PDA

Bekijk Volledige Versie : Domein



almelo
18/05/04, 21:38
Hallo ik heb nog wat scripting hier waar heel veel mensen na vrijgen ik wil het ruilen voor een domeintje voor een profielen site heb je der belang bij voeg me dan toe

superior mod edit: Ho 'ns even. Wil je eerst even de forumregels lezen?

Ik reageer hier niet dus alleen adden

killerguy
18/05/04, 21:46
ey almelo! wat voor scripting heb je zoal?
Dat adres, quest16@hot.. staat niet goed bekend, mag ik wat voorbeelden van je scripting? dat msn/mail adres word namelijk op verschillede site's genoemd als een script jatter/ripper.

K moest t even melden, je hebt al keertje problemen gehad op www.wmcity.nl :P

http://lachu.nl/ is orgineel van www.id2u.nl :huh:

Dennis
18/05/04, 21:49
I see, om welke scripts gaat het?

Je wilt dat wij een domein voor jouw registreren, en dat jij ons dan bevoorbeeld gratis een betaald script geeft?

killerguy
18/05/04, 21:51
Origineel geplaatst door DennisCitus
I see, om welke scripts gaat het?

Je wilt dat wij een domein voor jouw registreren, en dat jij ons dan bevoorbeeld gratis een betaald script geeft?

Schijnbaar, nou betaald script is t niet :p

almelo
18/05/04, 21:53
lachu.nl is niet van id2u heb alles zelf gescript maar sorry zeg niet welke scripts ik heb want die zijn niet public ik heb ze van een ftp gekraakt add me maar

killerguy
18/05/04, 21:54
nou, je zegt t zelf, dat doen we echt niet!
Dat is wel van id2u, je hebt ook de wmcity scripting enzo..
Denk je echt dat iemand n domein geeft voor gehackte/illegale scripting! :p

SNS
18/05/04, 21:55
Illegale scripts aanbieden is niet toegestaan. Bijvoorbeeld een niet legale vBulletin of iets dergelijks.

almelo
18/05/04, 21:55
is geen id2u pff @@P ik ken men eigen scripting wel mja ik stop ermee add me maar

Dennis
18/05/04, 21:55
Origineel geplaatst door almelo
Hallo ik heb nog wat scripting hier waar heel veel mensen na vrijgen ik wil het ruilen voor een domeintje voor een profielen site heb je der belang bij voeg me dan toe

quest16@hotmail.com

Ik reageer hier niet dus alleen adden
Origineel geplaatst door almelo
lachu.nl is niet van id2u heb alles zelf gescript maar sorry zeg niet welke scripts ik heb want die zijn niet public ik heb ze van een ftp gekraakt add me maar Is het legaal? Of?

killerguy
18/05/04, 21:57
Origineel geplaatst door DennisCitus
Is het legaal? Of?
Lijkt me knap als het legaal van n gekraakte ftp komt:P

Mja mij heeft hij al eens iets van zn scripting gegeven, tmfmess.be,webnogwat.be,wmcity.nl,enz.
kep voorbeelden:P

superior-is
18/05/04, 22:08
Ftp gekraakt -- add me maar? Zo werkt dat hier niet! Lees even de regels voordat je post.