PDA

Bekijk Volledige Versie : beste combinatie CP/CRM



3amp.com
23/05/04, 14:11
Ik heb zonet al een beetje rondgezocht naar de beste combinatie server control panel + CRM systeem + domein/hosting bestelsysteem maar heb niet echt iets concreets kunnen vinden.

Wat ik mij afvroeg is wat iedereen gebruikt - en dan voornamelijk gericht op de open-source/gratis oplossingen. Hosting is voor mij niet mijn hoofdactiviteit, toch zou ik dit graag goed en (vol)geautomatiseerd geregeld willen hebben.

Op het moment gebruik ik WHMautopilot die wat mij betreft te wensen overlaat (met de nieuwe versie die gepland staat zal dit vast en zeker beter worden, maar daar kan ik niet op gaan zitten wachten).

Suggesties/tips zijn zeer welkom.
Groet,

Stepan

Dennis
23/05/04, 15:16
ModernBill komt volgens mij aardig ver :)
(www.modernbill.com)

Beyonder
24/05/04, 12:36
Misschien kun je iets custom made laten bouwen?

3amp.com
25/05/04, 23:43
Origineel geplaatst door Beyonder
Misschien kun je iets custom made laten bouwen?

Zou kunnen - het ging mij er nu juist om om uit te vinden of er bestaande CRM systemen zijn met een SIDN module - of in ieder geval systemen die zeer makkelijk aan te passen zijn om hiermee samen te werken. En natuurlijk wat de kosten van een dergelijk systeem zijn om dat af te wegen tegen de kosten (en doorontwikkelkosten) van een custom oplossing. Wat kost zoiets geregeld?

Dank,

Stepan

Dennis
26/05/04, 09:12
Origineel geplaatst door 3amp.com


Zou kunnen - het ging mij er nu juist om om uit te vinden of er bestaande CRM systemen zijn met een SIDN module - of in ieder geval systemen die zeer makkelijk aan te passen zijn om hiermee samen te werken. En natuurlijk wat de kosten van een dergelijk systeem zijn om dat af te wegen tegen de kosten (en doorontwikkelkosten) van een custom oplossing. Wat kost zoiets geregeld?

Dank,

Stepan Providersoftware.com misschien

chielsen
26/05/04, 12:55
2/3 weken geduld hebben en dan mijn oplossing bekijken...

3amp.com
26/05/04, 15:11
Origineel geplaatst door chielsen
2/3 weken geduld hebben en dan mijn oplossing bekijken...

Ben benieuwd :-) ga je het online zetten? betaald/opensource?

gr.

Stepan

chielsen
26/05/04, 18:58
Betaald, maar tegen een aangenaam prijsje

3amp.com
26/05/04, 22:09
voor kwaliteit wil iedereen betalen - dus ben benieuwd

chielsen
26/05/04, 22:13
Ja, en mijn doelstelling is nou net om het en goedkoop te brengen en ook nog als beste.. Ik wil direct de markt veroveren :D

Beyonder
27/05/04, 17:35
Chielsen en dat markt veroveren doe je alleen of heb je ook andere programmeurs? want als je het alleen doet en er gebeurt iets met jou, wie ontwikkeld dan het product verder door?

chielsen
27/05/04, 17:39
Ja, ik heb hulp uit india (geintje)

Nee, ik heb wel hulp van iemand, maar het is mijn product. Het is natuurlijk verstandig alle mogelijke gebeurtenissen in te calculeren, maar dat mij iets overkomt ga ik toch liever niet van uit.

Mocht het toch zo zijn, dan zal hij het overnemen.

Evilarlos
27/05/04, 23:10
ik ben zeer benieuwd chielsen. kan je mischien alvast een tipje van de sluier oplichten?

PeterT
28/05/04, 17:20
Ik ben ook erg benieuwd chielsen, hou ons op de hoogte :D

Norman
31/05/04, 14:27
chielsen, kun je alvast meer info geven van wat er bij jou product te verwachten is, wij hadden namelijk ingecalculeerd deze maand iets te kopen ... wat waarschijnlijk nu modernbill zou worden ...
Maar als ik zo op het forum lees word jou proggie ook wel intressant, dus als je alvast iets meer kan vertellen ?

faisj
31/05/04, 15:16
Wij maken gebruik van E-billing

RayManZ
31/05/04, 15:19
Is dat e-billing al te koop? op de site kan ik namelijk er niks over vinden.

Dennis
31/05/04, 15:26
Origineel geplaatst door faisj
Wij maken gebruik van E-billing En bevalt dit ook echt goed? Of zijn er ook negatieve kanten?

faisj
31/05/04, 17:14
Origineel geplaatst door RayManZ
Is dat e-billing al te koop? op de site kan ik namelijk er niks over vinden.

E-billing is al te koop
b.v door clesoft

faisj
31/05/04, 17:17
Origineel geplaatst door DennisCitus
En bevalt dit ook echt goed? Of zijn er ook negatieve kanten?

Het zou erg raar als ik negatief zou spreken over een eigen
product.

U kunt uiteraard zelf het systeem testen en indien u punten ziet
wat u als negatief zou inzien dan hoor ik het graag per mail zodat wij
daar iets tegen kunnen doen.

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48743&perpage=15&pagenumber=3

IT-worX
02/06/04, 00:17
Hier nog iemand die op de hoogte wilt blijven ;)

chielsen
02/06/04, 07:31
Over wiens product :p?