PDA

Bekijk Volledige Versie : GEZOCHT : Designer (m/v) / Scripter (m/v)



Leandros
18/05/04, 20:18
Wegens de grote hoeveelheid werk ben ik opzoek naar extra man(vrouw)kracht. Dit voor de volgende werkzaamheden :

Designer CSS/DTP/WEBDESIGN m/v
Het liefst iemand die bovenstaande diensten allemaal beheerst maar als je 1 van de 3 beheerst is het ook niet erg.

PHP/MYSQL Programmeur m/v
Iemand die een simpel formulier kan maken maar ook een zeer uitgebreid CMS.

Wat willen wij weten...
[list=1] Hoeveel uur u beschikbaar bent per week?
Wat voor werkwijze u erop naast houdt?
Wat uw prijs per uur is?
Werkt u ook op fixed-prijs basis?
Hoe staat u er tegenover om in een team te werken?
Bent u in staat deadlines te halen?[/list=1]

Graag willen wij ook nog...
[list=1] Een portfolio van u ontvangen, zodat wij uw werk kunnen bekijken.
De mogelijkheid hebben referenties te checken. (niet verplicht maar dan met toelichting)[/list=1]

Ik ben opzoek naar mensen waar we de komende jaren mee kunnen gaan samenwerken. Dit houdt dus in dat er ook structureel werk beschikbaar is.

Leeftijd speelt geen rol zolang er maar proffesioneel met elkaar omgegaan wordt en het werk kwalitatief goed is.

Uw reactie mag hier, PM en op jasper[AT]leandros.nl. Bellen mag uiteraard ook op 033-4651629. Mocht u nog meer informatie willen plaats dat dan even hier.

Leandros
19/05/04, 10:34
Solicitaties kunnen tot vrijdag 18.00 uur worden gestuurd. Daarna gaan we kijken met wie we verder gaan.

Stuur dus allemaal nog uw solicitatie naar jasper[AT]leandros.nl.

Flydesign.nl
19/05/04, 11:15
Op een een of andere manier zijn alle scripters verdwenen of iedereen wil plots allemaal scripts hebben. De laatste tijd is de vraag naar scripters erg hoog in ieder geval.

Ik wil je best helpen, zolang je het niet erg vindt dat het op freelance basis gebeurt, ik vanuit huis kan werken en ik zelf ook nog heel wat projecten te doen heb via m'n eigen bedrijf. (Ik denk dan aan een CMR systeem, wat heerlijk blijft liggen :()

Kurtje
21/05/04, 23:25
ik heb wel zin in de opdracht(en). Neem aub contact op via PB, portfolio op aanvraag mogelijk.

Wat willen wij weten...


Hoeveel uur u beschikbaar bent per week?
- hangt af van de opdracht
Wat voor werkwijze u erop naast houdt?
- Op basis van opdracht maken wij een basis opzet, en definitieve opzet.
Wat uw prijs per uur is?
- Opvraagbaar, af te spreken p.o
Werkt u ook op fixed-prijs basis?
- Ja. p.o
Hoe staat u er tegenover om in een team te werken?
- Perfect, samenwerken maakt webdevelopment beter. Leren van elkaar is beter dan leren van 1 persoon.
Bent u in staat deadlines te halen?
- Altijd een streven.

Graag willen wij ook nog...

Een portfolio van u ontvangen, zodat wij uw werk kunnen bekijken.
- Opvraagbaar.
De mogelijkheid hebben referenties te checken. (niet verplicht maar dan met toelichting)
- Mogelijk

Beyonder
22/05/04, 22:19
Ik heb een team van designers en programmeurs tot mijn beschikking op dit moment. Allemaal in een laag loon land, dus relatief goedkoop. Het is echter wel eerste klas werk wat men levert op projectbasis met projectbegeleider, dus verwacht ook weer niet twee knopen te kunnen betalen;)

Het gaat om zeer ervaren designers (3 stuks) en zeer ervaren programmeurs (5), alles is al eens gedaan, zowat alle programmeertalen worden ondersteund.

Heb je interesse dan hoor ik het wel.