PDA

Bekijk Volledige Versie : Overname rack in Belgïë



tvm
18/05/04, 19:31
Geachte,

wij zijn op zoek naar een overnemer van een rack in Diegem Firstlinknetworks. Oorspronkelijk was deze eigendom van boxke (Alex Vanhecke) nog altijd tevens.

Het contract loopt nog 6 maand
de rack heeft een 100 mbit aansluiting naar het firstlinknetworks netwerk

De reden van verkoop is:
De fusie tussen 2 bedrijven hostexpress en boxke die nu ihosting noemen.

Wilt u de specificatie's van de prijzen weten, dan vraagt u dit hier even en mail ik je een psd bestand met aalle informatie.

P.S. ik verkoop die rack voor hen als tussenpersoon.

InstantXs
18/05/04, 19:43
wacht ff... verkoop je nou iets, of vraag je of iemand je huur contract wilt overnemen?

Zou je de prijzen en specs enzo hier kunnen posten?

luuk
18/05/04, 19:55
post de prijzen en specs inderdaad hier, of mail ze me.

tvm
19/05/04, 01:09
Geachte,

de rack is 40 Units hoog en de kostprijs incl redundante stroom exclusief traffic is € 450 /maand. Straks post ik meer informatie over de dataverkeerprijzen. De contractsduur is nog 6 maand.

dotnetjunkie
19/05/04, 02:50
Hoeveel dataverkeer zit er inbegrepen?

tvm
19/05/04, 08:30
Beste,

er zit geen dataverkeer in inbegrepen maar aangezien ihosting geen volledige verlies wil maken willen die er maandelijks 1 Mbit bijgeven ter waarde van € 155 dit voor 6 maand.

tvm
19/05/04, 09:40
Geachte,

een volledige informatiesheet is te vinden op deze url: http://www.rachweb.nl/rack/BE_Full_Rack.pdf

Hopelijk horen wij snel van jullie?

Savvas
19/05/04, 10:29
Origineel geplaatst door tvm
Geachte,

een volledige informatiesheet is te vinden op deze url: http://www.rachweb.nl/rack/BE_Full_Rack.pdf

Hopelijk horen wij snel van jullie?

Sorry dat ik het moet zeggen maar ik stoorde me heel erg aan de grote hoeveelheid taalfouten die ik in bovenstaand sheet aantrof, misschien nog even een spellingscontroller eroverheen halen..

tvm
19/05/04, 10:31
Beste,

ik heb de sheet even nagekeken maar heb er na de 3e check maar 1 fout uitgehaald. Misschien dat je me even via mail of pm doorgeeft waar er nog fouten staan.

Voor de duidelijkheid: ik ben to the point en offtopic berichten accepteer ik niet. Er zijn zo al genoeg bedrijven afgekraakt door mensen zoals u, hopelijk was dit de eerste en de laatste oftopic tread in deze topic.

Savvas
19/05/04, 11:55
Origineel geplaatst door tvm
Beste,

ik heb de sheet even nagekeken maar heb er na de 3e check maar 1 fout uitgehaald. Misschien dat je me even via mail of pm doorgeeft waar er nog fouten staan.

Voor de duidelijkheid: ik ben to the point en offtopic berichten accepteer ik niet. Er zijn zo al genoeg bedrijven afgekraakt door mensen zoals u, hopelijk was dit de eerste en de laatste oftopic tread in deze topic.

Ik kraak u zeer zeker niet af, ik toon slechts interesse voor het product.

Uw reactie duidt niet echt op professionaliteit, ik hou mij verder buiten dit topic.

tvm
19/05/04, 12:04
Beste,

u toont echter niet veel intresse in het product maar in de organisatie. Het enige dat u gemeld heeft is dat er spellingsfoutsen geplaatst zijn.

Ik denk dat dit minder professioneel is en dat ju zoiets pm of via mail ook kan melden. Deze topic is enkel bedoeld voor vragen en antwoorden van dit product.

luser
19/05/04, 13:01
Waarom bood Alex aka Knoll dit rack vorige week aan voor 300euro en jij nu voor 600euro ?

Ps. Er staan idd wel een hoop fouten in die pdf.

tvm
19/05/04, 14:22
Beste,

na een bespreking hebben we besloten deze aant te bieden onder de inkoopprijs € 450 /maandelijks + 1 gratis Mbit De normale prijs voor een rack is € 600 /maandelijks
de datasheet is ondertussen ook al aangepast: http://www.rachweb.nl/rack/BE_Full_Rack.pdf

Als u fouten vindt in de pdf file mail of pm me die dan door, vanaf nu wil ik geen oftopic gezeur meer horen.

Blurp
19/05/04, 14:26
nogal een prijs stijging 150 euro, is 25% op 600 euro.
hoe zit het met access, misscien ook handig om te weten.

maartenba
19/05/04, 15:17
En vooral: hoe lang heb je dat rack nog voor 450 EUR / maand ?

InstantXs
19/05/04, 18:27
Wacht even...
nu snap ik het niet echt meer.

In het eerste topic was de rack 300 eur.
In de pfd staat dat de prijs 450 is.
in dit topic is het maandbedrag 600 eur


Wat is nu de echte prijs ( en waarom veranderd dit zo snel?)

tvm
20/05/04, 11:54
Beste,

de prijs is nu € 450 aangezien er geen verlies mag gemaakt worden. De rack kan je nog 6 maanden huren voor € 450 dan wordt het contract doorgegeven zodat wij geen tussenpersoon meer zijn.

Acces: Je hebt 24/24 7/7 acces, je krijgt een login en paswoord zodat je kan ingeven wanneer je komt. Dan krijg je een code die je hoeft te gebruiken om de deur te openen.

Beyonder
20/05/04, 12:29
Gewoon vraagje, maar is het dan niet beter voor een klant om gewoon direct te gaan inkopen? met 1 cabinet kun je geen behoorlijke inkoop korting hebben gekregen.