PDA

Bekijk Volledige Versie : Het zou de admods sieren...



RonZo
19/05/04, 02:09
..... als ze niet in een gesloten topic blijven door zeveren. Zeker niet als ze weten dat diegenen waarom/-over het gaat zich dan niet meer kunnen verweren. In feite maken ze zich zelf schuldig aan het door blijven "miepen" over een kwestie in een topic wat "gewone" users niet mogen op straffe van punten happen.
Grumpy heeft iig het eindelijk voor elkaar mij wat puntjes toe te wijzen terwijl andere admods daar nog wat terughoudend in waren omdat ze inzagen dat het niet alleen aan mij ligt. Gefeliciteerd Grumpy!

Rik
19/05/04, 02:12
Heb je hier nu 7 minuten over gedaan ?


Ronzo, je moet gewoon NIET zo in het openbaar mensen aanvallen, KLAAR !
Voor de rest is gewoon "respect" voor elkaar normaal hier....
Je beschuldigingen van "partijdigheid" zijn gewoon ONZIN...

//edit: + dat het JUIST per PM moet (je hebt ons net alle drie lopen PM-en toch ?, nou dan... ook antwoord gehad dus....)

Jij gaat nu WEER een topic openen :huh:

Grumpy
19/05/04, 02:14
Als jij niet de enige bent, krijg je geen punten?

Dus als 2 mensen flamen, krijgt niemand punten?
Waarom zullen we niet met zn allen gaan flamen, dan krijgt ook niemand punten.

Rare redenering.

Niemand dwingt je om iets tegen de regels in te gaan doen hoor.


Trouwens, dat de andere mods geen punten geven, betekent niet dat ik dat ook niet doe.
Ik herinner mij nog een paar andere flames richting mods die ik door de vingers heb gezien. Je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken he.

root
19/05/04, 02:24
Origineel geplaatst door RonZo
..... als ze niet in een gesloten topic blijven door zeveren. Zeker niet als ze weten dat diegenen waarom/-over het gaat zich dan niet meer kunnen verweren.

Mooie uitspraak voor iemand die al meerdere malen er op gewezen is dat hij off-topic gaat. Denk niet dat iemand er mee gebaat is dat je topics blijft vervuilen.

Daarnaast valt er niets te verweren, want je houd je gewoon niet aan de regels. PUNT

RonZo
19/05/04, 02:30
Origineel geplaatst door Grumpy
Als jij niet de enige bent, krijg je geen punten?

Dus als 2 mensen flamen, krijgt niemand punten?
Waarom zullen we niet met zn allen gaan flamen, dan krijgt ook niemand punten.

Rare redenering.

Niemand dwingt je om iets tegen de regels in te gaan doen hoor.


Trouwens, dat de andere mods geen punten geven, betekent niet dat ik dat ook niet doe.
Ik herinner mij nog een paar andere flames richting mods die ik door de vingers heb gezien. Je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken he.
Ik flame niet, het is schijnbaar de enige mogelijkheid om een reactie op te roepen bij een user die verder nergens anders op reageert dan in zijn eigen topics.

Rik
19/05/04, 02:34
ZUCHT .................

RonZo
19/05/04, 02:38
Origineel geplaatst door ensimguru


Mooie uitspraak voor iemand die al meerdere malen er op gewezen is dat hij off-topic gaat. Denk niet dat iemand er mee gebaat is dat je topics blijft vervuilen.

Daarnaast valt er niets te verweren, want je houd je gewoon je niet aan de regels. PUNT
Tja..., Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander niet ;)

Er stond overigens net wat meer in je post maar dat is maar even snel weggetoverd?

Over off-topic gaan:
Dat was heel in het begin. Daar heb ik mij verder niet mee aan schuldig gemaakt. Maar ja..... je kent het spreekwoord heh: "eens een dief altijd een dief"
Met andere woorden: "eens off-topic altijd off-topic"...
Lees nog even al mijn zevenhonderdnogwat posts door en ervaar dat ik hele nuttige bijdragen heb geleverd.

RonZo
19/05/04, 02:41
Origineel geplaatst door Rik
ZUCHT .................
Zeg dat wel jah...
Maar goed,
mijn tijd zit er op en mag naar bed....
Jullie allemaal ook weer blij dat 'ie eindelijk opgesodemieterd is :p

RonZo
19/05/04, 02:51
Origineel geplaatst door Rik
Heb je hier nu 7 minuten over gedaan ?


Ronzo, je moet gewoon NIET zo in het openbaar mensen aanvallen, KLAAR !
Voor de rest is gewoon "respect" voor elkaar normaal hier....
Je beschuldigingen van "partijdigheid" zijn gewoon ONZIN...

//edit: + dat het JUIST per PM moet (je hebt ons net alle drie lopen PM-en toch ?, nou dan... ook antwoord gehad dus....)

Jij gaat nu WEER een topic openen :huh:
Nah nog ff dan....
Nee Rik, ik kreeg van jullie een PM waar ik op gereageerd heb. Da's dus wat anders.
En ja daar heb ik 7 minuten over gedaan omdat ik ook wel eens wat anders moet doen wat voor gaat :/

Mensen vallen mij ook openbaar aan of plaatsen in een gesloten topic nog even een speer die ik niet kan ontwijken.
Sluit dan gewoon een topic en daarmee basta maar ga niet nog even allemaal als admod je mening geven of alsnog punten uitdelen. Zolang jullie dat blijven doen kunnen jullie moeilijk hard maken dat jullie een eenheid zijn.

superior-is
19/05/04, 07:49
Origineel geplaatst door RonZo

Sluit dan gewoon een topic en daarmee basta maar ga niet nog even allemaal als admod je mening geven of alsnog punten uitdelen. Zolang jullie dat blijven doen kunnen jullie moeilijk hard maken dat jullie een eenheid zijn.

Ik zag dat drie moderators (van de zes) het eens waren m.b.t. de bewuste thread. Het lijkt me dat 'we' het redelijk met elkaar eens zijn. Verder is het zeldzaam als we met z'n alle zes online zijn om te kunnen moderen. Soms vergeet de een punten te beoordelen. Gelukkig kan een andere moderator dat opvangen.

Hopelijk is het e.e.a. nu verduidelijkt. Helaas heb ik het originele euvel niet mee kunnen maken, dus daar zal ik dan inhoudelijk niet verder op (kunnen) reageren.

Grumpy
19/05/04, 11:34
Origineel geplaatst door RonZo

Ik flame niet, het is schijnbaar de enige mogelijkheid om een reactie op te roepen bij een user die verder nergens anders op reageert dan in zijn eigen topics.

Tegen een andere forummer schreeuwen dat hij de boel oplicht.
Dat is geen flame nee :rolleyes: .

Enough said.

Johan-nl
19/05/04, 11:50
Nu het topic over mijn threat gaat is mijn vraag ontopic :) .

Graag hoor ik even de mening van de mod's over mijn veiling threat.
Ik weet dat ik "happig" ben, dat had ik niet moeten doen.
Maar duidelijk zijn wil ik ook!

Ben je een oplichter als je domeinnamen particulier verkoopt
als je een bedrijf hebt?? Ik denk het toch niet?
Dit stond teven netjes vermeld bij de regels.

Als het anders is hoor ik het graag..

The MAzTER
19/05/04, 12:35
vind het een beetje zielig als je dan iemand punten geeft om dan te posts ook te verwijderen.

als je iemand punten geeft, laat de posts dan staan!

superior-is
19/05/04, 13:47
Origineel geplaatst door Johan-nl

Graag hoor ik even de mening van de mod's over mijn veiling threat.
Ik weet dat ik "happig" ben, dat had ik niet moeten doen.
Maar duidelijk zijn wil ik ook!


Volgens mij had je meer dan 1 aanbieding per week geplaatst. Daarvoor kan je overigens beter zijn bij Ensimguru. Dat is de man over de domeinnamen. :)

Carl<n-media>
19/05/04, 14:10
Origineel geplaatst door superior-is


Volgens mij had je meer dan 1 aanbieding per week geplaatst. Daarvoor kan je overigens beter zijn bij Ensimguru. Dat is de man over de domeinnamen. :)
Volgens mij valt het Domein forum niet onder de advertentie regels, athans dat zei een moderator tegen mij. Je mag namelijk ook domeinen verkopen als je minder dan 25 posts hebt.

Johan-nl
19/05/04, 14:59
Origineel geplaatst door superior-is


Volgens mij had je meer dan 1 aanbieding per week geplaatst. Daarvoor kan je overigens beter zijn bij Ensimguru. Dat is de man over de domeinnamen. :)


Nee, dat was het probleem niet.
Hij heeft hem nog voor mij aangepast een de (nieuwe) regels.

Ik bedoel meer qua beschuldiging van "oplichting"

Rik
19/05/04, 15:08
Origineel geplaatst door The MAzTER
vind het een beetje zielig als je dan iemand punten geeft om dan te posts ook te verwijderen.

als je iemand punten geeft, laat de posts dan staan!


Mja, als we dat zouden doen dan zag WHT er niet uit voor bezoekers !!
Het is hier de bedoeling dat we netjes en profi blijven samen, en niet gaan lopen schelden, flamen en tieren....

RonZo
19/05/04, 16:15
Origineel geplaatst door Rik



Mja, als we dat zouden doen dan zag WHT er niet uit voor bezoekers !!
Het is hier de bedoeling dat we netjes en profi blijven samen, en niet gaan lopen schelden, flamen en tieren....
Er is niet gescholden, niet geflamed en hooguit wat getierd. Maar nu alles weg is kan dus ook niemand meer nalezen wat er daadwerkelijk heeft gestaan van beide kanten. Zo kunnen bezoekers hier dus ook niet beoordelen of ik nu wèl of juist niet die eikel ben zoals jullie admods mij nu afschilderen :p

@ensimguru
Ik hou mij prima aan de regels en vervuil niet. Dat jullie het een vervuiling noemen als er eens kritiek op jullie is, daar kan ik niets aan doen.

@Grumpy
Regels zijn er om overtreden te worden. En daar doe jij ook aan. Want je rijdt misschien best wel eens te hard, staat fout geparkeerd of fietst op de stoep. En daar krijg je ook niet altijd een bekeuring voor.
En voor wat betreft het flamen naar andere admods... dat is er maar naar 1 geweest en dat was naar jou.
Waarheid is hard.... jij noemt het flamen. Zeker als het van mij af komt. Als anderen hier roepen dat Ladot oplichters zijn of Basm oplichters zijn of ga zo maar door dan is het geen punt. Maar Owee als Ronzo het hier roept. Dan is het, zeker in jouw optiek, flame.

_arno_
19/05/04, 16:34
Heren van WHT,

Ik loop hier op dit leerzame gezellige forum nou al geringe tijd rond, maar het vervelende is dat ik constant geconfronteerd word met onzinnige irritante zeik draadjes zoals deze.
Handel dit lekker af onder de pm.

U geeft ook precies aan wat er ontzettend fout is in nederland.
Er zijn regels opgesteld, zijn overtreden en krijgt ( in dit geval ) punten.
maarja, zoals een aantal nederlanders dan vooral vanzichzelf vinden is dat ze slachtoffer zijn.

ja maar......... ja en hij ........... ja dit ja dat....

overtreed je de regels ? draag je verantwoordelijkheid! en overtreed ze niet meer!

Dat moest ik even kwijt!

Vriendelijke groet ,
Arno :)

Grumpy
19/05/04, 16:48
Origineel geplaatst door RonZo

Er is niet gescholden, niet geflamed en hooguit wat getierd. Maar nu alles weg is kan dus ook niemand meer nalezen wat er daadwerkelijk heeft gestaan van beide kanten. Zo kunnen bezoekers hier dus ook niet beoordelen of ik nu wèl of juist niet die eikel ben zoals jullie admods mij nu afschilderen :p

@ensimguru
Ik hou mij prima aan de regels en vervuil niet. Dat jullie het een vervuiling noemen als er eens kritiek op jullie is, daar kan ik niets aan doen.

@Grumpy
Regels zijn er om overtreden te worden. En daar doe jij ook aan. Want je rijdt misschien best wel eens te hard, staat fout geparkeerd of fietst op de stoep. En daar krijg je ook niet altijd een bekeuring voor.
En voor wat betreft het flamen naar andere admods... dat is er maar naar 1 geweest en dat was naar jou.
Waarheid is hard.... jij noemt het flamen. Zeker als het van mij af komt. Als anderen hier roepen dat Ladot oplichters zijn of Basm oplichters zijn of ga zo maar door dan is het geen punt. Maar Owee als Ronzo het hier roept. Dan is het, zeker in jouw optiek, flame.
De bezoekers zijn er helemaal niet om jou te beoordelen of je een eikel bent of niet.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ensimguru de berichten heeft zitten verwijderen, maarja hij doet zijn werk goed met het netjes houden van dit forum.

Een beetje tegen ensimguru zeggen dat je je aan de regels houdt, en vervolgens weer tegen mij dat regels er zijn om overtreden te worden. :)
De regels zijn duidelijk, jij interpreteert de regels anders dan de mods. Fijn, mij best, betekent echter niet dat de mods de regels gaan toepassen zoals jij denkt waarvoor ze zijn. (om overtreden te worden, en dus moeten de mods gewoon niets tegen overtreders doen)

Kritiek hebben is 1 ding. Kritiek uiten is iets anders. Feedback hoort in het Feedbackforum en dus niet midden in een topic van iemand anders.
Dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je je kritiek uit.
Het was iets in de trant van
"Geef mij punten want volgens jullie doe ik nu dit fout."

Gevolgd door een hoop onzin, onduidelijk geratel, en verschillende beschuldingen die totaal niet onderbouwd waren.
En als afsluiting nog eens een zin waarin je letterlijk naar punten vroeg.

Als je zo graag waarschuwingspunten wil, PM mij gewoon.
"Grumpy, geef mij eens 5 waarschuwingspunten want ik ben op mijn achterhoofd gevallen"
Fijn, dan krijg je ze van me.

En dat van regels zijn er om te overtreden.
Nee, regels zijn er om je eraan te houden. Sommigen denken dat ze richtlijnen zijn, of in andere gevallen, zoals Ronzo, dat ze overtreden moeten worden.
Fijn dat je dat denkt. Iedereen overtreedt weleens een regel. Te hard rijden, en dan niet altijd een bekeuring krijgen? Ja.
Dus?
Jij overtreedt hier de regels, en je wordt aangepakt. Dan moet je je hier niet als een zondebok gaan gedragen en huilen dat een mod je waarschuwingspunten hebt gegeven.

De regels zijn er. Houd je je eraan? Fijn.
Houd je je er niet aan? Ok Fijn, als je wordt gepakt krijg je er waarschuwingspunten voor. En bij 25 waarschuwingspunten krijg je een ban. Geen gemaar, geen gehuil en geen gezeik.
De keuze ligt aan jou.

root
19/05/04, 18:15
@ensimguru
Ik hou mij prima aan de regels en vervuil niet. Dat jullie het een vervuiling noemen als er eens kritiek op jullie is, daar kan ik niets aan doen.

Nu had ik er al een punt achter gezet, maar goed. Het topic " domein verkoop " is er om domeinen te verkopen. Als je de regels leest in het hoofd topic.

http://webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=50483

Dan lees je daar het volgende

Maak van de verkoop posts geen discussie thread of ga niet de waarde bepalen voor de domein(en) die te koop staan. Voor de waarde van je domeinnaam kun je deze posten in het domeinwaarde forum. Post alleen als je vragen hebt over de verkoop of als je intresse hebt in de domeinnaam. Als we deze simpele regels aanhouden bouwen we met zijn allen een betere community.

Opmerkingen zoals “ de prijs is te hoog “, “ dit kan ik niet betalen “ of “ wou dat ik het geld er voor had “ worden niet gewaardeerd door degene die de domeinen verkoopt. Kortom, hou onzinnige opmerkingen voor je.
Alle domein overdrachten worden afgesloten via PB en niet in de verkoop post.


Dus al je dan vrolijk voor de zoveelste keer gaat zitten zeiken in een verkoop topic dan kun je er vanuit gaan dat er vroeg of laat iemand een beetje gefrustreerd van je gaat worden.

a. kennelijk heb je de regels niet gelezen, want je doet het alsnog in een verkoop topic
b. je blijft doorgaan na een waarschuwing.

Wat de andere mods doen met de posts moeten ze zelf weten. In de domein topics dult ik geen rommel. En daar hou je je aan of je gaat ergens anders spelen.

Dat ik alles dan verwijder bepaal ik en niet jij. Het domein topic is er om domeinnamen te verkopen en niet voor mensen die jouw gezaag willen terug lezen.

Zoals grumpy al vermelde, er zijn regels en die dien je na te leven. Vergeet niet dat je uit vrije wil hier bent. En weer 5 min van me tijd verspild.