutteloze post.

Iedereen heeft hier maar vooroordelen tegenover linkup, en soms wordt ik er een beetje ziek van.
Want de meeste mensen die deze vooroordelen uitspreken zijn (in)directe concurenten.

Dus als je geen klant bent bij linkup op dit moment reageer dan ook niet, het intresseert niemand hoe linkup 1 jaar geleden was.
Het gaat erom hoe linkup nu vandaag de dag is.

tvm
24/05/04, 22:50
misschien geen slecht idee,

officiele linkup topic met enkel ervaringen van klanten. en ik vertel het verloop bij linkup hoe alles zij gang gaat. Normaalgezien zal ik zaterdag een testserver gaan plaatsen.

Koster
24/05/04, 22:57
Origineel geplaatst door Dominic


Waarom doe jij zo'n nutteloze post.

Iedereen heeft hier maar vooroordelen tegenover linkup, en soms wordt ik er een beetje ziek van.
Want de meeste mensen die deze vooroordelen uitspreken zijn (in)directe concurenten.

Dus als je geen klant bent bij linkup op dit moment reageer dan ook niet, het intresseert niemand hoe linkup 1 jaar geleden was.
Het gaat erom hoe linkup nu vandaag de dag is. Wat hij zich afvraagt is het volgende:
vandaag wordt een topic gestart over Linkup
Toevallig komt er een bezoeker op WHT
Die meld zich aan
En post hier zn eerste beriochtje.

Wel een toeval he ;)

Mikey
24/05/04, 23:55
Origineel geplaatst door Dominic


Waarom doe jij zo'n nutteloze post.

Iedereen heeft hier maar vooroordelen tegenover linkup, en soms wordt ik er een beetje ziek van.
Want de meeste mensen die deze vooroordelen uitspreken zijn (in)directe concurenten.

Dus als je geen klant bent bij linkup op dit moment reageer dan ook niet, het intresseert niemand hoe linkup 1 jaar geleden was.
Het gaat erom hoe linkup nu vandaag de dag is.

bah, je neemt me de woorden uit de mond, sluit me compleet erbij aan!

S2S-Robert
25/05/04, 00:01
Origineel geplaatst door Koster
Wat hij zich afvraagt is het volgende:
vandaag wordt een topic gestart over Linkup
Toevallig komt er een bezoeker op WHT
Die meld zich aan
En post hier zn eerste beriochtje.

Wel een toeval he ;) Of trouwe klanten die zelfs de moeite nemen om zich speciaal hiervoor te registreren. Dat soort wil ik graag hebben als klant :)

Ik heb nog geen ervaring als klant bij linkup, maar op mijn e-mail hebben ze goed en snel gereageerd.

Dominic
25/05/04, 00:36
Origineel geplaatst door Koster
Wat hij zich afvraagt is het volgende:
vandaag wordt een topic gestart over Linkup
Toevallig komt er een bezoeker op WHT
Die meld zich aan
En post hier zn eerste beriochtje.

Wel een toeval he ;)

Ja dus....
Alsof dat alleen dit keer gebeurt, ga jij maar eens nakijken hoeveel mensen hier 1 post maken om hun ervaring te delen over een bepaalde provider.
Maar zodra het om linkup gaat wordt er meteen een groot drama van gemaakt, en wederom zijn het (in)directe concurrenten die erover beginnen.

Wel een toeval he

Toon
25/05/04, 11:24
Origineel geplaatst door Dominic


Waarom doe jij zo'n nutteloze post.

Iedereen heeft hier maar vooroordelen tegenover linkup, en soms wordt ik er een beetje ziek van.
Want de meeste mensen die deze vooroordelen uitspreken zijn (in)directe concurenten.

Dus als je geen klant bent bij linkup op dit moment reageer dan ook niet, het intresseert niemand hoe linkup 1 jaar geleden was.
Het gaat erom hoe linkup nu vandaag de dag is.

Ik ben ex-klant bij linkup, en ik reageer zoals ik wil, dus ga zelf maar ergens anders ziek wezen.. ik vind het raar dat er ineens 2 nieuwe mensen hier komen blaten.

Beyonder
25/05/04, 12:32
Ik spreek regelmatig Linkup clienten.

Zij zijn of uitermate tevreden of uitermate ontevreden.

In beide gevallen voor goede redenen, ja ik spreek over deze periode.

Wat niet wegneemt dat wanneer twee vechten twee ook een zekere mate van schuld hebben....

Anyway, probeer het en zorg gewoon dat je mijn tips goed volgt, dat is alles.

G1zm0
26/05/04, 17:53
Ik persoonlijk wacht af totdat ze een beetje gesettled zijn in dit wereldje, daarmee wil ik zeggen dat ze zich eerst in mijn ogen als grote jongen moeten bewijzen. Als kleine partij zal hun formule goed lopen... maar de service die ze proberen te bieden zal op een gegeven moment met veel klanten niet meer kunnen!

Daarnaast hebben ze voor zover ik weet idd nog steeds geen ams-ix wat ik ten zeerste betreur... imho moet je om als partij serieus genomen te worden minimaal met de ams-ix peeren (persoonlijke mening)

En de laatste keer dat ik contact met ze had, draaide ze zebra routers, waarin ik ondanks de positieve verhalen, niet zoveel vertrouwen heb als in hardware routers (dit kan inmiddels aangepast zijn)

Door eigen ervaringen en verhalen durf ik op dit moment de stap niet te zetten naar hun.

Hoewel prijstechnisch en algeheel technisch het een interessante partij is!

Terrorhawk
10/06/04, 01:58
Origineel geplaatst door DennisCitus

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Domain names in the .com and .net domains can now be registered
with many different competing registrars. Go to http://www.internic.net
for detailed information. Domain Name: DJWEBPAGES.COM
Registrar: GO DADDY SOFTWARE, INC.
Whois Server: whois.godaddy.com
Referral URL: http://registrar.godaddy.com
Name Server: NS1.SCENESERVER.NET
Name Server: NS2.SCENESERVER.NET
Status: ACTIVE
Updated Date: 06-jan-2004
Creation Date: 11-jan-2001
Expiration Date: 11-jan-2005
--------------------------------------------------------------------------------

Al 10 jaar?

Maar uh... Al 10 jaar?

Ik hoor veel positieve dingen over het netwerk in ieder geval. De kwaliteit van de diensten van Linkup zal waarschijnlijk wel goed zijn. Maar je hoort soms inderdaad wel van die verhalen. Je moet gewoon uit zien te vissen of het wel echt een 100% betrouwbaar bedrijf is, want na het tekenen ben je natuurlijk gedeeltelijk van ze afhankelijk.

Jepz al 10 jaar
voorheen hadden we geen vast domein.
we hadden eerst digitaldeejays.cjb.net en daarna digitaldeejays.com en daarna pas djwebpages.com
we zijn als hobby begonnen en we gaven/geven geen geld uit en we 11-jan-2001 is de datum dat scene server besloot ons een domein te hosten.

maar even terug naar het onderwerp:
heb zelfde ervaring als messagedj (hij is teslotte mijn colega admin van djwebpages) en ik ben nu zelf ook bezig om een eigen server te huren bij hun.
ik moet zeggen dat ze duidelijk zijn.. meestal snel reageren (chat alleen per msn en weinig per mail met hun) en ze zijn vrij duidelijk als je zelf geen verstand hebt van zaken.. ze leggen het je goed uit

ik zelf denk dat ik hier nog wel ff zit en dat ik wel goede zaken met hun hun kan doen.

Mvg
Terrorhawk
mede admin van djwebpages

pdeelman
10/06/04, 14:42
Ik moet zeggen, ik had in het begin goede ervaringen met colinks/linkup. Ze hadden toen een enkel 100mbit transit lijntje en een 100mbit nl-ix lijntje. Racks stonden niet vol, goede snelheden, bedrijf was aan het groeien, ging allemaal prima, snellere lijnen, echter bleven ze maar aan een zebra doos vast zitten. We plaatsten ook een gameserver, rond de tijd dat ze de KPN lijn kregen (en nog steeds die zebra doos)

Later kreeg ik opeens een beschuldiging dat er een DOS aanval vanuit ons kwam. Ik vroeg om logs, geen logs alleen het commentaar, ja in dat programmatje kregen we een groene balk te zien met jouw IP erbij :/

Ik heb nog zelfs een klant naar binnengebracht. Uiteindelijk is die ook weggegaan omdat de service steeds verder achteruit ging. Er verdween opeens een stroomstekker uit de machine van die nieuwe klant (was vervangen met een wit exemplaar) RAID naar de knoppen, camera beelden aangevraagt (meerdere keren) geen resultaat.

Mijn persoonlijke ervaringen zijn niet zo geweldig. Het is ook een verleden kwestie, maar alleen goede antwoorden zijn niet mogelijk. Negatieve ervaringen komen uit het verleden en vind persoonlijk dat ze wel gemeld mogen worden anders zou elk bedrijf positief uit komen.

Let wel, ik ben al een tijdje uit het hosting bedrijf gestapt wegens persoonlijke problemen. Ik wens dan ook niet afrekenend te worden (noch mijn contacten) op de uitspraken die ik hier maak in relatie tot mijn contacten. Persoonlijke aanvallen mogen natuurlijk altijd :)

Bekend feit is wel dat linkup/colinks al een hoop klanten zijn kwijtgeraakt.

99.98% uptime SLA das 102 minuten per jaar (aangezien ze op jaarbasis werken) tel je minuten goed en ga eens kijken wat je er aanoverhoud.

trouwens wel mee eens dat een grote partij een AMS-IX link heeft, echter colinks is nog een kleine partij en moet groeien.

Ook mee eens met Koster over het toeval dat er iemand zich hier registreert en reageert. Echter hou ik mezelf hier niet mee bezig, maar laat ik het aan mods over om IP's uit te zoeken en te checken als ze daar zin in hebben. Maar ik hou niet van moeilijk doen en iedereen moet zelf doen waar ze het beste in zijn, ik maak me er dan ook geen zorgen om. Echter lijkt me het verhaal van deze gozer best logisch, hij heeft een bestaande site die aardig wat bezoekers trekt en dat bouw je niet op in 1 dag tijd. Lijkt mij dus gewoon een tevreden klant.

final note: mijn verhaal is wazig, niet in 1 lijn en wat nog meer fout zou zijn in het correct nederlands schrijven van een (logisch) stuk.

messagedj
10/06/04, 23:14
Weet je wat... geloof wat je geloven wilt...

als ik je zeg dat ik al 10 jaar djwebpages run, dan wild at niet zeggen dat ik dat doe onder die domeinnaam, misschien had ik daarvoor wel een site met een ander url, bijvoorbeeld djwebpages.cjb.net of digitaldeejays.org (geregistreerd bij Namezero, toen het nog gratis was) En ja, Djwebpages.com staat niet op mijn naam, maar misschien is dat wel omdat djwebpages qua buma en RIAA zo beter beschermd is...

Misschien moet je niet meteen overal wat achter zoeken

Trouwens, ik heb mezelf geregistreed toen ik deze post zag, aangezien je als niet geregistreerde gebruiker niet kan posten, heb je weinig keuze denk ik.

oeps... ik zie nu net dat mijn maatje Terrorman die ook al heeft gepost... hahaha!

nou in iedergeval... heb ik wel mijn punt gemaakt


nogmaals... denk nou niet meteen overal wat achter okay?

tvm
11/06/04, 12:10
@ dDossed,

thanks om ons even wat in te lichten over het personeel. Waarschijnlijk zal ik zaterdagof volgende week tijdens de week een server gaan plaatsen om het netwerk naar Belgiƫ te testen voor gameservers.

Rik
21/06/04, 16:33
Mooi dat jullie goed geholpen zijn !
;)

viper
14/07/04, 13:25
Probeer al een aantal dagen Linkup of hoe ze ook heten te bellen, er pakt niemand op. telefoon gaat over maar er gebeurt niks.

1stchoice
15/07/04, 21:31
Novaxess
een prima datacenter,met vriendelijke mensen die je willen helpen als het nodig is

CrystalCore-IS
15/07/04, 21:49
Origineel geplaatst door viper
Probeer al een aantal dagen Linkup of hoe ze ook heten te bellen, er pakt niemand op. telefoon gaat over maar er gebeurt niks.

Ze waren waarschijnlijk bezig mijn probleempjes op te lossen ;)

kilobit
15/07/04, 21:52
Origineel geplaatst door tvm

1 X 1000Mbit AMSIX/GN-IX/LIPEX
2 X 1000Mbit KPN Eurorings
1 X 1000Mbit TeliaSonera
1 X 1000Mbit MCI/Worldcom
1 X 1000Mbit GlobalCrossing
1 X 1000Mbit NTT/Verio<br>
1 X 100Mbit Carrier1<br>
1 X 100Mbit MFN/Abovenet


Kuch...

http://lg.telia.net
http://lg.above.net
http://www.lipex.net/tools/
http://www.globalcrossing.com/xml/network/net_ip_per_lgu.xml#


Doe eens wat traceroutes met bovenstaande looking glasses..

Voor zover ik weet hebben ze enkel openpeering en kpn eurorings.

Ook zijn ze geen RIPE LIR

Als ze liegen over hun netwerk, vertrouw ik de rest ook niet.

Beyonder
16/07/04, 12:43
Klopt, ze liegen heel graag over het netwerk. 1000 mbit KPN is zelfs gelogen, alles gaat via een NL-IX 100 mbit VLAN vanuit KPN naar hun toe.

:)

luser
16/07/04, 12:46
Lol ze zijn hier dan toch niet de enigste die over dat liegen.

Beyonder
16/07/04, 12:47
Maar qua ratio wel de grootste liegebeesten ;)

M-BahZ
16/07/04, 13:11
Origineel geplaatst door luser
Lol ze zijn hier dan toch niet de enigste die over dat liegen.
Inderdaad niet de "enigste" ;)