PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe subforum? : Totale Onzin



S2S-Guust
22/05/04, 18:11
Aan de hand van dit topic:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51895&perpage=15&pagenumber=1

Misschien wel een goed idee. Ik heb een tijd zelf een forum gerunt en met zo'n subforum hou je toch de echt onzin topic(zoals hierboven) buiten de serieuzere dingen. Webhosting Lounge is misschien ook wel voor zulke dingen. Maar in de lounge worden er toch meer leuke en gezellige dingen besproken die de webhoster nog meer bezig houden.

Bij zo'n nieuw subforum kun je bijvoorbeeld ook zorgen dat zulke posts niet worden mee geteld (dus niet dat hij vol gespammed wordt en dat ze na 25 nieuwe topics mogen gaan adverteren;)).

Wat vinden jullie van dit idee? Of...is dit idee totale onzin?;)

xserve
22/05/04, 18:14
Een heel erg goed idee. Vooral dat het niet met het aantal post zou meetellen spreekt mij aan.

Ik vind dat je of zulke topics moet verbieden of zo'n subforum aanmaken.

Carl<n-media>
22/05/04, 18:15
Lijkt mij geen goed idee. Dan krijg je alleen maar meer onzin. En tenslotte is dit forum niet bedoelt voor kleuters. Bovendien zal dit heel wat schijfruimte en dergelijke kosten waar Domenico vast niet blij mee zal zijn.

S2S-Guust
22/05/04, 18:19
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Lijkt mij geen goed idee. Dan krijg je alleen maar meer onzin. En tenslotte is dit forum niet bedoelt voor kleuters.
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51895&perpage=15&pagenumber=1
En dit topic is dus aangemaakt door een kleuter volgens jou?

Carl<n-media>
22/05/04, 18:21
Origineel geplaatst door S2S-Guust

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51895&perpage=15&pagenumber=1
En dit topic is dus aangemaakt door een kleuter volgens jou?
Nee, een keertje kan dat. Maar als je een subforum krijgt met 100 van die posts?

RonZo
22/05/04, 21:03
Ik vind het een goed plan. Dan kan tenminste 75% van de topics en posts, inclusief die van mij natuurlijk (ik ben "critici" graag voor :p), daarin terecht komen.
Als er maar geen topics of posts verwijderd worden :mad:


// Rik-edit: dat was vaag he van de week ? :D

xserve
22/05/04, 21:31
Niet verwijdert worden? Je zou kunnen denken aan topics die worden verwijdert als er 4 weken niet meer naar gekeken wordt. Voor dat ene forum alleen dan natuurlijk.

FSCJasper
22/05/04, 23:09
Wie kijkt hier nu naar het postaantal? Volgens de teller zit ik ook in de 950+. maar dat maakt me niet veel uit. Als het aantal 'onzin'-topics beperkt blijft,heb ik er geen problemen mee.

MrD
23/05/04, 04:53
Lijkt me een goed plan, en als je anti-onzin bent kijk je toch lekker niet in dat subforum :)

Dennis
23/05/04, 11:23
Ik ben niet echt voor. Ik weet niet wat voor topics ik nu moet verwachten binnen 2 weken na de launch. De lounge vind ik hier ook wel geschikt voor. In de lounge kun je best 'eens' een total-bullshit-topic maken.

[QWS]
23/05/04, 11:26
ik vind het ook geen goed idee..

Dezelfde redenen als eerder genoemd in dit topic.

S2S-Guust
23/05/04, 11:50
Origineel geplaatst door MrD
Lijkt me een goed plan, en als je anti-onzin bent kijk je toch lekker niet in dat subforum :)

Nou, dit is natuurlijk onzin. In de lounge staan heel vaak dingen die WEL leuk zijn en WEL interessant.

Maar zo te zien is het merendeel tegen :)

RobbertC
23/05/04, 12:31
Er is al een totale onzin-forum: het modforum ;)

Nee, even serieus. Slecht plan. De iets luchterige zaken passen best in de Lounge, hoewel ik het aandeel van loungeposts op het totale aantal posts eigenlijk te groot worden. Nu weet ik wel dat je veel sneller post in de Lounge dan in een ander forum, maar toch. We zijn Fok! niet.

Bovendien trekt een totaal onzinforum toch publiek dat we niet nodig hebben en die alleen maar komen voor de onzin.

S2S-Robert
23/05/04, 23:06
Origineel geplaatst door S2S-Guust

Maar zo te zien is het merendeel tegen :)
Voor:

S2S-Guust
xserve
RonZo
MrD


Tegen:

Carl<n-media>
DennisCitus
[QWS]
RobbertC

Als we er even van uit gaan dat een mod niet voor 2 telt, staat het gelijk... :D

Bojhan
23/05/04, 23:13
Ik vind het wel grappig om te zien, dat er mensen zeggen van krik-je-post-count-omhoog zeggen, maar er toch weltrusten zeggen.

Grumpy
24/05/04, 00:20
Ik heb nog niet gereageerd omdat ik al van te voren weet dat het er niet gaat komen. (terecht) :)


Denk dat er vele anderen zijn die hetzelfde denken/doen. :)

RonZo
24/05/04, 00:39
Ik snap ook niet dat een "welterusten topic" gedoogd wordt door de admods ook al is het geopend door een van hen...
Als ik zo iets had geopend dan had ik weer wat punten kunnen happen en was er geroepen dat ik alleen maar onzinnige posts hier plaats...


Wat gij niet wilt dat u geschiedt.., doet dat ook een ander niet!

XS-24
24/05/04, 00:50
Ik ben ook tegen het is nergens voor nodig nog meer onzin te posten dan dat we hier al doen dacht ik zo.

Mikey
24/05/04, 01:24
Origineel geplaatst door RonZo
Ik snap ook niet dat een "welterusten topic" gedoogd wordt door de admods ook al is het geopend door een van hen...
Als ik zo iets had geopend dan had ik weer wat punten kunnen happen en was er geroepen dat ik alleen maar onzinnige posts hier plaats...


Wat gij niet wilt dat u geschiedt.., doet dat ook een ander niet!

beetje goede voorbeeld geven, heb er ook maar niks in gezet :)

Regenerate
24/05/04, 03:36
Totale onzin zo'n forum

lol

S2S-Guust
24/05/04, 12:57
Origineel geplaatst door RonZo
Ik snap ook niet dat een "welterusten topic" gedoogd wordt door de admods ook al is het geopend door een van hen...
Als ik zo iets had geopend dan had ik weer wat punten kunnen happen en was er geroepen dat ik alleen maar onzinnige posts hier plaats...


Wat gij niet wilt dat u geschiedt.., doet dat ook een ander niet!

Precies, wij delen deze mening. Ik vind het een beetje gek dat zo'n topic zelfs door een mod gestart is. Verder als ik dan topic had geopend zou het dan ook toegestaan worden?

Rik
24/05/04, 13:00
Origineel geplaatst door S2S-Guust

Verder als ik dan topic had geopend zou het dan ook toegestaan worden?

Ja.

S2S-Guust
24/05/04, 13:02
Origineel geplaatst door Rik


Ja.

ok :D Dan kan van mij part dit topic gesloten worden :)

®on
24/05/04, 13:04
Origineel geplaatst door RobbertC
Slecht plan. De iets luchterige zaken passen best in de Lounge, hoewel ik het aandeel van loungeposts op het totale aantal posts eigenlijk te groot worden. Nu weet ik wel dat je veel sneller post in de Lounge dan in een ander forum, maar toch. We zijn Fok! niet.
Geheel eens. Nog meer onzin dan er door sommigen al gepost wordt, lijkt me niet nodig. (En een apart forum al helemaal niet :) )