PDA

Bekijk Volledige Versie : r3 diensten weer down..



blaaat
21/05/04, 18:02
R3 diensten laat het weer eens niet bij hun up-time zitten..

sinds gistermiddag half 1 liggen de sites weer plat..
dat is nu dus al 28,5 uur down.. sinds vanochtend zijn zij weer sites aan uploaden alleen moet hun 17 gig grote back-up over een een 512kbits lijntje!...

sinds ik bij r3 zit is sow'n 11% van de tijd me site bekeek down geweest, dit vind ik niet normaal... en dan nog niet alle storingkjes (zijn die er bij r3) die ik niet heb opgemerkt :p

r3 zegt 2 mails te hebben gestuurd over deze server upgrade maar ik heb er geen 1 ontvangen, in cpanel stond dat vandaag (21 mei) zou beginne maar dus gister en vandaag nog niet gefixt :)

kwordt ech knetter van r3..

maar op zoek naar betere host!

Carl<n-media>
21/05/04, 18:21
Zie ook hun web site:


Geachte klant,

Op moment worden alle accounts HANDMATIG teruggezet.
Dit omdat de 'restore function' in Cpanel niet echt wil meewerken.

Spoedig meer.

Met vriendelijke groeten,

R3 Internet Diensten

Bron: www.r3diensten.nl

blaaat
21/05/04, 19:05
had ik al gezien.. maar zoiets moeten ze vantevore melde toch ;)

shared_user
21/05/04, 19:45
van te voren melden dat iets nier gaat werken. hmm hetzelfde als dat jij op school/werk meld dat je volgende week donderdag ziek bent.

S2S-Guust
21/05/04, 20:12
Origineel geplaatst door blaaat
had ik al gezien.. maar zoiets moeten ze vantevore melde toch ;)

Dat kan alleen als je van te voren weet dat je gaat verhuizen o.i.d. Zo te zien was hier sprake van een crash of zo en zulke dingen kun je van te voren nooit weten natuurlijk!

Trexif
21/05/04, 20:24
HEt ging hier om een upgrade van Redhat naar redhat Fedora

blaaat
22/05/04, 11:25
ze hadde het eerst een week in cpanel gezet voor vrijdag 21 mei, en blijkbaar hebbe ze woensdag middag toen ff neer gezet dat het een dag eerder werd.. en iedereen die dus NIET in cpanel had gekeke.. wist het niet..

S2S-Guust
22/05/04, 12:07
Origineel geplaatst door blaaat
ze hadde het eerst een week in cpanel gezet voor vrijdag 21 mei, en blijkbaar hebbe ze woensdag middag toen ff neer gezet dat het een dag eerder werd.. en iedereen die dus NIET in cpanel had gekeke.. wist het niet..

Hmm, ook raar dat zulke dingen gewoon smiddags gebeuren. Wij doen zulke dingen altijd 's nachts. Vrijdag middag/avond is altijd het drukste gedeelte van de week.

root
22/05/04, 12:12
Is r3 diensten inmiddels weer volledig up ?

Dennis
22/05/04, 12:19
<map name="Map6">
<area shape="rect" coords="32,5,88,24" href="javascript:alert('Onze klanten log-in zal eind februari/begin maart beschikbaar zijn.')" target="_parent">
</map>Jullie nemen wel erg veel tijd? Of niet? :p

Maar ze lijken weer up te zijn, ik denk wel volledig. Wat gisteravond zijn de sites offline gegaan.

ThePostman
22/05/04, 15:18
Origineel geplaatst door shared_user
van te voren melden dat iets nier gaat werken. hmm hetzelfde als dat jij op school/werk meld dat je volgende week donderdag ziek bent.

Of:

"Wij schieten u volgende week door uw kop als u naar uw werk gaat, houd hier rekening mee!"

Rik-edit: En dat is weer een punt voor off-topic gaan !

root
22/05/04, 15:47
Vanaf nu wil ik alleen nog horen of r3 weer up is of niet. Dus relevante info en geen off-topic gebrabbel.

//rik-edit: ik ook ;)

Trexif
22/05/04, 16:28
R3diensten servers zijn up maar zijn bezig met accounts op de server te plaatsen

R3diensten
22/05/04, 18:39
Het moest ALLEMAAL handmatig terug worden gezet omdat de multiple accounts restore functie voor geen milimeter wilde werken.

Verder hadden we op 1 server geprobeerd Redhat te upgraden naar Fedora maar dat liep zo mis dat ie niks meer wilde mounten :(

Toen hebben we maar een hele schone installatie van Fedora er overheen gegooid en daarna moesten we ALLE accounts terug zetten.


Gelukkig waren we donderdag gegaan ivm vrijdag, want er was op amsterdam centraal een ongeluk gebeurd, en dan konden we niet terug.

Verder is er naar IEDEREEN een e-mail gestuurd dat er onderhoud gepleegd zou worden.