PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuk heh...



RonZo
19/05/04, 19:31
.... die macht als admod om te kunnen posten in een topic wat gesloten is en daarmee de betrokkene elk recht op verweer ontnemend.
Domenico zei tegen mij in een pm: "Let it go".
Dat was ik van plan. Totdat wederom enkele admods van alles over mij op een openbaar forum meenden te kunnen uitten zonder dat ik de mogelijkheid heb daarop te kunnen reageren, anders dan door het openen van een nieuw topic waar ook weer een "straf" op staat.
@ Domenico:
Zeg ook eens tegen je crew: "Let it go"!

Dennis
19/05/04, 19:36
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het met RonZo eens ben dat ik vind dat topics met kritiek op WHT veel te snel gesloten worden.

The MAzTER
19/05/04, 19:40
sluiten is op zich geen punt, maar doe dit niet als je zelf nog commentaar op onderwerp/persoon lever.

sluit het dan als bijde partijen niets meer te zeggen hebben of als alles in herhaling valt. En sluit het zeker niet op die manier. Ergerde me eraan dat RonZo's topic op die manier gesloten werd.

root
19/05/04, 19:42
lol, Lijkt wel een top3 van de meeste waarschuwingen die reageert.

Dennis
19/05/04, 19:44
Grappig he?

Wij hebben inderdaad al strafpunten gekregen, voor dingen als kritiek op de mod-crew, maar ik vind dit gewoon erg zwak van jullie.

Vorige topic was gewoon 'discussion not closed'.

Carl<n-media>
19/05/04, 19:45
Ik stel voor dat jullie die punten gewoon weer bij RonZo eraf halen en die topics gewoon deleten. Een urenlange discussie levert ook niet veel op en lost bij beide partijen veelal niets op.

Ik vind trouwens wel dat een aantal moderators zich wat moeten inhouden. Dingen als "jouw gezaag" en "of je een eikel bent of niet" hoeft nou ook weer niet. Geef zelf eens het goede voorbeeld.

RonZo
19/05/04, 19:52
Origineel geplaatst door ensimguru
lol, Lijkt wel een top3 van de meeste waarschuwingen die reageert.
Kijk.... dat is nou eens een typisch voorbeeld van het vervuilen van een topic waar ik steeds op wordt aangesproken...
Goed voorbeeld doet goed volgen zal ik maar zeggen :p

Koster
19/05/04, 19:55
Origineel geplaatst door RonZo

Kijk.... dat is nou eens een typisch voorbeeld van het vervuilen van een topic waar ik steeds op wordt aangesproken...
Goed voorbeeld doet goed volgen zal ik maar zeggen :p En daar heb jij groot gelijk in :)
Als mod moet je je goed gedragen vind ik :)

Rik
19/05/04, 20:07
Als ik even mag....

Als jullie je nou zouden "gedragen" , dan hoeven wij niet telkens zo op te treden !

Wij vonden alle drie (Ensimguru, Grumpy en ik) dat wat geschreven was TOTAAL niet door de beugel kon, de helft van de mensen hier weet niet eens waar het om gaat !!!!

Ronzo, ik heb je PM's gewoon beantwoord, vriendelijk, ik heb aangegeven dat wij vonden dat jij een GOED punt had m.b.t. jouw posts... maar de manier waarop KON niet...

Als men het hier nodig vindt om daarom af te gaan geven op "de Mod's" dan moet ik zeggen dat ik dat HEEL zwak vindt omdat ik had verwacht dat jullie zouden weten dat wij dat soort dingen NIET voor NIETS zo aanpakken ;)

Wat ook zo is Ronzo: had jij gewoon in de Lounge een topic geopend met jouw vragen aan Johan (op een wat nettere manier), dan was er gewoon een open discussie mogelijk !
Maar dat doe je simpelweg niet....

RonZo
19/05/04, 21:46
Zoals Domenico al opperde ... "Let it go"
Ik ben dat van plan maar dan moeten sommige admods zich ook beteren en niet telkens in een gesloten topic zelf door blijven zeveren zonder dat de betrokkene zich kan verweren of in dit topic bijvoorbeeld, zelf off-topic gaan terwijl ze de betrokkene juist daar steeds op aanspreken. Dat is mijn punt juist.

Grumpy
19/05/04, 23:49
Beetje triest om let it go te zeggen, nadat je mij voor een miezerig mannetje uitscheldt via PM. :mad:

mdf
19/05/04, 23:52
Of je denkt ach...het zal wel en reageerd niet (zoals Domenico bedoelt); krijg je ook geen strafpunten ;)

Rik
20/05/04, 00:23
Origineel geplaatst door RonZo
Zoals Domenico al opperde ... "Let it go"
Ik ben dat van plan maar dan moeten sommige admods zich ook beteren en niet telkens in een gesloten topic zelf door blijven zeveren zonder dat de betrokkene zich kan verweren of in dit topic bijvoorbeeld, zelf off-topic gaan terwijl ze de betrokkene juist daar steeds op aanspreken. Dat is mijn punt juist.


Vergeet ook niet dat we wel één of andere verklaring moeten zetten op die plekken, anders krijgen we bergen PM's waar die posts zijn gebleven... en nu ziet men dat er wat fout is gegaan....

Verder denk ik dat je jouw oorspronkeleijke "probleempje" best normaal kunt oplossen hier toch ?....
Dus schuif dat koffertje weer terug onder dat bureau, kap met schelden, resolve your problem, en "let it go" indeed ;)

En via PM gaan schelden tegen Mod's kan net zo eenvoudig punten opleveren hoor ?

RonZo
20/05/04, 00:23
Origineel geplaatst door Grumpy
Beetje triest om let it go te zeggen, nadat je mij voor een miezerig mannetje uitscheldt via PM. :mad:
Zolang jij zo door gaat ben, en blijf je dat voor mij.
BTW die pm is ook in copie naar de andere admods gegaan:


Ter uwer informatie, het bericht wat ik net naar Grumpy heb gestuurd.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Et Voila Grumpy! Gewoon weer dicht dat topic maar nog wel ff nadat jij jouw mening hebt verkondigd. Dat bedoel ik nu met een speer die niet te ontwijken is.
Er is geen normale discussie met jou mogelijk en ik krijg niet de kans weer op jouw optiek te reageren. Je bent en je blijft een miezerig mannetje. Je duldt geen tegenspraak dus je doet je verhaal en pleurt daarna de boel dicht om te voorkomen dat ik je misschien wel eens kan tegenspreken.
Diep zielig gedrag van je.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit even ter informatie aan de andere users op dit forum en te voorkomen dat er weer eens gedraaikont' wordt door je.
Paf.... word ik nu net als Pim (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51127) neergeschoten (lees gebanned)??

Rik
20/05/04, 00:32
Origineel geplaatst door RonZo

Zolang jij zo door gaat ben, en blijf je dat voor mij.
BTW die pm is ook in copie naar de andere admods gegaan:

Dit even ter informatie aan de andere users op dit forum en te voorkomen dat er weer eens gedraaikont' wordt door je.
Paf.... word ik nu net als Pim (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51127) neergeschoten (lees gebanned)??

Nee, dat laatste plezier gunnen we je niet.... :D

Grumpy
20/05/04, 00:37
Origineel geplaatst door RonZo

Zolang jij zo door gaat ben, en blijf je dat voor mij.
BTW die pm is ook in copie naar de andere admods gegaan:

Dit even ter informatie aan de andere users op dit forum en te voorkomen dat er weer eens gedraaikont' wordt door je.
Paf.... word ik nu net als Pim (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51127) neergeschoten (lees gebanned)??
Uiteraard... want hiermee bewijs je dat ik je "kont draai", want je hebt me helemaal niet voor een miezerig mannetje uitgescholden. :rolleyes:

Keep it up Ronzo.

RonZo
20/05/04, 00:40
Origineel geplaatst door Rik



Vergeet ook niet dat we wel één of andere verklaring moeten zetten op die plekken, anders krijgen we bergen PM's waar die posts zijn gebleven... en nu ziet men dat er wat fout is gegaan....

Verder denk ik dat je jouw oorspronkeleijke "probleempje" best normaal kunt oplossen hier toch ?....
Dus schuif dat koffertje weer terug onder dat bureau, kap met schelden, resolve your problem, en "let it go" indeed ;)

En via PM gaan schelden tegen Mod's kan net zo eenvoudig punten opleveren hoor ?
Beste Rik,
Sans Rancune maar alle admods, incluis jij, blijven maar roepen dat ik mij moet inhouden terwijl jullie maar door blijven gaan met het geven van commentaar, uitleg en off-topic gaan. En als jullie het maar even zat zijn gooi je gewoon een topic dicht met nog even een sneer naar mij. Dat is pas onbehoorlijk!

Grumpy
20/05/04, 00:46
Het is trouwens grappig hoe Ronzo mods probeert te intimideren door van te voren al aan te geven dat hij voor een bepaalde post punten gaat krijgen. En in het geval hierboven een ban.

Soms werkt het, soms niet, als het niet werkt is het uiteraard de fout van de mod. :)

Ter informatie: Niemand gaat wakker liggen van het feit dat jij op een gegeven moment geband wordt van dit forum.
Sterker nog, de meesten zullen blij zijn dat er weer zo'n gebruiker verbannen is. Scheelt een hoop rotzooi.
Maar het hoeft niet zo ver te gaan. Zie bijvoorbeeld the postman en the mazter.
Ze zijn sinds de laatste "aanvaring" een stuk nuttiger geworden op WHT.
Mijn complimenten jongens ;).

RonZo
20/05/04, 00:48
Origineel geplaatst door Grumpy

Uiteraard... want hiermee bewijs je dat ik je "kont draai", want je hebt me helemaal niet voor een miezerig mannetje uitgescholden. :rolleyes:

Keep it up Ronzo.
Weet je nu zelf nog waar je het over hebt droplul?
Zow.... Hiermee heb ik dus nu mijn ban binnen die jij al zo lang voor mij in gedachten had. Veel plezier met het klikken op de button "ban die sukkel".

RonZo
20/05/04, 00:59
Het is trouwens grappig hoe Grumpy users probeert te intimideren door van te voren al aan te geven dat hij voor bepaalde posts punten gaat uitdelen.....

RonZo
20/05/04, 01:00
Origineel geplaatst door Grumpy
.......Ter informatie: Niemand gaat wakker liggen van het feit dat jij op een gegeven moment geband wordt van dit forum.
Sterker nog, de meesten zullen blij zijn dat er weer zo'n gebruiker verbannen is. Scheelt een hoop rotzooi.
Maar het hoeft niet zo ver te gaan. Zie bijvoorbeeld the postman en the mazter.
Ze zijn sinds de laatste "aanvaring" een stuk nuttiger geworden op WHT.
Mijn complimenten jongens ;).
Stemmingmakerij heet dat.

Carl<n-media>
20/05/04, 01:13
Grumpy, waarom moet jij altijd zo 'agressief' reageren? Het is hier een forum en zoals menig personen zegt, geen dicatatuur. Het is mij zeer opgevallen dat jij altijd over de gebruikers klaagt. Maar enig kritiek over jou is niet toegestaan.

Kijk eens naar de posts van jouw (http://webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=170568), zijn die wel allemaal on-topic?

Enkele voorbeelden van jouw 'agressiefe' gedrag zijn:
"Correctie: HARDE LIMIETEN (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26703)"
"LOL.... tja, je hebt een aantal sterke punten te pakken.... (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50933)"
"Als je dit forum wilt blijven gebruiken zal je net als de rest je aan... (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50511)"
"Als WHT dat was, zou er veel meer gebeurd zijn dan alleen slotjes. Bannen van users, veel punten... (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50351)"
"Niet zo zeiken joh. (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48159)"
"Een goed forum is niet alleen een kwestie van een streng moderatorbeleid (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48709)"

En tot slot nog wat meningen (over jou) van andere gebruikers op dit forum:

Sorry Grumpy, maar moest George W Bush dit zien vind hij jouw zeker een dictator.

.. is geen forum maar een internetionele dictatuur.

Grumpy je bent ziek!

Dit kan ook op een gewone en vriendelijke manier? Bekijk deze topics eens rustig en sta er eens bij stil. Het is bedoelt om hier een leuk forum van te maken. En dat moet niet verpest worden doordat iemand graag punten uitdeelt en straffen geeft.

The MAzTER
20/05/04, 01:19
Origineel geplaatst door Grumpy
Ze zijn sinds de laatste "aanvaring" een stuk nuttiger geworden op WHT.
Mijn complimenten jongens ;).

Yeah sure..

bedankt om mijn vermoede waar te maken. Je vond me voor die tijd dus te veel posten en zocht snel een excuus om mij punten te geven.

Ik had het idee dat ik wel wat mee droeg vanaf het begin, misschien een paar offtopic berichten maar over het algemeen gewoon antwoord op vragen. Als er namelijk een topic was waarom ik nuttig kan antwoorden deed ik dat.

Ik denk dat er geen veschil zit tussen toen en nu.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dezelfde ideeën over jouw heb die RonZo heeft. Ik had alleen het idee dat het de laatste tijd minder was en gehoopt dat je eindelijk normaal kon gedragen. Tegenover gestelde blijkt dus weer. Dit is gewoon een persoonlijke mening natuurlijk

Iemand een miezerig mannetje vinden is trouwens geen flamen. Dat is gewoon een omschrijving geven hoe je over een bepaald persoon denkt.

Zelfde als je vind dat iemand infantiel gedrag vertoont.

Flamen is meer zo iets als: xxx je bent een hondenlul.

Even tot slot. Sinds ik die ene punt had gehad voor offtopic reageren [doet even niet te spraken dat ik die nog steeds onterecht vind] ben ik er op gaan letten en moet eerlijk toegeven dat ik me er de laatste tijd dood aan erger aan offtopic berichten.

Paar voorbeelden:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=348392#post348392
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=51709 [doet helemaal niet terzake of het een template is of niet. De persoon bied is aan basta!]

en zo zijn er nog talloze. Geen zin om er meer te zoeken, de meeste worden gerapporteerd. Maar vreemde is, bij de eerste bijvoorbeeld word er niets aangedaan. Of geef iedereen punten etc voor offtopic gezeik of geef niemand punten. Maar ben er aub niet selectief in!!

Tot slot.


Sterker nog, de meesten zullen blij zijn dat er weer zo'n gebruiker verbannen is. Scheelt een hoop rotzooi.
Ik denk dat de meeste blij zijn als er iemand anders ophoepelt en dat een hoop rotzooi scheelt.

Ik had voor mijn vorige ‘probleem’ een hele lap tekst gemaakt, maar achteraf ‘ach.. who gives a shit’ deze problemen blijven zich toch voordoen en zullen waarschijnlijk ook nooit ophouden, the op is always right. En in dit gevan de mod/admin natuurlijk ;) Wat denk je wat er gebeurd als een admin/mod hun fouten toegeven? ;)

Tot zover mijn verhaal. Ik heb ook geen zin meer om op zulke topics te reageren. Behalve als het weer over mij gaat, vandaar deze reply dus.

Mijn excuus voor de mensen die zich ergeren aan zulke posts. Maar dan moet je deze topic gewoon niet lezen.

edit: ik zal jullie vanaf nu plat gooien met 'Rapporteer dit bericht aan een beheerder' voor elke offtopic die ik zie :p

Grumpy
20/05/04, 01:57
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Grumpy, waarom moet jij altijd zo 'agressief' reageren? Het is hier een forum en zoals menig personen zegt, geen dicatatuur. Het is mij zeer opgevallen dat jij altijd over de gebruikers klaagt. Maar enig kritiek over jou is niet toegestaan.
Als je het niet nog gemerkt hebt, tegenwoordig post ik alleen maar als mod. Dus automatisch hebben vrijwel al mijn post te maken het met moderaten. Topics verplaatsen, gebruikers wijzen op de regels. etcetcetc.

Kritiek over mij is niet toegestaan?
Wat doe jij nu dan? :rolleyes:
Van mij mag je, maar je gaat zien dat het altijd om niks gaat.
Zulk kritiek kan ik niet serieus nemen.

Dat ga je ook nog merken verder in deze post.


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Kijk eens naar de posts van jouw (http://webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=170568), zijn die wel allemaal on-topic?
Like I said, ik post tegenwoordig alleen als mod zijnde. Zo'n post is gewoon altijd "off-topic".
Het is niet dat ik dingen zit te posten van "bleh, jij zit de boel hier op te lichten"


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Enkele voorbeelden van jouw 'agressiefe' gedrag zijn:
"Correctie: HARDE LIMIETEN (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26703)"
Was niet agresief bedoelt. Ik zie nu trouwens dat ik capslock drukte in plaats van shift :(.


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

"LOL.... tja, je hebt een aantal sterke punten te pakken.... (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50933)"

Dat heb ik niet gezegd. :)


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

"Als je dit forum wilt blijven gebruiken zal je net als de rest je aan... (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50511)"
Niets agresief of fout aan. Een gebruiker negeert de regels, ik wijs hem daarop, dat dat niet de bedoeling is.


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
"Als WHT dat was, zou er veel meer gebeurd zijn dan alleen slotjes. Bannen van users, veel punten... (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50351)"
Hier verdraai jij mijn post wel.
Iemand beweerde dat WHT niet onafhankelijk was.
Ik zei toen dat als dat het geval was, er veel meer punten gegeven zouden worden en veel eerder bans.


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

"Niet zo zeiken joh. (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48159)
:) Dat was een van mijn weinige Domenico-like reacties om een topic te sluiten. Enige wat daar gebeurde was "bleh stomme domeinkapers". Erg nuttige topic, vind je niet?


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

"Een goed forum is niet alleen een kwestie van een streng moderatorbeleid (http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48709)"
Ook dit heb ik niet gezegd, sterker nog ik heb gezegd dat een goed forum geen regels hoeft te kennen en moderators hoeven er ook niet te zijn.

Dus ja, ik zie niet echt het probleem van mijn reacties.


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

En tot slot nog wat meningen (over jou) van andere gebruikers op dit forum:

Dit kan ook op een gewone en vriendelijke manier? Bekijk deze topics eens rustig en sta er eens bij stil. Het is bedoelt om hier een leuk forum van te maken. En dat moet niet verpest worden doordat iemand graag punten uitdeelt en straffen geeft.

Die quotes, eerste is van Schaap, 2e is van Ronzo en 3e is van de Mazter, alle 3 hebben punten van mij gekregen.
Vind je het gek dat ze zo over mij praten. Als iemand punten krijgt, is het altijd de schuld van de mod :).

Ik deel niet graag punten uit, als je weet wat ik allemaal langs zie komen zul je zelfs zeggen dat ik vrij mild ben.. (of lui soms :X )

RonZo
20/05/04, 01:58
Zo zie je maar weer Grumpy dat je niet door iedereen gewaardeerd wordt ook al steek je een veer in de kont. Ga eens bij je zelf te rade en bedenk dat je misschien gewoon niet geschikt bent als admod, juist omdat je die sterke drang hebt om jezelf te laten gelden. Het is bij jou zwart/wit op hooguit 16 kleuren. Denk en leef eens op 32 bit ware kleuren. Dat zal je leven een stuk opfleuren.

Grumpy
20/05/04, 02:08
Origineel geplaatst door The MAzTER

bedankt om mijn vermoede waar te maken. Je vond me voor die tijd dus te veel posten en zocht snel een excuus om mij punten te geven.

Ik had het idee dat ik wel wat mee droeg vanaf het begin, misschien een paar offtopic berichten maar over het algemeen gewoon antwoord op vragen. Als er namelijk een topic was waarom ik nuttig kan antwoorden deed ik dat.
Nee, het ging echt om het feit dat de meeste posts niet echt nuttige info bevatte. Bovendien was ik echt niet de enige die me eraan stoorde, hoewel ik wel degene ben die uiteindelijk heeft ingegrepen.


Origineel geplaatst door The MAzTER

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dezelfde ideeën over jouw heb die RonZo heeft. Ik had alleen het idee dat het de laatste tijd minder was en gehoopt dat je eindelijk normaal kon gedragen. Tegenover gestelde blijkt dus weer. Dit is gewoon een persoonlijke mening natuurlijk
:) Je vergist je. Ronzo begon met flamen en kreeg daardoor punten van mij. Leg me eens goed uit wat daar slecht aan is. Vertel me eens wat jij als mod gedaan zou hebben. Al is het wel lastig gezien je waarschijnlijk niet hebt kunnen lezen wat ronzo allemaal heeft zitten posten.


Origineel geplaatst door The MAzTER

Iemand een miezerig mannetje vinden is trouwens geen flamen. Dat is gewoon een omschrijving geven hoe je over een bepaald persoon denkt.

Zelfde als je vind dat iemand infantiel gedrag vertoont.

Flamen is meer zo iets als: xxx je bent een hondenlul.
Leg mij eens uit waarom dit niet schelden is "Je bent en je blijft een miezerig mannetje."
Is hetzelfde als "je bent een hondenlul" alleen met iets meer en andere woorden.


Origineel geplaatst door The MAzTER

edit: ik zal jullie vanaf nu plat gooien met 'Rapporteer dit bericht aan een beheerder' voor elke offtopic die ik zie :p
Vooral blijven doen. :W:

Carl<n-media>
20/05/04, 02:13
Grumpy, als je nou (tijdelijk) net als op GoT eens een mail naar de personen stuurt die je een punt geeft dan zul je er ook langer over na denken of die persoon nu wel of niet een punt hoort te krijgen. Volgens mij ga je iets te losjes om met dat punten knopje. En geef niet gelijk 5 punten maar gewoon 1 punt. De gebruiker van het forum zal er dan vanzelf achter komen dat hij/zij fout bezig is. Zo blijft het gewoon een gezellig forum en zal er niemand meer negatief over jou praten.

Stuur dus gewoon voor de punten die je geeft eens een e-mail of PB. En geef een gebruiker niet achteraf heel veel punten. Maar verdeel die punten geleidelijk uit. Ik weet zeker dat dit heel wat van dit soort topics zal besparen.

Maar je moet natuurlijk zelf beslissen ;). Ik raad je alleen wel aan om dit al dan niet tijdelijk te doen.

PS. sorry dat ik wat foute quotes heb gegeven. Ik had te veel vertrouwen in de zoekfunctie.

Grumpy
20/05/04, 02:21
Origineel geplaatst door RonZo
Zo zie je maar weer Grumpy dat je niet door iedereen gewaardeerd wordt ook al steek je een veer in de kont. Ga eens bij je zelf te rade en bedenk dat je misschien gewoon niet geschikt bent als admod, juist omdat je die sterke drang hebt om jezelf te laten gelden. Het is bij jou zwart/wit op hooguit 16 kleuren. Denk en leef eens op 32 bit ware kleuren. Dat zal je leven een stuk opfleuren.
Heb nooit beweerd dat iedereen mij waardeert :).

Uiteraard ben ik weer niet geschikt als mod. Want ik pas de regels toe en geef gebruikers waarschuwingen. :rolleyes:
Sterke drang om mijzelf te laten gelden. :O
En daarom ben ik zo actief als mod he. :)
Hoor je dat Rik? Je werkt niet hard genoeg als mod. "Men" vindt dat ik te vaak als modje reageer.

Wat praat jij nou over 16 kleuren... 32 bit?
Ik leef in de wereld waar mijn netvliezen bepalen wat ik zie.

root
20/05/04, 02:25
Owkee zal me werk beter doen zodat jij niet alle punten moet geven. Hou je maar vast, want zeuren op het beleid kunnen we maar al te goed maar een paar huisregels naleven doen we niet aan.

Daar had je toch punten voor gehad Ronzo ? of zijn we vergeten waar het allemaal om draaide nadat je de bal kaatst

[edit ensimguru] zal even vermelden dat ik een fout er uit haal voordat je me weer beschuldigd van dingen weg halen. Het moet niet gekker worden.

RonZo
20/05/04, 02:25
Weet je wat ik ga doen?
Mij houden aan mijn echtelijke verplichting ;)
Dat is 1000% lekkerder dan het (mis-)communiseren met een incompetente admod als Grumpy.

CU All

Grumpy
20/05/04, 02:27
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Grumpy, als je nou (tijdelijk) net als op GoT eens een mail naar de personen stuurt die je een punt geeft dan zul je er ook langer over na denken of die persoon nu wel of niet een punt hoort te krijgen. Volgens mij ga je iets te losjes om met dat punten knopje. En geef niet gelijk 5 punten maar gewoon 1 punt. De gebruiker van het forum zal er dan vanzelf achter komen dat hij/zij fout bezig is. Zo blijft het gewoon een gezellig forum en zal er niemand meer negatief over jou praten.

Stuur dus gewoon voor de punten die je geeft eens een e-mail of PB. En geef een gebruiker niet achteraf heel veel punten. Maar verdeel die punten geleidelijk uit. Ik weet zeker dat dit heel wat van dit soort topics zal besparen.

Maar je moet natuurlijk zelf beslissen ;). Ik raad je alleen wel aan om dit al dan niet tijdelijk te doen.

PS. sorry dat ik wat foute quotes heb gegeven. Ik had te veel vertrouwen in de zoekfunctie.
Even serieus Carl. Niet om jou te beledigen, maar jij weet echt niet wat er allemaal gebeurd.
Extreme gevallen waarbij iemand veel punten krijgt of ban komt bijna niet voor, maximaal 1 keer per maand ofzo. Verder geef ik bijna nooit waarschuwingen.. dat gebeurd wekelijks ofzo.
Ik zit vrijwel altijd alleen maar berichten aan te passen, normale replies of dingen te verplaatsen.

"Dit soort topics". Net als bij de vorige keer, is het nog steeds zo dat het slechts om een aantal mensen gaat die steeds zeuren. Het zijn steeds dezelfde mensen.

root
20/05/04, 02:46
regels negeren, moet je de gevolgen ook accepteren. Als je te hard rijd en ze pakken je wordt je ook bekeurd. Je reed te hard dus zijn de concequenties ook voor jezelf.

Hou je je niet aan de regels dan krijg je punten en dat is wat ronzo heeft gehad. Punten omdat hij totaal de regels aan zijn laars lapte. Als je vind dat dat gewoon moet kunnen dat we allemaal maar een dotje doen hier dan denk ik dat je Domenico maar eens aan moet aanspreken dat je het belachelijk vind dat er zulke regels zijn, maar ga geen Mod aan lopen aanvallen die uit vrije wil hier iedere dag de boel een beetje netjes probeerd te houden voor de mensen die wel weten hoe het hoort hier.

rq
20/05/04, 02:48
Er zijn altijd mensen die nou eenmaal niet zo goed om kunnen gaan met 'macht', ook al is het maar in de kleinste vorm.

Als je veel van dat soort personen hebt op één forum dan krijg je op den duur een klimaat van likken naar boven, schoppen naar onder, zoals op GoT sinds enkele jaren al zo is. Beetje jammer.

Rik
20/05/04, 02:48
... en die er door dit kinderachtige gedoe steeds minder zin in krijgen....

root
20/05/04, 02:50
en off-topic

Ik wens iedereen nog een fijne nacht toe en frisse blik in de morgen. Weltrusten.

Anestheologist
20/05/04, 03:24
Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet te reageren op dit topic omdat ik hiet totaal niet bij betrokken ben maar lees gewoon de laatste maanden veel van "dit" soort topics.

Ik ga je eens een voorbeeld geven uit mijn privé leven, ik ging vorig jaar naar een congres in antwerpen met een vriend van mij rond 17 uur keren we huiswaarts (gent), die vriend vraagt of ik hem voor de deur wil afzetten, zo gezegd zo gedaan, we rijden langs een weg gemiddeld 40 kmph in het stad, springt er opeens een agente voor mijn auto ik moet hard op mijn rem gaan staan, agente enorm kwaad en onvriendelijk pv opgemaakt want blijkbaar reed ik in een voetgangerszone waar ik niet mocht rijden (niet gezien trouwens) en in een voetgangerszone telt 5 kmph voor "bevoegde" wagens. Paar weken later krijg ik proces verbaal in de brievenbus met verklaring van de agente, blijkbaar zou mevrouw verklaard hebben dat zij moeten wegspringen is om mij te ontwijken dat ik zo snel reed, ze vermoedde ongeveer 60 kmph in een zone van 5 kmph, resultaat een heuse boete van 750€ + weekje rijbewijs kwijt, (na dit lange verhaaltje komt de clue) Omdat het mijn woord tegen het hare was en zij een bevoegd persoon was en ik niet.

Waar dit "sprookje" op neer komt is het volgende, mods hebben een hogere bevoegdheid dus of je het nu eens of oneens bent het is jouw woord tegen het hunne, dus of je nu gelijk hebt of niet het is hun woord tegen het jouwe.

No offence tegen beide partijen, maar laat dit toch gewoon zo ronzo, mazter, dennis ...
Je bereikt hier volgens mij toch niks mee hoor, add elkaar ffe op msn en doe je beklag bij elkaar.

Of nodig grumpy, rik, ensim, ... is uit voor een frisse pint ;)
Dit forum is voor mij altijd een starter en een afsluiter van de dag gewoon beetje lezen of bijleren enzo.
Het kan gewoon simpel ook hoor, laat je niet zo rap op stang jagen.

Het beste kerels ;)

The MAzTER
20/05/04, 14:16
Zou zeggen Grumpy, maak eens een poll, dan kan je zien hoeveel mensen een rot hekel aan je hebben.

je eerste quote van mij: em? ik heb nog nooit van iemand te horen gekregen dat ik spamde/ niemand die klaagde. Houd dus in dat ik de vorige keer gelijk had en dat die ene punt puur was om mij eindelijk is te kunnen pakken en goh wat was je toch blij dat ik daar kwaad om werd. Spammen is 1000 posts proberen te maken in 2 maanden (ak the postman) en niet 1500 berichten in een jaar. Misschien vergeet je dat er relatief veel simpele vragen gesteld worden... Volgens mij ben je gewoon bang dat ik je post count in haal ;)

2e quote: mijn statement heeft totaal niets te maken met jouw antwoord

3e quote: 'miezerig mannetje' vind ik geen flame, meer een omschrijving hoe iemand is e.d. (misschien zie ik het niet als flame omdat ik misschien achter die uitspraak sta?)

Nog iets wat mij opvalt. Jij probeert wel zo anoniem mogelijk te blijven. Van alle mods weten we hoe deze heten / welk bedrijf ze runnen en misschien hoe oud ze zijn. Van jouw weten we niets.

Ik denk dat je een 15 jarige CS-er bent (je wist immers veel van cs, paar topics terug ;)) die misschien ergens zijn frustratie kwijt moet. Wie weet ;)

Totslot:
-ik neem aan dat je haat naar mij toe zover is toegenomen dat je nu de eerste beste excuus zou gebruiken om mij meer punten te kunnen geven / te kunnen bannen

trouwens, je doet je naam wel eer aan :D

Rik
20/05/04, 14:26
Origineel geplaatst door RonZo

Beste Rik,
Sans Rancune maar alle admods, incluis jij, blijven maar roepen dat ik mij moet inhouden terwijl jullie maar door blijven gaan met het geven van commentaar, uitleg en off-topic gaan. En als jullie het maar even zat zijn gooi je gewoon een topic dicht met nog even een sneer naar mij. Dat is pas onbehoorlijk!

Mijn laatste reactie hierin :


@ Ronzo :
Wat hebben wij aangegeven ??? dat je je in moest houden, OF dat je het elders op een normale manier op moest lossen ??? Kom op zeg :mad:
Ondertussen ben jij van "probleem" Johan, naar Ensimguru gegaan, vervolgens naar Grumpy, en waarom ?
JUIST -> de aandacht verleggen van de ZEER grove posts van jou, posts die ELKE member punten op zou leveren !!
Vervolgens ga je in die zelfde threat WEER flamen richting Johan, en na aanpassingen van Ensimguru ga je HEM aanvallen... hoe koppig ben jij dan ?

@ Carl en Dennis en het restje...
Jullie weten TOTAAL niet wat er was gepost, waar die reacties het gevolg van waren... ik zou het ERG waarderen als jullie zouden stoppen met het "opfokken" van de boel....
Als je wat te zeggen hebt, onderbouw het dan & weet waar je het over hebt !

FSCJasper
20/05/04, 14:41
Ik snap niet waarom er zoveel gezeurt wordt op een mod? Als je je aan de regels houdt,krijg je geen punten..klaar. Nu dat Grumpy vaak online is,en zich sneller aan de huisregels houdt en dus vaker punten uitdeelt,is hij opeens diegene die niet geschikt zou zijn als mod? Ik vind persoonlijk ook wel dat er niet meteen 5 punten gegeven moeten worden..wellicht eerst een waarschuwing en wanneer de user te vaak waarschuwingen negeert kun je hem trakteren op een lekker puntje(of meer).

Een goed voorbeeld om deze situatie te vergelijken is school:
Ik zit in de klas met een vriend wat te praat. De leraar waarschuwt maar daar trek ik me natuurlijk niets van aan. De leraar geeft mij strafwerk op...zou dit dan betekenen dat de leraar niet goed is voor zijn werk omdat ie de huisregels niet naleeft?

En over het benoemen van Grumpy tot een 'miezelig mannetje' vind ik ook geen gepaste uitdrukking van mening. Ik zou dit beschouwen als een half-flame..hoe je daar tegenop wilt treden is een eigen mening.

Goed,ik heb mijn mening ook weer gezegt. Denk maar eens goed aan het schoolverhaaltje,want dat vind ik erg overeen komen met hetgeen wat nu ter sprake is.

Rik
20/05/04, 14:43
Origineel geplaatst door The MAzTER
Zou zeggen Grumpy, maak eens een poll, dan kan je zien hoeveel mensen een rot hekel aan je hebben.

je eerste quote van mij: em? ik heb nog nooit van iemand te horen gekregen dat ik spamde/ niemand die klaagde. Houd dus in dat ik de vorige keer gelijk had en dat die ene punt puur was om mij eindelijk is te kunnen pakken en goh wat was je toch blij dat ik daar kwaad om werd. Spammen is 1000 posts proberen te maken in 2 maanden (ak the postman) en niet 1500 berichten in een jaar. Misschien vergeet je dat er relatief veel simpele vragen gesteld worden... Volgens mij ben je gewoon bang dat ik je post count in haal ;)


Dat jij zo zelig bent dat je zo denkt, niet ons probleem mister !
En SPam betekend veel meer als 1000 posts plaatsen.... 1 kan al spam zijn..
Je kunt het gewoon niet hebben dat je punten krijgt voor je gedrag, iets dat normaal is !



2e quote: mijn statement heeft totaal niets te maken met jouw antwoord

3e quote: 'miezerig mannetje' vind ik geen flame, meer een omschrijving hoe iemand is e.d. (misschien zie ik het niet als flame omdat ik misschien achter die uitspraak sta?)

Nog iets wat mij opvalt. Jij probeert wel zo anoniem mogelijk te blijven. Van alle mods weten we hoe deze heten / welk bedrijf ze runnen en misschien hoe oud ze zijn. Van jouw weten we niets.


En ???
Moet dat dan ?
MOET hij een bedrijf hebben ?
Je weet geen BAL van mij (misschien denk je dat)....


Ik denk dat je een 15 jarige CS-er bent (je wist immers veel van cs, paar topics terug ;)) die misschien ergens zijn frustratie kwijt moet. Wie weet ;)


Ik denk dat jij een 13 jarige webhoster bent :S... kom op zeg, waar doe je moeilijk over kerel ?


Totslot:
-ik neem aan dat je haat naar mij toe zover is toegenomen dat je nu de eerste beste excuus zou gebruiken om mij meer punten te kunnen geven / te kunnen bannen

trouwens, je doet je naam wel eer aan :D



Zijn haat misschien niet, maar de mijne wel.... en daarom geef IK jouw nu dus punten voor deze (zoveelste) aanval van jou op een Mod....
(je weet wel waar ik het over heb niet ?)

The MAzTER
20/05/04, 14:51
The MAzTER,

You have been issued a warning by Rik on the account of Flaming!
You now have 23 Warning Points.
The ban limit is currently set to 25 Total Warning Points.

Thanks,
webhostingtalk.nl team.

em?

waar staat er een flame?

Rik
20/05/04, 14:53
Origineel geplaatst door The MAzTER
The MAzTER,

You have been issued a warning by Rik on the account of Flaming!
You now have 23 Warning Points.
The ban limit is currently set to 25 Total Warning Points.

Thanks,
webhostingtalk.nl team.

em?

waar staat er een flame?


Ja... en ik ben pipo de clown....
Kinderachtig gedoe....
Moet je echt uitleg hebben verder ?
:mad:

The MAzTER
20/05/04, 14:55
ja. ik zie namelijk nergens een flame staan.

Rik
20/05/04, 14:58
Kan kloppen, omdat je eigenlijk 8 punten had moeten hebben omdat je geen respect voor de Mod's hebt... met 8 punten had je een ban gehad, dus koos ik ervoor om dat niet te doen, niet goed ?

The MAzTER
20/05/04, 15:00
Het blijkt dat je me dus niet kan vertellen waarom ik geflamed zou hebben.

Rik
20/05/04, 15:02
Lees dan eens een keer:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=348902#post348902

weet je nu waar je punten voor kreeg (niet de flame, maar het andere ?)

The MAzTER
20/05/04, 15:11
Origineel geplaatst door Rik
Lees dan eens een keer:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=348902#post348902

weet je nu waar je punten voor kreeg (niet de flame, maar het andere ?)

geen idee..

1e quote: niets fout in mijn stukje, jij geeft je mening. niets aan de hand dus
2e quote: ik vraag me al een tijd af wie Grumpy is omdat hij graag anoniem is. Jij pikt die vraag blijkbaar niet :huh:
3e quote: zie 2
4e quote: doordat ik mij bepaalde dingen afvraag en Grumpy dit waarschijnlijk weer niet pikt e.d. dan... etc (is te lezen daar). En de reden waarom ik dit denk, slaat weer op het spammen e.d. (dus zijn reactie op het spam stukje).

ik zie er totaal niets verkeerds aan. Hooguit dat ik bepaalde dingen niet goed kan formuleren.

Rik
20/05/04, 15:14
Origineel geplaatst door The MAzTER


geen idee..

1e quote: niets fout in mijn stukje, jij geeft je mening. niets aan de hand dus
2e quote: ik vraag me al een tijd af wie Grumpy is omdat hij graag anoniem is. Jij pikt die vraag blijkbaar niet :huh:
3e quote: zie 2
4e quote: doordat ik mij bepaalde dingen afvraag en Grumpy dit waarschijnlijk weer niet pikt e.d. dan... etc (is te lezen daar). En de reden waarom ik dit denk, slaat weer op het spammen e.d. (dus zijn reactie op het spam stukje).

ik zie er totaal niets verkeerds aan. Hooguit dat ik bepaalde dingen niet goed kan formuleren.

:rolleyes:

The MAzTER
20/05/04, 15:19
Sorry hoor, maar blijkbaar weet je het zelf dus ook niet :huh:

Je kan toch fatsoenlijk uitleggen wat er mis is?

Rik
20/05/04, 15:23
Origineel geplaatst door The MAzTER
Sorry hoor, maar blijkbaar weet je het zelf dus ook niet :huh:

Je kan toch fatsoenlijk uitleggen wat er mis is?

En hoevaak verwacht je dat ik dat ga doen :rolleyes:
Je gaat door met het aanvallen van een Mod op iets dat totaal niet relevant is... nogmaals, voor die post had je 8 punten moeten hebben, dan had je een PM gekregen met :

The MAzTER,

You have been issued a warning by Rik on the account of GEEN RESPECT !


Had je het dan wel begrepen ?

Dit forum is bedoeld om over webhosting, en alle relevante zaken te praten, niet om op die manier een Mod aan te vallen....

Grumpy
20/05/04, 17:05
Origineel geplaatst door The MAzTER
Zou zeggen Grumpy, maak eens een poll, dan kan je zien hoeveel mensen een rot hekel aan je hebben.

je eerste quote van mij: em? ik heb nog nooit van iemand te horen gekregen dat ik spamde/ niemand die klaagde. Houd dus in dat ik de vorige keer gelijk had en dat die ene punt puur was om mij eindelijk is te kunnen pakken en goh wat was je toch blij dat ik daar kwaad om werd. Spammen is 1000 posts proberen te maken in 2 maanden (ak the postman) en niet 1500 berichten in een jaar. Misschien vergeet je dat er relatief veel simpele vragen gesteld worden... Volgens mij ben je gewoon bang dat ik je post count in haal ;)

2e quote: mijn statement heeft totaal niets te maken met jouw antwoord

3e quote: 'miezerig mannetje' vind ik geen flame, meer een omschrijving hoe iemand is e.d. (misschien zie ik het niet als flame omdat ik misschien achter die uitspraak sta?)

Nog iets wat mij opvalt. Jij probeert wel zo anoniem mogelijk te blijven. Van alle mods weten we hoe deze heten / welk bedrijf ze runnen en misschien hoe oud ze zijn. Van jouw weten we niets.

Ik denk dat je een 15 jarige CS-er bent (je wist immers veel van cs, paar topics terug ;)) die misschien ergens zijn frustratie kwijt moet. Wie weet ;)

Totslot:
-ik neem aan dat je haat naar mij toe zover is toegenomen dat je nu de eerste beste excuus zou gebruiken om mij meer punten te kunnen geven / te kunnen bannen

trouwens, je doet je naam wel eer aan :D

Mensen snappen er echt niets van he.
Jij hebt geen idee waar dit allemaal begonnen is. (Ronzo post iets grofs, krijgt punten en komt zeiken)
Ik leg het netjes uit, ik geef jou zelfs complimenten, maarnee the mazter grijpt elke "mogelijkheid" om Grumpy weer eens de boeman te maken. :)

1: Ja, jij hoorde er niets van, ik als mod kreeg wel steeds te horen dat het storend was. Zo weet ik wel vaker meer dingen dan ik op het forum laat weten. :rolleyes:
Postcount? Wat voor kinderachtig gedoe is dat. Ik zou bij god niet eens weten hoeveel posts ik heb gemaakt.
2: Had het er alles mee te maken. Beetje lopen zeggen dat ik mij niet kan gedragen terwijl het enige wat ik gedaan was, is Ronzo punten geven voor een paar onbeschofte posts. En nog steeds heb jij mij niet verteld wat DAAR slecht aan is van mij.
3: Dan vind je het vast niet erg als ik je omschrijf als een klein triest kinderachtig ventje die zich met allerlei zaken bemoeit waar hij niets van af weet.

Het is algemeen bekend dat ik geen bedrijf run. Wat mijn naam is, is helemaal niet relevant. Ik ben hier een mod, en men spreekt mij aan met de nickname Grumpy. Een aantal mensen weet wel mijn naam, wat ik verder allemaal doe, maar dat is allemaal niet relevant.

Ik? 15-jarige CS-er? Sja, dat mag je denken. Al klopt het niet echt. En frustraties heb ik niet, hoef ik ook niet te uiten. Ik snap niet waaruit je concludeert dat ik mijn frustraties uit.

Want wat is er nou precies gebeurd?
Ronzo post onbeschofte dingen, waarna hij waarschuwingspunten van mij krijgt.

Enige persoon die gefrustreerd is, is Ronzo. Hij postte die dingen op een manier waarvan hij dacht dat de mods er geen waarschuwingspunten voor durven te geven. Hij had het mis.


Ik hoef niet naar excuses te zoeken om iemand waarschuwingen te geven, die personen die waarschuwingen krijgen hebben zelf de reden gecreëerd.
Bovendien, als ik echt zo'n boeman ben zoals een aantal van jullie mij omschrijven, zijn er een aantal mensen al maanden lang geband.


Het is raar dat jij nu loopt te vertellen dat ik jou haat ofzo.
Iedereen kan meelezen dat ik je net daarvoor complimenten heb zitten geven, en dan reageer je zo. :huh:

Waarschuwingen geven maakt mij een boeman, en complimenten geven ook. Vage wereld.

oscar
20/05/04, 19:34
@mods, ik begrijp niet dat jullie je zo druk maken en op details reageren, het gaat om het proces niet om de details.

een aantal deelnemers zijn ontevreden over de strafpunten die ze kregen en een paar hebben moeite met straf anzich. De vraag is nu, waarom?

Als het te herleiden is op moeite hebben met gezag (en dan ga ik hier maar niet dieper op in waar dat vandaan kan komen) dan heeft het reageren geen nut. Take it or leave it.

Domenico
20/05/04, 23:09
En ik vind het wel weer genoeg allemaal. Ik wil dit niet meer op het forum zien! Niet tevreden? Niet meer komen, ook niet om een afscheidsbriefje te scrhijven want daar zit niemand op te wachten. Regel het maar via PM.

Dus nogmaals, ik wil er NIETS meer over lezen! :(

Oja, iemand die het nog eenmaal nodig vind om een van ons te beledigen of uit te schelden wordt gewoon verbannen op naam, ip en alle proxies die je maar wil.